| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
PRIMERJAVA IMAGEOV TRGOVINE TUŠ V NAZARJAH IN SUPERMARKETA TUŠ V MOZIRJU
Iztok Irmančnik, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu se ukvarjamo z raziskavo in primerjavo imageov dveh prodajaln, katere obe sta del trgovske družbe Tuš. Področje raziskave spada na področje strateškega marketinga trgovskih družb. Naj uporabljamo izraz »image«, »podoba«, »oglaševanje zunanje podobe«, vsi vemo, da le-ta pojem med posamezniki ustvari takojšno predstavo o določenem objektu ali subjektu. Image je skupek prepričanj, občutkov, želja, zaznav in vtisov, ki jih ima posameznik o določenem predmetu ali osebi. Posameznik si ustvari določena prepričanja, občutke, vtise tudi o določeni prodajalni. Govorimo o imageu prodajalne. V posameznikovi zavesti je slika o prodajalni opredeljena s fizičnimi in psihičnimi značilnostmi prodajalne, ki jih imenujemo dejavniki imagea podjetja. To so: lokacija, lega, parkirni prostor, vhod v prodajalno, vzdušje v prodajalni, vizualni vtis, cenovne značilnosti, izdelki, ponakupno vzdušje. V diplomskem delu smo raziskali obstoječi image trgovine Tuš v Nazarjah in supermarketa Tuš v Mozirju ter ju med seboj primerjali. Ugotovili smo, da je image supermarketa Tuš v Mozirju boljši kot image trgovine Tuš v Nazarjah. Na osnovi rezultatov smo izdelali predloge za izboljšanje imagea trgovin na preučevanem področju. Prepričani smo, da je potrebno vpeljati izboljšave imagea v trgovino Tuš v Nazarjah, na podlagi imagea v supermarketu Tuš v Nazarjah. Trgovska družba naj bi ponujala kupcem na različnih lokacijah, kjer se nahajajo prodajalne, enak image prodajaln, pa naj bo to diskontna prodajalna, trgovina, supermarket ali nakupovalno središče Tuš. Dejavnike imagea je potrebno nenehno na novo raziskovati, iskati nove ideje za dodatne dejavnike imagea prodajalne, obstoječe dejavnike pa izboljševati. Hkrati pa je potrebno tudi strateško gledati na izboljšave imagea celotnega podjetja Tuš. Image krepi in razvija ugled objekta ali subjekta, kar pomeni, da le kontinuirano povečevanje pozitivnega imagea bo podjetje obdržalo med najboljšimi. Podjetje mora imageu posvečati veliko pozornost in ga je potrebno vključevati v strateške odločitve podjetja, ga raziskovati in izboljševati. Od imagea je odvisno, ali kupce prodajalna privlači ali odbija, kar posledično pomeni, da je tudi od imagea odvisna uspešna prihodnost podjetja. Ni dovolj, da je trgovsko podjetje Tuš uspešno danes in se s tem zadovolji, hitre spremembe silijo vse gospodarske subjekte, da stremijo za kontinuiranimi izboljšavami in si tako zagotavljajo obstoj in nadaljnji razvoj ter prednost pred konkurenco.
Ključne besede: Podjetje Tuš Trgovina Supermarket Image Image trgovine Image podjetja Primerjava imagea Anketa Raziskava imagea Dejavniki imagea podjetja Zunanja ureditev prodajalne Notranja ureditev prodajalne Vzdušje v prodajalni Cena Izdelek Prodajno osebje Ponakupno počutje
Objavljeno: 23.06.2009; Ogledov: 2773; Prenosov: 200
.pdf Celotno besedilo (694,11 KB)

3.
RAZISKAVA REORGANIZACIJE POVEZAVE MED PROIZVODNO LINIJO IN SKLADIŠČEM V IZBRANEM PODJETJU
Mojca Pustoslemšek, 2011, magistrsko delo

Opis: Povezava med proizvodno linijo in skladiščem pomeni potovanje informacijskega in materialnega toka. Uvedba "pull" namesto predhodnega "push" principa predstavlja dobro izhodišče za nadaljnjo optimizacijo teh dveh tokov. Reorganizacija proizvodne linije in vpeljava logističnih orodij v proizvodnjo pomeni veliko novih možnosti pri vzpostavitvi izboljšane povezave med linijo in skladiščem oziroma nemoteno oskrbo delovnih mest, ki odpravi nepotrebne izgube časov in transportnih poti ter s tem poveča produktivnost. Izbrano podjetje z vpeljavo konceptov milkrun, elektronski kanban ter supermarket povsem reorganizira oskrbo posameznih delovnih mest na proizvodni liniji. Supermarket v obliki pretočnega regala predstavlja začasno rešitev minimiziranja vmesnih zalog, končni cilj optimiziranja zalog pa je seveda poslovanje brez vmesnih zalog, vendar je takšno poslovanje težko izvajati. E-kanban je nadgradnja klasičnega kanbana in povsem poenostavi naročanje materiala, saj se le ta naroča preko črtnih kod, milkrun pa oskrbuje delovna mesta po vnaprej določeni poti in urniku. Vsa ta logistična orodja najučinkoviteje delujejo v medsebojni povezavi, pomembno pa je tudi, da jih podjetja poznajo in jih znajo izkoristiti. Z uvedbo teh orodij se je povečala učinkovitost in produktivnost proizvodnje, pri čemer smo skrajšali transportne poti, čas oskrbe ter zmanjšali število transporterjev.
Ključne besede: notranja logistika, "pull" princip, e-kanban, milkrun, supermarket, logistična analiza
Objavljeno: 27.11.2011; Ogledov: 2093; Prenosov: 305
.pdf Celotno besedilo (3,41 MB)

4.
Uvedba sistema kanban za proizvodnjo odtočnih ventilov tipa 230 v podjetju Geberit - Sanitarna tehnika, d.o.o.
David Javornik, 2013, magistrsko delo

Opis: Globalizacija in finančna kriza sta pahnili podjetja v položaj, ko se morajo vsak dan znova boriti za svoj obstoj na tržišču, ob vsem tem pa dosegati še temeljni proizvodnji cilj – dobiček. Ob uporabi nekaterih naprednih sistemov, ki jih predvideva ti. vitka proizvodnja, se konkurenčnost podjetij ohranja in celo povečuje, saj gre za metode, ki s svojo filozofijo stremijo predvsem k znižanju vseh nepotrebnih stroškov v proizvodnji, za kar pa si prizadeva vsako napredno podjetje. Ena izmed temeljnih in najbolj pomembnih metod je vsekakor kanban, saj z novim, edinstvenim načinom pretoka informacij in izdelkov po procesih omogoča zmanjšanje nepotrebnih zalog in zagotavlja veliko večjo prilagodljivost in odzivnost sistema na nihanja, vse to pa dandanes predstavlja prav največjo prednost. Zaradi tega se je tudi podjetje Geberit – Sanitarna tehnika, d.o.o, odločilo, da v svoje proizvodnje sisteme vpelje kanban. Tako sem v svojem delu v nadaljevanju predstavil nekaj principov in tehnik, ki so potrebne za uvedbo samega sistema, ter jih tudi praktično uporabil na primeru iz podjetja.
Ključne besede: Kanban, proizvodnja ob pravem času, vitka proizvodnja, sistem vlečenja, velikosti serij, velikost zalog, EPEI, supermarket.
Objavljeno: 04.07.2013; Ogledov: 1912; Prenosov: 93
URL Povezava na celotno besedilo

5.
TRANSFORMACIJA NOTRANJE LOGISTIKE PRI PREHODU IZ KLASIČNE V VITKO PROIZVODNJO PODJETJA GEBERIT PROIZVODNJA D.O.O.
Bogdan Namestnik, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili, kako smo pri načrtovanju izgradnje nove tovarne pristopili k načrtovanju in kasnejši izvedbi spremenjenih procesov notranje logistike pri prehodu iz klasične v vitko proizvodnjo. Predstavili smo obstoječe stanje, predvsem kako sta prostorska stiska in pomanjkanje prostora vplivala na način oskrbe proizvodnih procesov. Prikazali smo procese in osnovne značilnosti logistike in logističnih procesov pri proizvodnji izdelave izdelkov iz plastičnih mas, ki se izvajajo v podjetju. Nato smo predstavili, kako je bila načrtovana logistika v podjetju, ki mora računati z določeno letno rastjo proizvodnje. Predstavili smo tudi način izračuna potrebnih odložnih mest za skladišče, potrebnih sredstev za transport in manipulacijo ter predviden način razporeditve v skladišču. Z analitičnim pristopom smo zajeli vse dejavnike, ki sodelujejo v procesu, in se poskušali približati najbolj optimalnemu procesu oskrbe za takšen tip proizvodnje. Z uvedbo milkrun oskrbe delovnih procesov, supermarketov in kanban sistemov smo dosegli pogoje za optimalno notranjo logistiko. Kot cilji so prikazani nov model notranje logistike, način izračuna potrebnih transportnih sredstev in načina oskrbe delovnih mest z materialom z zagotovitvijo, da dobi proces material na delovno mesto ob pravem času in v pravi količini. Na koncu sledijo posnetek novega stanja, proces oskrbe in notranje logistike ter prikaz prihranka z novimi procesi.
Ključne besede: notranja logistika, milkrun, kanban, supermarket, skladišče.
Objavljeno: 30.09.2016; Ogledov: 571; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (6,52 MB)

6.
Optimiranje zalog v podjetju GKN Driveline Slovenija
Mitja Gošnik, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se osredotoča na optimiranje zalog in proizvodnih procesov v podjetju GKN Driveline Slovenija. Ugotavlja pomen upravljanja zalog in njegov vpliv na ekonomičnost poslovanja podjetja. Analiza logističnih trendov na področju upravljanja zalog je pokazala, da imajo v avtomobilski industriji podjetja večinoma že vpeljano vitko proizvodnjo, ki jo postopoma izpopolnjujejo in izboljšujejo. Vitka proizvodnja praviloma uporablja nabavni sistem »Just in time«, ki temelji na uporabi »kanban« sistema kontrole proizvodnje in deluje po principu »vlečenja« materialov ali proizvodov iz proizvodnje v skladu s trenutnimi potrebami kupcev. Predlaga vpeljavo sistema »Build to a supermarket« in uvedbo sistema »kanban« v proizvodno linijo tripod (med delovne postaje). Učinke predlaganih sprememb v zaključku tudi kvantificira.
Ključne besede: avtomobilska industrija, logistika, zaloge, kanban, just in time, build to a supermarket, vitka proizvodnja
Objavljeno: 30.09.2016; Ogledov: 892; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)

7.
Analiza sistema kanban v proizvodnji polnilnih ventilov tipa 333 v podjetju geberit d.o.o.
Gregor Serdinšek, 2019, diplomsko delo

Opis: Želja vsakega podjetja je ustvarjenje maksimalnega dobička z namenom nadaljnjega razvoja in obstoja na trgu. V tej želji se je podjetje Geberit-proizvodnja d.o.o. preselilo na novo lokacijo in organiziralo proizvodnjo po metodi kanban. V diplomskem delu je predstavljena analiza sistema kanban v proizvodnji polnilnih ventilov tipa 333, pri čemer je predmet obdelave predvsem supermarket in njegove vmesne zaloge. Analiza proizvodnega sistema vodi do primerjave med idealnimi pogoji, v katerih bi lahko sistem kanban deloval, in dejansko proizvodnjo, v kateri je sistem kanban že vzpostavljen. Na osnovi opravljene analize lahko potrdimo, da metoda kanban prinese v proizvodni proces večjo preglednost nad zalogami ter samim proizvodnim procesom. Sistem kanban tako omogoči podjetju zmožnost prilagajanja zalog, da je proizvodni proces čimbolj racionalen.
Ključne besede: proizvodnja, kanban, velikost serij, zaloge, supermarket
Objavljeno: 12.02.2020; Ogledov: 117; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (2,30 MB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici