| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZVOJNO VODENJE PODJETJA GOLTE D.O.O.
Andrejka Suzić, 2009, diplomsko delo

Opis: Razvoj podjetja mora vedno potekati od ideje k uresničitvi. Z upravljalno-vodstvenega vidika mora potekati razvoj podjetja od vizije k politiki podjetja in nato k strategijam ter k taktičnim in operativnim ukrepom za uresničitev razvojnih nalog. Uresničevanje in razreševanje razvoja podjetja mora potekati na vseh ravneh upravljalno-vodstvenega procesa. Uspešno planiranje razvoja podjetja vpliva na njegov bodoči obstoj, kot tudi poslovanje podjetja. Uspešnost poslovanja pa je v veliki meri odvisna od pravilno izbrane in pravilno oblikovane vizije, politike in strategije podjetja. V diplomski nalogi smo predstavili razvoj obstoječega podjetja Golte d.o.o. predstavili smo njegovo vizijo, politiko podjetja in njegove strategije. Skozi teorijo smo pojasnili predvidene metode raziskovanja na ravni politike podjetja, kot na ravni strateškega managementa. Ugotovili smo trenutni položaj podjetja Golte d.o.o. ter planirali njegov razvoj. Predstavili smo dejavnost podjetja, ter njegovo organizacijsko, lastniško in kadrovsko, ter tehnično-tehnološko strukturo. Pri planiranju razvoja na ravni politike podjetja smo predstavili njegovo obstoječo politiko podjetja, njegove vrednote, določili prednosti ter slabosti in proučili okolje podjetja ter njegov vpliv na podjetje. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa smo predstavili programsko-tržna področja, iskanje strateških možnosti, predstavili strategije podjetja in strateške potenciale, ki so potrebni za realizacijo strategij. Zaključili smo s programiranjem razvoja.
Ključne besede: Ključne besede: razvoj, planiranje, vizija podjetja, politika podjetja, strateški managemnet, prednosti in slabosti podjetja, možnosti in nevarnosti podjetja.
Objavljeno: 22.12.2009; Ogledov: 2148; Prenosov: 334
.pdf Celotno besedilo (393,18 KB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici