1. Vpliv prodajnega procesa poslovne programske opreme na uporabniško izkušnjo končnega poslovnega uporabnikaNino Kaučič, 2024, magistrsko delo Opis: V raziskavi smo se osredotočili na preučevanje vpliva osebnega svetovanja, jasnosti komunikacije in strokovnosti prodajnega osebja na uporabniško izkušnjo poslovnih uporabnikov programske opreme. Naš glavni namen je bil ugotoviti, kako ti dejavniki vplivajo na zadovoljstvo uporabnikov in njihove odločitve za nakup ter nadaljnjo uporabo programske opreme.
Raziskavo smo izvedli s kvalitativno metodologijo, pri čemer smo analizirali transkripte poglobljenih intervjujev s poslovnimi uporabniki iz različnih industrijskih sektorjev. Cilj intervjujev je bil pridobiti vpogled v njihove resnične izkušnje, potrebe, pričakovanja in dojemanja, ki oblikujejo njihovo zadovoljstvo ali nezadovoljstvo s poslovno programsko opremo.
Ugotovili smo, da je osebno svetovanje s strani prodajnih predstavnikov ključno za pozitivno uporabniško izkušnjo. Uporabniki so izrazili visoko stopnjo zadovoljstva z jasnostjo in transparentnostjo komunikacije ter strokovnostjo prodajnega osebja. Njihovo znanje in sposobnost prilagoditve informacij specifičnim potrebam uporabnikov sta bistveno prispevala k odločitvi za nakup in kasnejši uporabi programske opreme.
Rezultati naše raziskave bodo imeli pomemben vpliv na strategije podjetij, ki razvijajo in tržijo poslovno programsko opremo. Poudarjajo potrebo po vlaganju v usposabljanje prodajnega osebja, da bi izboljšali njihovo tehnično znanje in komunikacijske veščine. Prav tako priporočamo vzpostavitev sistemov za zbiranje in upoštevanje povratnih informacij uporabnikov, kar lahko vodi k večjemu zadovoljstvu strank in izboljšanju produktov ter storitev.
Z implementacijo teh ukrepov lahko podjetja izboljšajo svojo konkurenčnost na trgu, povečajo zvestobo strank in dosežejo boljše poslovne rezultate. Naša raziskava tako ponuja dragocene uvide za podjetja, ki želijo izboljšati svojo uporabniško izkušnjo in s tem dolgoročno uspešnost na trgu. Ključne besede: uporabniška izkušnja, osebno svetovanje, jasnost komunikacije, strokovnost prodajnega osebja, poslovna programska oprema, zadovoljstvo strank, kvalitativna raziskava, poglobljeni intervjuji, prodajni proces, povratne informacije uporabnikov Objavljeno v DKUM: 29.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 40
Celotno besedilo (1,60 MB) |
2. Ocenjevanje zakonitosti in strokovnosti uporabe prisilnih sredstev v policiji : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija VarstvoslovjeGregor Škerlak, 2016, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi smo predstavili in opredelili naloge policije, se osredotočili na izvajanje policijskih pooblastil, s poudarkom na uporabi prisilnih sredstev. Vključili smo načela in stališča, ki jih zajemajo konvencije, zakonski in podzakonski predpisi, standardi, kodeksi, priporočila, ki se nanašajo na človekove pravice in temeljne svoboščine. Analizirali smo tudi določene statistične podatke o uporabi prisilnih sredstev v obdobju 2009 – 2013.
Policija pri svojem delu uporablja policijska pooblastila, ki so z zakonom določeni ukrepi, s katerimi se zagotavlja in vzpostavlja red. Med temi pooblastili so tudi prisilna sredstva, katerih oceno zakonitosti in strokovnosti smo predstavili.
V diplomskem delu smo predstavili tudi etiko v policiji, naloge policije, policijska pooblastila, nadzor nad delovanjem policije. Prav posebej smo se posvetili prisilnim sredstvom, njihovi uporabi in oceni strokovnosti in zakonitosti uporabe le teh. Naloga opisuje tudi, kdo in kako lahko nadzoruje uporabo prisilnih sredstev. Na koncu smo opravili primerjavo uporabe prisilnih sredstev z zadnjih petih letih, na podlagi poročil policije.
Na koncu pisanja naloge smo ugotovili, da je uporaba prisilnih sredstev glede na število uporabe, v večini zakonita in strokovna, glede preverjanja ocenjevanja zakonitosti in strokovnosti pa bi lahko zakonodajalec malo bolj podrobno opredelil nadzor, glede same presoje in učinkovitosti ocenjevanja. Ključne besede: policija, policijsko delo, policijska pooblastila, prisilna sredstva, zakonitost, strokovnost, diplomske naloge Objavljeno v DKUM: 10.06.2016; Ogledov: 2449; Prenosov: 267
Celotno besedilo (1,30 MB) |
3. VPLETANJE STARŠEV V DELO UČITELJATjaša Jerič, 2015, magistrsko delo Opis: V magistrski nalogi smo raziskovali vpletanje staršev v delo učitelja. V teoretičnem delu smo predstavili učitelja kot osrednjo figuro izobraževalnega procesa. Posvetili smo se staršem in njihovi vlogi pri izobraževanju otroka, posledično tudi njihovim pričakovanjem in pritiskom na učitelja ter vpletanju na področja učiteljevega avtonomnega odločanja. V empiričnem delu smo preverjali stopnjo zadovoljstva in zaupanja staršev v delo učitelja, stopnjo dojemanja učiteljeve strokovnosti, stališča staršev do učiteljeve avtonomije in izkušnje z vpletanjem staršev v delo učitelja. Zanimalo nas je, ali obstajajo razlike v odgovorih glede na stopnjo izobrazbe staršev in glede na razred, ki ga obiskuje njihov otrok. Rezultati raziskave, ki smo jo opravili v aprilu 2015 med 254 starši otrok petih pomurskih osnovnih šol so pokazali, da so starši z delom učitelja večinoma zadovoljni, prav tako zaupajo učitelju kot strokovnjaku. Izkazalo se je, da obstajajo razlike v odgovorih glede na stopnjo izobrazbe staršev in razred otroka. Analiza je pokazala, da so višje izobraženi starši izkazali manjšo željo po vpletanju na področja učiteljeve strokovne avtonomije kot slabše izobraženi starši. Na splošno se je izkazalo, da učitelju najbolj zaupajo starši otrok, ki obiskujejo razredno stopnjo osnovnošolskega izobraževanja, manj pa starši starejših otrok. Ključne besede: osnovnošolski učitelj, starši, učiteljeva strokovnost, učiteljeva avtonomija, vpletanje staršev Objavljeno v DKUM: 16.10.2015; Ogledov: 2010; Prenosov: 412
Celotno besedilo (1,02 MB) |
4. |
5. Ukrepi zasebnih varnostnikov - od usposabljanja do presoje zakonitosti in strokovnosti : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Varnost in policijsko deloDamir Urek, 2014, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo obravnava problematiko povezano z ukrepi varnostnikov, ki so opredeljeni v Zakonu o zasebnem varovanju (2011) in Pravilniku o izvajanju Zakona o zasebnem varovanju (2011). Konkretneje, obravnava usposabljanje za uporabo ukrepov in oceno zakonitosti ter strokovnosti uporabljenega ukrepa. Varnostniki lahko, ob določenih pogojih, pri svojem delu uporabijo ukrepe, kot so fizična sila, sredstva za vklepanje in vezanje ter celo strelno orožje. Z navedenimi ukrepi varnostniki globoko posežejo v človekove pravice in svoboščine. Nezakonita in nestrokovna uporaba ukrepov lahko v najslabšem primeru privede do smrti osebe, zoper katero je bil ukrep uporabljen. Prvi problem, povezan z ukrepi varnostnika, smo identificirali v programu nacionalne poklicne kvalifikacije za poklic varnostnika. Obseg in trajanje usposabljanja za uporabo ukrepov predpisuje 8 ur teoretičnega in 20 ur praktičnega usposabljanja. Glede na dejstvo, da lahko tudi pri strokovni uporabi fizične sile pride do poškodb, je število ur, namenjenih usposabljanju za uporabo ukrepov, nezadostno. Zakon dopušča, da imetnik licence izvede strokovno izpopolnjevanje varnostnega osebja le enkrat letno. Trdimo, da to ni dovolj. Za učinkovito utrjevanje in nadgradnjo pridobljenega znanja je potrebno konstantno ponavljanje in izpopolnjevanje, kar bi moralo veljati tudi za usposabljanje in izpopolnjevanje varnostnega osebja na področju uporabe ukrepov. Analiza statističnih podatkov nadalje pokaže, da je evidentiranje ter ocenjevanje zakonitosti in strokovnosti uporabljenih ukrepov, ki ga izvajajo varnostni menedžerji, pristransko in neobjektivno. Delo in izpostavljenost pri uporabi ukrepov oziroma prisilnih sredstev zasebnega varnostnika in policista sta si zelo podobni. V obsegu in količini usposabljanja pa obstaja bistvena razlika, saj se policisti usposabljajo občutno več in kontinuirano. Zasebni varnostniki tako niso optimalno usposobljeni za uporabo ukrepov. Ključne besede: varnost, varovanje, zasebno varovanje, varnostniki, usposabljanje, strokovnost, diplomske naloge Objavljeno v DKUM: 27.11.2014; Ogledov: 2683; Prenosov: 666
Celotno besedilo (562,38 KB) |
6. RAZISKAVA UGLEDA RAČUNOVODSKIH SERVISOVJasna Čarman, 2012, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi sem skušala ugotoviti, kateri računovodski servisi so v Sloveniji
prepoznavni ter ugledni. Ker je število računovodskih servisov v Sloveniji po osamosvojitvi
skokovito naraslo, me je predvsem zanimalo, kateri kriteriji ter merila med uporabniki
računovodskih servisov povečujejo ter definirajo ugled le teh.
Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in raziskovalnega dela.
V teoretičnem delu je za lažje razumevanje s pomočjo literature različnih avtorjev ter lastnih
izkušenj, predstavljeno samo računovodstvo, računovodski servisi ter definicije ugleda,
identitete ter imidža podjetja.
V raziskovalnem delu pa sem na podlagi anketnega vprašalnika, posredovanega
uporabnikom računovodskih storitev, skušala ugotoviti kateri računovodski servisi so v
Sloveniji ugledni ter prepoznavni, ter katera merila in kriteriji so tisti, ki povečujejo ugled
računovodskih servisov. Zanimalo me je tudi, na kakšen način se uporabniki računovodskih
storitev odločajo za izbiro računovodskega servisa, ter kako dobro poznajo Zbornico
računovodskih servisov. S pomočjo anketnega vprašalnika sem pridobila odgovore na
zastavljena vprašanja raziskave.
Ugotovila sem, da so natančnost in strokovnost ter kakovostna izvedba storitev pri
uporabnikih računovodskih storitev najbolj pomembni kriteriji, ki definirajo ugledne
računovodske servise. Uporabniki računovodskih storitev izberejo računovodski servis
predvsem na podlagi priporočil znancev, prijateljev ter poslovnih partnerjev. Zbornica
računovodskih servisov je med uporabniki računovodskih storitev premalo poznana. Vizija
d.d., Unija d.d. ter Sova d.o.o. pa so najbolj ugledni računovodski servisi v Sloveniji. Ključne besede: računovodstvo, natančnost, strokovnost, kakovost, računovodski servis, ugled Objavljeno v DKUM: 01.07.2013; Ogledov: 1695; Prenosov: 286
Celotno besedilo (975,27 KB) |
7. Analiza pričakovanih kompetenc strokovnjaka logistike v slovenskih podjetjih : diplomsko deloNevena Knežević, 2010, diplomsko delo/naloga Opis: V diplomski nalogi smo najprej obdelali teoretični del, kjer smo proučili definicije kompetenc, njihove sestavne dele ter na kakšen način se oblikujejo kompetenčni profili, potrebni za posamezno delovno mesto. Ob tem smo omenili katere kompetence so tiste, ki jih ob študiju pridobi študent Fakultete za logistiko. Nato smo podrobneje opredelili poklic strokovnjaka logistike. Na osnovi teoretičnih spoznanj smo pripravili anketni vprašalnik o pričakovanih kompetencah strokovnjaka logistike in ga po pošti poslali stotim slovenskim podjetjem. Pri tem smo podjetja poprosili, da bi na ankete odgovarjali tisti, ki opravljajo funkcijo strokovnjaka logistike v podjetju. Skozi analizo odgovorov smo prišli do spoznanja, da slovenska podjetja dajejo prednost lastnostim in sposobnostim posameznika pred strokovnimi znanji in veščinami, ki naj bi jih za svoje uspešno delovanje potreboval strokovnjak logistike. Ključne besede: logistika, strokovnost, kompetence, podjetja Objavljeno v DKUM: 04.05.2011; Ogledov: 3439; Prenosov: 440
Celotno besedilo (666,23 KB) |
8. PREDLOGI SPREMEMB KODEKSA POKLICNE ETIKE NOTRANJEGA REVIZORJANina Tuš, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga Opis: Danes ima vsak uglednejši poklic svoj kodeks poklicne etike. Tako ima svoj kodeks tudi poklic notranjega revizorja. Ta jim služi kot vodilo pri opravljanju nalog revidiranja v smislu zapovedovanja kaj je prav in kaj narobe.
V poslovnem svetu so nastali in še nastajajo razni računovodski škandali, ki jih kodeks kot ga poznamo sedaj, ni predvideval. Kodeks poklicne etike notranjega revizorja potrebuje spremembe in dopolnitve predvsem na področju prilagodljivosti. Načela, ki se nanašajo na strokovnost, neodvisnost in določila, ki se nanašajo na kršitve kodeksa bi potrebovala spremembe in dopolnitve v smislu večje prilagodljivosti na spreminjajoče se razmere v poslovnem svetu.
Kodeks pri nas ni spoštovan v tolikšni meri kot bi moral biti. Da bi revizorji vsa načela lažje spoštovali, bi jih bilo potrebno malo spremeniti. Nekatera načela potrebujejo le majhne dopolnitve ali spremembe, nekatera pa so potrebna temeljite prenove. Ključne besede: Notranji revizor, kodeks poklicne etike, neodvisnost, strokovnost, računovodski škandali. Objavljeno v DKUM: 03.12.2010; Ogledov: 2407; Prenosov: 207
Celotno besedilo (479,55 KB) |
9. ORGANIZACIJA IZOBRAŽEVANJA V PODJETJU TELEKOM SLOVENIJE, D. D.Katja Klander, 2009, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo na splošno predstavili vlogo in pomen izobraževanja, izpopolnjevanja in usposabljanja v podjetju. Skozi učečo se organizacijo smo skušali pokazati potrebo po stalnem izobraževanju zaposlenih v podjetju, prav tako pa tudi odnos in motivacijo zaposlenih do izobraževanj, izpopolnjevanj in usposabljanj znotraj podjetja, kjer so zaposleni.
Nadalje smo se osredotočili bolj na samo organiziranje izobraževanj, zato smo si najprej podrobneje ogledali stopnje organiziranja izobraževalne dejavnosti, ki potekajo v organizacijah, nato pa še primer organizacije izobraževanja zaposlenih v obravnavanem podjetju.
Z raziskavo smo v nadaljevanju prikazali rezultate anketiranja zaposlenih v podjetju Telekom Slovenije, d. d., na temo izobraževanja znotraj podjetja in ugotovitve glede postavljenih raziskovalnih vprašanj.
Diplomsko delo je torej razdeljeno na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu se po literaturi, izbrani glede na zadevno tematiko, na splošno opredeljujemo o izobraževalni dejavnosti. V empiričnem delu pa želimo, skozi anketni vprašalnik, pridobiti ustrezne odgovore na zastavljena raziskovalna vprašanja. Ključne besede: organiziranje, izobraževanje, znanje, podjetje, zaposleni, strokovnost Objavljeno v DKUM: 04.12.2009; Ogledov: 2752; Prenosov: 331
Celotno besedilo (964,44 KB) |
10. SISTEM REGISTRACIJE VOZIL V PODJETJU AVTOTEST D.O.O.Mitja Puhar, 2009, diplomsko delo Opis: Registracija vozil v republiki Sloveniji ima že dolgo zgodovino. Smo država članica Evropske Unije, ki razpolaga z eno izmed najboljših baz podatkov registriranih vozil znotraj Evropske Unije. Baza matičnega registra vozil razpolaga s podatki, ki so ključni za pregledno in ažurno spremljanje podatkov o vozilih v Republiki Sloveniji. Baza podatkov omogoča statistično spremljanje vozil na raznih področjih in daje smernice bodočega razvoja voznega parka v Republiki Sloveniji. Sama računalniška baza je brez pomena, če jo ne vzdržujejo usposobljeni in dosledni delavci. V tem primeru so to referenti na tehničnih pregledih in upravnih enotah. Delo ljudi, ki bazo vzdržujejo, je ključnega pomena za delovanje baze. Delo referentov je odgovorno in zahtevno. Vsakodnevno delo z velikim številom vozil zahteva točnost podatkov o vozilih in lastnikih vozil. Dosledno upoštevanje navodil zakona in nekaj človeškosti naredi dobrega referenta. Vse te vrline referent pridobi s prakso in delovnimi izkušnjami. Pohvalno je, da je Republika Slovenija razvila zelo dober sistem izobraževanja referentov. Šele po opravljenem izobraževanju, ki traja eno leto, lahko referent samostojno dela za okencem. Taka strokovnost je garant za prihodnost, ki bo temeljila na še večji izmenjavi podatkov. Samo dobro usposobljeni ljudje, ki delajo na področju registracije vozil, bodo kos tej nalogi. Organizacija, ki opravlja registracijo vozil in tehnične preglede, lahko raste in se razvija samo s strokovno usposobljenimi kadri. Podjetje Avtotest d.o.o. razpolaga z usposobljenimi kadri, kar pripomore tudi k dobremu poslovnemu izidu. V prihodnje bo potrebno zagotoviti še večjo računalniško znanje za vse zaposlene v podjetju Avtotest d.o.o. To je garancija bodočega razvoja podjetja in še izboljšanja vsakoletnega poslovnega izida. Ključne besede: registracija vozil, tehnični pregled, administrativna storitev, baza podatkov matičnega registra vozil, referent, izmenjava podatkov in informacij, strokovnost. Objavljeno v DKUM: 02.12.2009; Ogledov: 3276; Prenosov: 306
Celotno besedilo (8,55 MB) |