| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
KOMPETENCE SVETOVALCEV ZAPOSLITVE NA ZAVODU RS ZA ZAPOSLOVANJE
Valerija Raduha, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Z diplomskim delom smo predstavili vlogo Zavoda RS za zaposlovanje kot osrednje institucije na trgu dela in ključni kader na področju zaposlovanja – svetovalce zaposlitve. Osredotočili smo se na kompetenčni model Zavoda RS za zaposlovanje in temeljne ter delovno specifične kompetence svetovalcev zaposlitve, ki so eden izmed pomembnih dejavnikov za učinkovito izvajanje delovnih nalog in vodenje svetovalnega procesa.
Ključne besede: svetovalec zaposlitve, kompetenčni model, kompetence, usposabljanje in izobraževanje, letni razgovori
Objavljeno v DKUM: 09.09.2015; Ogledov: 2445; Prenosov: 297
.pdf Celotno besedilo (1003,55 KB)

2.
3.
SVETOVALNI PROCES PRI IZDELAVI ZAPOSLITVENEGA NAČRTA
Irena Sirk Slapničar, 2012, diplomsko delo

Opis: Izguba zaposlitve je za posameznika tudi izziv, saj si v času brezposelnosti lahko pridobi nova znanja in nove izkušnje, vendar pa jo večina doživlja kot hud stres, ki ne vodi le v finančne težave, temveč tudi v psihične, saj brezposelnost močno vpliva na slabšanje samopodobe in občutek varnosti. Zavod RS za zaposlovanje nudi pomoč in stalno spodbudo posamezniku pri iskanju zaposlitve. Zagotavlja njegovo hitrejšo aktivacijo in s tem prehod iz brezposelnosti v novo zaposlitev, hiter prehod iz izobraževanja v zaposlitev, ohranja delovno aktivnost in delovne navade, manjša izgubo delovnih potencialov in znanja ter preprečuje prehod v dolgotrajno brezposelnost. Hitra in ustrezna aktivacija posameznika vpliva na krajšanje časa do zaposlitve, preprečuje zaposlovanje na črno ter zmanjšuje negativne finančne vplive na posameznika in celotno družbo. Individualno svetovanje je poglavitna oblika svetovalnega procesa obravnave brezposelnih oseb in iskalcev zaposlitve, ki je nobena druga oblika ne more v celoti nadomestiti. Po drugi strani s skupinskimi oblikami obravnave dosežemo nekatere cilje lažje kot z individualno obravnavo. Skupinske oblike svetovanja zato niso nadomestilo za individualno svetovanje, ampak koristno dopolnilo. Za učinkovito obravnavo brezposelnih oseb in iskalcev zaposlitve sta potrebni tako individualna kot skupinska oblika obravnave. Skupinsko obliko kariernega svetovanja lahko nudimo samo osebam, ki so same vešče iskanja zaposlitve in nimajo nikakršnih ovir. Nikakor pa ne sme biti prvi razlog za uvedbo skupinske oblike svetovanja racionalna poraba časa, ker lahko to privede do svetovančevih še večjih težav tako na psihični kot karierni ravni. Na Zavodu je potrebno posebno pozornost zaradi izrazitega povečanja obsega dela posvetiti svetovalcem, ki izvajajo svetovalni proces. Svetovalci morajo slediti hitrim spremembam na delovnem mestu in se jim stalno prilagajati, zato jim je potrebno nuditi ustrezno strokovno izobraževanje, izboljšati njihovo predstavljanje storitev za trg dela, dvigniti kompetence na področju komunikacije, svetovanja odraslim in na področju različnih veščin iskanja zaposlitve, ki so pogoj za uspešno in učinkovito delo. Nadrejeni morajo biti pozorni na znake izgorelosti svetovalcev in jih pravočasno odpravljati z motivacijo in nudenjem učenja sprostitvenih tehnik. Z informiranjem in oglaševanjem je potrebno spodbujati večkanalno poslovanje Zavoda s poudarkom na elektronskih storitvah. Z dostopom do informacij in pripomočkov za samostojno vodenje kariere preko številnih eStoritev Zavoda se omogoča posameznikom aktiven pristop k reševanju lastne brezposelnosti, razbremeni se svetovalce ter racionalizira delo.
Ključne besede: svetovalec zaposlitve, svetovanec, svetovalni proces, zaposlitveni načrt, Zavod RS za zaposlovanje
Objavljeno v DKUM: 29.05.2012; Ogledov: 2187; Prenosov: 223
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

4.
IZOBRAŽEVANJE SVETOVALCEV ZAPOSLITVE NA ZAVODU RS ZA ZAPOSLOVANJE
Neva Kozamernik, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava vlogo in pomen izobraževanja svetovalcev zaposlitve na Zavodu RS za zaposlovanje na Območni enoti Ljubljana v povezavi s svetovanjem in pomočjo brezposelnim osebam. Kajti spremembe zunanjega okolja; v tem primeru trga dela, silijo svetovalce zaposlitve k nenehnemu izobraževanju in izpopolnjevanju. Kajti le kompetentni svetovalci zaposlitve, oziroma svetovalci zaposlitve, ki suvereno nastopajo v komunikaciji z brezposelno osebo, lahko kakovostno opravljajo funkcijo svetovanja. S tem omogočajo sebi ter sogovorniku osebnostno ter strokovno rast, ki je nujna pri delovanju na trgu dela. Izobraževalni programi po vsebini in izvedbeno, glede na zahteve trga in s tem spremenjeno vlogo svetovalca zaposlitve, niso več aktualni. Svetovalci zaposlitve potrebujejo sveža, nova znanja, ki jim bodo omogočala kakovostno svetovanje ter imela posledično pozitiven vpliv tudi na spreminjajoči se trg dela, saj so delodajalci, ki zaposlujejo brezposelne osebe, za Zavod prav tako pomembni, kot brezposelne osebe. Svetovalci brez dobrega poznavanja brezposelne osebe, le te ne morejo uspešno posredovati na trg dela. Prav tako je ob tem prisoten dejavnik stresa, ki svetovalcu deloma omejuje prepoznati ključne informacije v posamezniku ter mu onemogoča, da bi svetovalno delo potekalo v sproščenem interaktivnem vzdušju. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela. V prvem delu smo povzeli teoretične osnove, ki skozi institucijo kot je Zavod RS za zaposlovanje definirajo pomen in vlogo svetovalca zaposlitve v procesu svetovanja brezposelnim osebam, vplive ter pomen marketinga in okolja (tako zunanjega kot notranjega) na kakovost svetovalnega dela, motiv svetovalcev zaposlitve za delo, ter možnosti izobraževanja v povezavi, ki bi jih lahko nudilo e-izobraževanje. V drugem praktičnem delu pa smo v izbranem podjetju preko anketnega vprašalnika evalvirali različne vrste že izvedenih usposabljanj, ter pridobili mnenja anketiranih o e-izobraževanju ter uvedbi izobraževalnega centra.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE : svetovalec zaposlitve, izobraževanje, kompetence, zadovoljstvo, svetovanje.
Objavljeno v DKUM: 28.06.2010; Ogledov: 3121; Prenosov: 322
.pdf Celotno besedilo (873,35 KB)

Iskanje izvedeno v 5.67 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici