| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Marketing – Temeljni koncepti in njihova uporaba v digitalnem okolju : Praktikum
Matjaž Iršič, Domen Malc, Borut Milfelner, Aleksandra Pisnik, 2021

Opis: Praktikum je namenjen študentom prvega letnika dodiplomskega študija na Ekonomsko-poslovni fakulteti za delo pri vajah predmeta Osnove marketinga in se uporablja kot dopolnilo k drugi izdaji monografije Marketing – Temeljni koncepti in njihova uporaba v digitalnem okolju. Praktikum zajema 10 poglavij in zajema naslednja osnovna področja marketinga: opredelitev marketinga, marketinško okolje, temeljni marketinški koncepti, spoznavanje odjemalcev, raziskave za potrebe marketinga, načrtovanje strategij marketinga, izdelek, cena, marketinške poti in marketinško komuniciranje. Vsako poglavje sledi enaki strukturi: študijski primer, vprašanja iz primera, vprašanja za utrjevanje in vaje za utrjevanje, ki so namenjene poglobljenemu razmisleku o obravnavni temi.
Ključne besede: osnove marketinga, temeljni koncepti, marketinški splet, digitalno okolje, marketinške strategije
Objavljeno v DKUM: 22.03.2021; Ogledov: 1201; Prenosov: 113
URL Povezava na datoteko

2.
Analiza sodobnih konceptov družbenih medijev
Štefan Papa, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na analizo uporabe sodobnih konceptov v družbenih medijih. S pomočjo virov in literature smo podrobneje predstavili pet sodobnih konceptov, ki so prevladovali v preteklem letu, to so družabno sporočanje, boj proti lažnim novicam, pristna vsebina oz. oddajanje videoposnetkov v živo, obogatena resničnost in klepetalni roboti. Z metodo analize smo ugotovili in prikazali, kateri izmed njih se pojavljajo v priljubljenih družbenih medijih in na kakšen način so le-ti prisotni v njih. Sledila je konvergenca ugotovitev, kjer smo zbrali rezultate analize. Prišli smo do ugotovitve, da sodobni koncepti predstavljajo pomemben segment v družbenih medijih.
Ključne besede: družbeni mediji, družbena omrežja, sodobni koncepti, temeljni funkcionalni gradniki
Objavljeno v DKUM: 23.05.2018; Ogledov: 1816; Prenosov: 205
.pdf Celotno besedilo (4,27 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici