| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Prehod na uporabo umetnih mas kot strateška odločitev podjetja
Matej Golavšek, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo preučuje polimerne materiale ter postopke za njihovo obdelavo in preoblikovanje. Cilj dela je čim boljše poznavanje področja pred prehodom na novo proizvodno tehnologijo, zato je v vsebino vključen tudi pregled dejavnikov, ki vplivajo na strateške odločitve in politiko podjetja. Vključen je tudi MER-ov model integralnega managementa, s pomočjo katerega so razložene naloge treh nivojev managementa v podjetju. Materiali, postopki, naloge managementa in strateški dejavniki so štiri bistvena poglavja vsebine in so osnova za nadaljnje delo v smeri formuliranja novih strategij za prehod na proizvodnjo izdelkov iz umetnih mas.
Ključne besede: predelava umetnih mas, ekstrudiranje, polimeri, strateške odločitve, integralni management
Objavljeno: 11.10.2010; Ogledov: 1618; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

2.
Strateške odločitve v slovenskih trgovskih podjetjih : magistrsko delo
Jožef Brankovič, 2006, magistrsko delo

Ključne besede: kadri, trgovska podjetja, strateške odločitve
Objavljeno: 04.06.2012; Ogledov: 1103; Prenosov: 26

3.
ORGANIZIRANJE TRGOVINE NA DEBELO V PODJETJU SIM RADENCI D. O. O.
Nejc Domjan, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju smo predstavili trgovino na debelo skozi teoretična izhodišča in na praktičnem primeru izbranega podjetja. V teoritečnem delu smo opisali razvoj ter njen pomen in vlogo v gospodarstvu. Trgovina na debelo se je v svoji zgodovini soočala z različnimi nevarnostmi, ki so ogrožale njen razvoj in obstoj, zato se je z inovacijami in ukrepi prilagajala razmeram trgu. V nadaljevanju smo predstavili značilnosti, funkcije in strateške odločitve ter našteli vrste trgovcev na debelo. Zadnje poglavje teoretičnega dela opisuje pomen logistike za trgovino in predstavi logistiko kot pomembno in samostojno funkcijo uspešnega trgovskega podjetja. V praktičnem delu smo predstavili in opisali izbrano podjetje. Zanimalo nas je, kako poteka trgovina na debelo v podjetju SIM Radenci. Proučevali smo strateške odločitve, obliko poslovanja in vlogo logistike pri poslovanju trgovine na debelo.
Ključne besede: trgovina na debelo, organiziranje, strateške odločitve, razvoj, logistika
Objavljeno: 19.08.2016; Ogledov: 377; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (823,56 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici