| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
CELOSTNA PODOBA NAVIDEZNEGA PODJETJA MASAJ MASAŽE
Miha Zajc, 2012, diplomsko delo

Opis: Podjetja vseskozi prihajajo na trg. Za dobro delovanje in prepoznavnost ni dovolj le kakovosten izdelek ali storitev. Preučiti je potrebno tudi posamezne pojme, kot so: celostna grafična podoba, realna identiteta organizacije, simbolni identitetni sistem. Celostna grafična podoba ima v svetu veliko veljavo. Dobro zastavljena in zasnovana ima za seboj veliko proučevanja in znanja. Da bi bila prepoznavna, mora odražati vizijo in poslanstvo organizacija, hkrati pa nas mora spomniti na točno določeno storitev ali izdelek. Opravljena raziskava temelji na teoriji o celostni grafični podobi in proučuje tako organizacijsko komunikacijo kot tudi oblikovalsko zasnovo celostne grafične podobe.
Ključne besede: celostna grafična podoba, organizacijsko komuniciranje, strateške opredelitve organizacije.
Objavljeno v DKUM: 27.11.2012; Ogledov: 5148; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (2,39 MB)

2.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA PODJETJA JAMADA
Sašo Bombek, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem preučil tematiko celostne grafične podobe podjetja, s teoretičnega vidika, kjer sem predstavil vse korake v procesu izdelave celostne grafične podobe podjetja, in na primeru podjetja Jamada. Določil sem novo poslanstvo, vizijo in filozofijo podjetja ter pripravil predlog nove celostne grafične podobe podjetja Jamada, v okviru katerega sem izbral simbol, logotip, barvno zasnovo in črkopis. Na podlagi tega sem razvil komunikacijska sredstva – poslovno vizitko, dopisni list, pisemsko ovojnico, žig in polo majico. Izbrani elementi celostne grafične podobe in komunikacijska sredstva izražajo novo poslanstvo, vizijo ter filozofijo podjetja Jamada, zato sem prepričan, da bi izbrani elementi, kot tudi zapisane strateške opredelitve, ob dejanski uporabi pripomogli k večji prepoznavi podjetja, superiornejšem nastopu na trgu in prehodu na novo raven komunikacije z okoljem.
Ključne besede: celostna grafična podoba, CGP, priročnik celostne grafične podobe, logotip, komunikacijska sredstva, imidž podjetja, strateške opredelitve, Jamada
Objavljeno v DKUM: 18.07.2011; Ogledov: 2438; Prenosov: 326
.pdf Celotno besedilo (992,86 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici