| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIMERJALNA ANALIZA WELLNESS PONUDBE DVOJE HOTELOV
Maja Planšak, 2009, diplomsko delo

Opis: V uvodnem delu diplomske naloge smo opredelili problem, ki ga bomo raziskali ter namen, cilje in trditve, katere bomo skozi raziskavo skušali doseči. Opredelili smo prav tako predpostavke in omejitve, ki smo jih upoštevali pri raziskavi. V drugem poglavju smo opredelili wellness kot pomembno prvino v hotelski ponudbi, opisali smo kakšna je vloga in pomen wellnessa. Opredelili smo tudi temeljne sestavine wellnessa, katere smo tudi podrobneje opisali. V tretjem poglavju smo predstavili slovenski hotel Vita, njegovo geografsko lego ter ponudbo wellness storitev. V četrtem poglavju smo opisali avstrijski Vitalhotel, kje se nahaja in njegovo ponudbo wellness storitev. V petem poglavju smo se osredotočili na našo raziskavo oziroma na primerjalno analizo ponudbe slovenskega Hotela Vita in avstrijskega Hotela Vital. Tu smo naredili primerjalno analizo na podlagi tabel, kjer smo nazorneje opredelili ponudbo med obema hoteloma ter iz vidnih razlik podali lastne komentarje. V tem poglavju smo prav tako na podlagi lastnih komentarjev in iz razlik med hoteloma podali priporočila za izboljšave.
Ključne besede: wellness, Hotel Vita, Vitalhotel, turizem, dobro počutje, zdravje, terme Dobrna, Parktherme, Bad Radkersburg
Objavljeno: 16.07.2010; Ogledov: 2093; Prenosov: 232
.pdf Celotno besedilo (514,10 KB)

2.
RAZVOJ WELLNESS STORITEV V TERMAH DOBRNA, D.D.
Andrej Klanjšek, 2010, diplomsko delo

Opis: Na Slovenskem trgu in tujem trgu je v sklopu zdravilišč velika konkurenca pri izvajanju wellness storitev. Vedno večja osveščenost potencialnih gostov po preventivnem zdravstvenem programu, v katerega se uvršča tudi wellness, je bila izhodišče za analizo wellness storitev v Termah Dobrna. V Termah Dobrna smo opazili padec gostov, ki koristijo wellness program, zato smo si v nadaljevanju za cilj zastavili preverjanje elementov wellness ponudbe in podali predloge za izboljšavo in s tem povečanje konkurenčnosti wellness storitev v Termah Dobrna. S pomočjo anketnega vprašalnika smo preverili dejansko stanje, kot ga vidijo gostje, ki koristijo wellness storitve. Na podlagi analize anketnega vprašalnika smo potrdili oziroma odvrgli postavljene hipoteze. S SWOT analizo smo analizirali prednosti, pomanjkljivosti in grožnje, ki izhajajo iz okolja. V diplomskem delu smo predstavili predloge za izboljšave in izdelali strategijo za nadaljnji razvoj podjetja
Ključne besede: - Storitve - Wellness - Razvoj storitve - Razvoj podjetja - Terme Dobrna
Objavljeno: 09.06.2010; Ogledov: 1867; Prenosov: 321
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

3.
RAZISKAVA MOTIVOV OBISKA DOMAČIH GOSTOV V IZBRANIH SLOVENSKIH ZDRAVILIŠČIH
Renata Petek, 2010, diplomsko delo

Opis: V prvem poglavju smo oprdelili področje, ki ga obravnavamo, navedli cilje in trditve, ki smo jih preverjali, navedli predpostavke in omejitve raziskave ter predstavili metode raziskovanja. V drugem poglavju smo predstavili pojem zadovoljstva gostov ter njihove motive. Izvedli smo tudi anketo,s katero smo želeli izvedeti, kateri del ponudbe izbranih slovenskih zdravilišč domače goste najbolj pritegne in kako so bili s storitvami zadovoljni. Anketo smo izvedli med domačimi gosti hotelov izbranih slovenskih zdravilišč. Veloko informacij smo dobili s pogovorom zaposlenih v izbranih slovenskih zdraviliščih, ki so nas sprejeli in omogočili izvedbo raziskave. Glavne ugotovitve raziskave so: •gostje so bili zadovoljni; •za oddih so se odločili predvsem zaradi mirnega okolja, wellness ponudbe, vodnih programov in rekreacije; •nekaj gostov je bilo na zdravljenju; •celovita ponudba in aktivnosti, ki jih ponujajo zdravilišča, imajo pomembno vlogo pri odločitvi domačih gostov glede izbire oddiha; •pomembno vlogo ima čistoča bazenov.
Ključne besede: Terme Topolšica, Terme Dobrna, Terme Laško, celovita ponudba, motivi, wellness, recesija, zdravilišča, zadovoljstvo, aktivne počitnice, čistoča bazenov
Objavljeno: 07.03.2011; Ogledov: 1895; Prenosov: 270
.pdf Celotno besedilo (389,10 KB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici