| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
KONTROLING ZA PRESOJO STRATEŠKIH USMERITEV NA PRIMERU PODJETJA V KRIZNIH RAZMERAH
Nejc Podkubovšek, 2011, diplomsko delo

Opis: Velika gospodarska kriza, ki traja že skoraj štiri leta, se je začela v ZDA. Kot začetek krize večina stroke navaja pok ameriškega balona drugorazrednih hipotekarnih posojil, poleti leta 2007. Propadati so začele velike finančne institucije v ZDA in kasneje po vsem svetu. To je povzročilo nevšečnosti številnim podjetjem, ki so imela likvidnostne težave, saj kar naenkrat ni bilo mogoče dobiti posojila. Tudi investitorji so bili glede prihodnosti zadržani in negotovi. Večina podjetij na krizo ni bila pripravljena, kar pomeni, da niso imeli rešitev za izhod iz nje. Vodilno vlogo v podjetjih so prevzeli krizni managerji. Kriza je zaradi upadanja prodaje vplivala na zmanjšanje prihodkov v podjetjih. Kar je sorazmerno s prihodki potrebno zmanjšati tudi stroške, je v tem času bil še kako potreben dobro zasnovan kontroling, ki je predvideval, kje se ti stroški lahko zmanjšajo, po drugi strani pa podjetju čim prej zagotovil, da bo spet povečalo prodajo in s tem prihodke. Pri zagotavljanju dolgoročnega razvoja in obstoja podjetja je izredno pomembna vloga stroškov. Poslovodniki oziroma kontrolerji morajo biti usmerjeni v prihodnost, pri tem pa misliti in delovati ciljno in koristno. Vsako podjetje mora imeti razvito strateško planiranje, s katerim razkriva svojo vizijo, poslanstvo in izbrane strategije. Poslovodstvo izbere tiste strategije, ki ob sinergiji različnih poslovnih področij in funkcij ustvarjajo največjo konkurenčno prednost podjetja, kar je lahko bistvenega pomena za znižanje stroškov podjetja.
Ključne besede: Ključne besede: Kriza, kontroling, uravnoteženi sistem kazalnikov, strategija, strateški cilj.
Objavljeno: 19.01.2012; Ogledov: 1262; Prenosov: 190
.pdf Celotno besedilo (669,89 KB)

6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici