| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
CELOSTNA PODOBA NAVIDEZNEGA PODJETJA MASAJ MASAŽE
Miha Zajc, 2012, diplomsko delo

Opis: Podjetja vseskozi prihajajo na trg. Za dobro delovanje in prepoznavnost ni dovolj le kakovosten izdelek ali storitev. Preučiti je potrebno tudi posamezne pojme, kot so: celostna grafična podoba, realna identiteta organizacije, simbolni identitetni sistem. Celostna grafična podoba ima v svetu veliko veljavo. Dobro zastavljena in zasnovana ima za seboj veliko proučevanja in znanja. Da bi bila prepoznavna, mora odražati vizijo in poslanstvo organizacija, hkrati pa nas mora spomniti na točno določeno storitev ali izdelek. Opravljena raziskava temelji na teoriji o celostni grafični podobi in proučuje tako organizacijsko komunikacijo kot tudi oblikovalsko zasnovo celostne grafične podobe.
Ključne besede: celostna grafična podoba, organizacijsko komuniciranje, strateške opredelitve organizacije.
Objavljeno v DKUM: 27.11.2012; Ogledov: 5148; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (2,39 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici