| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
PRIMERJAVA STRATEGIJE PRIDOBIVANJA UPORABNIKOV V PODJETJIH T-2, D.O.O. IN TELEKOM SLOVENIJE, D.D.
Brigita Babič, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo obravnavali problem vse večjega prehajanja uporabnikov od nekdaj edinega, nacionalnega operaterja in ponudnika telekomunikacijskih, informacijskih in medijskih storitev — Telekoma Slovenije na novo in hitro rastoče podjetje T-2. V nalogi smo definirali vzroke za prehode in predlagali rešitve za zmanjšanje prehajanja. Dejstvo je, da je za kupce najpomembnejši kakovosten izdelek, ponujen po konkurenčni ceni, kar je pa mogoče doseči z aktivnim odnosom do kupca, ki se mu prilagajamo s ceno, kvaliteto, dobavnimi roki in drugimi marketinškimi aktivnostmi. V uvodu diplomskega dela smo predstavili problem, določili namen, opredelili cilje ter postavili hipoteze ob določenih predpostavkah in omejitvah, v določenem okolju in v določeni metodologiji. V teoretičnem delu smo se seznanili z osnovno filozofijo marketinga, z upravljanjem storitvenih dejavnosti, s trženjskimi strategijami, ki se osredotočajo na kupca, in s tistimi, ki dajejo poudarek na celoviti kakovosti. V nadaljevanju smo predstavili obe podjetji, podjetje Telekom Slovenije in podjetje T-2, ter primerjali njun tržni delež v preteklem obdobju in njuno aktualno ponudbo na trgu telekomunikacijskih storitev. V zadnjem — raziskovalnem — delu diplomske naloge smo opravili tržno raziskavo zadovoljstva uporabnikov telekomunikacijskih storitev primerjanih podjetij, proučili vzroke za prehode ter z dobljenimi rezultati potrdili oz. zavrnili postavljene hipoteze in podali rešitve za zmanjšanje prehodov.
Ključne besede: - telekomunikacijske storitve - zadovoljstvo uporabnikov - vzroki za prehode - kakovost storitve - cena storitve
Objavljeno: 20.10.2009; Ogledov: 1823; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (703,76 KB)

3.
IZDELAVA PODCAST APLIKACIJE ZA PLATFORMO XBMC
Miha Grosek, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja izdelavo podcast vtičnika za multimedijsko platformo XBMC. Vtičnik predvaja video in avdio vsebine podcastov Multimedijskega centra Radiotelevizije Slovenija. V nalogi sta opisana teoretično ozadje tehnologij in potek razvoja vtičnika. Opredeljena sta problem in cilj naloge, predstavljen je končni rezultat. Platforma XBMC je nameščena na operacijskem sistemu Microsoft Windows, vtičnik pa je napisan v programskem jeziku Python. Za pisanje programske kode je uporabljen urejevalnik Notepad++, za testiranje vtičnika pa XBMC Media Center, verzija 9.11.
Ključne besede: napredne telekomunikacijske storitve, XBMC, podcast, vtičnik, Python, Net-Top-Box, IPTV
Objavljeno: 06.12.2010; Ogledov: 2653; Prenosov: 219
.pdf Celotno besedilo (2,14 MB)

4.
IMPLEMENTACIJA IP TELEFONSKE CENTRALE NA PLATFORMI FREESWITCH
Aleš Zelenik, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opiše razvoj IP telefonske centrale z uporabo odprto kodne programske opreme in namensko razvitih komponent, ki so del diplomskega dela. Uporabljeni so prosto dostopni in uveljavljeni VoIP internetni protokoli. Izvedbo bomo gradili na programski komponenti FreeSWITCH, ki implementira in abstrahira tehnologije za izvedbo telekomunikacijskih storitev. Opisali bomo delovanje, nastavitev in postopke izvedbe storitev IP telefonske centrale ter predstavili uporabljene tehnologije. Praktični izdelek diplomske naloge predstavlja integracija namenskih komponentv celovit sistem. To dosežemo z izdelavo aplikacije, ki s podatkovno bazo omogoča avtomatizacijo procesov in konfiguracij telefonske centrale in odjemalcev, ki jo razvijemo kot del diplomskega dela. Sistem bomo implementirati univerzalno in modularno neodvisno od posameznih komponent. Rezultat celotne integracije bomo primerjali z obstoječimi sistemi in izpostavili prednosti ter slabosti rešitve.
Ključne besede: telekomunikacije, IP telefonija, telefonska centrala, telekomunikacijske storitve, VoIP, PBX, FreeSWITCH, Asterisk, SIP, oddaljena konfiguracija
Objavljeno: 21.02.2011; Ogledov: 2315; Prenosov: 252
.pdf Celotno besedilo (2,32 MB)

5.
VZPOSTAVLJANJE ZVEZE Z UPORABO VMESNIKA PARLAY X
Robi Zidar, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo predstavlja razvoj pripomočka, ki omogoča zaporedno proženje več sočasnih klicev. Delo vsebuje teoretično ozadje tehnologij, opis orodij, potek razvoja pripomočka ter končni rezultat. Aplikacija je napisana v programskem jeziku JavaFX ter Java, ki s pomočjo standariziranega vmesnika Parlay X dostopa do telekomunikacijskega omrežja. Za pisanje programske kode je uporabljeno razvojno okolje NetBeans IDE 6.9.1.
Ključne besede: telekomunikacijske storitve, pripomoček, JavaFX, Java, vmesnik Parlay X
Objavljeno: 31.01.2012; Ogledov: 1302; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (3,56 MB)

6.
SPLETNA STRAN ZA SUBJEKTIVNO OCENJEVANJE TK STORITVE
Tomaž Podgoršek, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: Na trgu je vedno večja konkurenca med ponudniki telekomunikacijskih storitev. Da bi si ti zagotovili čim več uporabnikov, morajo biti njihove storitve dovolj kakovostne. Na koncu šteje le zadovoljstvo uporabnika, saj v nasprotnem primeru le-ta zamenja ponudnika. V diplomskem delu so opisane tehnologije in postopki za izdelavo spletne strani, ki omogoča subjektivno ocenjevanje telekomunikacijske storitve. Stran je narejena s pomočjo ogrodja Yii in je napisana v programskem jeziku PHP, za shranjevanje podatkov pa je uporabljena podatkovna baza MySQL.
Ključne besede: telekomunikacijske storitve, subjektivno ocenjevanje kakovosti storitve, PHP, MySQL
Objavljeno: 25.09.2011; Ogledov: 1598; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (2,45 MB)

7.
VPLIV IZGUBE PAKETOV NA KAKOVOST VIDEO VSEBIN
Katarina Teršek, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga prikazuje kako izguba paketov v prenosnem omrežju vpliva na kakovost videa. V prvem delu je opisano teoretično ozadje izbrane teme, ki omogoča lažje razumevanje nadaljevanja. Drugi del opisuje izvedbo eksperimentalnega testiranja in analizo končnih rezultatov. Celotno delo je bilo opravljeno na operacijskem sistemu Microsoft Windows. Uporabljeno je bilo programsko orodje za vrednotenje kakovosti videa EvalVid verzije 2.7.
Ključne besede: telekomunikacijske storitve, kakovost storitev, video, izguba paketov, PSNR
Objavljeno: 26.09.2011; Ogledov: 1358; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

8.
Razvoj telekomunikacijskih pripomočkov
Grega Ramšak, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi opisujem izdelavo prototipov telekomunikacijskih pripomočkov in razvoj funkcionalnosti pripomočkov. Namen naloge je bil izdelati nabor pripomočkov za izdelavo naprednih funkcij telefonije s programskim jezikom JavaFX in predstaviti delujoč koncept prenosa in uporabe pripomočkov. Izdelava je vključevala tako razvoj programske logike kot izdelavo grafičnega vmesnika, za kar sem uporabil različne tehnologije za komunikacijo med pripomočki in storitvami ter za njihov grafičen prikaz. Pripomočki delujejo na operacijskih sistemih Windows in Linux. Delovanje znotraj brskalnika sem zaradi omejitev programskega jezika JavaFX implementiral in preveril le delno. Končni izdelek je nabor telekomunikacijskih pripomočkov, ki izpolnjujejo večino postavljenih zahtev. Pripomočki so namenjeni uporabnikom telekomunikacijskih storitev, ki lahko tako na enostaven način uporabljajo telekomunikacijske storitve (na primer ‘klic na zahtevo’ ipd.) in njihove dopolnilne storitve, kot so zgodovina klicev, preusmeritev klica, določanje stanja “Ne moti” ipd.
Ključne besede: Telekomunikacijski pripomočki, Java, JavaFX, zagonska datoteka JNLP, grafični uporabniški vmesnik, telekomunikacijske storitve
Objavljeno: 08.12.2011; Ogledov: 1763; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (2,00 MB)

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici