SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
APLIKACIJA ROBOTIZIRANE PALETIZACIJE ENOT SIPKEGA MATERIALA
Tomaž Škrabar, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga vsebuje pregled trendov na področju robotizacije, razčlenitev robotov, njihovo zgradbo ter zmogljivosti oziroma predstavitev njihovih karakteristik. Srž diplomske naloge je konkreten primer robotizirane aplikacije enot sipkega materiala. Podan je tehnološki opis delovanja robotske celice ter tehnična izvedba. Primarna funkcija robotske celice je paletiziranje vreč sipkega materiala, ki je razčlenjena na posamezne pozicije procesa. Tehnična izvedba opisuje vodila za konstrukcijo posameznih delov, kakor tudi karakteristike uporabljene opreme s poudarkom na robotu. Cilj diplomske naloge je prikazati konkreten inteligenten tehnološki sistem ter ga umestiti znotraj tovrstnih sistemov kakor tudi predstaviti razloge uporabe s podrobnejšim opisom ključnega razloga v gospodarstvu, ki je ekonomska upravičenost.
Ključne besede: Inteligentni tehnološki sistemi, avtomatizacija, robotizacija, robotska celica, robot, paletizacija, manipulacija.
Objavljeno: 12.07.2010; Ogledov: 1658; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (4,92 MB)

5.
PALETIZACIJA VREČ S POMOČJO ROBOTA
Roman Valenčak, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je prikazan konkretni projekt avtomatiziranega procesa paletizacije vreč na evro paleto. Opisane so naprave tehnološkega procesa paletizacije in tudi celotni proizvodni proces. Teoretični del diplomskega dela je sestavljen iz opisa in zmogljivosti industrijskih robotov, ki so nujni za razumevanje paletizacije vreč. V jedru je podan tehnološki opis delovanja paletizacije ter tehnična izvedba. Opisana je varnost proizvodnega procesa, ki jo predpisuje evropski standard ISO 9001. Podrobneje sta predstavljeni izbira in zmogljivost robota KUKA KR180–2 PA. Na koncu je predstavljena še konstrukcija prijemala.
Ključne besede: Inteligentni tehnološki sistemi, avtomatizacija, robotizacija, paletizacija, manipulacija, robotska celica, robot KUKA KR180–2 PA.
Objavljeno: 31.05.2011; Ogledov: 2374; Prenosov: 329
.pdf Celotno besedilo (6,88 MB)

6.
7.
8.
IZBIRA REŠITVE ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI NA PRIMERU ŠTAJERSKEGA TEHNOLOŠKEGA PARKA
Tea Šumandl Kostov, 2015, magistrsko delo

Opis: V poslovnem svetu je že dolgo znano, da so kupci jedro posla ter da uspeh podjetja temelji na učinkovitem upravljanju odnosov z njimi. Vsi cilji so osredotočeni na zadovoljevanje strank, tako da se te rade vračajo. Pogosto pa ti cilji predstavljajo oviro za podjetja, ki nimajo ustreznih orodij, opreme in metod. V današnjem času tehnologija podjetjem ponuja sisteme, ki zaposlenim omogočajo, da hitro pridobijo vse podatke o strankah. Ta koncept se imenuje upravljanje odnosov s strankami (v nadaljevanju management odnosov s strankami), omenjene računalniške rešitve pa podjetjem omogočijo, da ohranijo stranke ter tako pridobijo strateško prednost pred svojimi tekmeci. V magistrskem delu smo zato podrobneje raziskali koncept managementa odnosov s strankami. Najprej smo ga definirali, opisali njegov razvoj ter strukturo. Nato smo se posvetili še opisu in primerjavi najpomembnejših rešitev za upravljanje odnosov s strankami, ki jih lahko v tem trenutku zasledimo na svetovnem trgu. Prav tako smo se dotaknili uvajanja takšnih rešitev v podjetje. Eno izmed rešitev, Microsof Dynamics CRM, smo podrobneje opisali, analizirali metodo njenega uvajanja, ki se imenuje Microsoft Dynamics Sure Step ter funkcionalnosti, ki jih rešitev ponuja. V zadnjem, praktičnem delu magistrskega dela, pa smo predstavili podjetje Štajerski tehnološki park, njihovo poslovno situacijo, opisali postopek izbire rešitve za upravljanje odnosov s strankami ter podali nekaj primerov podpore poslovnih procesov v podjetju s pomočjo rešitve Microsoft Dynamics CRM. Zavedati pa se je potrebno, da sistem za upravljanje odnosov s strankami ni le še eno informacijsko orodje. Le s pravilno uvedbo in uporabo lahko prispeva k izjemni ekonomski vrednosti za podjetje ter predstavlja konkurenčno prednost. Prav to pa želimo dokazati v magistrskem delu.
Ključne besede: CRM, upravljanje odnosov s strankami, Microsoft Dynamics CRM, Štajerski tehnološki park, informacijski sistemi, celovite informacijske rešitve
Objavljeno: 09.11.2015; Ogledov: 569; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (8,43 MB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici