| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MODEL POSLOVNE ODLIČNOSTI V PODJETJU UNIOR D.D.
Nataša Brglez, 2009, diplomsko delo

Opis: Podjetja poslujejo v vedno močnejši konkurenci, zato je ključnega pomena, da poslovanja ne prepuščajo naključju, ampak se na spremembe hitro odzovejo, na pravi način, ki mora biti sad premišljenih in načrtovanih dejavnosti. Podjetja si poiskušajo pridobiti konkurenčno prednost z certificiranimi standardi serije ISO, nekatera med njimi pa se še bolj zavedajo svoje šibkosti in nadgradijo standarde z različnimi modeli. Eden izmed model, ki zagotavlja celoten pregled poslovanja je tudi Model poslovne odličnosti EFQM. Ta model zagotavlja informacije iz vseh vidikov poslovanja, s pomočjo katerih lahko izvajajo in načrtujejo aktivnosti za tekoče in prihodnje poslovne odločitve. Temelji na devetih merilih od katerih je pet dejavnikov in štirje rezultati.
Ključne besede: poslovna odličnost, model odličnosti EFQM, temeljna načela odličnosti, merila modela, kakovost, Evropska fundacija za razvoj kakovosti, samoocenjevanje, Unior d.d.
Objavljeno: 06.07.2010; Ogledov: 2692; Prenosov: 882
.pdf Celotno besedilo (2,28 MB)

2.
MANAGEMENT KAKOVOSTI V PODJETJU NIGRAD D.D.
Petra Barun, 2012, diplomsko delo

Opis: Da bi zagotovili uspešno upravljanje in vodenje organizacij, mora le-ta biti tesno povezana s proizvodnjo storitev ali izdelkov. V hitro razvijajočem in naprednem svetu pa je zelo težko biti in ostati konkurenčen na trgu, zato uspešne organizacije vedno znova iščejo in prilagajajo rešitve na področju managementa, da bi lahko uspešno obvladovale celovito kakovost v organizaciji. Kakovost pa se v podjetju ne kaže samo na področju ponujenih storitev ali izdelkov, temveč tudi v načinu vodenja organizacije. Doseganje trajne in celovite kakovosti lahko dosežemo ob pomoči različnih danih managerskih orodij, eno izmed teh je Model odličnosti EFQM, ki nudi rešitve na vseh ravneh poslovanja ter spodbuja organizacijo k odkrivanju svojih prednosti in slabosti. V podjetju Nigrad d.d. še sicer ne uporabljajo Modela odličnosti EFQM, vendar pa je njihova zapisana politika kakovosti zelo podobna osnovnim temeljnim načelom odličnosti po Modelu EFQM. Izbrani Model odličnosti EFQM bi podjetju zagotovil, da bi že osvojena načela lahko tudi uspešno vgradili v sistem obstoječega delovanja. Za vzdrževanje novo pridobljenega stanja pa bi jim bila v pomoč logika RADAR, ki je odličen način za samoocenjevanje in podpora pri uvajanju sprememb v organizacijo.
Ključne besede: kakovost, management kakovosti, Model odličnosti EFQM, temeljna načela odličnosti, samoocenjevanje, logika RADAR, Nigrad d.d.
Objavljeno: 19.12.2012; Ogledov: 1699; Prenosov: 258
.pdf Celotno besedilo (769,90 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici