| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
OKOLJSKA VZGOJA V VRTCU VELENJE
Maja Skaza, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljena vloga okoljske vzgoje v Vrtcu Velenje. V prvem delu so zbrana spoznanja s področja okoljske vzgoje in s področja razvoja predšolskih otrok. Predstavljene so različne definicije okoljske vzgoje oziroma vzgoje za trajnostni razvoj, cilji in metode. V drugem delu je predstavljen Vrtec Velenje, ki je z uvajanjem Kurikula za vrtce pričel že leta 1999. V diplomskem delu so našteti vsi projekti s področja okoljske vzgoje, ki so se izvajali od tega leta naprej. Podrobneje sta predstavljena projekta Zeleni nahrbtnik in Varno s soncem, ki ju izvajajo vrtci po vsej Sloveniji, ter projekt Taborjenje ob jezeru in ob vrtcu, ki je posebnost Vrtca Velenje. S podrobnejšim pregledom in primerjavo teh treh projektov smo prišli do zaključka, da je področje okoljske vzgoje v Vrtcu Velenje kakovostno zastopano in načrtovano, da se dejavnosti s tega področja odvijajo v vseh starostnih skupinah in da se prepletajo z ostalimi področji dejavnosti v vrtcu. S primerjavo ciljev, zapisanih v tedenskih pripravah vzgojiteljic, smo potrdili hipotezo, da dejavnosti s področja okoljske vzgoje sledijo ciljem iz Kurikuluma za vrtce. Iz zapisov projektov je tudi razvidno sodelovanje s starši in zunanjim okoljem.
Ključne besede: predšolska vzgoja, okoljska vzgoja, Vrtec Velenje, projekt, taborjenje, Zeleni nahrbtnik, Varno s soncem
Objavljeno: 12.03.2012; Ogledov: 3279; Prenosov: 576
.pdf Celotno besedilo (526,49 KB)

2.
Doživljajska vzgoja v naravnem okolju - taborjenje
Aleksander Geršak, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi Doživljajska vzgoja v naravnem okolju – taborjenje smo se v teoretičnem delu posvetili osnovam doživljajske pedagogike, naravi ter razvoju senzoričnih in motoričnih sposobnosti otrok. Namen diplomske naloge je bil, da otrok izvedeno dejavnost čustveno doživi, se ob tem nauči osnov taborjenja, spozna življenje v naravnem okolju ter aktivira pozitivna čustva do gibalne dejavnosti. Za opazovanje čustvenih stanj otrok smo uporabili ocenjevalne liste, otroci pa so svoja doživljanja ocenjevali na podlagi pripravljenih simbolov, ki so predstavljali, kako je otrok izvedeno dejavnost sprejel. Na podlagi zbranih rezultatov smo ugotavljali primernost izvedenih dejavnosti na taborjenju. Pri evalvaciji in analizi rezultatov smo ugotovili, da posamezne dejavnosti niso v celoti primerne za izvajanje, zato smo predlagali ustrezne rešitve. Dejavnost nočnega pohoda smo nato z novim načrtovanjem znova izvedli. Pri obeh izvedenih dejavnostih smo dokazali, kako pomembna je izbira primernih vsebin in zahtevnost posameznih gibalnih nalog za starostno stopnjo otroka.
Ključne besede: taborjenje, doživetje, doživljajska vzgoja, doživljajska pedagogika, mlajši otrok, naravno okolje.
Objavljeno: 12.09.2016; Ogledov: 1049; Prenosov: 271
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici