| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
RAVNANJE S ČLOVEŠKIMI VIRI V MARKETINŠKEM PODJETJU
Lucija Gašperlin, 2012, diplomsko delo

Opis: Kadri so vsi ljudje, ki sodelujejo v obliki dela znotraj organizacije. Kadrovska funkcija v organizaciji se uporablja z namenom, da zagotavlja razvoj in uporabo ustreznih človeških zmožnosti in s tem uresničiti zastavljene poslovne cilje organizacije. V managementu človeških virov je ključna vloga ljudi zagotavljane konkurenčnosti in uspešnosti. Je strateško usmerjena dejavnost, ki je usklajuje pridobivanje in povečanje človeških zmožnosti ter spodbuja njihovo uporabo tako, da se doseže čim boljše rezultate. Glavna aktivnost kadrovanja je pridobivanje ustreznih kadrov. Delavce se pridobiva iz notranjih in zunanjih virov. Metode pridobivanja delavcev iz zunanjih virov so metoda neformalnega pridobivanja, neposredno javljanje kandidatov, stik s šolami, štipendiranje, zavod za zaposlovanje, zasebne agencije za zaposlovanje in oglaševanje. Selekcija kandidatov je ena od faz planiranja in razvoja kadrov, gre za proces izbire. Metode za lažjo izbiro delavcev so pisne prijave kandidatov, obrazci za prijavo, različni testi, intervjuji, ocenjevalni centri in zdravniški pregled. Po uspešno opravljenem postopku selekcije se mora delavec uvesti v delo. Cilj uvajanja je čim hitrejše delo delavca s polno storilnostjo. V diplomski nalogi smo predstavili pridobivanje in selekcijo kadrov v podjetju, ki se ukvarja z direktnim marketingom. Direktni marketing je najhitreje rastoča in cenovno najbolj učinkovita prodajna metoda. Podjetje je eno vodilnih na področju telemarketinga. Ker je delo v klicnem centru zelo specifično, je velika težava za podjetje najti in obdržati ljudi, ki so primerni za tovrstno delo. Podjetje kadre išče preko različnih medijev, tako da dobi dovolj velik nabor ustreznih kandidatov. Po uspešno opravljenem krajšem telefonskem intervjuju kandidate povabijo v ocenjevalni center. Če se kandidat v ocenjevalnem centru izkaže za primernega, ga podjetje povabi na krajše izobraževanje, kjer dobi vsa potrebna znanja za pričetek z delom v klicnem centru. Krajše izobraževanje je tudi dodatna selekcijska metoda, kjer se prekine sodelovanje z neustreznimi kandidati. Prikazano je tudi uvajanje novih delavcev, ki so uspešno opravili selekcijski postopek, v delo telefonskega agenta. V zaključku smo predstavili tudi nekaj predlogov za izboljšavo pridobivanja in selekcijo kandidatov v klicnem centru. Predloge smo podali za trenutno stanje samega procesa, saj nismo imeli vpogleda v spremembe in izboljšave, ki jih je podjetje že uvedlo na podlagi ugotovitev iz prakse.
Ključne besede: človeški viri, marketinško podjetje, direktni marketing, telemarketing
Objavljeno v DKUM: 24.01.2013; Ogledov: 1730; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (523,07 KB)

2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
STRATEŠKI MARKETING IN POSLOVNA STRATEGIJA V PODJETJU CAR MARKETING
Sabina Umek, 2011, diplomsko delo

Opis: V poslovnem svetu je konkurenca vedno večja. Podjetja so spoznala, da sama prodaja ne more več uspešno izvajati svojih nalog, zato so začela razvijati marketing. Koncept marketinga je zasnovan na tem, da je potrebno najprej raziskati in analizirati trg, šele nato realizirati določene prodajne aktivnosti. Podjetje Car marketing se ukvarja s telemarketingom, katerega uporaba se iz leta v leto povečuje in pridobiva na svojem pomenu. Je stroškovno učinkovitejši kot osebna prodaja ter omogoča hitro vzpostavljanje stika s strankami. Ker se podjetje še razvija, je možno opaziti nekaj pomanjkljivosti, za odpravo le-teh smo podali nekaj predlogov. S SWOT analizo smo analizirali prednosti in slabosti v podjetju ter poslovne priložnosti in nevarnosti. Rezultati analize nam dajejo vpogled v dejavnosti, ki jih je v podjetju treba izboljšati oziroma razviti, da bodo prispevale k boljši poslovni uspešnosti, zato smo v diplomski nalogi predstavili tudi nekaj rešitev in izboljšav za podjetje Car marketing.
Ključne besede: oskrbna veriga, strateško načrtovanje, telemarketing, komuniciranje, SWOT analiza
Objavljeno v DKUM: 20.12.2011; Ogledov: 2887; Prenosov: 286
.pdf Celotno besedilo (667,22 KB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici