1. RAVNANJE S ČLOVEŠKIMI VIRI V MARKETINŠKEM PODJETJULucija Gašperlin, 2012, diplomsko delo Opis: Kadri so vsi ljudje, ki sodelujejo v obliki dela znotraj organizacije. Kadrovska funkcija v organizaciji se uporablja z namenom, da zagotavlja razvoj in uporabo ustreznih človeških zmožnosti in s tem uresničiti zastavljene poslovne cilje organizacije.
V managementu človeških virov je ključna vloga ljudi zagotavljane konkurenčnosti in uspešnosti. Je strateško usmerjena dejavnost, ki je usklajuje pridobivanje in povečanje človeških zmožnosti ter spodbuja njihovo uporabo tako, da se doseže čim boljše rezultate.
Glavna aktivnost kadrovanja je pridobivanje ustreznih kadrov. Delavce se pridobiva iz notranjih in zunanjih virov. Metode pridobivanja delavcev iz zunanjih virov so metoda neformalnega pridobivanja, neposredno javljanje kandidatov, stik s šolami, štipendiranje, zavod za zaposlovanje, zasebne agencije za zaposlovanje in oglaševanje.
Selekcija kandidatov je ena od faz planiranja in razvoja kadrov, gre za proces izbire. Metode za lažjo izbiro delavcev so pisne prijave kandidatov, obrazci za prijavo, različni testi, intervjuji, ocenjevalni centri in zdravniški pregled.
Po uspešno opravljenem postopku selekcije se mora delavec uvesti v delo. Cilj uvajanja je čim hitrejše delo delavca s polno storilnostjo.
V diplomski nalogi smo predstavili pridobivanje in selekcijo kadrov v podjetju, ki se ukvarja z direktnim marketingom. Direktni marketing je najhitreje rastoča in cenovno najbolj učinkovita prodajna metoda.
Podjetje je eno vodilnih na področju telemarketinga. Ker je delo v klicnem centru zelo specifično, je velika težava za podjetje najti in obdržati ljudi, ki so primerni za tovrstno delo.
Podjetje kadre išče preko različnih medijev, tako da dobi dovolj velik nabor ustreznih kandidatov. Po uspešno opravljenem krajšem telefonskem intervjuju kandidate povabijo v ocenjevalni center. Če se kandidat v ocenjevalnem centru izkaže za primernega, ga podjetje povabi na krajše izobraževanje, kjer dobi vsa potrebna znanja za pričetek z delom v klicnem centru. Krajše izobraževanje je tudi dodatna selekcijska metoda, kjer se prekine sodelovanje z neustreznimi kandidati. Prikazano je tudi uvajanje novih delavcev, ki so uspešno opravili selekcijski postopek, v delo telefonskega agenta.
V zaključku smo predstavili tudi nekaj predlogov za izboljšavo pridobivanja in selekcijo kandidatov v klicnem centru. Predloge smo podali za trenutno stanje samega procesa, saj nismo imeli vpogleda v spremembe in izboljšave, ki jih je podjetje že uvedlo na podlagi ugotovitev iz prakse. Ključne besede: človeški viri, marketinško podjetje, direktni marketing, telemarketing Objavljeno v DKUM: 24.01.2013; Ogledov: 1730; Prenosov: 145
Celotno besedilo (523,07 KB) |
2. Uvedba klicnega centra kot poslovna priložnost podjetja Prorelax d.o.o. : diplomsko deloTanja Gostenčnik, Božidar Hudopisk, 2005, diplomsko delo Ključne besede: pospeševanje prodaje, telemarketing, tržno planiranje, prodajna politika, aktivnosti, prodaja po telefonu, organizacijske strukture, podjetje, družina, zasebno podjetje, podjetnik, priložnosti, telekomunikacije, komercialno poslovanje, komunikacije, podjetništvo, storitve, dejavnost, ponudba, Slovenija, organizacija, ocenjevanje Objavljeno v DKUM: 02.06.2012; Ogledov: 1782; Prenosov: 83
Celotno besedilo (721,88 KB) |
3. Strategic electronic marketing : managing e-businessBrad Alan Kleindl, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: marketing, electronic marketing, selling, selling by phone, telemarketing, telecommunications, data base, electronic commerce, information technology, distribution, market, supply, demand, systems, innovations, marketing strategy, management, business environment, legal aspect, ethics Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 2411; Prenosov: 68
Povezava na celotno besedilo |
4. Electronic marketing : [a comprehensive reference of electronic marketing techniques to help you reach a broader market]Margo Komenar, priročnik Ključne besede: trženje, marketing, prodaja po telefonu, telemarketing, telekomunikacije, računalniške mreže, Internet, elektronska pošta, elektronsko poslovanje, interakcije, tržne raziskave, pospeševanje prodaje, ekonomska propaganda, prodajna politika, informacijska tehnologija, elektronski denar, plačilne kartice, storitve, potrošnik, on-line, informacijski viri Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1196; Prenosov: 60
Povezava na celotno besedilo |
5. Oglaševanje mobilne telefonije družbe Mobitel d.d. na območju velenjske regije : diplomsko deloTatjana Klemenčič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: oglasi, javnost, agencije, komercialno poslovanje, oglaševanje, ekonomska propaganda, tisk, televizija, telekomunikacije, telefon, odločanje, telemarketing, fotografija, potrošnik, uporabniki, vedenje, ankete, vprašalniki, Slovenija, operatorji, dejavnost Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1866; Prenosov: 81
Celotno besedilo (499,62 KB) |
6. Pomen klicnega centra za učinkovitost in uspešnost poslovanja podjetja : diplomsko deloLidija Kidrič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: zavarovalnice, podjetje, zavarovalstvo, telemarketing, telefon, direktno trženje, neposredna prodaja, pospeševanje prodaje, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, uporabniki, odjemalec, zadovoljstvo, potrošnik, merila, aktivnosti, prodaja po telefonu, organizacijske strukture, priložnosti, telekomunikacije, komercialno poslovanje, komunikacije, storitve, dejavnost, ponudba, Slovenija, organizacija, ocenjevanje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1757; Prenosov: 127
Celotno besedilo (406,99 KB) |
7. Uvedba klicnega centra za odpovedane naročnike v ČZP Večer d.d. : diplomsko deloKarmen Golob, Božidar Hudopisk, 2007, diplomsko delo Ključne besede: marketing, trženje, marketinški splet, marketing mix, pospeševanje prodaje, telemarketing, telefon, komuniciranje, neposredna prodaja, direktno trženje, prodajna politika, aktivnosti, prodaja po telefonu, organizacijske strukture, podjetje, učinkovitost, časniki, periodika, tisk, založništvo, priložnosti, telekomunikacije, komercialno poslovanje, komunikacije, storitve, dejavnost, ponudba, Slovenija, organizacija, ocenjevanje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1731; Prenosov: 76
Celotno besedilo (973,63 KB) |
8. Organizacijski vidik tržnih poti : diplomsko deloAndrej Teraž, 2007, diplomsko delo Ključne besede: organizacijske strukture, organizacijski sistemi, tržne poti, komuniciranje, organizacijska kultura, psihologija potrošnika, telemarketing, telekomunikacije, uporaba računalnika, računalniške mreže, internet, tržna analiza, izdelki, proizvodi, politika izdelka, dobava, potrošnik, zadovoljstvo, ankete, vprašalniki, prehrana, prehrambena industrija, živila, trg, segmentacija, tržne raziskave, trženje, marketing, marketing mix, marketinški splet, orodja, cilj, prodajna politika, Slovenija, Italija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1651; Prenosov: 84
Celotno besedilo (489,41 KB) |
9. Sodobni pristopi oglaševanja z uporabo mobilne telefonije : diplomsko deloDoroteja Mohorko, 2008, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, oglasi, informacije, tržne raziskave, komercialno poslovanje, stališča, vzorčenje, telekomunikacije, telefon, motiviranje, telemarketing, fotografija, potrošnik, uporabniki, vedenje, Slovenija, dejavnost Objavljeno v DKUM: 28.05.2012; Ogledov: 1567; Prenosov: 107
Celotno besedilo (445,49 KB) |
10. STRATEŠKI MARKETING IN POSLOVNA STRATEGIJA V PODJETJU CAR MARKETINGSabina Umek, 2011, diplomsko delo Opis: V poslovnem svetu je konkurenca vedno večja. Podjetja so spoznala, da sama prodaja ne more več uspešno izvajati svojih nalog, zato so začela razvijati marketing. Koncept marketinga je zasnovan na tem, da je potrebno najprej raziskati in analizirati trg, šele nato realizirati določene prodajne aktivnosti.
Podjetje Car marketing se ukvarja s telemarketingom, katerega uporaba se iz leta v leto povečuje in pridobiva na svojem pomenu. Je stroškovno učinkovitejši kot osebna prodaja ter omogoča hitro vzpostavljanje stika s strankami. Ker se podjetje še razvija, je možno opaziti nekaj pomanjkljivosti, za odpravo le-teh smo podali nekaj predlogov.
S SWOT analizo smo analizirali prednosti in slabosti v podjetju ter poslovne priložnosti in nevarnosti. Rezultati analize nam dajejo vpogled v dejavnosti, ki jih je v podjetju treba izboljšati oziroma razviti, da bodo prispevale k boljši poslovni uspešnosti, zato smo v diplomski nalogi predstavili tudi nekaj rešitev in izboljšav za podjetje Car marketing. Ključne besede: oskrbna veriga, strateško načrtovanje, telemarketing, komuniciranje, SWOT analiza Objavljeno v DKUM: 20.12.2011; Ogledov: 2887; Prenosov: 286
Celotno besedilo (667,22 KB) |