| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza neverbalne komunikacije televizijskih voditeljev in dojemanje pri gledalcih : diplomsko delo
Tamara Kurnik, 2024, diplomsko delo

Opis: Neverbalna komunikacija nas spremlja na vsaki točki življenja, tudi pri nastopanju na televiziji. V diplomskem delu smo izvedli analizo neverbalne komunikacije televizijske voditeljice Oprah Winfrey, da bi razumeli, kako ob svojem nastopanju uporablja neverbalne elemente. Sledila je izvedba intervjujev z naključno izbranimi predstavniki štirih starostnih generacij, ki so po ogledu oddaj odgovorili na vprašanja vezana na neverbalno komunikacijo voditeljice. Intervjuje smo izvedli z namenom, da smo izvedeli, kakšen vpliv ima neverbalna komunikacija voditeljice na gledalce. Odkrili smo, da večina gledalcev pozitivno sprejema rabo neverbalne komunikacije pri voditeljici. Iz rezultatov smo zaključili, da je neverbalna komunikacija pri televizijskem nastopanju pomembna za lažje sprejemanje in dojemanje vsebine. Rezultati analize in intervjujev bodo služili vsem, ki želijo razumeti rabo neverbalne komunikacije pri televizijskem nastopanju in njenem vplivu na gledalce.
Ključne besede: Neverbalna komunikacija, televizijsko nastopanje, gestikulacija, televizijska oddaja, Oprah Winfrey
Objavljeno v DKUM: 22.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)

2.
Vloga členkov v oddajah informativnega in razvedrilnega programa javne televizije ter izbranih komercialnih televizij : magistrsko delo
Karin Jureš, 2023, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo preučuje rabo in vlogo členkov v dvajsetih TV-oddajah informativnega in razvedrilnega programa javne in komercialnih televizij. Členek je nemalokrat spregledana pomožna stavčna sestavina, ki čustveno in pomensko dopolnjuje stavke in povedi, vzpostavlja zvezo s sobesedilom ter tako odigra precej pomembno vlogo zlasti v prosto in spontano govorjenih besedilih. Kot temeljno teoretično izhodišče smo uporabili Slovar slovenskih členkov (2014) avtorice Andreje Žele, na osnovi pomenskih razlag v slednjem pa smo analizirali pomene ter vloge členkov v krajših izsekih izbranih epizod oddaj, ki so se javno predvajale maja 2022. Želeli smo dokazati, da so členki v oddajah razvedrilnega programa, za katerega so značilni spontani govor (in pogovor), vzpostavljanje stika s sogovorci, sogovorkami, ustvarjanje sproščenega vzdušja, morebitna prisotnost treme pri gostih, gostjah in namenska prilagoditev jezika v »živo ljudsko govorico«, pogosteje rabljeni kot v oddajah informativnega programa, v katerih govorci, govorke besedila večinoma berejo. Ugotovili smo, da v oddajah informativnega programa prevladujejo členki v povezovalni vlogi, saj ti skrbijo za kohezijo in koherenco besedila, v oddajah razvedrilnega programa pa prevladujejo členki v naklonski vlogi, saj ti modificirajo stavčne strukture in zaznamujejo čustveno reakcijo govorca, govorke. Posvetili smo se tudi preučevanju členkov, ki opravljajo vlogo diskurznih označevalcev, pri čemer smo ugotovili, da ti predstavljajo kar petino vseh uporabljenih členkov v govorih nepoklicnih govorcev, nepoklicnih govork v oddajah razvedrilnega programa.
Ključne besede: členek, vloga členka, funkcijska beseda, naklonska in povezovalna vloga členkov, diskurzni označevalec, televizijska oddaja, informativni program, razvedrilni program
Objavljeno v DKUM: 10.07.2023; Ogledov: 627; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (10,35 MB)

3.
Analiza neverbalne komunikacije pri voditeljih informativnih oddaj in gostih : diplomsko delo
Matej Vavče, 2022, diplomsko delo

Opis: V zaključni nalogi analiziramo neverbalno komunikacijo televizijskih voditeljev z njihovimi gosti in gledalci. Analiziramo oddaje voditeljice Tanje Gobec z različnimi gosti, pri čemer se pri vsaki izmed izbranih oddaj osredotočamo na tipe neverbalnih elementov, ki jih definiramo v teoretičnem delu zaključne naloge. Ugotavljamo, da je voditeljica večino časa kazala skoraj enake neverbalne znake, saj je televizijsko nastopanje njen poklic in način dela. Izpostavljamo ponavljanje kimanja ob pogovoru z gosti in kretenj z rokami. Med oddajami ima večinoma resen obraz, kar izraža profesionalnost, s tem ohranja tudi resnost teme. Veliko gostov med oddajami očesnega stika z voditeljico ni imelo ves čas, medtem ko ga je voditeljica skozi celotno oddajo imela. Edini bolj intenziven odziv opazimo takrat, ko omenijo Radiotelevizija Slovenija, saj je voditeljica zaradi narave službe v to čustveno vpletena. Na koncu ugotavljamo, da tudi gostje vplivajo na splošno zanimivost oddaje, vendar se vsi pred kamero ne znajdejo tako dobro kot voditeljica, ki ima s tem izkušnje. Rezultati analize lahko služijo vsem, ki jih zanima neverbalna komunikacija, saj s tem pridobijo informacije, ki jih ugotavljamo po analizi desetih oddaj. Ugotovitve analize se lahko uporabijo za nadaljnje raziskave na področju neverbalne komunikacije in posameznike, ki se ukvarjajo s to tematiko.
Ključne besede: neverbalna komunikacija, televizijska oddaja, informativna oddaja, televizijski voditelj
Objavljeno v DKUM: 21.10.2022; Ogledov: 636; Prenosov: 165
.pdf Celotno besedilo (978,30 KB)

4.
PREDSTAVITEV PROBLEMATIKE MIGRACIJ V RAZLIČNIH TELEVIZIJSKIH MEDIJIH
Kaja Steblovnik, 2016, diplomsko delo

Opis: Migracije so proces, ki je v naši družbi prisoten že od samega začetka. Televizija je najmočnejši množični medij, ki kot tak sooblikuje javno mnenje. Pomembno je, kako je določena problematika predstavljena v televizijskih medijih. V letu 2015 je prišlo do migrantske krize, o kateri so poročali vsi večji televizijski mediji v Evropi in po svetu. V Sloveniji je bil pristop do obravnave problematike v oddajah komercialne in javne televizije različen. Prav tako se razlikuje obravnava z migracijami povezanih dogodkov v oddajah javnih televizij v Sloveniji, na Hrvaškem in v Nemčiji.
Ključne besede: migrant, migracije, televizija, predstavitev problematike, televizijska oddaja
Objavljeno v DKUM: 06.09.2016; Ogledov: 1211; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (1022,04 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici