| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
Oglaševanje na televiziji : diplomsko delo
Adrijana Molan, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: mediji, televizija, oglaševanje, oglasi, RTV, Slovenija, odnosi z javnostjo
Objavljeno: 28.05.2012; Ogledov: 901; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (481,47 KB)

6.
7.
8.
9.
Kritični jezikovnokulturni vpogled v oddaje televizije Slovenija
Melita Zemljak, 2010, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Prizadevanje za dvig in vzdrževanje jezikovne kulture je ena izmed najpomembnejših nalog sodobnega časa v slovenskem jezikovnem okolju. K popularizaciji jezikovne kulture so zavezani vsi mediji, še posebej nacionalna radiotelevizija s svojim statusom javnega zavoda posebnega kulturnega in nacionalnega pomena. Prispevek prinaša osnovni teoretični vpogled v jezikovno kulturo na Slovenskem, okvirni pregled oddaj Televizije Slovenija, ki prinašajo jezikovnokulturne vsebine, in mnenja študentov o vlogi, pomenu in nalogah javne Televizije Slovenija ter njenih uresničitvah.
Ključne besede: jezikovna kultura, televizija Slovenija, knjižni jezik, nacionalna identiteta, osebna identiteta
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 422; Prenosov: 20
URL Povezava na celotno besedilo

10.
ANALIZA RAZVEDRILNE ODDAJE NA RTV SLOVENIJA
Karin Kegel, 2016, diplomsko delo

Opis: Mediji časopis, radio, televizija, internet so najpomembnejši vir informacij in so se bistveno spremenili v tehnološkem, gospodarskem in uporabnem vidiku. Mediji morajo izpolnjevati potrebe javnosti, ki pričakuje, da se jih informira, izobražuje in zabava. Televizija velja za najmlajši tradicionalni medij, ki gledalce umešča v središče globalnih dogajanj in ima osrednjo vlogo pri delovanju sodobnih demokratičnih družb, zlasti pri razvoju in prenosu družbenih vrednot. V sodobnem času ima pomembno vlogo obveščanja ter podajanja novih informacij, kakor tudi predvajanja oddaj različnih žanrov. Predmet obravnave diplomskega dela je razvedrilna oddaja in javna televizija, kot javni zavod, ki javnosti zagotavlja programe več vrst, zadovoljuje potrebe po informacijah, izobraževanju in razvedrilu. V prvem delu diplomskega dela bomo predstavili teoretična izhodišča javne televizije v Sloveniji, oddaj lastne produkcije in licenčnih oddaj. Drugi del diplomskega dela zajema analizo oddaje Moja Slovenija, pri kateri bomo pregledali štiri oddaje od 2. do 6. sezone, v obdobju od leta 2012 do leta 2014.
Ključne besede: javna televizija, nacionalna televizija, javni servis, razvedrilna oddaja, oddaja Moja Slovenija
Objavljeno: 06.09.2016; Ogledov: 743; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici