| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 142
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjalna analiza strategij storitvenih znamk
Katja Košti, 2020, diplomsko delo

Opis: Tema ter problem diplomske naloge je bilo analizirati in razčleniti strategije ponudnikov mobilnih storitev najprej po raziskovalnih metodah in nato še glavna razčlenitev po razširjenem marketinškem spletu. Cilji naloge so bili ugotoviti ali je opaziti velike razlike med ponudniki ali so njihove strategije med seboj različne ali zelo podobne in s katerimi strategijami želijo pritegniti kupce.
Ključne besede: Primerjalna strategija, storitve, blagovna znamka, razširjen marketinški splet, strateški management, marketinške strategije in mobilne storitve.
Objavljeno: 30.11.2020; Ogledov: 143; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (600,92 KB)

2.
Politika podjetja in strateški management družinskega podjetja EDEX, d. o. o.
Tim Ličen, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu se osredotočimo na planiranje razvoja družinskega podjetja EDEX, d. o. o., in sicer na ravni politike podjetja in na ravni strateškega managementa. Izbrano podjetje je mikro podjetje, katerega začetki segajo v leto 1992. Ima devet zaposlenih in se ukvarja s prodajo oblačil in obutve. V začetnem delu diplomskega projekta predstavimo podjetje EDEX, d. o. o. in značilnosti le-tega. Opredelimo njegovo velikost, dejavnost in prodajne trge. Opravimo tudi premoženjsko analizo podjetja, kjer smo z različnimi kazalniki preverjali finančno sposobnost podjetja EDEX, d. o. o., za nadaljnji razvoj. V osrednjem delu predstavimo pomembna teoretična izhodišča o planiranju razvoja podjetja na ravni politike podjetja in na ravni strateškega managementa. Predstavili smo vizijo podjetja in politiko podjetja, metode planiranja politike podjetja in strategij podjetja, strateška poslovna področja ter temeljno strategijo ter poslovne in splošne strategije podjetja. V zaključnem delu opišemo planiranje razvoja proučevanega podjetja na ravni politike podjetja in na ravni strateškega managementa. Najprej proučimo vrednote ključnih udeležencev v podjetju. Proučimo tudi prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti proučevanega podjetja. Na podlagi ugotovljenih raziskovalno-prognostičnih izhodišč na ravni politike podjetja smo za podjetje EDEX, d. o. o., oblikovali planirano vizijo podjetja in politiko podjetja. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa smo najprej določili strateška poslovna področja podjetja EDEX, d. o. o., nato pa smo poiskali strateške možnosti in določili strategije podjetja EDEX, d. o. o. Diplomski projekt smo zaključili s predlogom programa razvoja in rasti za to podjetje.
Ključne besede: vizija podjetja, politika podjetja, strateški management, razvoj podjetja, vrednote udeležencev, prednosti in slabosti, priložnosti in nevarnosti, strateška poslovna področja, strategije podjetja
Objavljeno: 18.09.2019; Ogledov: 626; Prenosov: 243
.pdf Celotno besedilo (831,72 KB)

3.
Planiranje razvoja izbranega podjetja
Anja Leskovar, 2018, magistrsko delo

Opis: Strateški management je v današnjem svetu eden izmed glavnih dejavnikov uspeha podjetja. Okolje v katerem deluje, je nepredvidljivo in polno sprememb, ki se jim je podjetje primorano nenehno in hitro prilagajati. Od vodilnih v podjetju se pričakuje, da bodo poznavanju in pravilni uporabi elementom strateškega managementa namenili veliko pozornosti, saj bodo le tako razvijali strategije, ki bodo podjetju zagotavljale dolgoročno rast in razvoj.
Ključne besede: strateški management, strategije, analiza zunanjega okolja, analiza notranjega okolja, celovita presoja podjetja
Objavljeno: 17.01.2019; Ogledov: 473; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

4.
Upravljalno-vodstveni proces družinskega podjetja Amon, d. o. o., s poudarkom na ravni politike podjetja in strateškega managementa
Ines Debelak, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu proučujemo upravljalno-vodstveni proces v podjetju Amon, d. o. o., s poudarkom na politiki podjetja in strateškem managementu. V podjetju se ukvarjajo s pridelavo domačih izdelkov, ki jih postrežejo v svoji restavraciji in ponujajo tudi v trgovini. Podjetje uvrščamo med mikro podjetja.
Ključne besede: politika podjetja, strateški management, upravljanje, MER model integralnega managementa, družinsko podjetje
Objavljeno: 29.11.2018; Ogledov: 347; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

5.
Planiranje razvoja podjetja na ravni politike podjetja in strateškega managementa
Tamara Frece Ribič, 2018, magistrsko delo

Opis: POVZETEK Podjetja delujejo v okolju, ki se nenehno spreminja ter je nepredvidljivo. Naloga politike podjetja in strateškega managementa v podjetju je, da zazna priložnosti iz zunanjega okolja ter prednosti, ki jih ima podjetje pred konkurenco ter jih tudi izkoristi in tako podjetju omogoči konkurenčno prednost. Podjetja planirajo razvoj z namenom po izboljšanju kakovosti svojih struktur in resursov. Podjetja morajo slediti svojemu razvoju in rasti ter stremeti h vedno večjemu izboljšanju samega sebe. Turizem je hitro rastoča gospodarska panoga, kjer se podjetja prav tako morajo prilagajati okolju ter v njem zaznati spremembe ob enem pa morajo podjetja v turizmu venomer raziskovati svoje konkurente, saj le-teh ni malo. Turizem je panoga, kjer morajo podjeta, ki delujejo v njem, slediti svojemu razvoju ter nenehnemu izboljšanju samega sebe, saj je konkurenčnost v tej panogi visoka. Po drugi strani pa udeleženci podjetja vedno več pričakujejo od storitev, ki jih ponuja turistična panoga. Tako se morajo podjetja prilagajati ali celo preseči konkurenco, slediti svojemu razvoju in zadovoljevati potrebe svojih udeležencev. Magistrska naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu bomo opredelili planiranje razvoja na ravni politike podjetja, kjer bomo opredelili vizijo podjetja, politiko podjetja ter procese in metode planiranja na ravni politike podjetja. Prav tako bomo opredelili planiranje razvoja na ravni strateškega managementa, kjer bomo opredelili razvoj podjetja kot osrednjo strateško možnost in opredelili procese ter metode planiranja na ravni strateškega managementa. V empiričnem delu bomo proučevali slovensko podjetje Terme Čatež d.d., in njegovo razvojno možnost. S pomočjo podatkov, ki jih bomo pridobili z razvojno proučitvijo podjetja samega, bomo za na konec dodali predloge razvojne vizije, politike podjetja in strategij.
Ključne besede: rast in razvoj podjetja, vizija podjetja, politika podjetja, strateški management, zunanje okolje podjetja, notranji dejavniki podjetja, Terme Čatež, d.d.
Objavljeno: 21.11.2018; Ogledov: 601; Prenosov: 164
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

6.
Planiranje razvoja podjetja a, d. o. o. na ravni politike podjetja in strateškega managementa
Alja Gumpot, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na planiranje razvoja podjetja A, d.o.o.. Podjetje je mikro podjetje in se ukvarja z alternativnim zdravljenjem in svetovanjem na področju kitajske medicine. Zaradi varovanja poslovnih skrivnosti smo za podjetje uporabili izmišljeno ime. Izhajali smo iz povsem realnih izhodišč in resničnih podatkov. Diplomsko delo vsebuje teoretični in praktični del. Pred začetkom praktičnega raziskovanja smo zapisali vso potrebno teorijo, ki nam je služila kot izhodišče za proučevanje praktičnega dela. Najprej smo predstavili podjetje A, d.o.o., mu zapisali obstoječo vizijo in politiko podjetja ter obstoječe strategije in strukture. Planiranje razvoja podjetja na ravni politike podjetja smo začeli s preučevanjem vrednot udeležencev, preučili smo njegove prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti, s katerimi se podjetje srečuje. Na osnovi na novo pridobljenih podatkov smo mu napisali planirano vizijo in politiko podjetja ter vodila o poslanstvu in smotrih. Na ravni strateškega managementa smo opredelili strateška poslovna področja in strateške možnosti razvoja. Nato smo napisali razvojne strategije in strukture. Poglavje smo zaključili s programom razvoja preučevanega podjetja za obdobje treh let. Podjetje na trgu še ni dovolj prepoznavno, zato mu bomo lahko z vsemi pridobljenimi podatki pomagali, da bo v prihodnosti izboljšalo svoj razvoj in poslovanje ter postalo bolj prepoznavno in uspešno.
Ključne besede: razvoj podjetja, politika podjetja, vizija, strategije, strukture, vrednote, prednosti in slabosti, priložnosti in nevarnosti, strateški management.
Objavljeno: 19.11.2018; Ogledov: 545; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (1,30 MB)

7.
Celovito planiranje razvoja podjetja
Jernej Kos, 2018, magistrsko delo

Opis: Organizacije poslujejo v ekosistemih, ki so turbulentna, polna negotovosti in konkurenčnosti. Izzive lahko organizacije premagujejo z interdisciplinarnim in celovitim pristopom k planiranju njihovega razvoja. Za planiranje razvoja podjetja so uporabna načela strateškega managementa in politike podjetja. Magistrska naloga v prvem delu predstavi teoretično ozadje politike podjetja in strateškega managementa. Razloži ključne opredelitve, konstrukte in strateški management ter politiko umesti v planiranje razvoja podjetja. Raziskovalni del magistrske naloge pa začenjamo s predstavitvijo obravnavanega podjetja. Za mikro oz. majhno podjetje smo pregledali ključne spremembe in zmožnosti ter preučili vizijo in poslanstvo. Obravnavano podjetje deluje na trgu, ki je kot ekosistem izrazito konkurenčen, nasičen in zahteva obvladovanje primarnih in podpornih aktivnosti za doseganje konkurenčne prednosti. Zaradi tega smo izvedli okolijsko analizo in preučili priložnosti, nevarnosti in razvojna tveganja za podjetje. Poudarjamo pomen kvantitativne rasti kot dejavnika razvoja, saj ima obravnavano podjetje še precej prostora za rast. Ključna spoznanja nadaljujemo s pripravo predlogov razvojnih vizij, politike in strategij. Pri viziji upoštevamo uresničljivost, pri politiki temeljne vrednote podjetja, za diskusijo strategij pa njegove zmožnosti. Raziskavo zaključujemo s presojo strategij, analizo poslovno-finančnega stanja in pripravo uresničitvenega programa za obravnavano podjetje v obdobju 2019-2021. V zaključku predstavljamo izvleček ugotovitev in preverjamo hipoteze magistrske naloge.
Ključne besede: strateški management, politika podjetja, razvoj podjetja, vizija podjetja, strategija podjetja, program razvoja.
Objavljeno: 18.10.2018; Ogledov: 565; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (2,99 MB)

8.
Kakovost upravljanja po metodologiji SEECGAN indeksa na primeru podjetja Nova Ljubljanska banka, d.d., Ljubljana
Ana Jurić, 2018, magistrsko delo

Opis: Vedno večja konkurenca in težnja po obstoju na trgu privedeta podjetja do iskanja najustreznejših rešitev, kako uspešno upravljati in voditi podjetje. V magistrskem delu ločimo pojma upravljanje in vodenje. Upravljanje je povezano z lastniškim, vodenje pa z managerskim vidikom upravljalno-vodstvenega procesa. V mikro in malih podjetjih, pa tudi v nekaterih srednje velikih podjetjih sta tako upravljanje kot vodenje pogosto v domeni lastnika, ustanovitelja podjetja. Ta deluje v vlogi upravljalca in managerja. Ko je govora o velikih podjetjih, pa gre za kompleksnejši sistem, kjer sta funkciji upravljanja in vodenja ločeni. V primeru obravnavanega podjetja NLB, d. d., gre za delniško družbo, ki uporablja dvotirni sistem upravljanja, ki je določen za slovenska podjetja. Upravljanje in vodenje se porazdelita med organi, ki so značilni za dvotirni sistem: med skupščino delničarjev, nadzornim svetom in upravo. Skupščina delničarjev predstavlja delničarje, ki svoje pravice uveljavljajo na skupščini. Pri nadzorovanju poslovanja jim pomaga nadzorni svet, naloga uprave pa je vodenje podjetja. Za uspešno upravljanje in vodenje podjetja je treba poznati vse dejavnike, ki vplivajo na njegov razvoj in poslovanje. Upoštevati je treba zmogljivosti in resurse ter druge notranje dejavnike podjetja, kot tudi zunanje dejavnike. Oboji lahko pozitivno ali negativno vplivajo na razvoj in poslovanje podjetja ali celo ogrožajo njegov obstoj. V magistrskem delu se osredotočamo predvsem na politiko podjetja in strateški management, ki igrata pomembno vlogo na najvišji ravni upravljalno-vodstvenega procesa. Pojasnimo pomen vizije, politike podjetja, kulture, etike in verodostojnosti podjetja ter z njimi povezane vrednote. Opredelimo prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti, ki vplivajo na obstoj podjetja. Osredotočimo se na pomen družbene in okoljske odgovornosti za podjetja. Nadaljujemo s strateškim managementom, kjer predstavimo strateška poslovna področja podjetja in opredelimo njihove strategije. Magistrsko delo končamo z indeksom SEECGAN, ki je ena od mnogih metodologij, s katerimi ugotovimo, kako kakovostno je upravljanje podjetja. Zapišemo tudi ugotovitve, do katerih pridemo v magistrskem delu, in priporočila za prakso proučevanega podjetja.
Ključne besede: upravljanje, vodenje, delniška družba, podjetje v državni lasti, politika podjetja, strateški management, SEECGAN indeks
Objavljeno: 18.10.2018; Ogledov: 587; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

9.
Kadrovski management v malih podjetjih na Gorenjskem
Nina Lukan, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Podjetja, ki želijo obstati v današnjem konkurenčnem boju na trgu, se morajo zavedati, da je okolje nepredvidljivo in se hitro spreminja, kar pomeni, da se morajo podjetja z njim. Še posebej prilagodljiva morajo biti mala podjetja, če želijo preživeti v tem morju možnosti. Mala podjetja morajo pravočasno spoznati poslovno priložnost in se hitro odzvati na spremembe v okolju. Da pa bo uspeh zagotovljen, mora podjetje oziroma manager izbirati ljudi, ki so se pripravljeni spreminjati in prilagajati z njim. Razumljivo je, da si mala podjetja ne morejo privoščiti kadrovskega strokovnjaka, zato v večji meri to odgovornost prevzema kar vodja oziroma direktor sam. Mora pa biti sposoben se prilagoditi hitrim spremembam in prav tako biti pripravljen prisluhniti in uslišati želje njegovih zaposlenih. Magistrsko delo zajema v teoretičnem delu osnovne opredelitve oziroma definicije kadrovskega managementa za lažje razumevanje kadrovskih procesov. V nadaljevanju sledi opredelitev strateškega kadrovskega managementa, kadrovskih procesov, ki smo jih uporabili v anketni raziskavi ter opredelitev malih podjetij, saj smo se v raziskavi omejili le na mala podjetja Gorenjske regije. Cilj raziskave je bil ugotoviti, kdo se ukvarja s kadrovskimi procesi v malih podjetjih, kateri kadrovski procesi se izvajajo ter kako se izvajajo. Zanimalo nas je, ali se planiranje kadrov, uvajanje kadrov, izobraževanje kadrov, usmerjanje kadrov, koordiniranje kadrov, razvoj kadrov ter mnenje o odgovornosti kadrovske službe razlikujejo med malimi podjetji na Gorenjskem, ki delujejo v proizvodnji in storitveni dejavnosti. Skladno s tem smo si nato zastavili sedem raziskovalnih vprašanj. Rezultati raziskave so pokazali, da so prevladovala anketirana podjetja, ki se ukvarjajo s storitveno dejavnostjo. V slabi polovici anketiranih podjetij je anketo izpolnjeval direktor oziroma lastnik, v ostalih podjetjih pa nekdo drug. Podjetja imajo v povprečju 25 zaposlenih. Najbolj so se strinjali s trditvami, da se potreba po novem delavcu načrtuje vnaprej, da se z novo zaposlenim najprej opravi razgovor, za zaposlene imajo v večini podjetij organizirana izobraževanja, zaposleni pogosto uporabljajo navodila za opravljanje svojih nalog, fluktuacija je nizka, zaradi nezadovoljstva zaposlenih na delovnem mestu, direktor oziroma lastnik obvešča svoje zaposlene o ciljih podjetja in pri zadnjem anketnem vprašanju, so se anketirana podjetja najbolj strinjala s trditvijo, da se s kadrovsko dejavnostjo ukvarja lastnik oziroma direktor podjetja.
Ključne besede: Kadrovski management, Strateški kadrovski management, Kadrovski procesi, Mala podjetja
Objavljeno: 30.08.2018; Ogledov: 575; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

10.
Poslovni plan podjetja veka, s. p.
Karina Vešnik, 2017, diplomsko delo

Opis: Če želimo, da bo podjetje dobro delovalo in bo na trgu uspešno, moramo pred ustanovitvijo narediti poslovni plan in v njem preučiti kako bo potekal razvoj podjetja na ravni politike podjetja ter strateškega managementa, kar je osrednja tema našega diplomskega projekta. Preden lahko planiramo razvoj podjetja, pa moramo poznati njegovo vizijo. Poznati moramo tudi vrednote lastnikov podjetja, preučiti moramo trg in konkurenco, podjetju določiti kakšne ima priložnosti in nevarnosti na trgu, podjetju pa določiti tudi prednosti in slabosti. Vse to je izhodišče za določitev prihodnje politike podjetja. Podjetje se mora razvijati in rasti, zato mora na trgu iskati možnosti za razvoj. Določiti si mora tudi strategije, po katerih bo delovalo. Pri tem bomo izhajali iz predvidenega izkaza poslovnega izida in planirane bilance stanja. Da bo podjetje po ustanovitvi lažje pričelo z delovanjem pa bomo v poslovnem planu naredili terminski program razvoja, kako naj se podjetje razvija v prvih petih letih svojega obstoja. Zraven terminskega plana pa imamo za podjetje narejen tudi predviden izkaz poslovnega izida. Če je razvoj podjetja v naprej planiran in so interesi lastnikov usklajeni in vedo kaj želijo doseči je uspeh za dobro delovanje podjetja mnogo bolj verjeten.
Ključne besede: : podjetje, vizija podjetja, politika podjetja, strateški management, ekonomsko vrednotenje planiranih strategij, plan razvoja
Objavljeno: 23.03.2018; Ogledov: 612; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

Iskanje izvedeno v 0.33 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici