| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PROJEKTIRANJE ORGANIZACIJE ˝INŽENIRKO, D. O. O.˝
Jernej Žajdela, 2009, diplomsko delo

Opis: V današnjem tržnem okolju, kjer so pomembni inovativnost, drznost, prodornost in vztrajnost podjetnikov, smo se odločili ustanoviti podjetje, ki se bo ukvarjalo z gradbenim inženiringom in upravljanjem nepremičnin. V diplomskem delu smo se posvetili predvsem predustanovitvenim analizam in politiki planiranja ustanovitve, saj se zavedamo pomembnosti letega. Pri tem smo se osredotočili na tržne raziskave, analizo konkurence in naših potencialnih naročnikov. Poiskali smo naše prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti, ki podjetje čakajo na trgu. Pri planiranju poslovanja podjetja smo se odločili za časovno obdobje petih let. Za sedež podjetja smo se odločili za obstoječe prostore ustanovitelja, ki imajo ugodno lego in ustrezne prometne povezave. V planiranem obdobju petih let bo imelo podjetje tri zaposlene, ki bodo s svojimi znanji dograjevali celotno delovanje podjetja na trgu. Ustanovitveni kapital v višini 10.000 € bo zagotovljen s strani ustanovitelja in bo namenjen prvotno za nakup tehnično-tehnološke opreme in opreme pisarniških prostorov, kjer bo podjetje delovalo. Zaradi trenutnih razmer na trgu, ki so za ustanovitev podjetja neugodne in preveč nepredvidljive, smo ustanovitev podjetja prestavili na september naslednjega leta, ko pričakujemo, da se bodo razmere stabilizirale in se bo pokazalo dejansko stanje na trgu. Nastajanje in obstajanje podjetja, njegova uspešnost, razvoj in rast morajo služiti večanju blagostanja vseh njegovih udeležencev.
Ključne besede: podjetniška ideja, dejavniki uspešnosti, etika podjetja, ustanovitvene aktivnosti, vizija podjetja, vrednote, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti, politika podjetja, poslanstvo podjetja, smotri podjetja, temeljni cilji podjetja, splošne strategije, temeljne strategije, poslovne strategije, razvojne strukture, poslovni izid, bilanca stanja.
Objavljeno: 02.12.2009; Ogledov: 3191; Prenosov: 639
.pdf Celotno besedilo (212,11 KB)

2.
PLANIRANJE RAZVOJA TURISTIČNE KMETIJE KOROŠEC
Lana Petković, 2010, diplomsko delo

Opis: V sodobnem tržnem gospodarstvu lahko v zadnjih letih opazimo porast števila malih in srednje velikih podjetij, ki so s hitro rastjo dosegla ključno vlogo v številnih panogah in s tem prisilila tudi velika podjetja k dinamiki. Velik del malih in srednje velikih podjetij predstavljajo družinska podjetja, ki postajajo pomemben dejavnik razvoja slovenskega gospodarstva. Vendar pa skromen delež malih podjetij zraste v srednje velika podjetja, saj jih veliko (okoli 40%) ne preživi prva tri do štiri leta po ustanovitvi. Zato je pomembno, da se razvoju podjetja posveti veliko pozornosti, in da se izvede dosledno, saj je od tega odvisno preživetje podjetja na trgu. V ta namen sem v diplomskem delu predstavila razvoj turistične kmetije na ravni politike podjetja in na ravni strateškega managementa. Iz napisanega lahko povzamem, da je planiranje razvoja podjetja kompleksen proces in bistvena sestavina pri poslovanju podjetja. Zato sem potek razvoja turistične kmetije predstavila na primeru šest let delujoče Turistične kmetije Korošec — Apartmaji in wellness center, Urška Reberčnik, s.p.
Ključne besede: • majhna in srednje velika podjetja, • družinsko podjetje, • razvoj, • politika podjetja, • vizija, • poslanstvo, • smotri, • temeljni cilji, • strateški management, • splošne strategije, • temeljne strategije, • poslovne strategije, • Turistična kmetija Korošec
Objavljeno: 21.07.2010; Ogledov: 2047; Prenosov: 451
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

3.
Strategije rasti in razvoja na primeru izbranega podjetja
Nastja Stegne, 2017, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo smo razdelili na dva dela, teoretičnega in empiričnega. V prvem delu smo povzeli teoretična spoznanja različnih avtorjev o življenjskem ciklu, rasti in razvoju podjetja. Podrobneje smo proučili strateški management, ki je ključni del našega raziskovanja. Na kratko smo opredelili pojem strateški management ter se nato osredotočili na strategije in vrste strategij, ki se v okviru modela MER integralnega managementa delijo na temeljne, poslovne in splošne strategije. Podrobneje smo predstavili tudi nekatere možne metode proučevanja notranjega in zunanjega okolja podjetja ter celovite presoje podjetja in okolja. V drugem delu smo predstavili proučevano podjetje od njegovega nastanka do danes, ključne spremembe v rasti in razvoju podjetja ter njegovo politiko. Metode, ki smo jih pojasnili v prvem delu magistrskega dela, smo uporabili za proučevanje okolja proučevanega podjetja. Z njihovo pomočjo smo opredelili prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti podjetja, nakar smo s pridobljenimi ugotovitvami podali predlog strategij in oblikovali celovit uresničitveni program razvoja podjetja za petletno obdobje. Cilj vsakega podjetja je razvijati se in rasti, za kar se že vsa leta trudijo tudi v proučevanem podjetju, saj želijo biti med vodilnimi v svoji panogi. Zaradi trenutne neugodne gospodarske situacije in velike konkurence morajo biti inovativni in vedno korak pred konkurenco. S proučevanjem teme in podanimi predlogi smo jim želeli predstaviti ugotovitve, ki jim bodo v pomoč pri njihovi nadaljnji uspešnosti in dolgotrajnem obstoju.
Ključne besede: življenjski cikel, strategije, splošne strategije, temeljne strategije, poslovne strategije, rast podjetja, razvoj podjetja, zunanje okolje podjetja, notranje okolje podjetja.
Objavljeno: 13.03.2017; Ogledov: 499; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici