| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Uvedba orodij digitalnega marketinga na primeru družabnega omrežja Facebook
Nika Perger, 2021, diplomsko delo

Opis: Spreminjajoče se okolje in tehnološki razvoj sta v zadnjih desetletjih popolnoma preusmerila potrošnjo, načine poslovanja in promocije. Marketing je z izumom interneta dosegel povsem nov obseg, kar je vodilo do pojava digitalnega marketinga. Na vedno bolj nasičenem trgu je digitalna prisotnost postala ključen del tako uspeha kot obstoja podjetja. Prizadevanje za pridobitev konkurenčnih prednosti je spodbudilo vključevanje različnih komponent marketinškega komuniciranja v organizacijo. Vendar preklop od tradicionalnega na digitalni marketing za veliko podjetij ni lahek, saj se na poti skriva ogromno izzivov glede uvedbe novih platform v komunikacijske kanale podjetja. V nalogi bomo predstavili širok pojem digitalnega marketinga, katere kanale obsega ter njegove prednosti in slabosti v primerjavi s tradicionalnim marketingom. V nadaljevanju bomo govorili o petih ključnih korakih pri uvedbi digitalnega marketinga v podjetje in kaj točno le-ti vključujejo. Predstavili bomo družabno omrežje in podjetje Facebook ter njegovo vlogo v poslovnem svetu, kar vključuje storitve, ki jih nudijo izključno podjetjem. V praktičnem delu bomo podrobneje analizirali digitalni marketing podjetja Nike. V ospredju bo njihova marketinška strategija, prav tako pa tudi oglasi na družabnem omrežju Facebook.
Ključne besede: digitalni marketing, družabna omrežja, uvedba digitalnega marketinga, marketinška strategija, Facebook marketing
Objavljeno v DKUM: 09.11.2021; Ogledov: 1128; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

2.
Vpliv uporabe orodij digitalnega marketinga na uspešnost spletnih trgovin
Nina Lipovšek, 2021, magistrsko delo

Opis: Digitalizacija danes predstavlja velik del življenja. Populacija se čedaljebolj modernizira in usmerja svojopozornostv napredne tehnologije in udobje tako doma kot v poslovnem svetu. Z razvojem tehnologij postaja konkurenca na trgu vedno večja, kar pomeni, da nezadostuje zgolj prisotnost na spletu. Za prepoznavnost, opaznost in uspešnost je treba vključiti tudi digitalni marketing, čas in denar. Če povzamemo, je digitalni marketing promocija izdelkov, storitev in blagovne znamke s pomočjo uporabe elektronskih naprav ali interneta. Digitalni marketing uporablja več kanalov in tehnologij, ki organizaciji omogočajo analizo kampanj, vsebine in strategij, iz katerih je mogočerazbrati, ali določena strategija deluje, je uspešna oziroma kje so njenepomanjkljivosti. V teoretičnem delu magistrskega dela smo najprej opredelili pojem spletna trgovina, določili razlike med klasično in spletno trgovino, opisalivrste spletnih trgovin in kaj definira uspešne spletne trgovine. Izpostavilismo tudi varnost spletne trgovine. Prav tako smo opredelili digitalni marketing in njegov razvoj. Preverilismo, kakšne digitalne strategije in kanale poznamo ter kakšne so prednosti in slabosti digitalnega marketinga v primerjavi s klasičnim. V praktičnem delu magistrskega dela smo pozornost namenili orodjem digitalnega marketinga.Ker je to široko in hitro rastoče področje, smo se osredotočili na poznana in bolj priljubljena orodjaspodročja optimizacije, e-poštnega marketinga, analitike, družbenih omrežij in orodij, namenjenih grafičnemu oblikovanju. Optimizacija spletnih strani je pomembna, saj je brez nje podjetje slabše vidno v brskalnikih, kar posledično prinaša slabši promet. Obstajajo orodja, kot so SEMrush, Google SearchConsole in Moz, ki pripomorejo k izboljšanju optimizacije. Na področju e-poštnega marketinga izstopajo orodja MailChimp, MailerLite, Hubspot in SendInBlue, primerjava med njimi pa prikazuje, katero je primernejše za kateri tip podjetja.Na področju analitike smo primerjali Matomo in Google Analytics.Predstavili smo tudi družbena omrežja in ugotovili, da obstaja veliko orodij za njihovo lažjo uporabo.Osredotočili smo se na orodja HootSuite, Buffer, Sporut Social in Creator studio ter jih primerjali med seboj. Upoštevali smo tudi grafično podobo fotografij, podjetja in blagovne znamke, kjer nam lahko pomagajo orodja, kot so Canva, Crello in Piktochart.
Ključne besede: digitalni marketing, orodja digitalnega marketinga, marketinška strategija, Google, SEO, optimizacija, e-poštni marketing, spletna trgovina.
Objavljeno v DKUM: 29.06.2021; Ogledov: 1564; Prenosov: 297
.pdf Celotno besedilo (3,49 MB)

3.
MODEL STRATEŠKEGA UPRAVLJANJA MEDNARODNEGA TRŽENJA NA IZBRANIH HITRO RASTOČIH TRGIH AZIJE
Monika Sattler, 2015, magistrsko delo

Opis: Globalna pristnost podjetij je v času globalizacije neizbežna poslovna strategija za ohranjanje tržne pozicije in vzdrževanje konkurenčnega položaja podjetij. Možnosti podjetij za uspeh v tako dinamičnih okoliščinah bodo odvisne predvsem od njihove sposobnosti prepoznavanja in unovčevanja porajajočih se novih priložnosti v svetu. Po napovedih ekonomskih analitikov bodo izzivi in priložnosti v prihodnosti prihajali predvsem s hitro rastočih trgov, saj se na njih pričakuje največja gospodarska rast. Indija in Kitajska spadata med največje hitro rastoče trge na svetu, kar narekuje mednarodnim podjetjem izgrajevanje vedno večje prisotnosti na teh trgih, če si želijo ustvarjati priložnosti za dinamično poslovno rast ter ohranjati svojo globalno konkurenčnost. Mednarodni tržniki so tako soočeni z novimi izzivi tujih okolij in tudi z neštetimi novimi priložnostmi, na katere morajo odgovoriti z najprimernejšimi mednarodnimi marketinškimi strategijami. Podjetja so na hitro rastočih trgih uporabljala predvsem globalne marketinške strategije, ki jih niso vselej prilagajala posebnostim zunanjih okolij hitro rastočih trgov. Nasprotno pa je s strategijo glokalizacije podjetjem uspelo učinkovito zadovoljevati potrebe globalnega srednjega razreda na teh trgih. Z nastankom novega razreda potrošnikov, ki je številčno zelo močan, saj šteje trenutno kar 2,4 milijarde ljudi, a ima manjšo kupno moč kot globalni srednji razred, čeprav mu ta nenehno narašča na podlagi gospodarske rasti na hitro rastočih trgih, pa so se podjetja znašla pred novim izzivom. Osrednja pozornost v magistrskem delu bo tako namenjena iskanju in oblikovanju primerne ter s tem učinkovite marketinške strategije za hitro rastoča trga Indije in Kitajske. Osrednji cilj raziskovanja v teoretičnem delu magistrskega dela je proučiti vpliv globalizacije trgov na podjetja in njihovo odzivanje na novo nastale razmere, v okviru katerega izpostavimo predvsem vse intenzivnejšo internacionalizacijo podjetij. Nadalje opredelimo celoten proces upravljanja marketinga na mednarodnih trgih in njegove posebnosti na regionalnih trgih. Na podlagi teoretičnih izhodišč v empiričnem delu opredelimo zunanje okolje indijskega in kitajskega trga, kjer izpostavimo ključne izzive, priložnosti, prednosti ter slabosti na proučevanih trgih. Nadalje se posvetimo segmentaciji trgov na obeh proučevanih trgih, na podlagi katere proučimo celoten marketinški splet za izdelke na hitro rastočih trgih Indije in Kitajske. V empiričnem delu magistrskega dela proučimo marketinške pristope slovenskih in tujih podjetij v tehnološko visoko zahtevnih panogah, ki so prisotna na hitro rastočih trgih Indije in Kitajske. Izsledki izkušenj izbranih podjetij bodo lahko ustrezna osnova za oblikovanje primerne in s tem učinkovite marketinške strategije za hitro rastoča trga Indije in Kitajske. Zunanje okolje in potrebe potrošnikov na hitro rastočih trgih Indije in Kitajske se razlikujejo od zunanjega okolja ter potrošniških navad na zahodnih, razvitih trgih, kar posledično omejuje uporabnost globalnih marketinških strategij na proučevanih trgih. Specifičnosti, ki jih lahko zaznamo v njihovem zunanjem okolju in tudi v potrošniških vzorcih, narekujejo vodstvu podjetja oblikovanje novih poslovnih pristopov za te trge, mednarodnim tržnikom pa posledično oblikovanje novih, primernih ter s tem učinkovitih marketinških strategij za hitro rastoče trge.
Ključne besede: globalizacija trgov, hitro rastoči trgi, upravljanje mednarodnega marketinga, hitro rastoča trga Indije in Kitajske, globalna marketinška strategija, glokalizacija, marketinški splet, strategija inoviranja v nasprotni smeri
Objavljeno v DKUM: 31.03.2016; Ogledov: 1684; Prenosov: 257
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

4.
MARKETINŠKE STRATEGIJE GALERIJE EMPORIUM V ČASU RECESIJE
Mateja Rola, 2014, diplomsko delo

Opis: Marketing predstavlja pomembno vodilo za poslovanje podjetja. Ne vključuje le prodaje in oglaševanja, temveč tudi marketinški načrt in celoten marketinški splet, ki skupaj s primerno zastavljeno strategijo prispevajo k boljšemu poslovanju in uspešnosti podjetja. Veliko slovenskih podjetij nima postavljene marketinške strategije, ki pa mora biti dandanes zelo dobro postavljena, če hoče podjetje uspeti ter biti tržno konkurenčno. V času recesije nikakor ni primerno opustiti strategije, temveč jo prilagajati danim razmeram na trgu, ki se zelo hitro spreminja. Pomembno je upoštevati povpraševanje in želje kupcev. Na poti do zastavljenih ciljev bistveno pripomorejo tudi zaposleni. Da bi imeli primerno usposobljen prodajni kader, je potrebno investirati v zaposlene ter jim nuditi primerno motivacijo in izobraževanje. V diplomski nalogi smo analizirali primernost marketinške strategije Galerije Emporium, prepoznali vzroke za nižji obseg prodaje od predvidene ter izdelali predlog novega marketinškega pristopa. V prvem delu diplomske naloge smo predstavili teoretične osnove strategije marketinga. Nato smo naredili kratko predstavitev podjetja in blagovne znamke »Galerija Emporium«, v empiričnem delu pa smo s pomočjo intervjuja in anket naredili podrobno raziskavo ter predlagane rešitve. Skozi raziskavo smo prišli do ugotovitev, da na nižji obseg prodaje od predvidene najbolj vplivata zmanjšana kupna moč potrošnikov in slabši obisk veleblagovnice. Tako so bili izdelani predlogi izboljšav na področju blagovnih znamk, oglaševanja in promocij preko interneta ter socialnega omrežja Facebook ter predlog oglaševanja z billboardi na letališčih.
Ključne besede: marketing, strategija marketinga, marketinški splet, marketinško načrtovanje, blagovna znamka
Objavljeno v DKUM: 23.06.2014; Ogledov: 1793; Prenosov: 206
.pdf Celotno besedilo (2,97 MB)

5.
STRATEGIJA MARKETINGA OB UVAJANJU IZDELKOV FOTOVOLTAIKE NA SLOVENSKI TRG
Jasmina Pisnik, 2013, diplomsko delo

Opis: V svetu prihaja do podnebnih sprememb, ki so posledica človekovega delovanja. Zdaj je čas da nekaj naredimo za naš planet. Obnovljivi viri energije vključujejo vse vire energije, ki jih zajemamo iz stalnih naravnih procesov. Med glavne obnovljive energije spadajo sonce, veter, voda in biomasa. Fotovoltaika je veda, ki preučuje pretvorbo sončne energije v električno energijo. Sonce je osrednje telo našega sončnega sistema in poglavitni vir energije na svetu. V Sloveniji je potencial sončne energije dokaj enakomeren in razmeroma visok ter je v povprečju za 10% višji od Nemčije. Celotna Slovenija ima potencial za postavitve sončnih elektrarn. Razlogi za postavitev sončnih elektrarn so: okolju prijazna naložba, gorivo je zastonj, zanesljiva in varna finančna naložba ter ne onesnažujejo okolja. Geografska razdelitev trga fotovoltaike v Evropi je povezana s hitrostjo s katero se je razvijala tehnologija v zadnjih letih. V zadnjem desetletju Nemčija kaže najbolj stabilno rast in tako tudi predstavlja najbolj razvit trg fotovoltaike. Obnovljivi viri energije so naša prihodnost.
Ključne besede: sonce, energija, sončna energija, obnovljivi viri energije, fotovoltaika, sončni moduli, donosnost investicije, metode donosnosti, strategija marketinga, poziconiranje, segmentacija, marketinško komuniciranje
Objavljeno v DKUM: 09.07.2013; Ogledov: 1705; Prenosov: 168
.pdf Celotno besedilo (1,30 MB)

6.
7.
USPEŠEN SPLETNI NASTOP KOT REZULTAT UČINKOVITE STRATEGIJE SPLETNEGA MARKETINGA
Vesna Krajačić, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili strategijo spletnega marketinga ter s tem preučili celoten proces načrtovanja in izdelave uspešne spletne strani s teoretičnega in praktičnega vidika. Spletnega nastopa se moramo lotiti postopoma. Kot najprej moramo raziskati spletni trg in tako ugotoviti velikost tržišča ter moč in velikost konkurence. Na podlagi tega določimo tudi najbolj donosne ključne besede za našo spletno stran. Ko je spletna stran postavljena, je potrebno poskrbeti za njeno promocijo. Le tako bodo uporabniki na spletu našli našo spletno stran. Pri tem lahko uporabimo optimizacijo spletne strani, s katero dosežemo, da se naša spletna stran uvrsti med prve zadetke na spletnih iskalnikih. Uporabniki spletnih iskalnikov bodo tako ob vpisani določeni ključni besedi prišli v stik prav z našo spletno stranjo in jo tudi obiskali. Sledi monetizacija spletne strani. To pomeni da spletno stran, ki že prejema zadovoljivo število obiskovalcev, želimo uporabiti za prodajo svojih izdelkov, izdelkov drugih ponudnikov ali prodajo oglasnega prostora. Monetizacija spletne strani torej pomeni, da s spletno stranjo želimo tudi nekaj zaslužiti. Da pa bi obiskovalce čim bolj prepričali v nakup ali druge zastavljene cilje, kot je klik na oglas ali oddaja e-poštnega naslova, moramo vedeti, katere so tiste stvari, ki jih pritegnejo k izvršitvi določenega cilja. Podjetje SEPI s.p. je pri postavljanju spletne strani Brunarice.org uporabilo strategijo spletnega marketinga, ki je sestavljena iz raziskave trga, promocije spletne strani s pomočjo optimizacije spletne strani, monetizacije in konverzije. Z analizo uspešnosti spletne strani smo ugotovili, ali je strategija spletnega marketinga učinkovita in ali spletna stran dosega želene rezultate.
Ključne besede: strategija spletnega marketinga, spletni nastop, raziskava spletnega trga, ključne besede, promocija, optimizacija spletne strani, konverzija, monetizacija, SEPI s.p., Brunarice.org
Objavljeno v DKUM: 28.05.2012; Ogledov: 2716; Prenosov: 249
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

8.
Mnenje dijakov gorenjskih srednjih šol o ugledu Fakultete za organizacijske vede v Kranju
Mojca Vene, 2011, magistrsko delo

Opis: Izobraževalna storitev je usmerjena na posameznika, najpomembnejši faktor pri izvajanju storitve pa je prav tako posameznik - izvajalec. Kvaliteten in cenovno ugoden izobraževalni program je osnova, a se vendarle ne trži sam. Potrebno je učinkovito komuniciranje ne le z obstoječimi, ampak tudi s potencialnimi kupci. Glavna naloga odnosov z javnostmi je vzdrževanje dobrih odnosov med izobraževalno institucijo in vsemi njenimi javnostmi. Predpogoj za slednje je, da izobraževalna institucija deluje na način, ki omogoča dobre odnose. Zaradi številčnosti in različnosti javnosti imajo le-te zelo različne interese v odnosu do izobraževalne institucije in ker so ti interesi nemalokrat v konfliktu, ima funkcija odnosov z javnostmi zelo kompleksno nalogo. Izobraževalne institucije same odločajo, katerim javnostim namenjajo največ pozornosti, na kakšen način in s katerimi orodji. Te so domena marketinga. Na področju presečne množice odnosov z javnostmi in marketinga so nastale številne razprave in polemike na temo nadrejenosti in podrejenosti omenjenih funkcij. V istem času se je razvila disciplina, ki jo imenujemo marketinško komuniciranje. Marketinško komuniciranje izobraževalne institucije je dejavnost, s katero lahko najbolj učinkovito pritegnemo pozornost javnosti, si zagotovimo želeno podobo v okolju, zanimanje za sodelovanje in pridobimo potrebne informacije. V raziskavi predstavljeni v nalogi, narejeni med srednješolci, bodočimi maturanti na gorenjskem, o vplivu elementov oglaševanja in drugih dejavnikov, na osnovi katerih se dijaki odločajo za nadaljevanje študija, smo prišli do ugotovitve, da imajo zanemarljiv vpliv na izbiro študijske poti, čeprav jih poznajo in občasno spremljajo.
Ključne besede: Izobraževanje, marketing, strategija marketinga, odnosi s javnostmi
Objavljeno v DKUM: 30.08.2011; Ogledov: 1925; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

9.
TRŽENJE IZOBRAŽEVANJA »ZDRAVA PREHRANA – MEDICINA SEDANJOSTI IN PRIHODNOSTI«
Mojca Poljanec, 2011, diplomsko delo

Opis: Ljudje v današnjem času postajamo žrtve prodajalcev, ki kujejo dobiček na račun naše neobveščenosti, zmedenosti in ubogljivega uživanja hrane, ki nam jo prodajajo. Na vsakem koraku nas spremljajo oglasi za hitro prehrano, sladke gazirane pijače in programe za hujšanje ki trdijo, da lahko jeste, kar koli želite in kljub temu izgubljate kilograme, ne da bi telovadili. Naučiti ljudi zdravega življenja in jim pomagati živeti ozaveščeno je namen izobraževanja »Zdrava prehrana – medicina sedanjosti in prihodnosti«, ki ga organizira Slovensko osteološko društvo in je predmet te diplomske naloge. V diplomski nalogi, ki sledi, smo z vidika marketinškega spleta analizirali izvedbo in organizacijo izobraževanja. Predpostavili smo raziskovalna vprašanja, katere smo preko raziskave potrdili oziroma ovrgli. Namen diplomske naloge je dvigniti raven kakovosti izvajanja izobraževanja in povečati število udeležencev na izobraževanju.
Ključne besede: marketing izobraževanja, zdrava prehrana, marketinški splet, strategija marketinga, zadovoljstvo udeležencev
Objavljeno v DKUM: 23.08.2011; Ogledov: 2190; Prenosov: 200
.pdf Celotno besedilo (775,81 KB)

10.
VPLIV GLASBE NA ČLOVEKA V POTROŠNJI
Alma Ramčilović, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo obravnavali vpliv glasbe na človeka v potrošnji. Zanimalo nas je, kako glasba manipulira z ljudmi v smislu kakšno glasbo trgovci vrtijo v svojih trgovinah različnih tipov (prehrambena, tekstilna, igrače, ...), veleblagovnicah, nakupovalnih središčih ter kako celoten trg glasbe deluje na potrošnjo človeka. Taka glasba in tržna strategija omogočata možnosti sodelovanja, ki običajno posredno ali neposredno vplivajo na izboljšanje kakovosti življenja in dela posameznika. Posledično ima glasba velik vpliv na večjo kupno moč, motivacijo in samopodobo posameznika. Diplomska naloga se deli na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo povezali teorijo in prakso (marketinške strategije). Nato smo se osredotočili na kakovost storitev in zadovoljstvo porabnikov storitev na trgu. V empiričnem delu je bila izvedena tržna raziskava, interpretacija rezultatov in odgovorov na hipoteze. V zaključnem delu smo podali predlog za izboljšavo, kjer bi poskrbeli, da bi v čim večji meri odpravili morebitne ovire, ki se pojavljajo pri odločitvi nakupov. Namen teh predlogov je opozoriti vodstvo na pravilno in kakovostno izvajanje storitev v smislu: vse za zadovoljstvo porabnikov. Samo na tak način imamo možnost obdržati se na trgu in povečevati svoj tržni delež v slovenskem prostoru.
Ključne besede: - strategija trženja, - blagovne znamke, - strategija marketinga, - zadovoljstvo porabnikov
Objavljeno v DKUM: 03.09.2010; Ogledov: 3998; Prenosov: 567
.pdf Celotno besedilo (987,87 KB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici