| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Model nadzora kritičnih aplikacij
Simon Sirc, 2012, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga predstavlja študijo ustreznosti postavljenega modela za nadzor kritičnih aplikacij v NLB d.d.. Nadzorni sistem, ki je skupek IBM-ovih produktov pod skupnim imenom »Tivoli Enterprise Monitoring System« smo preizkušali predvsem iz dveh vidikov uporabe, ki sta v nalogi tudi predstavljena. Prvi je sistemski nadzor, drugi pa nadzor poslovnih aplikacij oz. transakcij.
Ključne besede: Informacijski sistem, osrednji računalnik IBM Z196, kritične aplikacije, transakcije, nadzorni sistem, IBM Tivoli, strateški cilji, analiza ustreznosti
Objavljeno v DKUM: 25.01.2013; Ogledov: 1713; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (7,35 MB)

2.
METODE INFORMACIJSKE PRENOVE POSLOVNIH PROCESOV
David Marsič, 2012, diplomsko delo

Opis: Za obvladovanje prenove poslovanja ni več zadostna funkcijska organizacija, temveč je potrebno preiti na procesno orientiranost. Razlogov za obvladovanje lastne informatizacije je veliko zaradi novih poslovnih priložnosti, ki se v globalnem in pa lokalnem prostoru pojavljajo. Cilji vsakršne prenove morajo biti skladni s strateško usmeritvijo, ki zagotavlja obstojnost uvedenih sprememb. Informacijsko prenovo poslovanja je potrebno najprej obvladovati na procesnem nivoju. Z medpodjetniško primerjavo in metodami za ustvarjalno reševanje problemov se lahko razmeroma hitro pripravi pobude za prenovo. Učinkovito upravljanje kakovosti procesov je prava smer in pogoj za doseganje poslovne odličnosti ter posledično uspeha. Informacijska prenova poslovnih procesov se v prvi vrsti izvaja z modeliranjem procesov. To je oblika grafične uprizoritve procesov, ki jo spremlja podroben opis lastnosti procesa. Danes je na voljo veliko orodij in tehnik za modeliranje procesov. Informacijska prenova je postala donosen posel za razvijalce informacijskih rešitev, strokovnjake in raziskovalce. Celovite informacijske rešitve so očiten dokaz, da se meje razumevanja ciljne skupine razvijalcev informacijskih rešitev majejo.
Ključne besede: Avtomatizacija, brainstorming, benchmarking, celovita informacijska rešitev, diagram poteka procesa, diagram toka podatkov, histogram, informacijska arhitektura, informatizacija, kaizen, management celovite kakovosti, modeliranje procesov, podatkovna skladišča, podatkovno rudarjenje, poslovni proces, poslovno-procesna usmerjenost, procesni management, reinženiring, shema procesa, sprotna analitična obdelava, strateški informacijski sistem
Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 3507; Prenosov: 402
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

3.
KRIZNI MARKETING V PROIZVODNJI ROLL-BOND IZPARILNIKOV
Goran Popović, 2011, magistrsko delo

Opis: Danes je beseda kriza eden od najpogosteje uporabljanih terminov. Svetovna ekonomija se spopada z izjemnimi kriznimi dogodki, ki ogrožajo nacionalne ekonomije, podjetja in skoraj vsakega posameznika. Namen magistrskega dela je predstaviti aktualno krizo svetovnih razsežnosti, njen vpliv na vedenje kupca in posledično proizvodnjo roll-bond izparilnika podjetja Talum, d. d., iz Kidričevega. Delo nadalje zajema analizo stanja in iskanja vzrokov za nastanek krize v obravnavanem podjetju ter odziv le-tega na dogodke po principu intenzivnosti krize, ki v teh časih, bolj kot kadarkoli prej, transformirajo podjetje, ki bo, če želi preživeti, po meri prihodnjih potreb kupca. Okoljevarstveni potencial izdelka pri zadovoljevanju potreb je v tem primeru ključnega pomena in nič manj pomemben, kot je dodana vrednost novih spoznaj, ki jih globoke krize odkrivajo.
Ključne besede: kriza, krizni marketing, vplivni dejavniki kriz, življenjski cikel, strateški marketing, krizno ukrepanje, repozicioniranje izdelka, marketinški informacijski sistem, vedenje kupcev in porabnikov, okoljevarstveni potencial izdelka, razvoj novih proizvodov.
Objavljeno v DKUM: 13.10.2011; Ogledov: 2665; Prenosov: 211
.pdf Celotno besedilo (3,29 MB)

4.
Strateško načrtovanje informacijskih sistemov na področju hotelskega poslovanja
Jernej Gostečnik, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Informacijska tehnologija (v nadaljevanju: IT) prevladuje v vseh funkcijah strateškega in operativnega menedžmenta. Informacija je gonilna sila v turizmu in prav zaradi tega IT omogoča priložnosti in izzive v tej panogi. Uporaba IT v hotelirstvu predstavlja vedno večji dejavnik vzpostavitve konkurenčne prednosti. Za uspešno implementacijo IT pa ni dovolj le uvedba rešitve, temveč je potreben strateški pristop k uvedbi, ki temelji na usklajenem in povezanem delovanju poslovne strategije in strategije informacijskih sistemov (v nadaljevanju: IS). V tem delu v okviru poslovne strategije izhajam iz funkcij menedžmenta, ki opredeljujejo poslovanje podjetja. Ta opredelitev je ključnega pomena za nadaljnjo informatizacijo v podjetju, ker so vse aktivnosti informatizacije v podjetju usmerjene v podporo poslovanju. Predstavljeni sta predvsem funkciji načrtovanja in organiziranosti, od katerih nam prva pomaga opredeliti cilje poslovanja, druga pa odraža način, kako želi podjetje uresničiti zastavljene cilje. Usklajevanje poslovne strategije in strategije IS nazorno prikazuje ogrodje strateškega menedžmenta IS (Clarke 2007, 168), ki v nadaljevanju služi kot osnova predstavljeni metodologiji za strateško načrtovanje IS, ki ti strategiji združuje. V tem delu sem predstavil rešitve za hotelsko poslovanje, na podlagi katerih se izvaja informatizacija poslovanja in pridejo v poštev kot sestavni del rešitev v okviru metodologije za strateško načrtovanje IS. Predstavljena metodologija za strateško načrtovanje IS je sestavljena iz naslednjih aktivnosti: - analiza strateških elementov, - izdelava preglednega modela organizacijskega sistema, - izdelava modela povezovanja, - IS/IKT-analiza, - izdelava strateške mreže in prioritetne liste vpeljave novih tehnologij. S pomočjo te metodologije sem podal predlog za nadaljnji razvoj strateških rešitev v okviru informatizacije poslovanja v podjetju Thermana d. d.
Ključne besede: menedžment, načrtovanje, organiziranje, poslovna strategija, informacijski sistem, informacijska tehnologija, strateško načrtovanje, informatizacija poslovanja, usklajenost strategij, konkurenčna strategija, konkurenčna prednost, hotelsko poslovanje, portfelj, ključni dejavniki uspeha (KDU), ključni kazalniki uspešnosti (KPI), sistemi za upravljanje s sredstvi, metodologija strateškega načrtovanja, strateški hotelski informacijski sistem (SHIS).
Objavljeno v DKUM: 12.05.2011; Ogledov: 3690; Prenosov: 849
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

5.
PRENOVA POSLOVANJA Z UVEDBO INTEGRALNEGA INFORMACIJSKEGA SISTEMA V PODJETJU COKLA N1, D.O.O.
Mojca Šrol, 2009, diplomsko delo

Opis: Naše gospodarstvo se nahaja pred vedno zahtevnejšimi pogoji poslovanja na mednarodnih trgih. Proces prenove poslovanja podjetij na poti v tržno ekonomijo je na stopnji razvoja in uveljavljanja bolj odprtih in dinamičnih kultur podjetij. Za takšno stanje je značilno uveljavljanje sodobnih organizacijskih prijemov, ki vzpostavljajo bolj sploščeno organizacijsko strukturo, sposobno hitrejšega odziva na tržne zahteve. Življenjski tok takšnega procesa je pravočasna in kvalitetna tržna informacija. V diplomski nalogi sem predstavila malo podjetje Cokla N1 d.o.o., ki ima organizacijske in poslovne probleme. Posebno pozornost sem posvetila analizi poslovanja in procesu realizacije kupčevega naročila. V drugem delu diplomske naloge sem skušala obstoječe stanje izboljšati in nadgraditi, tako da smo se odločili za zamenjavo programskega paketa samega poslovanja in tako skrajšati izvajalne čase predvsem pa omejiti stroške, ki so povezani le s tem. V zadnjem delu sem ocenila, koliko finančnih sredstev potrebujemo, za izvedbo prenove poslovanja podjetja.
Ključne besede: kupec, informacijski sistem, poslovni proces, elektronsko poslovanje, strateški dobavitelj
Objavljeno v DKUM: 02.12.2009; Ogledov: 2492; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici