| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
OPTIMIRANJE DOBAVNE VERIGE V PODJETJU B/S/H HIŠNI APARATI, D.O.O., NAZARJE
Romana Markelj, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem predstavila optimiranje dobavne verige v podjetju EUREL Poljčane. Prvi del diplomskega dela predstavlja teoretična izhodišča, ki se nanašajo na uvajanje t.i. vitke proizvodnje, metode za uvajanje vitke proizvodnje ter principe vitkih podjetij. Opisala in opredelila sem pojem upravljanje dobavne verige, vrste dobavnih verig, globalne dobavne verige, optimiranje dobavne verige, model integracije dobavne verige, ovire pri njihovi integraciji, ključne procese v njej ter opredelila bodoče trende in usmeritve na področju optimiranja dobavnih verig. V empiričnem delu sem predstavila podjetje B/S/H Hišni aparati, osnovne podatke o podjetju, kratek zgodovinski oris podjetja, proizvodni program ter politiko in strategijo podjetja. Praktični del diplomskega dela se nanaša na optimiranje dobavne verige v podjetju EUREL Poljčane. Ta del je pravzaprav raziskovalno delo, saj je bil projekt izveden pilotno in je predstavljal osnovo za izvedbo nadaljnjih projektov optimiranja dobavnih verig vseh dobaviteljev v žarišču. Pri projektu so sodelovali tudi zunanji strokovnjaki, ki so nas usmerjali pri izvajanju različnih analiz: mapa/zemljevid vrednostnega toka, analiza vrednostnega toka, design vrednostnega toka. Izdelane analize so nam služile kot osnova za izdelavo akcijskega načrta, plana implementacije ter za dejansko implementacijo bodočega stanja. Zadnji korak optimiranja dobavne verige zajema kontrolno fazo, ki je namenjena prikazu in ovrednotenju rezultatov. Rezultati oz. koristi, ki izhajajo iz implementiranih izboljšav, se partnersko delijo med ključne udeležence dobavne verige.
Ključne besede: Upravljanje dobavne verige, vitka proizvodnja, mapa vrednostnega toka, analiza vrednostnega toka, design vrednostnega toka, Toyotin proizvodni sistem, Just in Time, Jidoka (neodvisen, samoupraven, avtonomen), Kaizen (aktivnosti nenehnega izboljševanja), tok proizvodnje, Pull-System (material je "povlečen" na delovno mesto), Outsourcing (zunanje izvajanje dejavnosti), Lead Time (časovna perioda med prejemom naročila odjemalca in dobavo končnega proizvoda odjemalcu), MRP-Material Requirements Planning (p
Objavljeno: 25.05.2010; Ogledov: 2980; Prenosov: 471
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

2.
Design of row-based flexible manufacturing system with evolutionary computation
Mirko Ficko, Jože Balič, 2008, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Opis: This paper discusses design of flexible manufacturing systems (FMSs) in one or multiple rows. Evolutionary computation, particularly genetic algorithms (GAs) proved to be successful in search of optimal solution for this type of problems. The model of solution, the most suitable way of coding the solutions into the organisms and the selected evolutionary and genetic operators are presented. In this connection, the most favourable number of rows and the sequence of devices in the individual row are established by means of genetic algorithms (GAs). In the end the test results of the application made and the analysis are discussed.
Ključne besede: flexible manufacturing system design, genetic algorithms, evolutionary computation, intelligent manufacturing systems, artificial intelligence
Objavljeno: 31.05.2012; Ogledov: 1072; Prenosov: 53
URL Povezava na celotno besedilo

3.
4.
5.
6.
Designs and optimizations of active and semi-active non-linear suspension systems for a terrain vehicle
Shpetim Lajqi, Stanislav Pehan, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: This paper introduces a design and optimization procedure for active and semi-active non-linear suspension systems regarding terrain vehicles. The objective of this approach is the ability to quickly analyze vehicles' suspension performances resulting from passive, active, or semi-active systems. The vehicle is represented by a mathematical model regarding a quarter of it, and equations for motion are derived and solved by using MATLAB/Simulink. In order to verify the reliability of the derived computer program, a comparison is made with one of the comprehensive commercial software packages. The decision parameters of the active damping device are optimized by using the Hooke-Jeeves method, which is based on non-linear programming. The usefulness of the treated active and semi-active systems on a concrete terrain vehicle is presented and compared with the presented passive systems by analyzing the vehicle's body acceleration, velocity, displacement, and vertical tire force, namely those aspects that directly influence driving comfort and safety.
Ključne besede: terrain vehicles, vehicle design, suspension system, semi-active
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 365; Prenosov: 48
URL Povezava na celotno besedilo

7.
8.
Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici