| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 62
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
Prodaja orožja in mamil prek temnega spleta
Sandi Koren, 2016, diplomsko delo

Opis: Dandanes nas tehnologija spremlja na vsakem koraku. To nam omogoča, da lahko do spleta dostopamo praktično kjerkoli in kadarkoli. Z razvojem spletnih trgovin, in enostavno uporabo le teh, se je večino nakupov preselilo na splet. Vedno več ljudi se odloča za nakup prek spleta, saj je to enostavneje, hitreje ter v večini primerov, ceneje. Zato ni presenetljivo, da so se za selitev odločili tudi ljudje, ki so se pred tem ukvarjali s prodajo orožja in drog na ulici. Za takšno početje pa se je v globokem spletu razvilo okolje, ki ga imenujemo temni splet. Tukaj najdemo tržnice, na katerih prodajajo vse od drog, orožja in drugih prepovedanih stvari. Zaradi dobre anonimnosti, ki jo dosežemo z namestitvijo programske opreme, je v tem prostoru majhna verjetnost, da bi nas pri nakupu izsledili.
Ključne besede: internet, svetovni splet, globoki splet, temni splet, kriminaliteta, trgovina z orožjem, prepovedane droge, diplomske naloge
Objavljeno: 22.12.2016; Ogledov: 2223; Prenosov: 276
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

2.
IZDELAVA SPLETNE STRANI S SPLETNIM SISTEMOM ZA UREJANJE VSEBIN WEEBLY
Urša Remškar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: S tem diplomskim delom smo želeli spoznati zakonitosti delovanja spletnega sistema za urejanje spletnih vsebin Weebly in z njegovo pomočjo izdelati spletišče za podjetje Urko Fishing Adventures, ki še nima lastnih spletnih strani. Te so v prvi vrsti namenjene predstavitvi ponudbe in enostavnejši komunikaciji z domačimi, predvsem pa tujimi strankami, ki jih zanima športni ribolov na slovenskih rekah. Izdelava spletišča je zajemala več korakov od zasnove projekta, njegovega vodenja in organizacije do končne izvedbe, ko je spletišče "ugledalo luč sveta". V prvem poglavju diplomskega dela so predstavljeni problem, predpostavke in omejitve, metode dela in podjetje Urko Fishing Adventures. V teoretičnem delu diplomskega dela so s pomočjo deskriptivne metode predstavljeni pojmi kot so internet, splet, spletišče, spletna stran ter sistemi za urejanje spletnih vsebin. V praktičnem delu diplomskega dela je predstavljena izdelava spletišča z uporabo spletnega sistema za urejanje spletnih vsebin Weebly. V zaključku pa so podani nekateri že vidni učinki, ki jih prinaša objava spletišča na spletu, pomembnejši koraki ob uvedbi in možnosti nadaljnjega razvoja spletišča.
Ključne besede: Internet, Svetovni splet, Spletna stran, Spletni sistemi za urejanje vsebin, Weebly
Objavljeno: 11.11.2016; Ogledov: 1458; Prenosov: 246
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

3.
NAČRTOVANJE MARKETINŠKE STRATEGIJE BLAGOVNE ZNAMKE PREHRANSKIH DODATKOV ZA ŽIVALI
Tanja Gosar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Podjetje BTL marketing d.o.o. uvaža iz Brazilije in trži blagovno znamko Vetnil že 12. leto. Na začetku delovanja je bil pravi uspeh in izdelki so se hitro prodajali, saj je bilo podjetje edini ponudnik tovrstnih izdelkov na trgu. V asortimentu Vetnila je bilo približno 15 različnih artiklov, v podjetju pa so blagovno znamko tržili prek klasičnega marketinga. V času krize je prodaja začela padati, pojavljati se je začelo tudi vedno večje število konkurentov, ki so vstopali na trg. Spremenjene razmere na trgu so spodbudile podjetje k razmisleku o vpeljavi sprememb in novih pristopov z namenom, da s programom pod blagovno znamko Vetnil ponovno dosežemo dobre prodajne rezultate. Z novo marketinško strategijo, ki bo vsebovala elemente klasičnega marketinga v kombinaciji z elementi sodobnih informacijskih in komunikacijskih tehnologij (IKT), želimo doseči razširitev trga in utrditi blagovno znamko. V diplomskem delu smo postavili temelje za prepoznavnost blagovne znamke Vetnil na spletu. Na podlagi analize problemskega stanja smo razvili marketinško strategijo. S postavitvijo koncepta strategije spletnega marketinga za blagovno znamko Vetnil pričakujemo večjo prepoznavnost med uporabniki. Strategijo smo gradili na tem, da smo ustvarili zastavljeno število sledilcev na spletu in da smo jih prek posameznih skupnosti uspešno preusmerili na našo spletno trgovino in jih prepričali o nakupu. Pred začetkom kampanje smo pričakovali, da se bosta prepoznavnost in ugled blagovne znamke povečala. Skozi aktivnosti smo pridobivali nove uporabnike in potrošnike asortimenta Vetnil. Skozi celotno kampanjo smo vseskozi spremljali aktivnosti in njene učinkovitosti ter jih sproti prilagajali in nadgrajevali.
Ključne besede: Tržno komuniciranje, Blagovna znamka, Svetovni splet, Družabna omrežja.
Objavljeno: 11.11.2016; Ogledov: 1169; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

4.
Temni splet in kriminal
Luka Demšar, 2016, diplomsko delo

Opis: Številni ljudje verjamejo, da so popularni iskalniki kot na primer Google, Yahoo in Bing zmožni indeksirati večino podatkov, ki so objavljeni na Internetu. V resnici jih ne morejo, oziroma lahko po besedah Bergmana (2001), ti identificirajo le 0.03% celotnega Interneta. Vsebina, ki ni dosegljiva z uporabo teh tradicionalnih iskalnikov, se imenuje globoki splet, njegove najtemnejše in najgloblje globine pa so znane kot temni splet, ki vsebuje namerno prikrito vsebino. Osebe, ki bi želele brskati po temnem spletu, lahko to storijo z uporabo posebne programske opreme. Med najpopularnejše spadajo Tor, I2P in Freenet, ki uporabniku ponujajo skoraj popolno anonimnost. Ko se nahajamo v prostoru temnega spleta, ga lahko raziskujemo z uporabo strani kot je ''Hidden Wiki'', kjer so povezave do strani organizirane po kategorijah. Za namene komunikacije med samim brskanjem pa je mogoča uporaba spletnih klepetalnic ali takojšnjega sporočanja, ki sta gostovana v omrežju Tor. Anonimizacijske storitve se lahko uporabljajo za legalne aktivnosti (novinarstvo, politično disidentstvo, žvižgaštvo itd.) ali za ilegalne aktivnosti (trgovina z zlonamerno programsko opremo, trgovina s prepovedanimi drogami, storitve za pranje denarja, trgovina s potnimi listi in državljanstvi, spletno razkrivanje osebnih podatkov, morilske storitve itd.). Za vse te storitve je mogoče plačati z uporabo kriptovalute kot je Bitcoin, ki dodatno anonimizira uporabnikove transakcije. Čeprav omrežja kot so Tor, I2P in Freenet anonimizirajo aktivnosti njihovih uporabnikov, raziskovalci, hekerji in strokovnjaki za varnost nenehno razvijajo različna orodja za namene nadzorovanja ali deanonimizacije, kar se lahko doseže z beleženjem imenika skritih storitev, z nadzorovanjem podatkov uporabnika, z nadzorovanjem spletnih socialnih omrežji, z nadzorovanjem skritih storitev in s semantično analizo. Agencija za napredne obrambne analize ZDA razvija za namene pregledovanja temnega spleta zelo močen spletni iskalnik imenovan Memex, ki lahko indeksira med 90% in 95% informacij iz temnega spleta. Tako kot se kriminalci zanašajo na zasebnost temnega spleta, lahko tega izkoriščajo vlade, organi kazenskega pregona, vojska in obveščevalne službe. Ti ga lahko uporabljajo za različne aktivnosti. Te so operacije pod krinko, varovanje vojaških komandnih in nadzornih sistemov, za preučevanje terena, na katerem operira vojska ali kot vir odprtih informacij.
Ključne besede: internet, svetovni splet, globoki splet, temni splet, anonimnost, kriminaliteta, nadzorovanje, diplomske naloge
Objavljeno: 09.11.2016; Ogledov: 2362; Prenosov: 623
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

5.
Vzpostavitev spletne strani za podjetje Perešuti d.o.o.
Tomaž Peresciutti, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Družinsko podjetje Perešuti d.o.o. s tradicijo izdelovanja kvalitetnih mesnih izdelkov želi zapolniti proizvodnje zmogljivosti in povečati prodajo. Trenutno se največ ukvarjajo z vzpostavitvijo novih prodajnih lokacij po Sloveniji, kjer se srečujejo predvsem s problemom prepoznavnosti malega podjetja v velikih mestih. Po zadnjih podatkih SURS-a ima v Sloveniji 84 % podjetij, z vsaj 10 zaposlenimi, spletno stran in 37 % profil na družbenih omrežjih. Medmrežje pa je v Sloveniji v prvem četrtletju 2015 uporabljalo 73 % oseb, starih 16–74 let. Ker podjetje še ni imelo spletne strani in ni uporabljalo nobenega elektronskega tržnega kanala, se je odločilo za vzpostavitev le-te. Vzpostavitev se je pričela s pripravo vzpostavitvenega razvojnega načrta. Spletno stran podjetja smo vzpostavili s programskim orodjem WordPress. Slednja je bila objavljena na spletu in optimizirana za spletne iskalnike. S programskim orodjem Google Analytics je analizirana obiskanost spletne strani. Poleg spletne strani podjetja je bila izdelana tudi Facebook stran podjetja, ki je bila prav tako optimizirana in analizirana s strani obiskovalcev.
Ključne besede: Svetovni splet; Spletne strani; Facebook stran; Malo podjetje; Vzpostavitev.
Objavljeno: 06.10.2016; Ogledov: 697; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (3,50 MB)

6.
Brezplačne trženjske kapacitete novih medijev
Matjaž Germ, 2016, diplomsko delo

Opis: S razmahom svetovnega spleta se je spremenil tudi način trženjskega komuniciranja. Z vedno bolj intenzivno penetracijo spletnih platform v medijske kolače in strategije pa se v veliki meri spreminja tudi samo oglaševanje. Novi mediji predstavljajo platforme, ki so brezplačne ali poceni, dostop do njihove uporabe pa je povezan samo z dostopom do interneta. Oglaševanje na teh platformah je tako mogoče tudi brez visokih stroškov medijskih zakupov. V diplomski nalogi bomo preučili potenciale in priložnosti, ki jih ponujajo opisane platforme in ugotovil možnosti za njihovo izkoriščanje s strani organizacij, ki nimajo na voljo obsežnih trženjskih proračunov in sredstev.
Ključne besede: trženjsko komuniciranje, novi mediji, svetovni splet, medijski proračun
Objavljeno: 28.09.2016; Ogledov: 1001; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

7.
OSEBNOSTNE PRAVICE V SVETOVNEM SPLETU
Nina Šadl, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava problematiko uveljavljanja sodnega varstva v primerih kršitev osebnostnih pravic z objavami na svetovnem spletu, predvsem kadar kršitelji želijo ostati anonimni. Informacijska revolucija, ki smo ji priča danes, je poleg tega, da je omogočila več sto milijonom ljudi, da zlahka in ob znatno nižjih stroških izmenjujejo mnenja, stvaritve, dokumente, prinesla s seboj tudi veliko nerešenih pravnih vprašanj, s katerimi se države različno spopadajo. Ugotovitve kažejo, da nas v prihodnosti čaka tehtanje med pravico do svobode izražanja in varstvom osebnostnih pravic, ki se preganjajo na zasebno tožbo, in o tem, ali je varovana pravica prizadeta v meri, ki opravičuje razkritje identitete domnevnega kršitelja. Posledično problem ureditve kazenskopravnega varstva osebnostnih pravic pripelje tudi do problema uveljavitve civilnopravnega varstva, kar pomeni, da oškodovanci na koncu ostanejo brez ustavno zagotovljenega sodnega varstva. Vprašanja možnosti sodnega pregona tistih, ki storijo kazniva dejanja zoper čast in dobro ime preko spletnih objav, so razmeroma nova, zato ni presenetljivo, da se pri urejanju teh vprašanj v zakonodaji še lovimo in iščemo ravnotežje med različnimi ustavnimi in človekovimi pravicami. V zadnjem poglavju diplomske naloge pa se dotaknem tudi vprašanja penalne odškodnine, in sicer se zavzemam za to, da je ograja meji svobode izražanja daleč, ko pa se postavi, naj bo dovolj visoka.
Ključne besede: pravica do časti in dobrega imena, problematika sodnega varstva, svetovni splet, osebnostne pravice, penalna odškodnina, pravica do zasebnosti, sodba ESČP v zadevi Delfi AS proti Estoniji, sodba ESČP v zadevi K. U. proti Finski, sodna praksa (Facebook in Twitter).
Objavljeno: 16.09.2016; Ogledov: 1217; Prenosov: 251
.pdf Celotno besedilo (846,76 KB)

8.
MERJENJE IN IZBOLJŠAVE UPORABNIŠKE IZKUŠNJE NA MEDIJSKEM PORTALU
Peter Lovšin, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga obravnava merjenje in izboljšave uporabniške izkušnje na medijskem portalu. Predstavljeni so principi merjenja uporabniške izkušnje, ki smo jih izdelali na podlagi študija literature. Analizirani so primeri medijskih portalov Theguardian.com, Nytimes.com, Jutarnih.hr, Delo.si, Dnevnik.si, in Vecer.com. V analizi smo se osredotočili na naslednje vidike uporabniške izkušnje: izgled in zgradba naslovne strani, orientacija na spletnem portalu, barve, ikone in simboli, uporabnikovo sooblikovanje spletnega portala, prijava in naročnine. Glavne ugotovljene skladnosti s priporočili literature so v večini primerov: urejen izgled in zgradba naslovne strani, orientacija na spletnem portalu, barvna poenotenost in iskalniki idr. Na posameznih obravnavanih spletnih portalih so tudi neskladnosti s priporočili literature: slabo delujoč iskalnik in odsotnost mobilne različice na Dnevnik.si, pomanjkljiva orientacija na Delo.si in Vecer.com, preširok nabor naročniških paketov na Delo.si idr. Za spletni portal Dnevnik.si smo izdelali tudi predloge za izboljšanje uporabniške izkušnje. Najpomembnejši so: vzpostavitev mobilne različice, izboljšan iskalnik, prikazovanje delov zaklenjenih člankov, dopolnitev okvirja z ažurnimi informacijami in odprava napak v obrazcu za sklepanje naročnine.
Ključne besede: uporabniška izkušnja, dnevni tiskani mediji, medijski spletni portal, svetovni splet, merjenje
Objavljeno: 02.02.2016; Ogledov: 1063; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (7,21 MB)

9.
NAKUPOVANJE V SPLETNI PRODAJALNI
Katja Deželak, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu sem obravnavala izbrano temo nakupovanje v spletni prodajalni. Nakupovanje je osebni, družbeni in kulturni fenomen, ki ima danes pomembno vlogo pri posameznikovem vsakdanjem življenju. V potrošni družbi je namen nakupovanja predvsem zagotovljanje obstoja, potrebe svetovnega spleta pa dandanes postajajo čedalje večje. Prišlo je do razcveta interneta in s tem pojava spletnega nakupovanja. Pričujoči diplomski projekt odkriva značilnosti spletnega nakupovanje in njegove prednosti in slabosti delovanja. Prav tako sem omenila artikle, ki se pojavijo v spletni prodajalni in vrste prodajaln po svetovnem spletu. Predstavila sem tudi omejitve in možne prevare, ki se pojavljajo ob obiskih nepravih spletnih trgovin.
Ključne besede: spletno nakupovanje, svetovni splet, internet, elektronsko trženje
Objavljeno: 06.11.2015; Ogledov: 840; Prenosov: 217
.pdf Celotno besedilo (542,88 KB)

10.
PREGLED PRISTOPOV K POHITRITVI PRENOSA SPLETNIH STRANI
Simon Malek Kuzmič, 2015, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo zajema opis protokolov HTTP 1.1, SPDY in HTTP 2.0 z namenom, da bi predstavili značilne metode za pohitritev prenosa spletnih strani. Najprej na kratko razložimo vrste spletnih strani. Opis protokolov se začne s HTTP 1.1, na katerem temeljita SPDY in HTTP 2.0. Prvi večji prispevek k pohitritvi delovanja spleta je opisan pri protokolu SPDY. Sledi opis protokola HTTP 2.0 s poudarkom na podobnostih in razlikah med njim in protokolom SPDY. Pri testiranju posameznih protokolov za izbrano spletno stran so bile ugotovljene razlike v času nalaganja spletne strani in v količini poslanih ter sprejetih podatkov.
Ključne besede: svetovni splet, spletna stran, protokol
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 610; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (2,71 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici