| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
VLOGA SVETOVALNEGA DELAVCA PRI INTEGRACIJI/INKLUZIJI PREDŠOLSKIH OTROK S POSEBNIMI POTREBAMI
Branka Šamec, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Vloga svetovalnega delavca pri integraciji/inkluziji predšolskih otrok s posebnimi potrebami predstavlja v teoretičnem delu predšolsko vzgojo, zakonodajo, otroke s posebnimi potrebami, njihove pravice in integracijo/inkluzijo. Posebna pozornost je namenjena svetovalni službi, svetovalnemu delavcu, dodatni strokovni pomoči, timskemu delu in programu za predšolske otroke s prilagojenim izvajanjem ter dodatno strokovno pomočjo. Namen empiričnega dela v diplomskem delu je bil raziskati organiziranost svetovalne službe, delovne naloge svetovalnih delavk povezane s področjem dela s predšolskimi otroki s posebnimi potrebami, obseg nudenja pomoči predšolskim otrokom s posebnimi potrebami s strani specialnih pedagogov, delovanje strokovnega tima v vrtcu in sestavo članov tima, usposobljenost vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev za delo z otroki s posebnimi potrebami in zavzetost ter pripravljenost svetovalnih delavk za razvoj integracije/inkluzije predšolskih otrok s posebnimi potrebami. Rezultati empirične raziskave so pridobljeni z anketnim vprašalnikom, poslanim svetovalnim delavkam v vrtcih severovzhodne Slovenije, ki je bil apliciran na reprezentativnem vzorcu 57 svetovalnih delavk. Rezultati omenjene raziskave kažejo, da svetovalne delavke najpogosteje sodelujejo z vodstvom vrtca/šole, vzgojitelji in s pomočniki vzgojiteljev, mobilnim specialnim pedagogom in uspešno sodelujejo v strokovnem timu. Zelo malo svetovalnih delavk neposredno sodeluje pri pomoči otroku s posebnimi potrebami. Vsa znanja s področja dela z otroki s posebnimi potrebami so po njihovem mnenju pomembna in bi jih morali pridobiti že v času študija. S posameznimi nalogami in dejavnostmi se pogosteje ukvarjajo svetovalne delavke zaposlene v samostojnih vrtcih, kot v vrtcih v sklopu osnovne šole.
Ključne besede: predšolska vzgoja, otroci s posebnimi potrebami, integracija/inkluzija, svetovalni delavec, program s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo, timsko delo.
Objavljeno: 17.11.2009; Ogledov: 4246; Prenosov: 696
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

3.
STROKOVNO USPOSABLJANJE ŽELEZNIŠKIH DELAVCEV SLOVENSKIH ŽELEZNIC, D.O.O.
Zdravko Zec, 2009, diplomsko delo

Opis: Z vključevanjem v evropske prometne povezave in liberalizacijo mednarodnega železniškega prometa na skupnem trgu EU so se konkurenčne razmere poostrile. Kdor se zanaša na sedanje znanje, je kratkoročno lahko uspešen, dolgoročno pa vsekakor ne. Pomembno je, da ne spregledamo pomena vseživljenjskega učenja. Zaradi navedenega je nujno, da Slovenske železnice izvajajo kakovostno strokovno usposabljanja in izpopolnjevanje, saj samo tako lahko povečajo svojo konkurenčnost in zagotovijo izvajanje evropskih direktiv, ki so bile prenesene v Zakon o varnosti v železniškem prometu. Strokovno usposabljanje izvršilnih železniških delavcev je sistematično razvijanje znanj, vedenja in spretnosti, ki jih mora obvladati kandidat za opravljanje vseh potrebnih nalog v zvezi z varnostjo prometa v normalnih, poslabšanih in izrednih razmerah. Taka usposobljenost zajema strokovno znanje in sposobnost uporabe tega znanja v praksi. V diplomski nalogi smo v teoretičnem delu prikazali opredelitev pojma učenje, izobraževanje, usposabljanje in razvoj zaposlenih. Opisali smo proces usposabljanja in izpopolnjevanja v organizaciji. V raziskovalnem delu je opisan proces strokovnega usposabljanja in izpopolnjevanja izvršilnih železniških delavcev. Na podlagi ankete smo ugotovili ali izpopolnjevanje dosega želene rezultate, ali so anketiranci zadovoljni z načinom izpopolnjevanja in ali jim je sedanja oblika izpopolnjevanja v pomoč pri opravljanju njihovega dela. Na podlagi analize podatkov smo za odpravo ugotovljenih pomanjkljivosti predlagali možne izboljšave.
Ključne besede: učenje, strokovno usposabljanje, izpopolnjevanje, izvršilni železniški delavec, Slovenske železnice
Objavljeno: 07.01.2010; Ogledov: 1915; Prenosov: 256
.pdf Celotno besedilo (2,22 MB)

4.
POSTOPEK ZAPOSLOVANJA V DAVČNI UPRAVI REPUBLIKE SLOVENIJE
Sašo Palinkaš, 2011, diplomsko delo

Opis: Sodobna davčna uprava mora delovati po načelu zakonitosti, mora biti učinkovita, strokovna in politično nevtralna. Za doseganje teh ciljev so odločilnega pomena zaposleni in posredno zaposlovanje v davčni upravi. Davčni uslužbenci so posamezniki, ki sklepajo delovno razmerje v davčni upravi. Zakon loči uradnike in strokovno-tehnične delavce glede na vsebino dela in nalog, ki jih davčni uslužbenci opravljajo. Prav zaradi tega se tudi razlikujejo postopki in uporabljena zakonodaja pri zaposlovanju v davčni upravi. V diplomski nalogismo prikazali posebnosti, razlike in probleme v postopkih zaposlovanja v Davčni upravi Republike Slovenije. V prvem delu smo na kratko definirali pojme javni uslužbenec, uradnik, uradnik na položaju in strokovno-tehnični delavec. Prikazali smo notranjo organizacijo in naloge davčne uprave. V nadaljevanju smo prikazali postopek ugotavljanja potreb po novi zaposlitvi, ki je vezan na sistemizacijo delovnih mest, kadrovski načrt in povečan obseg dela v davčni upravi. Raziskali in opisali smo postopek zasedbe prostega delovnega mesta s premestitvijo v okviru istega davčnega urada, znotraj javne uprave v okviru internega trga dela in na koncu z objavo javnega natečaja, izbirni postopek ter zaposlitev novega delavca. Hkrati smo prikazali dva primera zaposlitve javnih uslužbencev. Prvi primer bo postopek za zasedbo prostega uradniškega delovnega mesta in drugi pa za zasedbo prostega strokovno-tehničnega delovnega mesta. Odgovorili bomo tudi na zastavljena znanstvena vprašanja. Na koncu smo opisali pravno varstvo prijavljenih in neizbranih kandidatov, postopek sklenitve pogodbe o zaposlitvi z izbranim kandidatom in načine prenehanja pogodbe o zaposlitvi.
Ključne besede: uradnik, strokovno-tehnični delavec, interni natečaj, javni natečaj
Objavljeno: 07.11.2011; Ogledov: 2015; Prenosov: 553
.pdf Celotno besedilo (391,25 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici