| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
INOVIRANJE PODJETJA
Andreja Kocjan, 2009, diplomsko delo

Opis: Prvi člen v verigi razvoja inovacije je ideja, ki ima potencial, da to postane. Inovacija se nanaša na vsa področja, ki se dogajajo v poslovnem življenju organizacije. To je nov ali izboljšan izdelek, postopek ali storitev za uporabnika, novi tržni pristopi, osvajanje novih surovinskih virov, uvajanje novih organizacijskih rešitev ... skratka vse kar podjetju dolgoročno in kratkoročno prinaša boljše poslovne rezultate, zanimivejše delo, boljše delovne pogoje ... Seveda pa inovacije ne nastanejo same od sebe, temveč so rezultat zavestnega in namernega iskanja. Invencijo, ki jo izberemo in pridobimo zanjo potrebno znanje, lahko začnemo spreminjati v inovacijo. Pri tem pa se podjetje sreča z raznimi ovirami, ki jih mora spoznati in premagati, saj lahko v nasprotnem primeru naredi škodo. Vsaka inovacija pa s časom zastara in postane tradicionalni izdelek. Zato je podjetje prisiljeno inovirati, da ne izpade iz trga. O inoviranju moramo govoriti kot o stalni aktivnosti, ki podjetju prinaša različne koristi npr. zadovoljevanje novih potreb kupcev, večja ponudba proizvodov in storitev, zmanjšanje emisij, zmanjšanje stroškov ... Pri razvoju idej se podjetja poslužujejo različnih tehnik ustvarjalnega mišljenja s pomočjo katerih po različnih faza rešujejo probleme, iščejo rešitve... Kadar za podjetje ni smiselno, da razvijejo nova znanja imajo možnost, da ga kupijo. Novo ustvarjeno invencijo lahko posameznik pravno zaščiti, saj ima nad njo avtorsko pravico. Upravičenec si pridobi materialen in moralne pravice. Pravice, ki jih zakon ščiti kot industrijsko lastnino so: patent, licenca, model, geografska označba. V Sloveniji obstajajo tudi podporni centri, ki na kritičnih mestih na poti od ideje do uporabnika, nudijo različne oblike pomoči. Procese inoviranja sem proučila v podjetju Mikrografija d.o.o., ki se ukvarja z elektronskim arhiviranjem podatkov. V svojem poslovnem življenju se srečuje s tehnološkim napredkom na področju arhiviranja, ki mu mora slediti, da lahko uspešno posluje. Veliko pozornost posveča novi tehnologiji in zadovoljstvu strank. Ob poglobljeni raziskavi in opazovanju sem opazila, da v podjetju manjka predvsem kolektivnega ozračja in občutka povezanosti. Zato je zadovoljstvo zaposlenih nizko in to slabo vpliva na ugled podjetja.
Ključne besede: • Inovacije • Invencija • Tehnike ustvarjalnega mišljenja • Intelektualna lastnina
Objavljeno: 26.01.2010; Ogledov: 2732; Prenosov: 497
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

2.
USTVARJALNOST IN INOVATIVNOST KOT POGOJ ZA PREMAGOVANJE GOSPODARSKE KRIZE
Marko Esih, 2009, diplomsko delo

Opis: Ustvarjati in biti ustvarjalen. Samo to je pot, ki bi jo morala podjetja imeti. Brez ustvarjanja tudi ni idej, ki pripeljejo do inovacij. Inovacije pa so nujne za preživetje podjetja. Pri tem je pomembna ustvarjalna svoboda. Tako se včasih pojavi težava, da družba ni spodbujevalno naravnana in tako za ustvarjalca ni pozitivna in ga zavira pri ustvarjalnosti ter iskanju idej. Poznane so štiri značilne faze pri nastajanju ideje. To so: priprava, inkubacija, razsvetlitev in preverjanje. Pri iskanju idej si lahko pomagamo z mnogimi tehnikami ustvarjalnega mišljenja. Pomembno je vedeti, da tehnike ustvarjalnega mišljenja nikogar ne naučijo producirati idej. Pomagajo pa tistim, ki jih imajo v sebi, da jih spravijo na plano. Tako so tehnike lahko pisne ali ustne, skupinske ali individualne. Vse ideje, ki jih dobimo s tehnikami ustvarjalnega mišljenja pa niso koristne. Tako si pomagamo z raznimi metodami oz. tehnikami izbora idej. Te nam pomagajo, da se lažje odločimo ali je ideja za podjetja primerna ali ni. Ali bo podjetje imelo korist od nje ali ne. Pot nas potem pripelje do invencije, ki še ni inovacija je pa nujna na poti do inovacije. Slednji termin lahko uporabimo šele takrat, ko se je ideja razvila do te meje, da postane koristna avtorju ter ostalim odjemalcem katerim je namenjena. Pomembno je torej, da jo uporabniki sprejmejo. Avtorju pa mora prinašati neko korist. Čas gospodarske krize, ki je zajel celoten svet, je še bolj izpostavil besedo ustvarjalnost in inovativnost. Pričakovano jo imamo tudi v Sloveniji. Evropska Unija je zato sprejela sveženj ukrepov za reševanje gospodarstva. Slovenija je potem pripravila nacionalni načrt reševanja domačega gospodarstva, ki med drugim predvideva tudi izboljšanje inovativnosti ter razvoja. Mnogi pa menijo, da sta ustvarjalnost ter inovativnost neupravičeno zapostavljeni.
Ključne besede: Ustvarjalnost, ideja, tehnike ustvarjalnega mišljenja, inovativnost, invencija, inovacija, gospodarska kriza.
Objavljeno: 24.05.2010; Ogledov: 3102; Prenosov: 380
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

3.
METODE ZA VZPODBUJANJE USTVARJANJA IDEJ, INVENCIJ IN INOVACIJ V PODJETJU GORENJE, D.D.
Jasmina Mujkić, 2010, diplomsko delo

Opis: Ustvarjalnost kot sposobnost odkrivanja novih idej predstavlja temelj za inovativnost. S spodbujanjem ustvarjalnega mišljenja in sodelovanja oblikujemo nov način motiviranja in organiziranja zaposlenih ter preprečimo blokade, ki bi se lahko pojavile pri posameznikih. Delo v skupinah zaposlene združuje, izboljšuje njihove medsebojne odnose in jih spodbuja k izražanju njihovih idej in predlogov s tem, da mora veljati prepoved kakršnegakoli kritiziranja, saj to zavira kreativnost ljudi. Ker smo ljudje bitja, ki včasih potrebujemo neko vodilo, zato za spodbujanje ustvarjalnosti ali povečanje le-te uporabljamo metode za vzpodbujanje ustvarjalnega mišljenja in sodelovanja. To so metode, ki nas skozi posamezne korake in pravila vodijo do idej in koristne ustvarjalnosti. Da bi dosegli koristno ustvarjalnost, nam morata vodstvo in podjetniška klima to omogočati. Ena izmed glavnih nalog vodstva podjetja mora biti zagotavljanje ustrezno usposobljenih in izobraženih ljudi, vlaganje v razvoj zaposlenih in njihovo dodatno izobraževanje ter ponujati zaposlenim delovne pogoje, ki omogočajo izražanje ustvarjalnosti posameznikov. Podjetje Gorenje, d.d. je eno izmed uspešnejših slovenskih podjetij, ki se zaveda pomena in koristnosti človeškega kapitala. Zavedajo se, da za doseženimi odličnimi rezultati v podjetju stojijo zaposleni. Ključnega pomena pa so vlaganja v razvojno in raziskovalno dejavnost ter vzpodbujanje ustvarjalnosti in inovativnosti znotraj podjetja.
Ključne besede: ustvarjalnost, metode in tehnike ustvarjalnega mišljenja, ideje, invencije, inovativnost, Gorenje, d.d.
Objavljeno: 24.09.2010; Ogledov: 2584; Prenosov: 705
.pdf Celotno besedilo (999,78 KB)

4.
USTVARJALNOST IN USTVARJALNO SODELOVANJE SODELAVCEV NA TEMELJU SUBJEKTIVNEGA DOBREGA POČUTJA
Suzana Stoporko, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Brez ustvarjalnosti ni idej, ki bi pripeljale do inovacij, nujnih za preživetje podjetja. Zato pa je pomembna ustvarjalna svoboda. V današnjem času je spodbujanje ustvarjalnosti izrednega pomena, saj zagotavlja obstoj in razvoj podjetij. Za večjo ustvarjalnost zaposlenih je ključnega pomena subjektivno dobro počutje zaposlenih. Diplomski seminar tako obravnava ustvarjalnost, ustvarjalno sodelovanje in subjektivno dobro počutje zaposlenih na delovnem mestu. Ustvarjalno mišljenje, ki ga spodbuja subjektivno dobro počutje, največkrat poteka v fazah, ki jim pravimo priprava, zorenje, razsvetlitev in preverjanje. Pri iskanju idej si lahko pomagamo z mnogimi tehnikami ustvarjalnega mišljena, ki lahko potekajo skupinsko ali individualno. Vse ideje, ki jih lahko dobimo s tehnikami ustvarjalnega mišljenja, pa niso nujno vedno koristne. Z raziskavo, ki smo jo izvedli v podjetju Impol d.o.o., smo želeli ugotoviti, ali so zaposleni na delovnem mestu ustvarjalni ter kakšno je subjektivno dobro počutje zaposlenih. Ugotovili smo, da so anketirani zaposleni na delovnem mestu ustvarjalni, da radi oblikujejo nove ideje ter jih predstavijo sodelavcem. Z analizo smo ugotovili, da najbolj spodbuja zanimivost dela ustvarjalnost ter plača in druge materialne oblike nagrajevanja. Lestvica zadovoljstva z življenjem je pokazala, da so zaposleni v povprečju zadovoljni z življenjem. Prav tako smo z analizo raziskave ugotovili, da na delovnem mestu prevladujejo prijetni občutki, neprijetni pa so prisotni redko.
Ključne besede: Ustvarjalnost, ustvarjalno sodelovanje, tehnike ustvarjalnega mišljenja, ustvarjalno mišljenje, subjektivno dobro počutje, pozitivna psihologija.
Objavljeno: 19.01.2011; Ogledov: 2450; Prenosov: 390
.pdf Celotno besedilo (451,27 KB)

5.
ANALIZA USPEŠNOSTI SPODBUJANJA, ISKANJA IN REALIZACIJE POSLOVNIH ZAMISLI NA PRIMERU PODJETJA SLEM, d.o.o.
Alenka Ramšak, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Ustvarjalnost je boj za preživetje, obstoj podjetja. Potrebno je spodbujati ustvarjalnost in ga celo nagrajevati, saj je to motivacija za zaposlene. Motivacija zaposlenih je lahko različna, eni se bodo bolj potrudili, če bodo vedeli, da gre za denarno nagrado, drugim bo več pomenil skupen uspeh in zadovoljstvo, da je nekaj ustvaril. Potrebno je, da vodja ustvarjalnih skupin pozna svoje "ustvarjalce" in jih zna spodbuditi in motivirati, da bodo produktivni pri iskanju novih izboljšav — idej, ki bodo lahko v podjetju prinašala dobiček in uspehe. Pri tem se lahko poslužujemo različnih tehnik za iskanje oziroma spodbujanje idej. Diplomski seminar je sestavljen iz dveh delov. V prvem delu smo predstavili teoretična spoznanja. Spoznali smo pojem ideje, ustvarjalnost, ustvarjalni proces, proučili smo različne tipe tehnik generiranja idej: individualne, skupinske, analitične in celostne. Tehnike nam ne služijo vedno le pri iskanju novih idej, ampak služijo tudi za iskanje idej, kako nekaj izboljšati, nadgraditi. Pri tehnikah se lahko povežejo sodelujoči v skupine in skupinsko tuhtajo ter iščejo izboljšave. "Več glav več ve", pravijo. Med tehnikami lahko najdemo tudi posamezne tehnike, ki dajo možnost ljudem, ki ne želijo razmišljati na glas. Zapisujejo si svoje ideje in jih potem predstavijo. Ob vseh teh tehnikah, ki smo jih navedli v diplomskem seminarju, je potrebna v podjetju tudi prava klima, dobro in pozitivno delovno okolje. Pri vsem tem je v podjetju potreben tudi dober vodja, ki da svojim zaposlenim vzpodbude za ustvarjalnost. Pojavi se kar nekaj različic pri vodstvenih strukturah med podjetniki, notranjimi podjetniki in managerji. Notranji podjetniki so ena izmed rešitev za podjetje, ki ima ljudi, ki stojijo za novimi proizvodi in imajo zelo močno motivacijo za povezavo v skupine in nove dosežke. Notranji podjetniki morajo biti zelo razgledani in morajo dati velik poudarek sposobnostim za delo v skupini. Pripravljeni morajo biti na vse uspehe in padce, iz vsakega delavca morajo narediti zmagovalca in ga spodbuditi za dosežke, sanjati morajo z odprtimi očmi in biti inovativni ter vztrajni, da projekt speljejo od zasnove do realizacije. Z dobro idejo se vedno začne dobra skupina, ki dela na realizaciji, jedro vsega ustvarjanja je dober poslovni načrt, s katerimi se predstavi podjetje oz. skupina ustvarjalcev, najprej ljudem, ki bodo finančno in materialno pripomogli k realizaciji zasnovane ideje. Nobena pot ni ravna, na vseh poteh nas čakajo vzpetine in doline. Ravno tako je z idejo, ki se lahko v trenutku zdi dobra, a se kasneje na poti realizacije ustavi, vendar ne smemo prenehati in pustiti, da nam ovire zaprejo pot. Z vsem elanom in pozitivnim mišljenjem moramo iz ene ideje najti drugo in najti rešitev, da bo naša prvotna ideja zasijala v uspeh. V drugem, praktičnem delu diplomskega seminarja smo predstavili podjetje Slem, d. o .o., in proučili, kako v njihovem podjetju krojijo ideje, ali so jim pomembne za njihovo delovanje, kaj menijo o spodbujanju iskanja idej za boljše proizvode/storitev med zaposlenimi. "Kar seješ, to žanješ", je stara modrost, ki v podjetniškem svetu nemalokrat drži. Če bomo sejali dobre ideje na pravo polje, bodo le-te imele dober uspeh ne le na našem trgu, ampak tudi v svetu.
Ključne besede: podjetniška ideja, ustvarjalni proces, tehnike ustvarjalnega mišljenja, invencija, inovacija, motivacija, skupine, timi, notranje podjetništvo, poslovni načrt
Objavljeno: 24.05.2011; Ogledov: 2214; Prenosov: 199
.pdf Celotno besedilo (532,31 KB)

6.
UVAJANJE USTVARJALNE KLIME V RAČUNOVODSKI SLUŽBI NA PRIMERU IZBRANEGA PODJETJA
Kristina Horvat, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Ustvarjalnost je sposobnost vseh ljudi. Našo ustvarjalnost pa lahko zaviramo sami ali celo družba. Pomembno je, da se zavedamo, da je vsaka ideja ki nam pade na misel plod naše ustvarjalnosti in si zasluži da jo pretehtamo, uresničimo ali pa povemo na glas. Če tega ne storimo zamudimo priložnost napraviti nekaj drugačnega. Pri izražanju idej si lahko pomagamo s tehnikami ustvarjalnega mišljenja. Ideje nas vodijo do invencije, ki se ne pretvori nujno v inovacijo, je pa ključni del inovacijskega procesa. Kadar pa idejo razvijemo do uporabnosti in jo trg sprejme, lahko govorimo o inovaciji. Veliko ljudi meni, da je potreba po ustvarjalnosti najbolj prisotna v proizvodnih podjetjih, vendar temu ni tako. Ustvarjalni smo lahko na različnih področij. Na primeru izbranega podjetja, sem prikazala uvajanje ustvarjalne klime v računovodsko službo. V obravnavanem podjetju potrebujejo več ustvarjalnih ljudi, ki so pripravljeni nenehno dvigovati raven svojega znanja in ga v čim večji meri neposredno ali posredno prenašati v poslovna hotenja podjetja.
Ključne besede: ustvarjalnost, invencija, inovacija, tehnike ustvarjalnega mišljenja, računovodstvo
Objavljeno: 02.12.2011; Ogledov: 956; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (494,06 KB)

7.
OBLIKOVANJE USTVARJALNE KLIME V POŠTNI BANKI SLOVENIJE
Polonca Žertek, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: POVZETEK Pred pisanjem diplomskega seminarja sem si postavila hipoteze, ki sem jih s pomočjo pogovorov v podjetju lahko tudi potrdila. V veliko veselje mi je bilo, da sem spoznala kakšna je ustvarjalna klima v podjetju, saj sem se iz te izkušnje tudi veliko naučila. Predpostavljala sem, da imajo v Poštni banki Slovenije oblikovano ustvarjalno klimo, vendar klime v podjetju še niso opredelili. Z raziskovanjem sem ugotovila, da sta inovativnost in ustvarjalnost tesno povezana pojma in v današnjih razmerah predstavljata velik pomen za podjetje. Zaposleni so tisti, ki se bodo lotili reševanja problemov in bodo predlagali inovativne predloge za podjetje. Zato je pomembno, da vodje poskušajo oblikovati time, motivirajo zaposlene k večji ustvarjalnosti prav tako pa, da vpeljejo različne metode za spodbujanje ustvarjalnosti. Na ustvarjalnost v organizaciji vpliva veliko različnih dejavnikov. Brez ustvarjalne klime, motiviranih in ustvarjalnih vodij, nagrad, motiviranja zaposlenih, izobraževanja, želj zaposlenih po izboljšavah in sodelovanja, ustvarjalnosti ne bo. V Poštni banki Slovenije ustvarjalna klima, omogoča predvsem dobro počutje na delovnem mestu, saj večina časa zaposleni tam tudi preživijo. Klima v podjetju se odraža v pozitivnih in prijateljskih odnosih, medsebojnem spoštovanju, fleksibilnosti delovnega časa ter opremljenosti delovnega mesta s sodobnimi tehnologijami.
Ključne besede: Ključne besede: Ustvarjalnost, invencija, inovacija, ustvarjalna klima, tehnike ustvarjalnega mišljenja, Poštna banka Slovenije
Objavljeno: 08.12.2011; Ogledov: 1111; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (451,04 KB)

8.
SPODBUJANJE USTVARJALNOSTI PRI DELU V PODJETJU IZODOM D.D.
Nina Zimšek, 2013, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava spodbujanje ustvarjalnosti pri delu. Pomembno je, da se organizacije zavedajo pomembnosti tega področja, namreč s tem, ko zaposleni doprinesejo veliko mero ustvarjalnosti v podjetje, je lahko podjetje dolgoročno uspešno in konkurenčno na trgu. Seveda je zelo pomembno, da v podjetju poskrbijo za spodbujanje ustvarjalnosti, morda je dobro, da jo nagradijo. Od vsakega posameznika je odvisno, kateri dejavnik bo pri njem spodbudil ustvarjalnost, zato je tudi dobro, da vodja dobro pozna zaposlene, saj le tako ve, kako jih naj motivira in spodbudi k ustvarjalnosti. Prvi, teoretični dela magistrskega dela smo namenili opredelitvi ključnih pojmov, kot so ustvarjalnost, ustvarjalni ljudje, spodbujanje ustvarjalnosti. V tem delu smo se osredotočili tudi na ustvarjalno mišljenje, ustvarjalni proces, ter na metode in tehnike ustvarjalnega mišljenja. Drugi, praktični del magistrskega dela je bil namenjen analizi raziskave, ki smo jo opravili v podjetju Izodom. Ugotavljali smo kateri dejavniki v podjetju spodbujajo ustvarjalnost in kateri jo ovirajo. Zanimalo nas je tudi, ali v podjetju uporabljajo metode in tehnike ustvarjalnega mišljenja ter katere metode so to.
Ključne besede: Ključne besede: • Ustvarjalnost • Spodbujanje • Ustvarjalno mišljenje • Ustvarjalni proces • Metode in tehnike ustvarjalnega mišljenja
Objavljeno: 14.10.2013; Ogledov: 940; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

9.
USTVARJALNOST KOT POGOJ ZA INOVATIVNOST
Darja Kranjc, 2013, magistrsko delo

Opis: Ustvarjalnost in inovativnost sta pojma, ki sta tesno povezana. Organizacija, ki želi biti učinkovita in uspešna, mora biti hkrati ustvarjalna in inovativna. Ustvarjati mora boljše proizvode, iskati izvirnejše tržne poti, neprestano izboljševati tehnologijo in posodabljati proizvodnjo. Nenehne spremembe so pogoj za konkurenčnost na trgu. Ustvarjalne ideje so jedro vsake organizacije. Ideje so priložnost za zaposlene, za organizacijo in celotno družbo. Vsakdo ima ustvarjalni potencial, vendar je potrebno večino ljudi spodbuditi, da ga izrazijo. Zato mora organizacija ustvariti takšno organizacijsko kulturo, ki bo naklonjena ustvarjanju inovacij. Od zaposlenih mora zahtevati komunikativnost, interdisciplinarno znanje, predvsem pa kakovostne medsebojne odnose, ki so podlaga za ustvarjalne rezultate, rešitve in ideje, kot produkt reševanja skupno zastavljenih izzivov. Metode in tehnike ustvarjalnega mišljenja so odlično pomagalo pri ustvarjanju idej. Zaposlene vodijo k ustvarjanju novih zamisli in pripomorejo k razvoju ustreznejše klime v organizaciji. Obenem omogočajo reševanje težav, napovedovanje nekaterih dogodkov in procesov, zaposlene osvobajajo, bogatijo njihovo osebnost ter pomembno vplivajo na razvoj medosebnih odnosov. Ustvarjalnost in inovativnost v javnem sektorju je prav tako pomembna kot v gospodarstvu. Pogosto je javni sektor deležen kritik glede inovativnosti, vendar se v zadnjih letih stereotip spreminja in potekajo aktivnosti v zvezi z odpravo administrativnih ovir, večja je usmerjenost k uporabnikom in izboljšuje se kakovost poslovanja. V empiričnem delu ugotavljam stanje ustvarjalnosti in inovativnosti Zavoda za kulturo, šport, turizem in mladinske dejavnosti ter na podlagi ugotovitev podam predloge za izboljšanje stanja.
Ključne besede: Ustvarjalnost, ustvarjalno razmišljanje, metode in tehnike ustvarjalnega mišljenja, inovacije, inovativnost, javni sektor, Zavod za kulturo, šport, turizem in mladinske dejavnosti.
Objavljeno: 06.01.2014; Ogledov: 1133; Prenosov: 375
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

10.
OBLIKOVANJE USTVARJALNE KLIME V IZBRANI ORGANIZACIJI
Natalija Vozlič, 2014, diplomsko delo

Opis: Z raziskavo diplomskega dela smo prišli do ugotovitve, da ustvarjalnost zagotavlja osebni in poslovni uspeh. Uspešna podjetja se zavedajo, da je ustvarjalnost ključni dejavnik za zagotovitev uspeha in prevlade podjetja na trgu. Vsekakor pa za vsakim poslovno uspešnim podjetjem stoji dobro usposobljen, motiviran, deloven, ustvarjalen ter inovativen kader. Pomembno je, da nadrejeni spodbujajo svoje zaposlene k ustvarjalnemu mišljenju, upoštevajo ter sprejmejo njihove nove ideje, predloge, jim dajejo občutek pomembnosti in vrednosti. Podjetja z aktiviranjem ustvarjalnosti dosegajo večjo inovativnost podjetja. Podjetja morajo vpeljati različne načine za spodbujanje ustvarjalnosti. Nekatera podjetja uporabljajo sistem nagrajevanja, jim omogočajo dodatna izobraževanja, jih spodbujajo k timskemu sodelovanju ter uporabljajo različne tehnike ustvarjalnega mišljenja. Vendar je lahko v določenih podjetjih opazno, da se zaposleni med seboj premalo spodbujajo k ustvarjalnem mišljenju in delovanju ter večina pri svojem delu ne uporablja tehnik ustvarjalnega mišljenja.
Ključne besede: ustvarjalnost, inovativnost, ustvarjalno mišljenje, tehnike ustvarjalnega mišljenja, ustvarjalna klima
Objavljeno: 03.12.2014; Ogledov: 550; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici