| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Preverjanje in ocenjevanje znanja pri predmetu tehnika in tehnologija
Kristina Plavec, 2016, magistrsko delo

Opis: Ocenjevanje se ne samo iz stoletja v stoletje ampak tudi iz leta v leto spreminja. Vedno večji poudarek dobivajo avtentične oblike preverjanja in ocenjevanja in vedno bolj se vpeljuje sprotno preverjanje učenčevega napredka. Pri pridmetu Tehnika in tehnologija, se vpeljuje ocenjevanje na praktičnem delu in vedno bolj izhlapevajo oblike pisnega ocenjevanja znanja. V teoretičnem delu smo opisali pojma preverjanje in ocenjevanje, povzeli različne definicije mnogih avtorjev in opisali različne vrste, oblike in načine preverjanja in ocenjevanja. Podrobneje smo tudi pregledali avtentične oblike preverjanja in ocenjevanja znanja, ki jih predlagamo za uporabo pri predmetu Tehnika in tehnologija. Pogledali smo si tudi taksonomije, katere nam pomagajo, da učenci dosegajo višje cilje znanja. V empiričnem delu smo raziskali trenutno stanje preverjana in ocenjevanja znanja pri predmetu Tehnika in tehnologija. Zanimalo nas je predvsem katere oblike preverjanja in ocenjevanja uporabljajo in v kolikšni meri so že vpeljane avtentične oblike preverjanja in ocenejvanja. Rezultati so pokazali, da učitelji sproti spremljajo učenčeve napredke, da si učenci ocene pridobijo ob izdelavi izdelkov, da je vedno manj pisnih testov in da se nekateri učitelji že poslužujejo avtentičnih oblik ocenjevanja, kot sta portfolijo in samoocenjevanje. Učitelji pa so tudi izpostavili, da je vedno več otrok s slabo motoriko rok in slabo razvitim kritičnim mišljenjem.
Ključne besede: preverjanje, ocenjevanje, avtentično preverjanje, taksonomije, portfolijo, samoocenjevanje, formativno spremljanje znanja
Objavljeno v DKUM: 09.11.2016; Ogledov: 2620; Prenosov: 312
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

2.
ALGORITEM ZA UGOTAVLJANJE IN RAZREŠITEV CIKLOV V TAKSONOMIJAH POMENSKIH GRAFOV
Marko Zabreznik, 2013, diplomsko delo

Opis: Pomenska mreža je model predstavitve človeškega znanja v računalniških sistemih. Pridobivanje podatkov za takšno mrežo poteka z uporabo algoritmov za odkrivanje znanja v besedilih ali pa jih vnaša človek, z avtoriteto na domensko specifičnem področju. Pri vnosih lahko pride do napak. V delu smo analizirali stanje na področju javno dostopnih baz znanja. Za izbrano bazo znanja smo uporabili primerno podatkovno strukturo. Izdelali smo nabor algoritmov za manipulacijo z grafi, ter implementirali Tarjanov algoritem za iskanje močno povezanih komponent. Najdene cikle smo označili in jih odstranili.
Ključne besede: pomenska mreža, taksonomije, pomenski graf, SCC
Objavljeno v DKUM: 20.09.2013; Ogledov: 1301; Prenosov: 176
.pdf Celotno besedilo (16,81 MB)

Iskanje izvedeno v 0.53 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici