SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
DELOVANJE TIMA IN TANDEMA V PRVEM RAZREDU DEVETLETNE OSNOVNE ŠOLE
Teja Kračun, 2011, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge DELOVANJE TIMA IN TANDEMA V PRVEM RAZREDU DEVETLETNE OSNOVNE ŠOLE je ugotoviti, kako deluje tim in kako poteka timsko delo v prvem razredu devetletne osnovne šole. Postavljajo se vprašanja glede poučevanja, pisanja priprav, sodelovanja s starši, evalvacije dela, prednosti in slabosti timskega dela ter ocenjevanja uspešnosti lastnega tima in tandema. V empiričnem delu diplomske naloge so s tabelami prikazani in interpretirani rezultati anketnih vprašalnikov, ki so bili razdeljeni v prvih razredih devetletnih osnovnih šol v Občini Celje in Občini Maribor. Dobljeni rezultati anketnih vprašalnikov kažejo, da tudi praksa potrjuje teorijo, saj večina učiteljev in vzgojiteljev v prvem razredu devetletke izvaja timski pouk. Pisne priprave za učne ure nastajajo v tandemu, kar omogoča bolj kakovosten in zanimiv pouk. S starši sodelujeta obe, skupaj ali individualno. Potrdili smo tudi hipotezo, vezano na evalvacijo dela, in sicer: ˝Evalvacija dela ne poteka vsak dan zaradi časovne neusklajenosti učiteljice in vzgojiteljice˝. Anketirane strokovne delavke so v večini primerov navajale takšne prednosti in slabosti, ki jih zasledimo v strokovni literaturi.
Ključne besede: tim, tandem, timsko delo, učiteljica, vzgojiteljica, devetletka.
Objavljeno: 08.07.2011; Ogledov: 1703; Prenosov: 167
.pdf Celotno besedilo (834,53 KB)

3.
4.
Profesionalizem tandema učitelj in vzgojitelj na začetku osnovnošolskega izobraževanja z vidika kompetenc
Nataša Veber, 2015, magistrsko delo

Opis: Razvoj znanosti in hiter tehnološki razvoj vodita v nenehne družbene spremembe, ki vplivajo tudi na spreminjanje ciljev na področju vzgoje in izobraževanja. Posledično so se spremenila pričakovanja, zahteve in kompetence učitelja in vzgojitelja na začetku osnovnošolskega izobraževanja. Magistrsko delo z naslovom Profesionalizem tandema učitelj in vzgojitelj na začetku osnovnošolskega izobraževanja z vidika kompetenc je sestavljeno iz dveh delov. V teoretičnem delu so podana temeljna teoretična izhodišča in spoznanja na temo profesionalizma ter profesionalnega razvoja na področju vzgoje in izobraževanja. Nakazana je tudi nujnost sledenja sodobnim družbenim zahtevam, ki od učitelja in vzgojitelja že na začetku osnovnošolskega izobraževanja zahtevajo nove vloge in nove kompetence. Empirični del se nanaša na opravljeno raziskavo, izvedeno na neslučajnostnem namenskem vzorcu, ki ga predstavljajo anketirani učitelji in vzgojitelji, ki delajo v tandemu, v 1. razredu osnovne šole, iz vseh statističnih regij Slovenije. Namen raziskave je bil proučiti profesionalizem tandema učitelj in vzgojitelj z vidika razvitosti kompetenc, razdeljenih na šest področij, ki se med seboj povezujejo in prepletajo: komunikacija in odnosi, učinkovito poučevanje, organizacija in vodenje, sodelovanje z delovnim in družbenim okoljem, profesionalni razvoj, informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT) in medijska pismenost. Pri navedenih področjih kompetenc nas je zanimal obstoj razlik glede na delovno dobo in delovno mesto anketirancev. Preučevanje profesionalizma tandema učitelj in vzgojitelj z vidika razvitosti kompetenc je temeljilo na prilagojenem anketnem vprašalniku projektnega poročila: »Projekt Evalvacija vzgoje in izobraževanja v Republiki Sloveniji, Preliminarna študija, Razvoj metodoloških inštrumentov za ugotavljanje in spremljanje profesionalnega razvoja vzgojiteljev, učiteljev in ravnateljev«, projektne skupine pod vodstvom dr. Justine Erčulj. Evalvacija opravljene raziskave z vidika razvitosti šestih področij kompetenc v okviru tandema učitelj in vzgojitelj je predstavljena v poglavjih »Analiza področij kompetenc« in »Analiza izobraževanja in usposabljanja«. V sklepu so izpostavljene pomembnejše tendence razvitosti kompetenc kot profesionalnega razvoja pri anketiranih učiteljih in vzgojiteljih kakor tudi pomanjkanje določenih tendenc, ki predstavljajo dobrodošle smernice za še učinkovitejši profesionalni razvoj učiteljev in vzgojiteljev na začetku osnovnošolskega izobraževanja.
Ključne besede: Profesionalizem, profesionalni razvoj, tandem učitelj in vzgojitelj, osnovnošolsko izobraževanje, nadaljnje izobraževanje in usposabljanje, kompetence
Objavljeno: 23.10.2015; Ogledov: 704; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

5.
Determination of topiramate in human plasma using liquid chromatography tandem mass spectrometry
Tanja Vnučec, Lea Cvitkovič-Maričič, Helena Prosen, Darinka Brodnjak-Vončina, 2013, izvirni znanstveni članek

Opis: The LC-MS/MS method for determination of the anti-epileptic drug topiramate (TPM) in human plasma was developed and validated for pharmacokinetic and bioequivalence study purposes. For quantitative determination of TPM values the method with deuterated internal standard (topiramate-d12) and liquid chromatography with tandem mass spectrometry was used. TPM was extracted from the human plasma using the solid-phase extraction procedure on a Strata X extraction column. Negative ions were monitored in the selected reaction monitoring mode (SRM) and transitions m/z 338.2 > 78.2 and m/z 350.3 > 78.2 were used for the quantitative evaluation of TPM and the internal standard, respectively. The results obtained from validation were statistically evaluated according to the requirements of European Medicines Agency (EMA) and Food and Drug Administration (FDA) regulatory guidelines. The linearity of the method was checked within a concentration range from 10 to 2000 ng/mL. Successful validation confirmed that this method is precise, accurate, sensitive and therefore suitable for determination of topiramate plasma levels in pharmacokinetic and bioequivalence studies.
Ključne besede: topiramate, liquid chromatography tandem mass spectroscopy, human plasma, bioequivalence study
Objavljeno: 18.08.2017; Ogledov: 353; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (189,19 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
DETEKCIJA SPREMEMB V RADARSKIH SLIKAH SAR
Rok Izak, 2016, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je opisan princip detekcije sprememb površja Zemlje s pomočjo radarskih slik SAR, ki so bile zajete s satelitom TanDEM-X. Opisani so tudi principi delovanja radarja z umetno odprtino, načini zajema podatkov ter osnove interferometrije V prvem sklopu magistrskega dela, je bil cilj predlagati metodo za zaznavo gozdne površine v slikah SAR. V drugem delu so bile s pomočjo SAR interferometrije zaznane spremembe na kroni gozdov v okolici Postojne. Slike SAR, so bile zajete v razmaku leta oziroma dveh, zato se je v tem času spremenila postavitev satelitov v orbiti. Uporabili smo satelitske slike, ki so bile zajete z različno pravokotno oddaljenostjo med sateliti, ki vpliva na resolucijo višine. Dobljeni rezultati, prikazujejo detekcijo sprememb med leti 2012 in 2014 za območje Postojne.
Ključne besede: SAR, TerraSAR-X, TanDEM-X, interferometrija, koherenca, detekcija sprememb, IDL, SNAP
Objavljeno: 04.07.2016; Ogledov: 283; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (7,89 MB)

7.
PRIMERJAVA UČINKOVITOSTI MOLŽE MED TANDEMOM IN MLEKOVODOM
Dejan Mohorko, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V raziskavi smo merili porabo električne energije in čas molže na dveh kmetijah z različnim načinom reje in sistemom molže, ter porabo vode za pranje na obeh sistemih. Kmetija 1 ima vezan način reje z mlekovodom na štiri molzne enote, kmetija 2 pa prosto rejo z molziščem enostranski tandem (1 x 4). Povprečni čas molže posamezne krave je pri mlekovodu 7,69 minut, na molzišču pa 6,8 minut. Povprečna količina mleka na posamezno kravo je pri mlekovodu znašala 7,9 l, na molzišču pa 11,61 l. Povprečna porabljena električna energija glede količine namolzenega mleka je bila pri mlekovodu 0,29 kWh/kravo, na molzišču pa 0,25 kWh/kravo. Povprečni stroški električne energije na posamezno kravo so pri mlekovodu 0,0175 EUR, na molzišču pa 0,0151 EUR. Za eno pranje pralnega sistema se je pri mlekovodu porabilo 100 l vode, pri molzišču tandem pa 80 l vode za pranje. Do statistično značilne razlike je prišlo pri kWh na čas molže.
Ključne besede: mlekovod, tandem, poraba električne energije, povprečni stroški na kravo
Objavljeno: 09.09.2016; Ogledov: 442; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

8.
Nekateri vidiki dela v tandemu med vzgojiteljico in pomočnico vzgojiteljice
Nina Marguč, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in raziskovalnega dela. V teoretičnem delu želimo poudariti pomemben vidik tandemskega in timskega dela, predstaviti pozitivne dejavnike, ki vplivajo na boljšo učinkovitost tandema ter timskega dela, izpostaviti pa želimo tudi negativne dejavnike, ki lahko to delo tudi otežujejo. Timsko delo je delo določene skupine ljudi, ki predstavlja različna mnenja posameznikov z namenom uresničitve določenega cilja pri delu. Vsakdo v skupini ima določeno znanje, ki ga lahko vedno uporabi pri reševanju določenih problemov. Posamezniki v timu razpravljajo o svojih zamislih, proučujejo zamisli drugih, iščejo rešitve in se skupno odločajo o poteku poti do zastavljenih ciljev. Za učinkovito delo v vrtcu naj bi se naloge tandema med vzgojiteljico in pomočnico vzgojiteljice prepletale ter dopolnjevale. V preteklosti so bile naloge vzgojiteljice in pomočnice vzgojiteljice različne ter nekako ločene. Vzgojiteljica je bila odgovorna za pedagoško delo, pomočnica pa je predvsem varovala otroke. Z uvedbo kurikuluma za vrtce pa so naloge tima jasno določene in naj bi se prepletale ter dopolnjevale. Temeljni cilj diplomskega dela je preveriti mnenja vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic o tandemskem delu, kako ga izvajajo, kakšna je komunikacija med njimi ter kako si delijo pedagoško delo. V raziskovalnem delu bomo na podlagi anketnega vprašalnika med zaposlenimi v vrtcu, ki delajo v tandemu, ugotavljali njihov vidik tandemskega dela glede načrtovanja dela v timu, izvajanja in evalvacije timskega dela, delitve pedagoškega dela, poteka komunikacije med vzgojiteljico in pomočnico vzgojiteljice ter zaznavanja medsebojnega odnosa bodisi na delu ali izven delovnega časa
Ključne besede: člani tandema, komunikacija, motivacija, tandem, tim, timsko delo
Objavljeno: 21.07.2017; Ogledov: 327; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (931,05 KB)

9.
Determination of candesartan in human plasma with liquid chromatography - tandem mass spectrometry
Vanja Forjan, Lea Cvitkovič-Maričič, Helena Prosen, Darinka Brodnjak-Vončina, 2016, izvirni znanstveni članek

Opis: A sensitive, specific and rapid liquid chromatography - tandem mass spectrometry method was developed and validated for the determination of candesartan in human plasma. Analyte was separated from endogenous components present in plasma by solid phase extraction. Chromatographic separation was performed on Gemini C18 analytical column using mobile phase acetonitrile – 5 mM ammonium formate pH 2 (90:10, v/v) at flow rate of 0.3 mL/min. For detection, tandem mass spectrometry in SRM mode with positive electrospray ionization was used. The mass transitions m/z 441.1 > 263.1 and 445.1 > 267.1 were used to determine candesartan by using candesartan-d4 as an internal standard. After development, the method was validated according to the requirements of EMA regulatory guidelines in the concentration range 1 - 400 ng/ml in human plasma. Limit of quantification (LLOQ) was 1 ng/ml. The developed and validated method proved to be very fast and reproducible and was therefore successfully implemented in pharmacokinetic and bioequivalence studies with large number of study samples.
Ključne besede: candesartan, liquid chromatography, tandem mass spectrometry, human plasma
Objavljeno: 17.08.2017; Ogledov: 360; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (215,54 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici