| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza temnih vzorcev na slovenskih spletnih straneh
Elena Osrajnik, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo preučili različne oblike temnih vzorcev, ki se pojavljajo na straneh slovenskih spletnih trgovin. Opisali smo kategorije in vrste vzorcev glede na kognitivne pristranskosti, ki jih izkoriščajo v potrošniku, in glede na pet temeljnih oblikovanj vzorcev. To smo storili z ročnim pregledom več kot petdeset spletnih strani, katere smo primerjali s temnimi vzorci na tujih spletnih trgovinah. Ugotovili smo, da so temni vzorci na slovenskih spletnih trgovinah v primerjavi s tujimi precej razširjeni, vendar vseh oblik vzorcev med pregledom nismo zaznali.
Ključne besede: temni vzorci, manipulacija, spletne trgovine, potrošniki
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 94; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici