1. Uporaba zbirk podatkov pri neposrednem trženju na primeru kataloške prodaje Neckermann : diplomsko deloBorut Dretar, 2003, diplomsko delo Ključne besede: neposredna prodaja, direktno trženje, baze podatkov, katalogi, podatki, varstvo podatkov, marketing mix, marketinški splet, marketing, trženje, prodaja po telefonu, telemarketing, prodaja po pošti, Slovenija, storitve, tržna analiza, tržne raziskave, oskrba, dobavitelji, blago, odjemalec Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3495; Prenosov: 253
Celotno besedilo (842,44 KB) |
2. Fotografija v oglasih družbe Mobitel d.d. : diplomsko deloPolonca Debenjak, 2004, diplomsko delo Ključne besede: oglasi, oglaševanje, ekonomska propaganda, fotografija, telekomunikacije, telefon, telemarketing, metodologija, stališča, potrošnik, uporabniki, vedenje, ankete, motiviranje, odločanje, Slovenija, operatorji, dejavnost Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2515; Prenosov: 189
Celotno besedilo (1,49 MB) |
3. Razvoj trženjskih raziskav na internetu : diplomsko deloAndrej Fister, 2006, diplomsko delo Ključne besede: internet, računalniške mreže, tržne raziskave, kvantitativna analiza, kvalitativna analiza, metode, odjemalec/strežnik, telemarketing, marketing, trženje, strategija trženja, strategija, komuniciranje, elektronsko poslovanje, telekomunikacije, pošta, marketing mix, marketinški splet, cilj, promocija, odnosi z javnostjo, storitve, Slovenija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 1829; Prenosov: 558
Celotno besedilo (462,96 KB) |
4. Učinkovitost telemarketinga in njegova uporaba v podjetju Založba Forum Media d.o.o.Anja Hamler, 2009, diplomsko delo Opis: Neposredno trženje pridobiva na svojem pomenu, kar se vidi na njegovi naraščajoči uporabi. Med nove oblike neposrednega trženja med drugim prištevamo trženje po telefonu oziroma telemarketing, ki predstavlja pomembno obliko neposrednega trženja. Podjetja izvajajo štiri vrste telemarketinga. To so telefonska prodaja, telefonsko pokrivanje kupcev, odkrivanje morebitnih kupcev po telefonu in storitve kupcev.
Zaradi številnih prednosti telemarketinga se uporaba telemarketinga iz leta v leto povečuje in pridobiva na svojem pomenu. Telemarketing je stroškovno učinkovitejši v primerjavi z osebno prodajo. Omogočeno je hitro vzpostavljanje stikov z odjemalci. V primerjavi z ostalimi oblikami neposrednega trženja je telemarketing osebnejši.
Učinkovitost telemarketinga je odvisna od motiviranosti prodajalcev oziroma zaposlenih v telemarketingu, baze podatkov, ustreznega načrtovanja prodaje, informacijske podpore in strokovnosti zaposlenih v telemarketingu.
V podjetju Založba Forum Media poudarjajo pomen baze podatkov in ustreznega načrtovanja telemarketinga. Ob končanju klicne akcije pregledajo rezultate in analizirajo uspešnost ter učinkovitost klicne akcije. Ker se še telemarketing v podjetju šele razvija je možno opaziti nekaj pomanjkljivosti. Ključne besede: Neposredno trženje
Telemarketing
Aktivni in pasivni telemarketing
Baza podatkov
Segmentiranje trga
Motiviranje Objavljeno: 29.06.2009; Ogledov: 2914; Prenosov: 313
Celotno besedilo (1,01 MB) |
5. STRATEŠKI MARKETING IN POSLOVNA STRATEGIJA V PODJETJU CAR MARKETINGSabina Umek, 2011, diplomsko delo Opis: V poslovnem svetu je konkurenca vedno večja. Podjetja so spoznala, da sama prodaja ne more več uspešno izvajati svojih nalog, zato so začela razvijati marketing. Koncept marketinga je zasnovan na tem, da je potrebno najprej raziskati in analizirati trg, šele nato realizirati določene prodajne aktivnosti.
Podjetje Car marketing se ukvarja s telemarketingom, katerega uporaba se iz leta v leto povečuje in pridobiva na svojem pomenu. Je stroškovno učinkovitejši kot osebna prodaja ter omogoča hitro vzpostavljanje stika s strankami. Ker se podjetje še razvija, je možno opaziti nekaj pomanjkljivosti, za odpravo le-teh smo podali nekaj predlogov.
S SWOT analizo smo analizirali prednosti in slabosti v podjetju ter poslovne priložnosti in nevarnosti. Rezultati analize nam dajejo vpogled v dejavnosti, ki jih je v podjetju treba izboljšati oziroma razviti, da bodo prispevale k boljši poslovni uspešnosti, zato smo v diplomski nalogi predstavili tudi nekaj rešitev in izboljšav za podjetje Car marketing. Ključne besede: oskrbna veriga, strateško načrtovanje, telemarketing, komuniciranje, SWOT analiza Objavljeno: 20.12.2011; Ogledov: 2267; Prenosov: 244
Celotno besedilo (667,22 KB) |
6. Sodobni pristopi oglaševanja z uporabo mobilne telefonije : diplomsko deloDoroteja Mohorko, 2008, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, oglasi, informacije, tržne raziskave, komercialno poslovanje, stališča, vzorčenje, telekomunikacije, telefon, motiviranje, telemarketing, fotografija, potrošnik, uporabniki, vedenje, Slovenija, dejavnost Objavljeno: 28.05.2012; Ogledov: 1080; Prenosov: 64
Celotno besedilo (445,49 KB) |
7. Organizacijski vidik tržnih poti : diplomsko deloAndrej Teraž, 2007, diplomsko delo Ključne besede: organizacijske strukture, organizacijski sistemi, tržne poti, komuniciranje, organizacijska kultura, psihologija potrošnika, telemarketing, telekomunikacije, uporaba računalnika, računalniške mreže, internet, tržna analiza, izdelki, proizvodi, politika izdelka, dobava, potrošnik, zadovoljstvo, ankete, vprašalniki, prehrana, prehrambena industrija, živila, trg, segmentacija, tržne raziskave, trženje, marketing, marketing mix, marketinški splet, orodja, cilj, prodajna politika, Slovenija, Italija Objavljeno: 30.05.2012; Ogledov: 1093; Prenosov: 46
Celotno besedilo (489,41 KB) |
8. Uvedba klicnega centra za odpovedane naročnike v ČZP Večer d.d. : diplomsko deloKarmen Golob, Božidar Hudopisk, 2007, diplomsko delo Ključne besede: marketing, trženje, marketinški splet, marketing mix, pospeševanje prodaje, telemarketing, telefon, komuniciranje, neposredna prodaja, direktno trženje, prodajna politika, aktivnosti, prodaja po telefonu, organizacijske strukture, podjetje, učinkovitost, časniki, periodika, tisk, založništvo, priložnosti, telekomunikacije, komercialno poslovanje, komunikacije, storitve, dejavnost, ponudba, Slovenija, organizacija, ocenjevanje Objavljeno: 30.05.2012; Ogledov: 1069; Prenosov: 47
Celotno besedilo (973,63 KB) |
9. Pomen klicnega centra za učinkovitost in uspešnost poslovanja podjetja : diplomsko deloLidija Kidrič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: zavarovalnice, podjetje, zavarovalstvo, telemarketing, telefon, direktno trženje, neposredna prodaja, pospeševanje prodaje, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, uporabniki, odjemalec, zadovoljstvo, potrošnik, merila, aktivnosti, prodaja po telefonu, organizacijske strukture, priložnosti, telekomunikacije, komercialno poslovanje, komunikacije, storitve, dejavnost, ponudba, Slovenija, organizacija, ocenjevanje Objavljeno: 30.05.2012; Ogledov: 1184; Prenosov: 89
Celotno besedilo (406,99 KB) |
10. Oglaševanje mobilne telefonije družbe Mobitel d.d. na območju velenjske regije : diplomsko deloTatjana Klemenčič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: oglasi, javnost, agencije, komercialno poslovanje, oglaševanje, ekonomska propaganda, tisk, televizija, telekomunikacije, telefon, odločanje, telemarketing, fotografija, potrošnik, uporabniki, vedenje, ankete, vprašalniki, Slovenija, operatorji, dejavnost Objavljeno: 30.05.2012; Ogledov: 1201; Prenosov: 61
Celotno besedilo (499,62 KB) |