| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Telesne lutke kot spodbujevalec pozitivne samopodobe pri predšolskih otrocih
Katja Gjerek, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo želeli prikazati, da lahko tudi prek telesnih lutk vplivamo na pozitivno samopodobo pri otrocih. V teoretičnem delu smo se posvetili obrazložitvi igre, njenemu pomenu in oblikam. Podrobneje smo razčlenili simbolno igro, ali z drugimi besedami, igro vlog. Obrazložili smo pomen lutk za razvoj otrok ter našteli lutkovne tehnike in metode dela z lutkami. Pozornost smo namenili tudi samopodobi, znakom pozitivne in negativne samopodobe ter vzgojiteljevi vlogi pri spodbujanju pozitivne samopodobe. V praktičnem delu smo teoretična izhodišča preizkusili v praksi. S pomočjo šestih priprav smo otroke spodbudili k razmišljanju o lutkah in o sebi. Z otroki smo izdelovali telesne lutke, z njimi plesali, se pogovarjali ter opazovali in primerjali. Spodbudili smo jih k ustvarjanju zgodbice in izpolnitvi svoje osebne izkaznice.
Ključne besede: Otroška igra, simbolna igra, telesna lutka, pozitivna samopodoba
Objavljeno v DKUM: 18.02.2019; Ogledov: 1611; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (1,71 MB)

2.
KOMUNIKACIJA S TELESNO LUTKO
Polona Čuk, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Komunikacija s telesno lutko je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela ter zapisano na podlagi strokovne literature. V teoretičnem delu smo opredelili, kaj je lutka, kakšen je njen pomen za razvoj otroka in kako jo uporabljati v vzgojno-izobraževalnem procesu. Podrobneje smo opisali komunikacijo in predstavili telesno lutko. Utemeljili smo, da je telesna lutka odlična lutkovna tehnika za razvoj in bolj sproščeno neverbalno komunikacijo. Otroku daje svobodo od govorjene besede in zmanjša stres, ki ga doživlja v vsakodnevni komunikaciji. Skozi gib in gesto lutke otrok izrazi tisto, česar skozi govor ne more in včasih tudi ne želi. V praktičnem delu je v več pripravah in skozi slikovni material opisana izvedba projekta, katerega namen je bil otrokom predstaviti telesne lutke, jim omogočiti njihovo izdelavo ter preveriti, ali so res primerna lutkovna tehnika za razvoj neverbalne komunikacije in bolj sproščeno komuniciranje. Projekt smo izvedli v skupini 6–8 let starih otrok, v kombiniranem oddelku 1. in 2. razreda na Osnovni šoli Glazija, ki je šola s prilagojenim programom. V dvotedenski projekt je bilo vključenih 5 dečkov in 1 deklica. Končni cilj je bila uprizoritev dramske igre »Živali pri babici Zimi«, in sicer z lutkami, ki so jih izdelali otroci.
Ključne besede: Predšolska vzgoja, lutka, telesna lutka, gibanje s telesno lutko, neverbalna komunikacija, neverbalna komunikacija s telesno lutko, projekt
Objavljeno v DKUM: 28.05.2013; Ogledov: 2545; Prenosov: 642
.pdf Celotno besedilo (1,98 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici