| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
KAZALCI KAKOVOSTI V VRTCU
Barbara Petek, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so zajeta spoznanja o pomenu zagotavljanja kakovosti in ugotavljanja kazalcev kakovosti v vrtcu. Teoretični del diplomskega dela zajema opredelitve pojma kakovosti v vrtcu. Slednjega ne gre ugotavljati brez poznavanja kazalcev kakovosti v vrtcu, ki so podrobneje opisani v poglavju o ravneh kakovosti v vrtcu. Opredelili smo strukturno, procesno in posredno raven kakovosti v vrtcu ter njihove kazalce. Pregledali smo tudi strokovno literaturo in zakonodajo na področju vzgoje in izobraževanja, ki se prav tako na več mestih dotika kazalcev kakovosti v vrtcu. Empirični del diplomskega dela zajema analizo strukturnih kazalcev kakovosti, podatki pa so prikazani tudi tabelarično. Pridobili smo jih iz raziskave, ki smo jo izvedli v vrtcih po Sloveniji. Naš namen je bil raziskati strukturne kazalce kakovosti, ki se v vrtcih pojavljajo, prav zaradi možnosti objektivnega merjenja, česar pri ostalih kazalcih na posredni in procesni ravni ni mogoče zagotoviti. Preverjali smo obstoj razlik glede na okolje, v katerem se vrtec nahaja in glede na velikost vrtca po številu otrok. Večjih razlik v obeh primerih nismo zaznali. Končne ugotovitve so podane v sklepnih mislih, v katerih na splošno zaključujemo s pozitivnim mnenjem o kakovosti na strukturni ravni v slovenskih vrtcih.
Ključne besede: kakovost v vrtcu, kazalci kakovosti, strukturni kazalci kakovosti, procesna raven, posredna raven, strukturna raven
Objavljeno: 18.12.2012; Ogledov: 5916; Prenosov: 1268
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici