| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Strateški marketing : Temeljni koncepti, metodologija in uporaba
Matjaž Iršič, 2024

Opis: Strateški način razmišljanja organizacij zahteva tudi na področju marketinga prehod od kratkoročnega načrtovanja, izvajanja in nadzora marketinških aktivnosti k strateški naravnanosti in sprejemanju strateških marketinških odločitev, ki so usmerjene k oblikovanju, ohranjanju in povečevanju trajne konkurenčne prednosti organizacije na njenih trgih. Da bi bile organizacije s svojim strateškim načinom delovanja na področju menedžmenta marketinga uspešne in učinkovite, morajo poskrbeti za to, da bodo našle in izkoristile na stežaj odprta »strateška okna« na trgu, ki se bodo pojavila takrat, ko bodo njene strateške konkurenčne prednosti usklajene s priložnostmi v zunanjem okolju, ob sprejemljivi stopnji tveganja, obvladljivih nevarnostih ter uspešnem zmanjševanju njenih pomanjkljivosti v notranjem okolju. Za uresničevanje tega cilja pa morajo poskrbeti s kontinuiranim sistematičnim spoznavanjem svojega notranjega in zunanjega okolja ter poznavanjem ključnih dejavnikov njihove uspešnosti na posameznih trgih. Ob upoštevanju omejitev, ki izhajajo iz njihovih razpoložljivih resursov, pa naj bi oblikovale takšne strateške cilje marketinga in udejanjale takšne strategije marketinga, ki jim bodo omogočale dolgoročno uspešnost na trgu.
Ključne besede: strateški marketing, strateška analiza in diagnoza, strateško načrtovanje marketinga, generične strategije marketinga, temeljne strategije marketinga, instrumentalne strategije marketinga, strateški marketinški načrt
Objavljeno v DKUM: 27.02.2024; Ogledov: 611; Prenosov: 520
.pdf Celotno besedilo (14,09 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
STRATEŠKI MARKETINŠKI NAČRT TEHNOLOGIJE HUE V ORGANIZACIJI S TRGOVINSKO DEJAVNOSTJO
Boštjan Hudernik, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obsega izdelavo strateškega marketinškega načrta osebne brezžične razsvetljave, ki združuje briljantno LED svetlobo z intuitivno tehnologijo, ki spreminja način, kako ljudje razmišljamo o razsvetljavi. Rezultati strateškega marketinškega načrta, ki so nastali v procesu strateškega načrtovanja marketinga v organizaciji s trgovinsko dejavnostjo, formalizirajo cilje in prihodnje aktivnosti na prodajnem področju pametne razsvetljave. V okviru prodajne akcije in promocije pametne razsvetljave v organizaciji je bil izdelan prototip aplikacije, ki omogoča brezžično upravljanje sijalk na podlagi vremenskih podatkov. Aplikacija je bila razvita na osnovi internega standarda za razvoj in preverjanja programske opreme, z namenom dviga kakovosti izdelka in lažjega vzdrževanja.
Ključne besede: Povezan dom, strateški marketinški načrt, pametna razsvetljava, programska oprema, trgovina na drobno.
Objavljeno v DKUM: 28.09.2016; Ogledov: 1735; Prenosov: 290
.pdf Celotno besedilo (2,15 MB)

3.
CELOVITA KAKOVOST ORGANIZACIJE
Mateja Zadravec, 2011, diplomsko delo

Opis: Pomen kakovosti v organizaciji je danes ključen za pridobivanje konkurenčne prednosti na trgu. Pojdeta ne smejo zanemarjati velikega pomena kakovosti za organizacijo, predvsem pa jo ne smejo zavračati, češ da je kakovost le strošek za organizacijo. Kakovost predstavlja za vsako organizacijo le napredek v pravo smer in ji prinaša mnogo pozitivnih lastnosti. Celovita kakovost organizacije, pomeni kakovost na vseh ravneh sistema, s vsemi potrebnimi ukrepi za njegovo zagotavljanje. Zajema pa različne pristope med katere spadata management celovite kakovosti (TQM) in model poslovne odličnosti (EFQM). Marketing je bistvenega pomena pri zagotavljanju kakovosti, tako strateško marketinško načrtovanje skrbi za dolgoročno uspešnost organizacije. V diplomskem seminarju sem teoretično prikazala kako naj bi izgledala celovita kakovost organizacije.
Ključne besede: celovita kakovost organizacije, managemet celovite kakovosti, model poslovne odličnosti, marketing, strateški marketinški načrt.
Objavljeno v DKUM: 13.12.2011; Ogledov: 3403; Prenosov: 746
.pdf Celotno besedilo (647,02 KB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici