| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
TEKSTURA IZBOKLIN
Jani Majerič, 2014, diplomsko delo

Opis: Teksture izboklin predstavljajo metodo v računalniški grafiki, s katero lahko prikažemo strukturo površine objekta. Za njeno delovanje potrebujemo svetlobni vir in perturbirane normale. V našem programu Bumper je uporabljen zemljevid normal, v katerem so shranjene normale v barvnih kanalih. Napisan je z uporabo grafičnih knjižnic OpenGL, ki ima vgrajeno tvorbo GLSL (Graphics Library Shader Language) in dveh senčilnikov, in sicer senčilnika oglišč in senčilnika fragmentov, s pomočjo katerih prikažemo tridimenzionalni objekt z izboklinami.
Ključne besede: Senčilnik, osvetlitev, OpenGL, teksture
Objavljeno: 20.02.2014; Ogledov: 693; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (3,98 MB)

3.
VPLIV BARVE IN MATERIALA EMBALAŽE NA ZAZNAVANJE OKUSA ČOKOLADE
Miran Grah, 2014, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu obravnavamo problem, ki je redko obravnavan in se nanaša na področje zaznave okusa in teksture čokolade. Zato v magistrskem delu podrobneje proučujemo vpliv barve in materiala embalaže na zaznavanje okusa in teksture čokolade. V teoretičnem delu magistrskega dela je najprej podan poglobljen pogled elementom (dražljaj, čutila, občutek, izpostavljenost in pozornost) procesa zaznavanja. Elementi procesa zaznavanja so ključnega pomena za razumevanje poteka zaznavanja. Koncept barve embalaže izdelkov sodi med ključne koncepte z vidika tržišča. Tako avtorji koncept barve embalaže opredeljujejo kot marketinške dražljaje, ki pomenijo komunikacijo ali fizični dražljaj, ustvarjen z namenom vplivanja na potrošnika (Assael 1998 in Mubeen 2006). Sodobna tehnologija omogoča razvijati vlogo embalaže s pomočjo novih materialov. Bistveno je torej, da zunanjost embalaže predstavlja prvi stik z odjemalcem in interakcijo med izdelkom in le-tem. Tako sta temeljni raziskovalni vprašanji magistrskega dela: • ali barva embalaže vpliva na zaznavanje okusa in teksture čokolade in • ali material embalaže vpliva na zaznavanje okusa in teksture čokolade. V pričujočem delu je predstavljen model povezav med naslednjimi koncepti: barva embalaže, material embalaže, zaznavanje okusa in zaznavanje teksture. Model raziskave smo predhodno preverjali na manjšem vzorcu respondentov (desetih študentov) prvega in drugega letnika bolonjskega magisterija Ekonomsko-poslovne fakultete. Namen predhodnega testiranja je bilo ugotoviti, ali eksperimentalne osebe razumejo anketna vprašanja in morebiti modifikacijo dveh vprašalnikov. Rezultati predhodnega testiranja kažejo, da barva embalaže in material embalaže ne vpliva na percepcijo okusa in teksture čokolade. Glavni del raziskave je potekal v mesecu maju, ko smo testirali šestdeset študentov prvega in drugega letnika bolonjskega magisterija Ekonomsko-poslovne fakultete. Zagotovili smo vsebinsko veljavnost dveh vprašalnikov. Na temelju tega smo izvedli eksperiment v treh skupinah (v vsaki skupini je sodelovalo 20 študentov). Rezultati empiričnega preverjanja na vzorcu šestdesetih študentov bolonjskega magisterija Ekonomsko-poslovne fakultete kažejo, da a) barva embalaže ne vpliva na percepcijo okusa in teksture čokolade ter nadalje tudi b) material embalaže ne vpliva na percepcijo okusa in teksture čokolade. Ob koncu raziskave nas je tudi zanimalo, ali se barve embalaže in materiali embalaže na zaznavanje okusa in teksture med seboj razlikujejo. Zato smo opravili dodatno analizo „post hoc“. Ugotovili smo, da med vsemi skupinami statistično ni značilnih razlik (p > 0,05). Rezultati našega dela so kljub svojim prispevkom le delček raziskovalnega področja zaznave okusa in teksture. Vendar nas vse to vodi do sklepa, da gre za pomembna spoznanja, ki bodo prihodnjim raziskovalcem, ugotovitve pričujoče raziskave pomembne za na daljno delo.
Ključne besede: čokolada, zaznavanje okusa, zaznavanje teksture, barva embalaže, material embalaže
Objavljeno: 06.10.2014; Ogledov: 1008; Prenosov: 199
.pdf Celotno besedilo (2,00 MB)

4.
Teksturiranje nizkomnogokotniških modelov v BodyPaint 3D
Ana Ambrož, 2018, diplomsko delo

Opis: Danes je zelo pomembno, da znamo učinkovito teksturirati 3D modele. Čeprav smo pogosto omejeni s številom mnogokotnikov, pa želimo 3D modele kakovostnega videza in z navideznimi detajli. Doseganje tega ni preprosto in zahteva smisel za umetniško oblikovanje. BodyPaint 3D omogoča teksturiranje modelov s pomočjo projekcijskega slikanja . Cilj diplomske naloge je ustvariti čimbolj kakovostne teksture, ki bodo nizkomnogokotniškim 3D modelom dodale navidezne podrobnosti, ki so sicer zmodelirani samo na visokomnogokotniških modelih. Želimo dokazati, da se zgolj s teksturo na nizkomnogokotniškem modelu da ustvariti učinek visokomnogokotniškega modela.
Ključne besede: BodyPaint 3D, teksture, 3D modeliranje
Objavljeno: 19.10.2018; Ogledov: 101; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (2,69 MB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici