| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Izobraževanje in usposabljanje v Nuklearni elektrarni Krško : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa Gospodarska in tehniška logistika
Mirjana Zupančič, 2009, diplomsko delo

Opis: V svetu hitro razvijajočih se tehnologij in vse zahtevnejših poslovnih procesov postaja znanje najdragocenejša poslovna prvina, ki lahko bistveno vpliva na konkurenčnost podjetja. Vse hitrejši tehnološki razvoj zahteva čedalje večje prilagajanje ljudi, da lažje obvladujejo področje svojega dela. Zahteva se tudi prilagajanje podjetij, da zaposlenim olajšajo dostop do znanja in jih spodbudijo tudi k samostojnejšemu iskanju ustreznih virov in s tem pridobivanju znanja v skladu z lastnimi poklicnimi in osebnostnimi interesi. Poslanstvo zaposlenih je uspešno vključevanje v izvajanje delovnih nalog ob pomoči managerjev, da imajo zaposleni potrebno znanje — ali pa si ga pridobijo — in spretnosti za opravljanje dela danes ali v prihodnosti. Pomembno je, da zaposleni ustvarjalno sodelujejo v procesu usposabljanja in da vsak človek najde svoj cilj v zadovoljevanju potreb, s tem pa vpliva na večjo produktivnost, kakovost opravljenih storitev, ugled in uspeh. Star pregovor, ki pravi: »Kolikor znaš, toliko veljaš!«, je še danes pomembno vodilo zaposlenih. Šolanje zaposlenih v Nuklearni elektrarni Krško (NEK) je ena od pomembnih dejavnosti za dosego zastavljenih ciljev, dvig varnostne kulture, učinkovitost in varno obratovanje. Jedrska varnost je naša največja prioriteta, varnostni vidiki dela so prednostni na vseh nivojih v NEK-u. Dobri kadri, ki so rezultat tega usposabljanja, so jamstvo za varno in zanesljivo obratovanje elektrarne sedaj in v prihodnosti.
Ključne besede: strokovno usposabljanje, kadri, usposabljanje delavcev, motivacija, jedrska varnost, izobraževanje
Objavljeno: 28.08.2009; Ogledov: 2297; Prenosov: 178
.pdf Celotno besedilo (410,75 KB)

2.
STROKOVNO USPOSABLJANJE ŽELEZNIŠKIH DELAVCEV SLOVENSKIH ŽELEZNIC, D.O.O.
Zdravko Zec, 2009, diplomsko delo

Opis: Z vključevanjem v evropske prometne povezave in liberalizacijo mednarodnega železniškega prometa na skupnem trgu EU so se konkurenčne razmere poostrile. Kdor se zanaša na sedanje znanje, je kratkoročno lahko uspešen, dolgoročno pa vsekakor ne. Pomembno je, da ne spregledamo pomena vseživljenjskega učenja. Zaradi navedenega je nujno, da Slovenske železnice izvajajo kakovostno strokovno usposabljanja in izpopolnjevanje, saj samo tako lahko povečajo svojo konkurenčnost in zagotovijo izvajanje evropskih direktiv, ki so bile prenesene v Zakon o varnosti v železniškem prometu. Strokovno usposabljanje izvršilnih železniških delavcev je sistematično razvijanje znanj, vedenja in spretnosti, ki jih mora obvladati kandidat za opravljanje vseh potrebnih nalog v zvezi z varnostjo prometa v normalnih, poslabšanih in izrednih razmerah. Taka usposobljenost zajema strokovno znanje in sposobnost uporabe tega znanja v praksi. V diplomski nalogi smo v teoretičnem delu prikazali opredelitev pojma učenje, izobraževanje, usposabljanje in razvoj zaposlenih. Opisali smo proces usposabljanja in izpopolnjevanja v organizaciji. V raziskovalnem delu je opisan proces strokovnega usposabljanja in izpopolnjevanja izvršilnih železniških delavcev. Na podlagi ankete smo ugotovili ali izpopolnjevanje dosega želene rezultate, ali so anketiranci zadovoljni z načinom izpopolnjevanja in ali jim je sedanja oblika izpopolnjevanja v pomoč pri opravljanju njihovega dela. Na podlagi analize podatkov smo za odpravo ugotovljenih pomanjkljivosti predlagali možne izboljšave.
Ključne besede: učenje, strokovno usposabljanje, izpopolnjevanje, izvršilni železniški delavec, Slovenske železnice
Objavljeno: 07.01.2010; Ogledov: 1873; Prenosov: 246
.pdf Celotno besedilo (2,22 MB)

3.
ORGANIZIRANOST SLUŽBE ZA IZOBRAŽEVANJE V PODJETJU MIELE D.O.O.
Adriana Brajac, 2012, diplomsko delo

Opis: Zaradi hitrih in naprednih sprememb tehnologije, hitrega tempa življenja in usklajevanja družinskega življenja, kariere in lastnih potreb, so zaposleni primorani uskladiti vse našteto ter spremljati novosti in nadgrajevati svoje znanje. Za diplomsko nalogo z naslovom Organiziranost službe za razvoj v podjetju Miele d.o. o. sem se odločila iz preprostega razloga. Tam sem bila zaposlena v marketingu in sem bila presenečena nad dejstvom, koliko že pridobljenega znanja je potrebno sproti nadgrajevati, sodelovati s sodelavci v podjetju, kako pomembno je strokovno usposabljanje in prenos znanja. V diplomski nalogi sem se posvetila raziskovanju organizacije izobraževanja v podjetju. Zanimalo me je, kaj zaposlenim sploh pomenita izobraževanje in usposabljanje, koliko časa in energije so pripravljeni vložiti v dodatna izobraževanja in končno, kaj jih za vse to motivira. V preteklosti podjetje Miele d. o. o. ni izvajalo izobraževanj v veliki meri, razen seveda nujnih. V zadnjih letih pa je izobraževanje postalo pomemben del prodajnega in servisnega procesa, saj je izobražen in poučen kader izredno pomemben za doseganje zastavljenih prodajnih in poprodajnih (servisnih) ciljev. Diplomska naloga je razdeljena na teoretični in praktični del. Teoretični del obsega uvod, predstavitev podjetja Miele d. o. o. ter opis učenja in izobraževanja. Praktični del pa vsebuje anketo in njeno razčlenitev ter na koncu zaključek. Raziskovalni del sem izvajala s pomočjo ankete, ki sem jo razdelila med zaposlene. Anketni vprašalnik sem tudi interpretirala in ugotovila, da ima večina zaposlenih pozitivno mišljenje glede izobraževanja, ki ga omogoča podjetje, saj so se v večini primerov pripravljeni dodatno usposabljati in izobraževati. V diplomski nalogi sem ugotovila, da si zaposleni bolj kot formalno izobraževanje, želijo strokovnega izpopolnjevanja, in sicer na področju prodajnih in tehnoloških novosti lastnega proizvodnega programa, računalniškega znanja in znanja tujih jezikov. Prepričani so, da bi s pridobljenim znanjem lažje ugodili željam in zahtevam kupcev. Dodatno računalniško znanje in znanje tujih jezikov pa bi jim olajšalo vsakdanje delo in komuniciranje s partnerji in matično hišo v Nemčiji. Podjetje Miele jim nudi dovolj možnosti za dodatna izobraževanja in usposabljanja.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: izobraževanje, organiziranost, strokovno usposabljanje, motivacija, zaposleni
Objavljeno: 14.08.2012; Ogledov: 1287; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

4.
5.
POMEN MATEMATIČNIH KOMPETENC POTREBNIH ZA PRIPRAVO DIJAKOV NA TEKMOVANJE IZ ZNANJA KEMIJE
Klara Prah, 2012, diplomsko delo

Opis: Tekmovanja iz znanja na različnih predmetnih področjih so odlična priložnost, da lahko dijaki poglobijo in razširijo znanje na določenem predmetnem področju. Da pa imajo dijaki to možnost, je osnovni predpogoj ustrezna kompetentnost učitelja, da jih lahko vodi in usmerja pri nastalih problemih. V diplomskem delu smo se posvetili predvsem matematičnim kompetencam, ki jih potrebuje učitelj kemije za pripravo dijakov na tekmovanja iz znanja kemije za Preglovo plaketo. Poskušali smo odgovoriti na vprašanje, katere matematične kompetence potrebuje učitelj. V nadaljevanju pa smo se osredotočili na to, kje in kdaj te kompetence pridobi oz. jih lahko poglablja.
Ključne besede: kompetence (matematične in kemijske), tekmovanja v znanju kemije (tekmovanja za Preglove plakete), stalno strokovno usposabljanje, učitelj kemije
Objavljeno: 03.07.2012; Ogledov: 1149; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

6.
7.
IZOBRAŽEVANJE, STROKOVNO IZPOPOLNJEVANJE IN USPOSABLJANJE ZAPOSLENIH V POŠTI SLOVENIJE, d.o.o., S POUDARKOM NA USPOSABLJANJU ZAPOSLENIH NA POGODBENIH POŠTAH
David Vincekovič, 2014, magistrsko delo

Opis: Zaposleni so največji kapital vsake organizacije, vendar je potrebno v ta kapital investirati, torej je potrebno zaposlene razvijati. Za to, da lahko zaposleni svoje zmožnosti optimalno in najbolje koristi in daje organizaciji, v kateri deluje največ, mora biti pravilno izobražen, usposobljen in kasneje umeščen v nadaljevalno strokovno izpopolnjevanje. Izobraževanje, usposabljanje in strokovno izpopolnjevanje spada pod razvoj zaposlenih, ki pa mora biti v organizaciji pravilno obravnavan in implementiran. Razvoj zaposlenih je ključnega pomena za organizacije, saj lahko le tako ohranjajo konkurenčnost ali celo prednost pred konkurenco na trgu v katerem delujejo. Dobro vpeljan zaposleni močno vpliva na uspešnost celotne organizacije. Za uspešen razvoj zaposlenih morajo organizacije vnaprej sistematično pripraviti načrte izobraževanja, usposabljanja in strokovnega izpopolnjevanja, saj je lahko le na tak način program izbranega izobraževanja, usposabljanja in strokovnega izpopolnjevanja uspešen in učinkovit tako za posameznika, ki se ga udeleži, kot za organizacijo, v kateri deluje. Magistrska naloga obravnava izobraževanje, usposabljanje in strokovno izpopolnjevanje v Pošti Slovenije d.o.o. z dodanim poudarkom na usposabljanju zaposlenih na pogodbenih poštah. Magistrska naloga je vsebinsko razdeljena na dva dela. Prvi del se nanaša na analitični pregled literature, povezana z našo temo, in empirični del, v katerem smo s pomočjo raziskave predstavili rezultate statističnih analiz trditev. V teoretičnem delu je predstavljen management človeških virov, človeški viri in razvoj zaposlenih z vidika različnih domačih in tujih avtorjev . V empiričnem (raziskovalnem) delu smo najprej predstavili Pošto Slovenije d.o.o. in nove organizacijske oblike pošt – tako imenovane pogodbene pošte. Raziskava je bila razdeljena na dva dela (splošni seminar in strokovni seminar), po katerih smo med udeležence razdelili na vsakem delu merski instrument, s pomočjo katerega smo prišli do želenih podatkov. Na podlagi opravljene analize smo potrdili vseh sedem zastavljenih hipotez. Sklep zajema ključne misli in ugotovitve, ki smo jih ugotovili med izdelavo magistrske naloge. Na koncu smo prav tako podali predloge za izboljšavo mnenj respondentov o usposabljanju, ki jih podjetje lahko uporabi pri prihodnjih usposabljanjih.
Ključne besede: Management človeških virov, razvoj zaposlenih, usposabljanje, izobraževanje, strokovno izpopolnjevanje, pogodbene pošte
Objavljeno: 20.08.2014; Ogledov: 1362; Prenosov: 202
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

8.
9.
10.
Pregled postopkov za pridobitev strojevodskega spričevala
Damir Frank, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Namen diplomske naloge je bil predvsem v tem, da se bodočim kandidatom za strojevodjo v Republiki Sloveniji, kot polnopravni članici Evropske unije na enem mestu predstavi: • pogoje, ki jih morajo izpolnjevati kandidati za strojevodjo, • proces izobraževanja in usposabljanja za strojevodjo, • pogoje za pridobitev dovoljenja za strojevodjo in dopolnilnega spričevala za strojevodjo, • izpopolnjevanje za strojevodjo. Sama diplomska naloga vsebinsko sestoji iz dveh delov to je teoretičnega in raziskovalnega, pri čemer so v prvem-teoretičnem delu naloge predstavljeni pojmi izobraževanje, kot osrednji pojem, usposabljanje in izpopolnjevanje. V teoretičnem delu naloge je predstavljena tudi zgodovina in pomen izobraževanja v organizaciji v Sloveniji po drugi svetovni vojni, pri čemer je eno podpoglavje namenjeno izobraževanju na železnicah. Predstavitev podjetja SŽ-Vleka in tehnika, d.o.o. smo umestili na začetek raziskovalnega dela. V raziskovalnem delu naloge pa smo predstavili proces strokovnega usposabljanja za strojevodjo v Republiki Sloveniji po implementaciji Direktive 2007/59/ES Evropskega parlamenta in Sveta v slovenski pravni red.
Ključne besede: Strojevodja, izobraževanje, strokovno usposabljanje, izpopolnjevanje, dovoljenje za strojevodjo, dopolnilno spričevalo za strojevodjo.
Objavljeno: 14.11.2016; Ogledov: 441; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (5,78 MB)

Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici