1. Marketing strategy and managementMichael J. Baker, 2000, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: marketing, trženje, vodenje, management, marketing mix, marketinški splet, strategija trženja, tržno planiranje, strateško upravljanje, sposobnosti, poslovna politika, uspešnost poslovanja, verige, revizija, kontrola, potrošnik, trg, segmentacija, cilj, pozicioniranje, makroekonomija, okolje, poslovno okolje, politika okolja, proizvodi, teorija racionalnih pričakovanj, racionalizacija, matrike, konkurenca, poslovno komuniciranje, komuniciranje, struktura, promocija, evalvacija, ocenjevanje, modelira Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1347; Prenosov: 126
Povezava na celotno besedilo |
2. Strategic marketing management : planning, implementation and controlRichard M. S. Wilson, Colin Gilligan, 1998, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: marketing, trženje, vodenje, management, strategija trženja, manager, strateško upravljanje, revizija, kontrola, SWOT analiza, segmentacija, cilj, pozicioniranje, portfolio, proizvodi, teorija racionalnih pričakovanj, racionalizacija, konkurenca, poslovno komuniciranje, komuniciranje, potrošnik, struktura, promocija, evalvacija, ocenjevanje, modeliranje Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1085; Prenosov: 107
Povezava na celotno besedilo |
3. Sodobni pogledi na problem internalizacije negativnih zunanjih učinkov : magistrsko deloAleš Mir, 2006, magistrsko delo Ključne besede: ekonomija, ekonomske teorije, socialna politika, mišljenje, klasična politična ekonomija, politična ekonomija, neoklasiki, ekonomisti, liberalizacija, eksternalije, ekonomski modeli, ekonomske analize, koristnost, negotovost, ekonomska politika, teoremi, blaginja, ekonomija blaginje, alokacija, tržna analiza, družbenoekonomski razvoj, reševanje problemov, teorija racionalnih pričakovanj, stroški, trg, pravice, kvaliteta življenja, človek, družba Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1949; Prenosov: 125
Celotno besedilo (355,68 KB) |
4. Vrednotenje opcij in aplikacija metode Monte Carlo : magistrsko deloKatja Jager, 2007, magistrsko delo Ključne besede: finančni trg, finančno poslovanje, Monte Carlo metoda, finančni instrumenti, matematična ekonomija, stohastični procesi, teorija verjetnosti, metodologija, modeli, finančna analiza, vrednostni papirji, izvedeni finančni instrumenti, opcije, regulacija, terminsko poslovanje, matematična statistika, strategija, matematični modeli, teorija racionalnih pričakovanj, hipoteze, vrednotenje, valuta, izvršba Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2528; Prenosov: 221
Celotno besedilo (606,05 KB) |
5. Nakupne navade kupcev spodnjega perila : diplomsko deloAlenka Brajković, 2007, diplomsko delo Ključne besede: kupci, nakup, zaznavanje, zadovoljstvo, motiviranje, odločanje, teorija racionalnih pričakovanj, teorija, praksa, predstava, cene, blago, vrednotenje, modeli, oblačilna industrija, potrošnik, vedenje, psihologija potrošnika, odjemalec, vrednost, ankete, ponudba, metode, ocenjevanje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1325; Prenosov: 48
Celotno besedilo (372,36 KB) |
6. Motivacija zaposlenih na Policijski postaji Jelšane : diplomsko deloMilovanka Šilec, 2007, diplomsko delo Ključne besede: policija, zaposlenost, teorija racionalnih pričakovanj, poslovodni delavci, dejavnost, panoge dejavnosti, uspešnost poslovanja, predstava, nagrajevanje, motiviranje, teorija, modeli, ankete, vprašalniki, osebni dohodek, plače, Slovenija, zadovoljstvo, delo, delovna uspešnost, vodenje, organizacijske strukture, cilj, povezanost, poslovna psihologija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2167; Prenosov: 226
Celotno besedilo (1,47 MB) |
7. Motiviranje in nagrajevanje po uspešnosti v podjetju : diplomsko deloDaliborka Tadič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: motiviranje, zaposlenost, teorija, modeli, poslovna psihologija, podjetje, dejavnost, nagrajevanje, zadovoljstvo, delovna uspešnost, komuniciranje, poslovni razgovori, pogovori, ankete, vprašalniki, uspešnost poslovanja, poslovno komuniciranje, teorija racionalnih pričakovanj, management, manager, vodenje, poslovodni delavci, medosebni odnosi, psihologija osebnosti Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1446; Prenosov: 70
Celotno besedilo (411,11 KB) |
8. Vedenje kupcev ob nakupu izdelkov zabavne elektronike : diplomsko deloJernej Kocjančič, 2008, diplomsko delo Ključne besede: kupci, nakup, zaznavanje, zadovoljstvo, motiviranje, odločanje, teorija racionalnih pričakovanj, teorija, praksa, predstava, cene, blago, vrednotenje, behaviorizem, zabavna industrija, elektronika, zadovoljstvo, potrošnik, vedenje, psihologija potrošnika, meritve, ankete, ponudba, metode, ocenjevanje Objavljeno v DKUM: 28.05.2012; Ogledov: 1198; Prenosov: 61
Celotno besedilo (910,65 KB) |
9. Motiviranje in nagrajevanje zaposlenih : diplomsko deloNina Demšar, 2006, diplomsko delo Ključne besede: motiviranje, zaposlenost, teorija, modeli, poslovna psihologija, podjetje, dejavnost, nagrajevanje, zadovoljstvo, delovna uspešnost, komuniciranje, poslovni razgovori, pogovori, uspešnost poslovanja, poslovno komuniciranje, teorija racionalnih pričakovanj, management, vodenje, poslovodni delavci, medosebni odnosi, psihologija osebnosti Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 4017; Prenosov: 674
Celotno besedilo (311,23 KB) |
10. Motivacija zaposlenih kot sestavni del internega marketinga : diplomsko deloTamara Jurkovič, 2006, diplomsko delo Ključne besede: motiviranje, teorija, modeli, zaposlenost, delo, zasebno podjetje, podjetnik, izolacijski materiali, interno komuniciranje, vzorci, tržne raziskave, potrebe, cilj, delovne skupine, marketing, trženje, manager, psihologija osebnosti, teorija racionalnih pričakovanj Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 2095; Prenosov: 251
Celotno besedilo (513,86 KB) |