1.
CELOSTNA PODOBA NAVIDEZNEGA PODJETJA MASAJ MASAŽEMiha Zajc, 2012, diplomsko delo
Opis: Podjetja vseskozi prihajajo na trg. Za dobro delovanje in prepoznavnost ni dovolj le kakovosten izdelek ali storitev. Preučiti je potrebno tudi posamezne pojme, kot so: celostna grafična podoba, realna identiteta organizacije, simbolni identitetni sistem.
Celostna grafična podoba ima v svetu veliko veljavo. Dobro zastavljena in zasnovana ima za seboj veliko proučevanja in znanja. Da bi bila prepoznavna, mora odražati vizijo in poslanstvo organizacija, hkrati pa nas mora spomniti na točno določeno storitev ali izdelek.
Opravljena raziskava temelji na teoriji o celostni grafični podobi in proučuje tako organizacijsko komunikacijo kot tudi oblikovalsko zasnovo celostne grafične podobe.
Ključne besede: celostna grafična podoba, organizacijsko komuniciranje, strateške opredelitve organizacije.
Objavljeno v DKUM: 27.11.2012; Ogledov: 5148; Prenosov: 154
Celotno besedilo (2,39 MB)