| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 40
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIMERJAVA ZDRAVILIŠKO TURISTIČNE PONUDBE DVOJE TERM
Aleksandra Kraner, 2009, diplomsko delo

Opis: Zdraviliški turizem predstavlja v Sloveniji eno najbolj stabilnih in perspektivnih zvrsti turizma, zato ga upravičeno štejemo med glavne nosilce turistične ponudbe. Danes je vse bolj pomemben kriterij pri izbiri turističnega ponudnika kakovost storitev. Da bi ponudniki ugotovili, na kakšni ravni je njihova ponudba glede na konkurenčno, lahko izvedejo primerjalno analizo. Predstavlja učinkovito orodje za merjenje in primerjavo lastne kakovosti z najboljšimi v panogi, njena spoznanja pa so osnova za sprejem ukrepov za izboljšanje ponudbe. V diplomskem delu smo se omejili na znano turistično destinacijo, Terme Zreče, ter s pomočjo primerjalne analize poskušali ugotoviti razlike med temi slovenskimi termami in avstrijskimi termami Bad Radkersburger Hof. Poskušali smo identificirati elemente ponudbe v avstrijskih termah, ki so v slovenski ponudbi slabše ali pa sploh ne zastopani, a bi jih kazalo vključiti tudi v ponudbo primerjanega slovenskega podjetja. Na podlagi ugotovljenih spoznanj smo podali priporočila, s katerimi bi zagotovili pestrejšo in/ali pa bolj kakovostno zdraviliško-turistično ponudbo v Termah Zreče. Na osnovi rezultatov primerjave in razčlenitve elementov ponudbe, smo glede na zastavljeno trditev ugotovili, da je ponudba v Termah Radkersburger Hof za potencialnega gosta privlačnejša od ponudbe v Termah Zreče predvsem v poletni sezoni. Ugotovili smo, da je ponudba Term Zreče sicer dobra, izboljšanje le-te pa lahko priporočimo na področju ločitve ponudbe za posamezne segmente gostov.
Ključne besede: zdraviliški turizem, ponudba, wellness, primerjalna analiza, Terme Zreče, Terme Radkersburger Hof, Bad Radkersburg
Objavljeno: 17.11.2009; Ogledov: 2582; Prenosov: 481
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

2.
RAZVOJ IN UČINKI TURIZMA V OBČINI PODČETRTEK
Simona Gobec, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi so prikazani razvoj in učinki turizma v občini Podčetrtek. Občina Podčetrtek se je v razmeroma kratkem obdobju, od leta 1966, ko je z uradnim poslovanjem pričelo Zdravilišče Atomske toplice, danes Terme Olimia, iz tipično agrarnega območja, razvila v pomembno turistično območje. Na osnovi izkoriščanja naravnega vira zdravilne vode, se je na območju turistične cone v Podčetrtku, kot tudi v okolici, razvila tako turistična infrastruktura kot superstruktura. Turistični promet in njegovi učinki so povzročili razvoj nekaterih dejavnosti, ki so posredno ali neposredno vezani na turizem. V prvem delu so prikazani naravno in družbeno geografski dejavniki občine Podčetrtek, kot dejavnik razvoja turizma ali kot element oviranja. Opisane so razvojne stopnje turističnega razvoja ter obseg in značilnosti turističnega prometa. Predstavljena je primerjava z nekaterimi drugimi zdraviliškimi kraji. V tem delu so tudi predstavljeni rezultati ankete gostov term Olimia, ki se nanašajo na socio-ekonomsko sestavo, njihove motive in potrebe. V drugem delu je predstavljen prostorski in funkcijski razvoj naselja Podčetrtek v odnosu do razvoja turistične dejavnosti na območju term Olimia. Opredeljene so posamezne funkcijske cone naselja Podčetrtek. Analiziran je odnos prebivalcev občine Podčetrtek do turistične dejavnosti in pomen turistične infrastrukture za kvaliteto bivanja. Analiziran je tudi vpliv gostov term Olimia na obseg prometa v občini Podčetrtku v trgovskih, gostinskih in storitvenih dejavnostih.
Ključne besede: turizem, turistični razvoj, turistični motivi, terme Olimia, občina Podčetrtek, Slovenija
Objavljeno: 29.08.2009; Ogledov: 2476; Prenosov: 590
.pdf Celotno besedilo (5,69 MB)

3.
TRŽENJE VEČNAMENSKE ŠPORTNE DVORANE V PODČETRTKU
Januš Hunski, 2009, diplomsko delo

Opis: Nahajamo se v težkih gospodarskih razmerah, zato ni več dovolj biti podjetje, ki ga odlikuje vrhunska kakovost njegovih izdelkov in storitev. Nujno potrebno je izvrstno obvladovanje tržnega komuniciranja, kar pomeni, da morajo biti podjetja dobro podkovana v poznavanju trženja. Trg večnamenskih športnih dvoran je zelo konkurenčen in neizprosen, zato bodo preživela samo tista podjetja, ki bodo svoje kupce oziroma obiskovalce uspela spretno prepričati v nakup. V diplomskem delu smo se osredotočili na področje trženja. Za primer smo izbrali trženje večnamenske športne dvorane v Podčetrtku. Spoznali smo teoretično osnovo trženja in tržno-komunikacijskega spleta. Natančneje smo si ogledali korake, ki jih je potrebno oblikovati za uspešno tržno komuniciranje in vsa orodja s katerimi organizacije vzpostavijo stik z okoljem. Ta orodja so oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje in osebna prodaja. V praktičnem delu diplomske naloge pa sta trženje in orodja tržnega komuniciranja prikazana na primeru večnamenske športne dvorane v Podčetrtku. Predstavili smo partnerja javno-zasebnega partnerstva. Pri diplomskem delu smo se geografsko omejili na Slovenijo in obmejno območje Hrvaške. Na omejitve smo naleteli tudi pri iskanju literature za praktični del diplomske naloge, saj na temo trženja športnih objektov primanjkuje literature.
Ključne besede: trženje, tržno komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja, Terme Olimia d.d., večnamenska športna dvorana
Objavljeno: 19.05.2010; Ogledov: 1919; Prenosov: 203
.pdf Celotno besedilo (282,67 KB)

4.
PRIMERJALNA ANALIZA WELLNESS PONUDBE DVOJE HOTELOV
Maja Planšak, 2009, diplomsko delo

Opis: V uvodnem delu diplomske naloge smo opredelili problem, ki ga bomo raziskali ter namen, cilje in trditve, katere bomo skozi raziskavo skušali doseči. Opredelili smo prav tako predpostavke in omejitve, ki smo jih upoštevali pri raziskavi. V drugem poglavju smo opredelili wellness kot pomembno prvino v hotelski ponudbi, opisali smo kakšna je vloga in pomen wellnessa. Opredelili smo tudi temeljne sestavine wellnessa, katere smo tudi podrobneje opisali. V tretjem poglavju smo predstavili slovenski hotel Vita, njegovo geografsko lego ter ponudbo wellness storitev. V četrtem poglavju smo opisali avstrijski Vitalhotel, kje se nahaja in njegovo ponudbo wellness storitev. V petem poglavju smo se osredotočili na našo raziskavo oziroma na primerjalno analizo ponudbe slovenskega Hotela Vita in avstrijskega Hotela Vital. Tu smo naredili primerjalno analizo na podlagi tabel, kjer smo nazorneje opredelili ponudbo med obema hoteloma ter iz vidnih razlik podali lastne komentarje. V tem poglavju smo prav tako na podlagi lastnih komentarjev in iz razlik med hoteloma podali priporočila za izboljšave.
Ključne besede: wellness, Hotel Vita, Vitalhotel, turizem, dobro počutje, zdravje, terme Dobrna, Parktherme, Bad Radkersburg
Objavljeno: 16.07.2010; Ogledov: 1821; Prenosov: 205
.pdf Celotno besedilo (514,10 KB)

5.
MOTIVACIJA ZA IZOBRAŽEVANJE V TERMAH KRKA D.O.O.
Slađana Prodanović Puzić, 2010, diplomsko delo

Opis: Vsak človek naj bi dopolnjeval svoje znanje z neprestanim izobraževanjem in dopolnjevanjem svojega znanja. Ker znanje zelo hitro zastareva, mora biti učni proces kontinuiran. Poglavitni pomen pri tem je motivacijski dejavnik, ki je glavni razlog, da človek deluje in je usmerjen k doseganju zastavljenega cilja. V teoretičnem delu moje diplomske naloge sem najprej predstavila tematiko izobraževanja v splošnem pomenu. Sledi poglavje o motivaciji in pomen motivacije za izobraževanje. V raziskovalnem delu diplomske naloge sem raziskovala pomen motivacije za izobraževanje. Ugotovila sem, da je motivacija zelo pomembna za izobraževanje. Zaposleni so motivirani za izobraževanje, vendar ta motivacija ni dovolj visoka, da bi se vključevali v izobraževanja. Kljub temu da so zaposleni zadovoljni s financiranjem izobraževanja s strani organizacije, navajajo kot oviro pri izobraževanju finančna sredstva in pomanjkanje časa.
Ključne besede: motivacija, izobraževanje, Terme Krka
Objavljeno: 05.05.2010; Ogledov: 1782; Prenosov: 191
.pdf Celotno besedilo (881,15 KB)

6.
RAZVOJ WELLNESS STORITEV V TERMAH DOBRNA, D.D.
Andrej Klanjšek, 2010, diplomsko delo

Opis: Na Slovenskem trgu in tujem trgu je v sklopu zdravilišč velika konkurenca pri izvajanju wellness storitev. Vedno večja osveščenost potencialnih gostov po preventivnem zdravstvenem programu, v katerega se uvršča tudi wellness, je bila izhodišče za analizo wellness storitev v Termah Dobrna. V Termah Dobrna smo opazili padec gostov, ki koristijo wellness program, zato smo si v nadaljevanju za cilj zastavili preverjanje elementov wellness ponudbe in podali predloge za izboljšavo in s tem povečanje konkurenčnosti wellness storitev v Termah Dobrna. S pomočjo anketnega vprašalnika smo preverili dejansko stanje, kot ga vidijo gostje, ki koristijo wellness storitve. Na podlagi analize anketnega vprašalnika smo potrdili oziroma odvrgli postavljene hipoteze. S SWOT analizo smo analizirali prednosti, pomanjkljivosti in grožnje, ki izhajajo iz okolja. V diplomskem delu smo predstavili predloge za izboljšave in izdelali strategijo za nadaljnji razvoj podjetja
Ključne besede: - Storitve - Wellness - Razvoj storitve - Razvoj podjetja - Terme Dobrna
Objavljeno: 09.06.2010; Ogledov: 1650; Prenosov: 285
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

7.
PRIMERJAVA IN BENCHMARKING ANALIZA SPLETNIH STRANI TERM
Nataša Kelenc, 2010, diplomsko delo

Opis: V nalogi,ki ima dve vsebinski težišči, je prvi del namenjen predstavitvi osnovnih definicij o internetu, o spletnih straneh, povedali smo, kdaj so splet prvič uporabili. Predstavili smo sodobnega uporabnika interneta ter elektronske storitve. S pomočjo domače in tuje literature ter statističnih podatkov smo ugotavljali dejansko raven uporabe interneta. Poiskali smo razloge za priljubljenost in uporabo interneta in spletnih strani. S primerjavo tradicionalnega trženja s trženjem preko medmrežja smo ugotavljali, kakšne so koristi za ponudnika in potrošnika. Pregledali smo tudi,kako se organizacije s pomočjo interneta povezujejo, sodelujejo ali konkurirajo. S pomočjo primerjalne presoje smo preučili možnost poslovanja domačih term na spletni strani in jih primerjali s tujim ponudnikom ter predlagali izboljšave.
Ključne besede: Medmrežje, primerjalna presoja, Naravni park Terme 3000, Karlovy Vary, Baden Baden, Krapinske Toplice.
Objavljeno: 19.08.2010; Ogledov: 2287; Prenosov: 234
.pdf Celotno besedilo (2,94 MB)

8.
METODE POSPEŠEVANJA PRODAJE PORABNIKOM V NARAVNEM PARKU - TERME 3000 MORAVSKE TOPLICE, D.O.O.
Katja Drvarič Talian, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je namenjeno predstavitvi pospeševanja prodaje kot enega izmed temeljnih instrumentov marketinškega komuniciranja v turistični družbi Naravni park-Terme 3000 Moravske Toplice, d.o.o. Pospeševanje prodaje je v današnjem času stalnica tudi v družbi, ki ponuja kvalitetne turistične storitve in produkte. Podrobneje smo se posvetili metodam pospeševanja prodaje, ki so usmerjene na končne porabnike. Te metode omogočajo družbi, da s svojimi porabniki vzpostavi pristnejši komunikacijski stik in tako pridobi ali obdrži zveste porabnike svojih kakovostnih produktov oziroma storitev. Podana so spoznanja, kako omenjena družba v današnjem času, ko gospodarstvo pesti kriza in recesija, išče nove možnosti in ideje, da bi z različnimi metodami pospeševanja prodaje, usmerjenimi na svoje porabnike, zadovoljila njihove potrebe in želje in na ta način vplivala na povečanje prodaje. V vsebini je zajeta tudi analiza, s katero smo spoznali, da je uporaba določenih metod pospeševanja prodaje zelo močno orožje, ki pomaga družbi pri doseganju zadovoljivega dobička. Na osnovi ugotovitev so v perspektivnem delu zajeti tudi predlogi, ki bi lahko bili družbi v pomoč pri izboljšanju marketinškega komuniciranja s poudarkom na uporabi podanih smernic glede metod pospeševanja prodaje, usmerjenih na porabnike.
Ključne besede: instrumenti marketinškega komuniciranja, pospeševanje prodaje, cilji pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje usmerjene na porabnike, Naravni park-Terme 3000 Moravske Toplice d.o.o., turistične storitve
Objavljeno: 27.08.2010; Ogledov: 1855; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (2,63 MB)

9.
INSTRUMENTI MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA V PODJETJU TERME OLIMIA D.D.
Martina Terner, 2010, diplomsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je zelo pomembna sestavina procesa trženja, saj le z dobro sestavljenim programom komuniciranja podjetje lahko doseže svoje zastavljene cilje. V Sloveniji imamo zelo dobro razvit zdraviliški turizem in zato tudi zelo močno konkurenco. Če hoče biti podjetje konkurenčno oz. če hoče biti korak pred drugimi, mora odjamalcem ponuditi nekaj drugačnega, inovativnega, novega - skratka nekaj česar drugi nimajo. V diplomskem delu smo se osredotočili na instrumente marketinškega komuniciranja v Termah Olimia, ki so zelo uspešno podjetje, zelo prepoznavni na trgu in kljub nekoliko višjim cenam v primerjavi s konkurenti vedno znova presenečajo svoje odjemalce, gostom ponujajo nekaj več in žanjejo vedno nove uspehe. Predstaviti smo želeli kako podjetje z uspešnim kombiniranjem različnih instrumentov dosega tako zelo dobre rezultate. V nadaljevanju pa smo nekaj pozornosti posvetili tudi načinu določanja proračuna za marketinško komuniciranje, razporeditvi znotraj posameznih instrumentov in nenazadnje tudi merjenju uspešnosti določenih instrumentov.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, neposredno trženje, odnosi z javnostmi, določanje proračuna za marketinško komuniciranje, Terme Olimia d.d.
Objavljeno: 19.10.2010; Ogledov: 2429; Prenosov: 316
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

10.
ANALIZA PONUDBE STORITEV V TERMAH 3000
Andreja Pohar, 2010, diplomsko delo

Opis: Wellness turizem je vsota vseh odnosov in pojavov, ki izhajajo iz potovanja in bivanja s strani ljudi, katerih glavni motiv je ohranjanje ali spodbujanje zdravja in /ali blaginje. Ponavadi to vključuje naslednje: fitnes programe, obiskovanje zdravilišč, zdravljenje, kozmetično nego in veliko različnih alternativnih terapij. Wellness postaja pomembna dejavnost v turistični ponudbi destinacije. Mnenja o tem, kaj vse je wellness, so različna. Nekateri avtorji trdijo, da je bistvo wellnessa duhovnost. Obstajajo debate, ali se wellness turizem ukvarja s pobegom od samega sebe in sveta v okolju ali pa je tu govora o soočenju samega sebe. Zdravje in wellness turizem se nanašata na potovanja turistov z glavnim namenom, da bi si izboljšali svoje zdravje in/ali počutje. Ponavadi to vključuje naslednje: fitness programe, obiske zdravilišč, zdravljenje, kozmetično nego in različne alternativne terapije, ki izhajajo iz različnih kultur. Wellness lahko definiramo na več načinov. Večina avtorjev definira wellness kot neko telesno aktivnost v povezavi z duševno sprostitvijo in zdravo prehrano ali kot način življenja usmerjen proti optimalnemu zdravju in dobremu počutju kjer so telo, um in duh integrirani v posamezniku, da živi bolj polno življenje v človeški in naravni skupnosti. V diplomski nalogi sem raziskovala ponudbo storitev v Termah 3000. Glavne ugotovitve diplomske naloge so: • Ponudba Term 3000 je zelo raznolika. • Gostje term uživajo še druge storitve turističnih ponudnikov v Občini Moravske Toplice. • Gostje, ki bivajo v Termah 3000, premalo izkoriščajo wellness ponudbo. • Animacijska ponudba prav tako ni povsem izkoriščena s strani gostov.
Ključne besede: Wellness, wellness turizem, Terme 3000, Občina Moravske Toplice
Objavljeno: 02.09.2010; Ogledov: 1450; Prenosov: 248
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici