| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
JAVNI IN ZASEBNI ZAVODI NA PODROČJU VISOKOŠOLSKEGA IZOBRAŽEVANJA IN ANALIZA NJIHOVEGA FINANCIRANJA
Tamara Majdič, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu sem predstavila izobraževanje v Sloveniji in financiranje le-tega. Osredotočila sem se predvsem na visokošolsko izobraževanje. Podrobneje sem opisala, kako poteka vpis, kako poteka izobraževanje ter prednosti takšnega izobraževanja. Nato sem ločila šolstvo na zasebno in javno ter opisala njuno financiranje. V Sloveniji se javne šole financirajo iz državnih sredstev, zasebne šole pa pretežno iz šolnin in drugih prispevkov, vendar pa nek delež vseeno pridobijo tudi iz državnega denarja. Pomembno je omeniti strah, ki vlada med državljani glede financiranja zasebnih šol iz državnih sredstev, saj se bojijo, da bi potem zasebne šole postale enakovredne javnim, le-te pa bi posledično izgubile na pomenu. Nekatere med njimi so kot primer izvajanja programov v okviru zasebnega sektorja tudi podrobneje opisane (predstavitev, programi, šolnine, prispevki).
Ključne besede: Zavodi v visokem šolstvu, višje strokovne šole, koncesije, javno šolstvo, zasebno šolstvo, tuji izobraževalni sistemi.
Objavljeno: 25.11.2011; Ogledov: 2337; Prenosov: 220
.pdf Celotno besedilo (786,33 KB)

2.
Izvajanje samoevalvacije z vidika profesionalne in zakonodajne odgovornosti šol za kakovost
Marija Pevec, 2013, pregledni znanstveni članek

Opis: Namen prispevka je predstaviti spoznanja, ki so nastala na osnovi raziskovalnega dela o profesionalni in zakonodajni odgovornosti za kakovost v srednjih poklicnih in strokovnih šolah. Zanimali so nas elementi sistematičnega pristopa h kakovosti, pri čemer smo upoštevali zapisane razvojne načrte, njihovo spremljanje in učinkovitost vpeljevanja izboljšav v šolsko prakso. Metode, izbrane za raziskavo, so kombinacija raziskave dokumentacije (javna poročila o kakovosti šol) in polstrukturiranih intervjujev z ravnatelji. Pri zasnovi raziskave smo izhajali iz teoretičnih in praktičnih spoznanj strokovnjakov, ki se poglobljeno ukvarjajo s procesom samoevalvacije pri nas in širše v Evropi. Raziskava je pokazala, da obstajajo kvalitativne razlike v dojemanju kakovosti med izbranimi šolami ter neenotni pristop k samoevalvaciji.
Ključne besede: samoevalvacija, kakovost, ravnatelji, vodenje, strokovna usposobljenost, srednje šole, strokovne šole
Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 363; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (190,57 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici