1.
INTERNA IZOBRAŽEVANJA V AUTOGRILL SCHWEIZ AGAndreja Veber, 2016, diplomsko delo/naloga
Opis: V diplomski nalogi raziskujemo interna izobraževanja v Autogrill Schweiz AG in njihovo strategijo za uspešno izvajanje. S teoretičnimi in praktičnimi vzorci želimo predstaviti združevanje vizije in poslanstva podjetja z njegovimi zaposlenimi preko osveščanja na internih izobraževanjih ter prikazati, kako je moč zadane cilje kratko- in dolgoročno doseči. V času neprestane konkurenčnosti se moramo zavedati, kako pomembno je delati in graditi odnose, da bomo kot podjetje, ki ga poznamo danes, obstajali tudi jutri. Laže reči, kot narediti. V podjetju Autogrill Schweiz AG se srečujemo z narodnostmi velikega dela tega sveta. Interno se zelo veliko časa in denarja investira v posredovanje navodil ter vedno znova ponavljajočih se razlag o delovnih nalogah posameznikom. Z razvojno strategijo, torej z internimi izobraževanji, stremimo k uspešni enotnosti zaposlenih na vseh kontinentih. Je sistematičen postopek prenašanja informacij in nalog od A do B. Zaposlene želimo čim bolj zavestno združiti s »srcem« podjetja. Na začetku se bomo dotaknili vodenja in njegove pomembnosti vplivati na druge, kasneje še komuniciranja, kako in s čim komunicirati, kako posameznik dojema razumevanje ter z njim povezane težave v komunikaciji. Izpostavili bomo pomembnost razumevanja povedanega na internih izobraževanjih. V diplomski nalogi predstavljamo analizo ankete, ki smo jo izvedli med zaposlenimi v nemško govorečem delu Švice. V raziskavi ugotavljamo, kako vodje in njihove tehnike vodenja vplivajo na uspešnost podjetja. Pokazali bomo ugotovitve o pričakovanjih, osebnih ambicijah, želji po novem znanju ter uspešnosti njegovega prenašanja od zaposlenih in nanje, in sicer v primerjavi z internimi izobraževanji v prejšnjih letih.
Ključne besede: vodenje, vodja, komunikacija, tehnike komuniciranja, kakovost komuniciranja, interna izobraževanja
Objavljeno v DKUM: 21.11.2016; Ogledov: 1026; Prenosov: 105
Celotno besedilo (1,88 MB)