| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 61
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj kadrov za uspešno in učinkovito delo v Splošni bolnišnici Jesenice
Mojca Rabič, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge z naslovom Razvoj kadrov za uspešno in učinkovito delo v Splošni bolnišnici Jesenice je ugotoviti, kako zaposleni ocenjujejo svoje možnosti za dodatno izobraževanje. Z anketo smo želeli ugotoviti, ali so zaposleni zadostno motivirani za dodatna strokovna izobraževanja in kakšno je njihovo poznavanje sistema izobraževanja; kako izboljšati motivacijo in pokazati možnosti za razvoj kadrov, ki bi Splošni bolnišnici Jesenice pomagale povečati učinkovitost in uspešnost pri delu. Rezultati so pokazali, da polovica zaposlenih ne ve, kdo dodatna izobraževanja financira, za dodatna izobraževanja pa se odločajo predvsem zato, da bi izboljšali kakovost svojega dela. Zaposleni v treh četrtinah menijo, da jih nadrejeni dovolj motivirajo za dodatna izobraževanja, četrtina pa si še vedno želi izboljšanja motivacije. Zaposleni imajo še vedno najraje frontalno obliko izobraževanja in ne praktične, ki bi najbolj vplivala na njihovo delo, večina pa se ne udeležuje izobraževanj v tujini. Na podlagi strokovne literature smo odkrili nekatere možnosti za izboljšanje trenutnega sistema dodatnih strokovnih izobraževanj, precej pa bi k temu pripomogla tudi večja izmenjava strokovnih znanj s sodelavci iz tujine. Večina zaposlenih pa ima dovolj možnosti za uporabo pridobljenih znanj v praksi.
Ključne besede: zdravstvena nega, zdravstvo, Splošna bolnišnica Jesenice, strokovno izobraževanje, uspešnost in učinkovitost
Objavljeno: 30.08.2021; Ogledov: 116; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (326,75 KB)

2.
Obravnava skladnje pri pouku slovenščine v tretjem triletju osnovne šole, v gimnaziji ter srednjem strokovnem in poklicnem izobraževanju
Mojca Smolej, Nika Lampret, 2018, izvirni znanstveni članek

Opis: Prispevek podaja skrajšan pregled rezultatov analize obravnave skladnje pri pouku slovenščine v osnovni in srednji šoli. Pregled tiskanega učnega gradiva je pokazal, da večina samostojnih delovnih zvezkov za pouk slovenščine učencev ne navaja k razmisleku o pomembnosti pridobljenega znanja s področja skladnje. V pregledanih samostojnih delovnih zvezkih skoraj ni mogoče zaznati kritične refleksije in osmislitve pridobljenega znanja.
Ključne besede: slovenščina, skladnja, pouk slovenščine, osnovna šola, gimnazija, srednje strokovno in poklicno izobraževanje
Objavljeno: 11.10.2018; Ogledov: 470; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (510,30 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Vodenje samoevalvacije v slovenskih poklicnih in strokovnih šolah kot strategija na poti h kakovosti
Marija Pevec, 2016, pregledni znanstveni članek

Opis: Prispevek obravnava pojav vodenja procesa samoevalvacije v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju v Sloveniji. Najprej predstavljamo teoretična izhodišča ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti v vzgoji in izobraževanju ter dosedanja znanstvena spoznanja o samoevalvaciji; ta predstavljajo teoretično osnovo empirični raziskavi, predstavljeni v drugem delu prispevka. Temeljni cilj je bil raziskati samoevalvacijske prakse šol in potrebe po strokovni usposobljenosti za izvajanje in vodenje procesa samoevalvacije. Ključna ugotovitev empirične raziskave, v kateri je sodelovalo 231 učiteljev, je, da obstajajo razlike med šolami v dimenzijah zaznavanja procesa samoevalvacije. V empirični raziskavi je bila potrjena predpostavka o potrebi po večji strokovni podpori in spodbudi šolskih oblasti pri vodenju in upravljanju kakovosti šol ter pri vzpostavljanju kulture samoevalvacije, ki predstavljajo temelj šolskemu sistemu pri (bolj) učinkovitem in uspešnem ugotavljanju, spremljanju in zagotavljanju kakovosti.
Ključne besede: samoevalvacija, kakovost, poklicne šole, strokovno izobraževanje, učitelji, ravnatelji
Objavljeno: 12.10.2017; Ogledov: 516; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (253,87 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Pregled postopkov za pridobitev strojevodskega spričevala
Damir Frank, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Namen diplomske naloge je bil predvsem v tem, da se bodočim kandidatom za strojevodjo v Republiki Sloveniji, kot polnopravni članici Evropske unije na enem mestu predstavi: • pogoje, ki jih morajo izpolnjevati kandidati za strojevodjo, • proces izobraževanja in usposabljanja za strojevodjo, • pogoje za pridobitev dovoljenja za strojevodjo in dopolnilnega spričevala za strojevodjo, • izpopolnjevanje za strojevodjo. Sama diplomska naloga vsebinsko sestoji iz dveh delov to je teoretičnega in raziskovalnega, pri čemer so v prvem-teoretičnem delu naloge predstavljeni pojmi izobraževanje, kot osrednji pojem, usposabljanje in izpopolnjevanje. V teoretičnem delu naloge je predstavljena tudi zgodovina in pomen izobraževanja v organizaciji v Sloveniji po drugi svetovni vojni, pri čemer je eno podpoglavje namenjeno izobraževanju na železnicah. Predstavitev podjetja SŽ-Vleka in tehnika, d.o.o. smo umestili na začetek raziskovalnega dela. V raziskovalnem delu naloge pa smo predstavili proces strokovnega usposabljanja za strojevodjo v Republiki Sloveniji po implementaciji Direktive 2007/59/ES Evropskega parlamenta in Sveta v slovenski pravni red.
Ključne besede: Strojevodja, izobraževanje, strokovno usposabljanje, izpopolnjevanje, dovoljenje za strojevodjo, dopolnilno spričevalo za strojevodjo.
Objavljeno: 14.11.2016; Ogledov: 939; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (5,78 MB)

5.
MOTIVIRANJE ZAPOSLENIH NA BENCINSKEM SERVISU X
Natalija Blatnik, 2016, diplomsko delo

Opis: Želja vsakega dobrega podjetja je dober poslovni rezultat, ta pa je v veliki meri odvisen od njegovih zaposlenih. Pri uspešnih in dobrih rezultatih ima veliko vlogo motivacija zaposlenih, ki odraža pripravljenost za delo in posledično doseganje dobrih rezultatov. Ker ima vsak posameznik svoja znanja, izkušnje, želje napredovanja in dokazovanja, lahko na delovnem mestu hitro pride do padca motivacije. Takšnim zaposlenim moramo dati možnost razvoja idej, saj kažejo visoko motiviranost in zagnanost za delo, kar je lahko zelo pozitivno za podjetje. Če imamo v podjetju zaposlene, ki so visoko motivirani, se lahka zgodi, da to prenesejo še na ostale zaposlene. Ker je motivacija že stalna tema v podjetju, jo skušajo velikokrat izmeriti. Te teme sem se lotila, saj me je zanimalo, kako motivirani so zaposleni na bencinskem servisu x. Ugotovila sem, da je zaposlenim vedno najpomembnejše, da so za svoje delo pohvaljeni, saj bodo tako delo opravljali z veseljem. Če podjetje skrbi za motivacijo, jim nudi dobro plačano delo, ugodne delovne razmere, ob dobrem poslovnem rezultatu pa primerne nagrade, bodo zaposleni motivirani. V diplomskem projektu boste lahko spoznali, kateri dejavniki pri delu so jim najpomembnejši in katerega so uvrstili na zadnje mesto. Ker pa je delovnik vse dni v tednu, tako nedelje kot prazniki, zaposleni kot največji demotivator opredelijo prav to. Kljub temu pa so zaposleni ponosni, da so zaposleni v podjetju.
Ključne besede: Motivacija, vrste motivov, napredovanje zaposlenih, motivacijski dejavniki, motivacijska potovanja, strokovno izobraževanje
Objavljeno: 09.11.2016; Ogledov: 963; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

6.
Analiza stanja zagotavljanja kakovosti v slovenskem višjem strokovnem izobraževanju
Tjaša Starčič, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrskem delu smo raziskovali stanje na področju zagotavljanja kakovosti na višjih strokovnih šolah v Sloveniji. Ugotavljali smo, katere pristope k zagotavljanju kakovosti na višjih strokovnih šolah poznajo in katere pristope v ta namen tudi uporabljajo. Raziskovali smo, kako odgovorni za kakovost ocenjujejo raven dosežene kakovosti svoje šole ter katere aktivnosti za izboljšanje kakovosti načrtujejo v prihodnjih petih letih. Cilj raziskave je bil tudi ugotoviti, kateri pristop k zagotavljanju kakovosti je najprimernejši za višje strokovne šole v Sloveniji. Zanimala nas je še razlika med javnimi in zasebnimi višjimi strokovnimi šolami v povprečni samooceni ravni kakovosti. V teoretičnem delu smo podrobneje predstavili pojma kakovost in odličnost ter pristope k zagotavljanju kakovosti, ki so na voljo na trgu. Izpostavili smo pristope, ki so, po izsledkih literature, najprimernejši za višje strokovne šole. V empiričnem delu navajamo rezultate raziskave, ki smo jo izvedli z anketiranjem višjih strokovnih šol v Sloveniji. Rezultati so pokazali, da se večina slovenskih višjih strokovnih šol zaveda pomena zagotavljanja kakovosti, zato ima vpeljan sistem kakovosti, ki je skladen z enim izmed modelov kakovosti. Ugotovili smo, da med javnimi in zasebnimi višjimi strokovnimi šolami ni razlike v samooceni ravni kakovosti, prav tako ni razlik v številu pristopov k zagotavljanju kakovosti, ki jih uporabljajo. Večina slovenskih višjih strokovnih šol uporablja model »Zahteve sistema vodenja kakovosti v višjih strokovnih šolah« in namerava v prihodnjih petih letih nadgraditi obstoječi sistem kakovosti z modelom odličnosti »Model odličnosti višjih strokovnih šol«. Višjim strokovnim šolam smo podali tudi smernice za nadaljnje korake pri izboljšanju kakovosti oziroma poti k odličnosti.
Ključne besede: kakovost. poslovna odličnost, management kakovosti, višje strokovno izobraževanje, sistemi in modeli za zagotavljanje kakovosti
Objavljeno: 17.10.2016; Ogledov: 807; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (1,98 MB)

7.
PRAVNA UREDITEV TERCIARNEGA IZOBRAŽEVANJA V REPUBLIKI SLOVENIJI
Peter Papež, 2015, diplomsko delo

Opis: Terciarno izobraževanje v Republiki Sloveniji obsega višje strokovno izobraževanje, ki ga ureja Zakon o višjem strokovnem izobraževanju (ZVSI) in visokošolsko izobraževanje, ki je urejeno v Zakonu o visokem šolstvu (ZVis). Oba podsistema izobraževanja sta med seboj povezana, saj ju povezuje sistem prehajanja študentov z višje na visoko raven, sistem zagotavljanja kakovosti, katerega nalogo opravlja Nacionalna agencija za kakovost v visokem šolstvu (NAKVIS) in delno tudi programska sorodnost ter institucionalna umestitev. Diplomsko delo obravnava in predstavlja pravno ureditev terciarno izobraževanje v Republiki Sloveniji na podlagi določb ZVis in ZVSI, vključeno s poglavjem, ki opisuje vpliv Evropske unije na terciarno izobraževanje v državah članicah. Poglavja se smiselno vsebinsko povezujejo in bralcu na enostaven in razumevajoč način predstavijo pravno ureditev terciarnega izobraževanje v Republiki Sloveniji in zakonske določbe ZVis in ZVSI, podkrepljene z ostalo literaturo, tabelami in slikami. V diplomskem delu so v podpoglavjih obravnavani pogoji za ustanovitev visokošolskih zavodov in višjih šol, izobraževanje pod enakimi pogoji in učni jezik, statusna opredelitev in organi visokošolskih zavodov in višjih šol, javna veljavnost izobrazbe, študijski programi in oblike študija, vpis in razpis za vpis, Nacionalni program v visokem šolstvu, Svet Republike Slovenije za visoko šolstvo, NAKVIS, zaposleni, študenti, financiranje, evidence in dokumentacija ter nadzor.
Ključne besede: terciarno izobraževanje, visokošolsko izobraževanje, visoko šolstvo, višje strokovno izobraževanje, višje šolstvo, Zakon o visokem šolstvu (ZVis), Zakon o višjem strokovnem izobraževanju (ZVSI)
Objavljeno: 19.04.2016; Ogledov: 1112; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (538,45 KB)

8.
9.
10.
Kultura samoevalvacije kot dejavnik razvojnih procesov pri dvigu in ohranjanju kakovosti dela v srednjih poklicnih in strokovnih šolah
Marija Pevec, 2014, doktorska disertacija

Opis: Doktorska disertacija obravnava vodenje procesa samoevalvacije v segmentu srednjega poklicnega in strokovnega izobraževanja. Temeljni namen je bil raziskati in preučiti obstoječe stanje vodenja samoevalvacijskih aktivnosti na naših srednjih poklicnih in strokovnih šolah s ciljem preveriti učinkovitost različnih modelov/pristopov v praksi in profesionalno ter zakonodajno odgovornost šol z vidika razvojne naravnanosti in sistema. Ključne ugotovitve empirične raziskave so, da obstajajo razlike v dojemanju kakovosti med izbranimi šolami ter neenotni pristop k samoevalvaciji. Ugotovili smo tudi, da se šole razlikujejo v dimenzijah zaznavanja procesa samoevalvacije in vloge poročila za kakovost.
Ključne besede: samoevalvacija, kakovost, srednje poklicno in strokovno izobraževanje, učitelj, ravnatelj
Objavljeno: 16.10.2015; Ogledov: 1668; Prenosov: 202
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici