| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MANAGEMENTSKI VIDIKI KONFLIKTOV V ORGANIZACIJI X
Urška Lesjak, 2013, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo ugotavljali, kaj se dogaja z vidika managementa, z reševanjem konfliktov in komunikacijo v organizaciji. Reševanje konfliktov je pomemben del vsake organizacije, saj se s tem zagotovi zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu. Komunikacija pa poskrbi, da do konfliktov ne prihaja v tako veliki meri, če pa že pride do njih, pa dobra komunikacija poskrbi, da je reševanje hitro in učinkovito. V prvem, teoretičnem delu naloge smo razložili nekatere pojme komunikacije in konfliktov. Navedli smo nekaj definicij, ki se nanašajo na konflikte v organizacijah, pa tudi nekaj splošnih definicij. Konflikt je nasprotje, ki nastane zaradi nestrinjanj med člani organizacije ali pa med posamezniki v vsakdanjem življenju, zelo pomembno pri tem pa je, da se konflikt reši na primeren način. V tem delu naloge smo razložili nekaj metod, strategij in načinov reševanja konfliktov. V nalogo smo zajeli nekaj pojmov komuniciranja, saj je ravno komuniciranje izredno pomembno za reševanje konfliktov. Boljša kot je komunikacija med člani neke organizacije, učinkovitejše se rešijo konflikti ali pa do njih zaradi dobrega pretoka informacij sploh ne pride. Navedli smo nekaj splošnih definicij komuniciranja, vendar pa smo se bolj osredotočili na opredelitev poslovnega in organizacijskega komuniciranja ter na to, kako poteka proces komuniciranja v organizaciji. Opisali smo nekaj vrst, motenj in ovir procesa komuniciranja. Drugi del magistrske naloge se je nanašal na anketo, ki smo jo izvedli v izbrani organizaciji. Predstavili smo nekaj osnovnih podatkov organizacije x, nato pa smo podrobneje razložili pridobljene rezultate ankete. Anketirali smo 50 režijskih delavcev, ti so odgovarjali na zastavljena vprašanja zaprtega tipa. Dobljeni podatki so nas pripeljali do zanimivih spoznanj, s pomočjo katerih smo lahko ovrgli ali potrdili postavljene hipoteze. Na podlagi rezultatov ankete smo tako podali ključne ugotovitve in možne izboljšave. Po zapisanem v teoretičnem in empiričnem delu naloge lahko rečemo, da se konflikti v organizaciji x pojavljajo stalno, velik vpliv na njihovo reševanje pa ima komunikacija, torej pretok informacij iz enega dela organizacije v drugega. Če je ta pretok dober, potem v organizaciji komunikacija poteka zelo dobro, torej informacije krožijo in se ne izgubljajo. Zaposleni lahko z dobro komunikacijo rešijo nastale konflikte ali pa celo preprečijo nastanek novih.
Ključne besede: Konflikt, reševanje konfliktov, vrste, strategije, vzroki, posledice konfliktov, komunikacija, poslovno komuniciranje, proces in model komuniciranja, organizacija, management.
Objavljeno v DKUM: 09.01.2014; Ogledov: 1813; Prenosov: 257
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

2.
POSPEŠEVANJE PRODAJE GLOBALNO PREPOZNAVNE BLAGOVNE ZNAMKE
Sara Weingerl, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomski seminar obravnava temo pospeševanja prodaje globalno prepoznavne blagovne znamke. Seminar je razdeljen na teoretičen in praktičen del. V prvem delu je obravnavan teoretični del, kjer so obrazloženi pojmi marketinškega komuniciranja ter neposredna povezava s pospeševanjem prodaje. Opredeljena je pomembnost pospeševanja prodaje v času konkurenčne bitke med organizacijami in posameznimi blagovnimi znamkami. Prav tako so opredeljene metode sodobnega komuniciranja z odjemalci. Drugi del diplomskega seminarja temelji na praktičnem primeru. Predstavljena je blagovna znamka Coca Cola, pod katero opisujemo zgodovino razvoja podjetja, zgodovino marketinškega komuniciranja samega podjetja, ter odzivnost odjemalcev glede na izpeljane marketinške aktivnosti podjetja. Prav tako predstavljamo strategije podjetja na področju pospeševanja prodaje, na primeru naključno izbranih aktivnosti in razloge za uspešnost le-teh. Blagovno znamko predstavljamo skozi krivuljo uspešnosti po dekadah iz vidika svetovno znane Interbrandove lestvice. Kot primerjavo navajamo v praktičnem primeru uspešnost slovenske blagovne znamke Pullus ter njene problematike pri pospeševanju prodaje in prodiranju na globalni trg.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, pospeševanje prodaje, metode komuniciranja, marketinške aktivnosti, strategije komuniciranja, uspešnost komuniciranja
Objavljeno v DKUM: 21.11.2013; Ogledov: 1984; Prenosov: 205
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici