| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 48
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
ČLOVEK Z DIABETESOM V DELOVNEM PROCESU
Aleksandra Rusjan, 2009, diplomsko delo

Opis: Problem, ki smo ga obravnavali v tej diplomski nalogi, je človek z diabetes v delovnem procesu. Diabetes je v sodobnem svetu ena izmed bolj razširjenih bolezni, predvsem zaradi načina življenja. V diplomi bomo najprej predstavili pojme sladkorne bolezen, njene značilnosti, vzroke za nastanek, preventivo. Opisali bomo tudi načine izračuna dnevne potrebe po hrani, spoznali prilagojen jedilnik za diabetike, ki jim omogoča nemoteno delo. V raziskovalnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika raziskali stališča, ki jih imajo diabetiki do svoje bolezni, predvsem na delovnem mestu. Pri statističnem testiranju hipotez raziskovalnega dela smo uporabili program SPSS z 0,05 stopnjo tveganja ter grafe in tabele. Kot možnost nadaljnjega razvoja smo ponudili ustanovitev tečaja o diabetesu v organizaciji, ki smo ga podrobneje predstavili v prilogah in razkrili kritično oceno raziskovalnega dela diplomske naloge.
Ključne besede: diabetes, delovni proces, tečaj o sladkorni bolezni.
Objavljeno: 30.09.2009; Ogledov: 1711; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (2,91 MB)

6.
DOŽIVLJAJSKA VZGOJA S SREDSTVI ŠPORTA
Gorazd Fras, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen mojega raziskovanja je bil ugotoviti, katera učna tehnika bo otrokom omogočila bolj pozitivna doživetja (čustveni izraz) glede na pristop učenja (holistična ali parcialna učna tehnika). Zanimalo me je tudi, v kolikšnem času bodo otroci izvedli zastavljene specifične smučarske naloge (glede na spol in starost). Raziskovanje je potekalo na 4-dnevnem smučarskem tečaju, kjer so bili otroci razdeljeni v holistično in analitično-sintetično skupino. V vzorcu je bilo zajetih 20 otrok starosti 7, 8 in 9 let. Uporabil sem deskriptivno in kavzalno-neeksperimentalno metodo pedagoškega raziskovanja. Osnovna metoda raziskovanja je delni — nepopolni pedagoški eksperiment. Iz rezultatov raziskave ugotavljam, da med pristopoma poučevanja ni bilo velikih razlik v čustvenem doživljanju. Otroci so v obeh pristopih poučevanja smučanja veselo in zadovoljno smučali. Pri rezultatih specifičnih vaj je mogoče zaslediti napredek otrok glede na začetno in končno merjenje časa, kar je vzpodbudna ugotovitev. To pomeni, da so otroci skozi proces poučevanja smučanja napredovali, pridobili nova znanja in na njihovi podlagi izboljšali začetne rezultate.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: alpsko smučanje, smučarski tečaj, doživetje, pristop poučevanja.
Objavljeno: 19.10.2009; Ogledov: 1440; Prenosov: 223
.pdf Celotno besedilo (566,23 KB)

7.
UČENJE ROLANJA S POMOČJO IGRE
Anja Tratnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je spoznati rolanje kot obliko športa, se seznaniti z osnovnimi rolerskimi izrazi, preučiti zgodovino tega športa, spoznati tečaje in športne dneve, ugotoviti, ali so otroci zadovoljni s športnimi dnevi na rolerjih, ali se vključujejo v tečaje in če so jim na šoli sploh ponujene možnosti, da se naučijo rolati. Na športnem dnevu, ki smo ga izvedli in je zajet v praktičnem delu, je sodelovalo 76 otrok od prvega do četrtega razreda osnovne šole. Vsi otroci niso znali rolati, zato smo jih razdelili v dve skupini. V prvi so bili začetniki, druga skupina pa je bila nadaljevalna. Otrokom iz obeh skupin je bil športni dan lepa izkušnja in domov so odšli z novimi znanji in s spoznanji.
Ključne besede: rolanje, športni dan, tečaj, motivacija, igre
Objavljeno: 17.11.2009; Ogledov: 5536; Prenosov: 774
.pdf Celotno besedilo (2,41 MB)

8.
KONKURENČNOST AMERIŠKEGA IN EVROPSKEGA GOSPODARSTVA NA OSNOVI GIBANJA DEVIZNEGA TEČAJA
Dražen Jankovič, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Združene države Amerike in Evropska unija sta največji gospodarski velesili na svetu, ki skupaj prispevata več kot polovico celotnega ekonomskega outputa. Prav tako prispevata največji delež v svetovni trgovini, zato je pomembno gibanje deviznega tečaja dolarja in evra, ki ima lahko velike posledice tudi na globalnem tržišču. Devizni tečaj je cena tujega denarja izražena v domačem denarju. Poleg določanja cene med dvema valutama ima devizni tečaj še več funkcij v ekonomiji, ena pomembnejših je tudi določanje mednarodne konkurenčnosti države v povezavi z gibanjem indeksa cen oz. inflacijo. Empirična raziskava je pokazala, da je ameriški dolar realno depreciral skozi zadnje desetletje, kar pomeni, da se je izboljševala mednarodna konkurenčnost ZDA, medtem ko je evro apreciral v istem obdobju in posledično se je poslabšala mednarodna konkurenčnost. Pomembno vlogo pri oblikovanju deviznega tečaja pa je imela globalna finančna kriza leta 2008, ki je spremenila trend gibanja dolarja, ki je začel pridobivati na vrednosti, kakor tudi evra, ki je začel izgubljati na vrednosti.
Ključne besede: Združene države Amerike, ameriški dolar, Evropska unija, evro, devizni tečaj, depreciacija (devalvacija), apreciacija (revalvacija), realni bilateralni devizni tečaj, realni efektivni devizni tečaj, teorije deviznega tečaja, mednarodna konkurenčnost
Objavljeno: 16.11.2010; Ogledov: 1698; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (363,81 KB)

9.
PRIMERJAVA DVEH RAZLIČNIH NAČINOV POUČEVANJA ALPSKEGA SMUČANJA MLAJŠIH OTROK
Valentina Šipec, 2010, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je bil ugotoviti razliko v usvajanju smučarskega znanja mlajših otrok (starih od 4 do 7 let) in motivaciji za smučanjem med klasičnim načinom poučevanja smučanja in poučevanjem smučanja na otroškem poligonu. Pri diplomski nalogi smo uporabili eksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja. Diplomska naloga temelji predvsem na študiji različne literature in na lastnem učenju mlajših otrok smučarskih osnov, opažanju in ocenjevanju pridobljenega smučarskega znanja. Ugotovili smo, da so otroci, ki so se učili smučati na otroškem smučarskem poligonu, bolje usvojili osnove smučanja, kot tisti otroci, ki so vadili po klasičnem načinu vadbe. Ugotovili smo tudi, da ni bilo razlike v motiviranosti otrok na enem ali drugem smučarskem tečaju (na otroškem smučarskem poligonu in na tečaju, ki je potekal po klasičnem načinu vadbe), saj so bili vsi otroci zelo zainteresirani in motivirani za učenje smučanja. Razlika se je pokazala tudi pri uporabi smučarske žičnice; vsi otroci, ki so obiskovali smučarski tečaj na otroškem smučarskem poligonu so se naučili samostojno uporabljali smučarsko žičnico, medtem ko otroci, ki so vadili po klasičnem načinu vadbe te niso uporabljali. Udeleženci obeh smučarski tečajev pa so potrdili željo po nadaljnjih smučarskih tečajih, kar pa pomeni, da je bilo vsem otrokom (ne glede na vrsto smučarskega tečaja) na smučarskem tečaju všeč in imajo željo po nadaljnjem smučarskem izobraževanju.
Ključne besede: Ključne besede: alpsko smučanje, smučarski poligon, smučarski tečaj.
Objavljeno: 11.10.2010; Ogledov: 2196; Prenosov: 533
.pdf Celotno besedilo (2,26 MB)

10.
REALNI DEVIZNI TEČAJ IN POGOJI MENJAVE NA ČEŠKEM
Rok Krivonog, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Češka Republika je tipična država na prehodu. To pomeni, da v vseh ekonomskih pogledih dohiteva razvite države, kot je bruto domač proizvod, stopnje inflacije, konkurenčnost, liberalizacija mednarodne trgovine itd. Lahko rečemo, da je kot država na prehodu, zelo uspešna pri tem, saj je moč opaziti vedno boljše rezultate. Znižala je stopnje inflacije, povečala konkurenčnost države z raznimi ekonomskimi in strukturnimi spremembami, povečala svoj bruto domač proizvod ter na splošno postala vse bolj privlačna za tuje investitorje. Vse te spremembe, skozi katere je šla, se odražajo tudi na deviznem tečaju. Poleg vsega naštetega pa je imela vpliv tudi Češka nacionalna banka s svojo monetarno politiko in sistemom deviznega tečaja. Tako kot vse razvite države je tudi Češka prešla na sistem fleksibilnih tečajev in centralna banka je določila inflacijsko ciljanje kot njen glavni cilj. Razlog tiči v čim hitrejši priključitvi v Evropski monetarni sistem in prevzemu evra. Devizni tečaj ima tudi vpliv na tekoči del plačilne bilance, za razlago tega pa lahko uporabimo elastičnostno teorijo, ki pravi da ima relativna sprememba deviznega tečaja vpliv na spremembo odnosa med domačimi in tujimi cenami ter posledično na trgovinsko menjavo države s tujino.
Ključne besede: nominalni devizni tečaj, realni devizni tečaj, efektivni devizni tečaj, tekoči račun, elastičnostni pristop, plačilna bilanca
Objavljeno: 21.12.2010; Ogledov: 1794; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici