| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvijanje socialnih veščin pri izvajanju taborniških dejavnosti za otroke v predšolskem obdobju
Matej Brunšek, 2019, diplomsko delo

Opis: Socialne veščine ali kompetence, ki omogočajo človeku uresničevati svoje namene in zadovoljevati svoje potrebe v socialnem okolju, je potrebno razvijati že v zgodnjem otroštvu. Šibko razvite socialne veščine lahko vodijo v vrsto različnih težav v adolescenci in odrasli dobi. Socialni razvoj poteka najprej v manjših, intimnih socialnih skupinah (družinah), nato pa v širših družbenih skupinah in organizacijah. S socializacijo otroci razvijejo navade, spretnosti, vrednote in nagibe, s katerimi postanejo odgovorni in ustvarjalni člani družbe. Za razvijanje socialnih veščin obstajajo tudi socialno interaktivne igre. Te omogočajo, da se otroci vživljajo v različne vloge, razvijajo solidarnost, spodbujajo medsebojno pomoč in upoštevajo različnost. Te igre pomagajo v skupino vključiti tiste otroke, ki so manj opazni ali zavrnjeni, hkrati pa spodbujajo sodelovanje za doseganje skupnih ciljev. Prav tak način dela je značilen za taborniško gibanje. V praktičnem delu naloge smo preizkušali način dela, ki ga taborniki uporabljajo pri delu z otroki in koliko je ta učinkovit za doseganje ciljev na področju razvoja socialnih kompetenc, saj smo skozi izvedbo taborniških dejavnosti na realnem vzorcu predšolskih otrok analizirali njihov napredek na socialnem področju. Ugotovili smo, da taborniške dejavnosti pozitivno vplivajo na komunikacijo, medsebojne odnose, reševanje problemov ter poznavanje sebe in drug drugega. Rezultati raziskave predstavljajo pomemben napredek na področju raziskovanja tako razvoja socialnih kompetenc kot taborništva.
Ključne besede: Predšolska vzgoja, socialne veščine, taborništvo, projektno delo
Objavljeno: 02.04.2019; Ogledov: 420; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

2.
GIBALNE DEJAVNOSTI V PROGRAMU TABORNIŠTVA S POUDARKOM NA RAZVIJANJU OSNOVNE MOTORIKE PRI MURNIH
Martina Bobek, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Gibalne dejavnosti v programu taborništva s poudarkom na razvijanju osnovne motorike pri murnih smo želeli na podlagi literature in virov ugotoviti, kako vplivajo gibalne dejavnosti, ki jih izvajamo na taborjenju za razvoj osnovne motorike. Predstavili smo gibalni razvoj otroka, njegove stopnje, pomen in možnosti za gibalne aktivnosti. V nadaljevanju smo predstavili pomen gibalnih aktivnosti za motorični razvoj, naravne oblike gibanja in elementarne igre. Predstavili smo dejavnosti v taborništvu. Ugotavljali smo, da se v programu taborjenja prepletajo vsa področja dejavnosti, ki jih najdemo v kurikulumu, da so v program taborjenja vključene vse gibalne dejavnosti, ki vplivajo na razvoj osnovne motorike in motoričnih sposobnosti in da se vse te dejavnosti izvajajo v naravnem okolju, ki nam ponuja nešteto možnosti za uporabo naravnih materialov. Naše ugotovitve potrjujejo, da vključevanje otrok v taborniške dejavnosti ugodno vplivajo na celostni razvoj otroka in njegove osebnosti.
Ključne besede: motorični razvoj, gibalne dejavnosti, taborništvo, program taborjenja za murne
Objavljeno: 13.07.2012; Ogledov: 1015; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

3.
PRIMER TABORNIŠKIH DELAVNIC V VRTCU
Nina Kukovič, 2011, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je bil izdelati program taborniških delavnic, nato pa ugotoviti učinek taborniških delavnic pri otrocih. Že na začetku pisanja sem ugotovila, da taborniških delavnic v vrtcih še ni bilo moč zaslediti, hkrati pa nisem zaznala niti literature, ki bi nam pri delu s predšolskimi otroki na področju taborništva lahko bila v pomoč. Želimo si torej izdelati program taborniških delavnic, ki bo lahko primeren za uporabo na področju predšolske vzgoje. V diplomski nalogi Primer taborniških delavnic v vrtcu je v teoretičnem delu nekaj besed namenjenih posameznim področjem s področja taborništva, kjer sem predstavila taborniške vsebine do mere, ki jo predšolskim otrokom lahko predstavimo, vsebine pa jim bodo še vedno lahko razumljive. V empiričnem delu se bolj posvetimo vrednotenju in ocenjevanju znanja in vedenja otrok o taborniških vsebinah, ki jih skozi začetno in zaključno anketiranje povzamemo in analiziramo. Program taborniških delavnic je bil zastavljen tako, da je otrokom omogočal pridobivanje novega znanja in spretnosti s področja taborništva. Končna spoznanja govorijo o tem, da je bil program taborniških delavnic dobro zastavljen, saj so vsi otroci pridobili nova spoznanja, spretnosti in predstave o taborništvu. Otroci so ob koncu taborniških delavnic izrazili tudi pozitivna občutja o delavnicah.
Ključne besede: taborništvo, taborniške vsebine, taborniške delavnice, taborniški program, predšolski otrok
Objavljeno: 05.09.2011; Ogledov: 2077; Prenosov: 226
.pdf Celotno besedilo (601,38 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici