1. SAP R/3 im Mittelstand : Grundlagen, Nutzen und Praxisberichte zum branchengerechten Einsatzzbornik Ključne besede: poslovni proces, poslovna politika, poslovanje podjetja, analiza poslovanja, srednja podjetja, gospodarske dejavnosti, logistika, računovodstvo, procesna tehnika, avtomobilska industrija, strojna industrija, strojna oprema, jeklarska industrija, pohištvena industrija, živilska industrija, prehrambena industrija, mlekarstvo, kooperacija, poslovno sodelovanje, reševanje problemov, rešitve, zmogljivost, krmiljenje, podatkovne strukture, verige, proizvodnja, upravljanje proizvodnje, uporaba računalnika, r Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 2000; Prenosov: 52
Povezava na celotno besedilo |
2. Strategija trženja proizvodnega podjetja X na ruskem trgu : diplomsko deloAlenka Šüklar, 2006, diplomsko delo Ključne besede: strategija trženja, komuniciranje, podjetje, industrijska organizacija, strojna industrija, proizvodnja, proizvodi, izdelki, politika izdelka, proizvodni programi, poslovanje podjetja, cilj, mednarodno trženje, konkurenca, mednarodno poslovanje, strateško planiranje, poslovno okolje, marketinški splet, marketing mix, komercialno poslovanje, tržne poti, mednarodni trg, Slovenija, Rusija, tržna analiza, tržne raziskave, izvoz, distribucija, značilnosti, tržno planiranje, analiza poslovanja, dejavnost Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1830; Prenosov: 107
Celotno besedilo (534,65 KB) |
3. Managementski vidiki kakovosti in reklamacij : diplomsko deloMelita Vrhovšek, 2007, diplomsko delo Ključne besede: reklamacije, materialno poslovanje, poslovni proces, poslovanje, management, merila, kvaliteta, vrednotenje, strojna industrija, zagotavljanje kvalitete, analiza poslovanja, orodja, ocenjevanje, celovita kvaliteta, meritve, proizvodi, izdelki, kovinska industrija, uporabniki, potrošnik, reševanje problemov, metode, rešitve, panoge dejavnosti, Slovenija, cilj, izboljšave Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1735; Prenosov: 125
Celotno besedilo (510,85 KB) |
4. Analiza konkurentov podjetja KSB na področju potopnih črpalk : diplomsko deloMatej Skuhala, 2007, diplomsko delo Ključne besede: konkurenca, konkurenčnost, prednost, mednarodno poslovanje, vrednotenje, mednarodno podjetje, koncerni, multinacionalne družbe, benchmarking, tovarne, strojna industrija, podjetje, družbe, uspešnost poslovanja, proizvodnja, Nemčija, svet, panoge dejavnosti, metode, informacije, mednarodne primerjave, poslovni rezultati, zmogljivost Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1837; Prenosov: 62
Celotno besedilo (343,36 KB) |
5. Primerjalna analiza tržišč Nemčije, Norveške in Kanade na primeru podjetja Tajfun Planina d.o.o. : diplomsko deloSvetlana Čerič, Natalija Medenjak, Tina Žibret, 2007, diplomsko delo Ključne besede: mednarodni trg, stroji, strojna industrija, proizvodnja, gozdarstvo, Slovenija, Nemčija, Norveška, Kanada, poslovanje, mednarodne primerjave, podjetje, industrijska organizacija, internacionalizacija, sinteze, cilj, strategija, mednarodna kooperacija, mednarodno sodelovanje, programi, trg, mednarodno poslovanje, poslovne odločitve, odločanje, mednarodni ekonomski odnosi, proizvodi, poslovni proces, tržne raziskave, mednarodno trženje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1831; Prenosov: 132
Celotno besedilo (1,46 MB) |
6. Izbira in ocenjevanje dobaviteljev podjetja UNIOR d.d. : diplomsko deloKarla Kralj, 2007, diplomsko delo Ključne besede: dobavitelji, nabava, ocenjevanje, vrednotenje, dobava, odločanje, merila, strokovne službe, kovinska industrija, orodja, orodjarne, strojna industrija, organizacijske strukture, nabavna politika, oblikovanje, organizacijski sistemi, organiziranost, oskrba, materialno poslovanje, poslovni proces, analiza poslovanja, integracijski procesi, poslovno sodelovanje, Slovenija, panoge dejavnosti Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2097; Prenosov: 81
Celotno besedilo (987,22 KB) |
7. Uporaba metod celovitega produktivnega vzdrževanja za povečanje učinkovitosti lakirnic : magistrsko deloMiha Karner, 2008, magistrsko delo Ključne besede: management, proizvodni proces, proizvodnja, sistemi, teorija, praksa, upravljanje proizvodnje, strateško upravljanje, vzdrževanje, produktivnost, stroji, modeli, projekti, izvršba, strojna oprema, optimizacija, avtomobilska industrija, Nemčija, celovita kontrola kvalitete, aplikacija, proizvodnja, učinkovitost, delovna organizacija, celovita kvaliteta, organiziranost, metode, struktura Objavljeno v DKUM: 28.05.2012; Ogledov: 2304; Prenosov: 151
Celotno besedilo (1,31 MB) |
8. Analiza nabavnega procesa v podjetju Nafta Strojna d.o.o. : diplomsko deloSilvija Horvat, 2008, diplomsko delo Ključne besede: podjetje, proizvodni proces, strojna industrija, proizvodnja, analiza, analiza poslovanja, nabava, nabavna politika, potrebe, dobava, oskrba, organiziranost, panoge dejavnosti, predstava, organizacijske strukture, dobavitelji, Slovenija Objavljeno v DKUM: 28.05.2012; Ogledov: 1577; Prenosov: 208
Celotno besedilo (860,91 KB) |
9. NAČRTOVANJE SPLETA TRŽNIH KOMUNIKACIJ NA PODROČJU PRODAJE REZERVNIH DELOV V PODJETJU SIP STROJNA INDUSTRIJA D.D.Janez Pogačnik, 2010, diplomsko delo Opis: Osnovni problem raziskave v diplomski nalogi je bil preučevanje in zasnova novega spleta trženjskega komuniciranja prodaje rezervnih delov podjetja Sip strojna industrija d.d. Tržno komuniciranje je najvidnejši trženjski instrument in predstavlja različne dejavnosti s katerimi podjetje obvešča o izdelkih in jih promovira na ciljnih trgih. Splet trženjskega komuniciranja predstavlja pet poglavitnih oblik komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja in neposredno trženje. Diplomsko delo vsebuje pet glavnih poglavjih v katerih smo predstavili vse glavne prvine trženjskega komuniciranja in trženjsko komunikacijskega spleta, ki smo jih predstavili s teoretičnimi izhodišči, nato pa smo jih uporabili na primeru prodaje rezervnih delov podjetja Sip strojna industrija d.d. V uvodnem poglavju smo najprej predstavili področje in politiko prodaje ter trženja v podjetju Sip strojna industrija d.d. V nadaljevanju smo opredelili področje trženjskega komuniciranja in osnovni problem raziskave, predstavili smo namen, cilje in osnovne trditve diplomske naloge, postavili smo predpostavke in omejitve raziskave ter določili metode dela. V drugem poglavju smo predstavili teoretične osnove trženjskega komuniciranja. Opredelili smo trženjsko komuniciranje kot celoto, tržno komunikacijski splet, proces ter cilje trženjskega komuniciranja. V tretjem poglavju smo opredelili politiko trženjskega komuniciranja ter dejavnike, ki jo opredeljujejo. Kot kritično analizo smo predstavili posnetek stanja trženjskega komuniciranja na področju prodaje rezervnih delov podjetja Sip strojna industrija d.d. V kritični analizi smo predvsem ocenili šibke točke oziroma pomanjkljivosti obstoječega stanja. Opredelili smo pomen trženjskega komuniciranja, trženjsko komunikacijski splet, dejavnike oblikovanja trženjsko komunikacijskega spleta, načine oblikovanja tržno komunikacijskih sporočil, etiko trženjskega komuniciranja ter temeljne dejavnike, ki vplivajo na uspešnost trženjskega komuniciranja. Ugotovili smo, da na področju trženjskega komuniciranja ni bilo definiranih jasnih ciljev in ni bilo zastavljenih nobenih nalog s katerimi bi te cilje lahko definirali. Prodaja rezervnih delov ni imela določenega območja za trženjsko komuniciranje in ne določenega ciljnega občinstva. Ni bilo definiranih sporočil, njihove oblike, vsebine in izvedbe, prav tako pa ni bilo izbranih ustreznih medijev in komunikacijskih kanalov ter dejavnikov, ki jih opredeljujejo. Proračun za trženjsko komuniciranje ni bil definiran oziroma ni bilo definirane jasne proračunske politike. Ni bilo določenih načinov in odgovornosti za merjenje uspešnosti komuniciranja. Prodaja rezervnih delov je v vsakodnevnem poslovanju sicer uporabljala določene prvine in instrumente trženjskega komuniciranja, vendar ne v smislu sistemskega in povezanega spleta trženjskih komunikacij z določeno primerno dinamiko. V četrtem poglavju smo, kot glavni problem raziskave, predstavili načrtovanje spleta tržnih komunikacij na področju prodaje rezervnih delov podjetja Sip strojna industrija d.d. V poglavju prenove sistema smo na primeru prodaje rezervnih delov podjetja Sip strojna industrija d.d. predstavili vse glavne prvine za oblikovanje uspešnega komuniciranja. Na novo smo zasnovali sistem oblikovanja uspešnega komuniciranja, ki obsega osem poglavitnih korakov, določitev ciljnega občinstva, opredelitev ciljev komuniciranja, oblikovanje sporočila, izbiro komunikacijskih poti, določitev proračuna, izbira spleta orodij za trženjsko komuniciranje, merjenje rezultatov ter določitev in usklajevanje organizacijskih vidikov trženjskega komuniciranja. Na koncu diplomske naloge smo ocenili učinke prenovljenega sistema, opredelili zaključke ter podali ključne predloge za možnosti nadaljnjega razvoja. Ključne besede: Trženje, trženjsko komuniciranje, trženjsko komunikacijski splet, Sip strojna industrija d.d., rezervni deli. Objavljeno v DKUM: 12.04.2010; Ogledov: 3458; Prenosov: 417
Celotno besedilo (2,68 MB) |
10. Uporaba VoIP sistema Skype v podjetju Alpos, d.d. : diplomsko deloLudvik Karmuzel, 2006, diplomsko delo Ključne besede: lesna industrija, pohištvena industrija, poslovno komuniciranje, uporaba računalnika, računalniški programi, programska oprema, software, strojna oprema, hardware, poslovni razgovori, stroški, komuniciranje, telekomunikacije, računalniške komunikacije, uporabniki, elektronsko poslovanje, informatika, storitve, procesna informatika, integracijski procesi, telefon, računalništvo, uporaba računalnika, informacije, operatorji, prilagajanje, upravljanje, vodenje, delovanje, Slovenija Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 2947; Prenosov: 302
Celotno besedilo (766,16 KB) |