| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV STRATEŠKEGA NABAVNEGA MARKETINGA NA POSLOVNO USPEŠNOST ORGANIZACIJE
Luka Zorko, 2016, diplomsko delo

Opis: Strateški nabavni marketing pomeni, da morajo podjetja začeti dojemati nabavno funkcijo kot tisto funkcijo, ki je ključnega pomena za uspeh ali nazadovanje podjetja, saj izdatki za nabavo v podjetjih predstavljajo več kot 50% vrednosti izdelka. Svet je s sodobnimi komunikacijami, hitrim transportom in dobro logistiko postal na dosegu vsakomur in kdor temu dejstvu ne prilagodi svojega razmišljanja je obsojen na propad. Trgi se soočajo s presežki ponudbe in kupec je tisti, ki določa cene produktov, ne prodajni oddelki. Zato bodo lahko uspešna samo podjetja, ki bodo nabavo preobrazila tako, da bo le-ta skrbela za nabavo primernih izdelkov za primerno ceno ter tako ustvarjala dobiček. To pomeni, da mora biti nabava vključena v vse procese v podjetju in prevzemati nekatere odgovornosti, ki so bile doslej v pristojnosti drugih. Nabava je tista funkcija oziroma oddelek podjetja, ki more razpolagati z največ informacijami, saj se dandanes nabavni procesi vršijo po vsem svetu. Nabavniki morajo poznati dogajanja na vseh nabavnih trgih. Če jih ne, jih bo konkurenca prehitela in ko bodo enkrat zamudili ta korak ga bo težko uloviti. Sodobni nabavnik se mora danes ukvarjati z vprašanjem kje lahko za svoj denar dobi največ produkta in kje bo ustvaril tisto razliko med prodajno in nabavno ceno, ki bo pomenila dobiček podjetja? Odgovor na to je lahko v sosednji vasi ali osamljenem kraju na drugem koncu sveta. Kako bo nabava to odkrila in izpeljala uspešno nabavo, pa je vprašanje pravilnih nabavnih strategij.
Ključne besede: Nabava, strateški nabavni marketing, strategije nabave, stroški nabave
Objavljeno v DKUM: 21.06.2016; Ogledov: 1326; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (2,44 MB)

2.
INFORMACIJSKA PODPORA NABAVE V MICROSOFT DYNAMICS NAV
Simon Prajndl, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Podjetja, ki se zavedajo, kako pomemben je vpliv nabavne funkcije na poslovanje celotnega podjetja lahko z uporabo ERP - rešitev dosežejo nižje stroške poslovanja, obenem pa jim le te omogočajo učinkovito upravljanje celotne organizacije. Nabava zajema vse dejavnosti, za katere podjetje prejme račun od zunanjega dobavitelja, stroški nabave materiala in storitev pa predstavljajo najvišji delež celotnih stroškov, zato je pomembno obvladovati te stroške. Strategije nabave so vnaprej določene poti k doseganju ciljev. Ločimo tri vrste strategij, te so: strategije iskanja dobaviteljev, strategije nabave glede na življenjski cikel izdelka ter strategije glede časa nabave. Strategije glede časa nabave predstavljajo metode naročanja zalog. ERP - rešitev Microsoft Dynamics NAV omogoča celovito podporo nabavnemu procesu, hkrati pa omogoča izvajanje najpogostejših metod naročanja zalog. Z uporabo ERP - rešitev podjetje dobi podroben vpogled v poslovanje podjetja, saj so na enem mestu zbrani vsi bistveni podatki o poslovanju organizacije.
Ključne besede: Nabava, Strategije nabave, Metode naročanja zalog, ERP - rešitve, Microsoft Dynamics NAV, Modul nabava, Vertikalne rešitve
Objavljeno v DKUM: 06.12.2010; Ogledov: 3486; Prenosov: 314  (1 glas)
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici