| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
STRATEŠKE MOŽNOSTI IN STRATEGIJE DRUŽINSKEGA PODJETJA
Rok Erjavec, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Delo diplomskega seminarja sem zasnoval tako, da sem se v prvem delu naloge posvetil teoretičnim izhodiščem in opredelitvam družinskega podjetja. Obdelal sem prednosti in slabosti družinskih podjetij, predstavil pomen družine v družinskem podjetju, nato pa sem se posvetil vrstam strategij podjetja. Predstavil sem proces strateškega planiranja, navedel razloge zakaj v malih podjetjih ni dovolj strateškega planiranja in razdelal pomembnost strateškega načrta za uspešno delovanje podjetja. Nadaljnje sem se lotil področja iskanja strategij in strateški možnosti. Obdelal sem temeljne in poslovne strategije, nato pa sem se posvetil še področju prodajnih trgov in možnih dejavnosti podjetja, področju oskrbnih trgov s surovinami, materiali, energijo in delovnimi sredstvi ter potrebami podjetja po teh resursih, področju trga delovne sile in potrebnih sodelavcev podjetja ter področju trga kapitala in potrebnih vrst kapitala. V drugem delu diplomskega seminarja sem se lotil praktičnega primera družinskega podjetja Vrtnarstvo in gradnje Rogaška d.o.o. Najprej sem predstavil podjetje, opisal s čim se ukvarja, ter izdelal organizacijsko shemo. Sledilo je proučevanje strateških možnosti podjetja, kjer sem najprej preučil stanje celotnega podjetja, nato sem preučil posamezna področja delovanja, kasneje pa sem se lotil izdelave SWOT analize. SWOT analiza mi je dala odgovore o prednostih in slabostih podjetja, ter o priložnostih in nevarnostih v okolju. Na podlagi pridobljeni podatkov sem nato oblikoval temeljno strategijo podjetja. Odločil sem se za strategijo nadaljnjega razvoja in rasti, ki predvideva, da naj bi podjetje v svojem okolju delovanja veljalo za celovitega ponudnika vseh vrst okrasnih rastlin, sadnega drevja in vseh ostalih pripomočkov za urejen vrt in dom, prav tako pa naj bi podjetje Vrtnarstvo in gradnje Rogaška d.o.o. veljalo za celovitega in zanesljivega ponudnika in izvajalca gradbenih storitev ter storitev urejanja okolja. Razvoj podjetja bo usmerjen v vsa glavna področja njegovega delovanja. Na področju proizvodnje in prodaje bo podjetje napore usmerilo v razširitev ponudbenega asortimenta izdelkov, prizadevalo si bo za visoko kakovost izdelkov in storitev, vrtni center pa bodo naredili strankam čim bolj prijazen in domač. Nato sem opredelil še poslovno strategijo podjetja Vrtnarstvo in gradnje Rogaška d.o.o. Izbral sem strategijo diferenciacije proizvodov. Kot predmet obravnave sem si izbral vrtni center s svojim proizvodnim asortimentom. Prišel sem do ugotovitve, da v vrtnem centru trenutno nimajo dovolj proizvodov, ki izstopajo in privabljajo zahtevnejše kupce, zato morajo v prihodnje ta asortiment proizvodov razširiti. . Preučil sem tudi sektor prodajnih trgov in marketinga in prišel do zaključka, da je potrebno podjetju dosedanjo ponudbo izdelkov povečati z raznimi tehničnimi pripomočki, da se mora podjetje lotiti agresivnejšega oglaševanja svoje ponudbe tudi izven regije delovanja in da mora podjetje več časa posvetiti promoviranju, obnavljanju in osveževanju spletne strani. Pri preučevanju področja oskrbnih trgov, sem prišel do spoznanj, da je za podjetje dobro, da naveže neposredne stike z dobavitelji iz Zahodne Evrope in se tako izogniti dragim provizijam. Glavna ugotovitev, ki sem jo sprejel za področje trga delovne sile in potrebnih sodelavcev podjetja je, da je potrebno poiskati, ustrezno pripraviti in nato zaposliti novega vodjo proizvodnje, saj je trenutni vodja tik pred upokojitvijo, zato je treba izkoristiti priložnost, da lahko s svojim znanjem in izkušnjami bodočega vodjo še marsikaj nauči. Za področje trga kapitala in potrebnih vrst kapitala pa lahko rečem, da je v prihodnje priporočljivo zmanjšati delež bančnih posojil, na račun pridobivanja državnih subvencij in črpanja sredstev iz evropskih skladov.
Ključne besede: družinsko podjetje, značilnosti družinskega podjetja, strategije, strateške aktivnosti, okolje, udeleženci, razvoj.
Objavljeno: 02.12.2010; Ogledov: 1777; Prenosov: 266
.pdf Celotno besedilo (621,33 KB)

2.
POMEN SKRBNIKA KLJUČNIH KUPCEV ZA STRATEŠKE RAZVOJNE AKTIVNOSTI PODJETJA
Ksenija Kamenik, 2016, magistrsko delo

Opis: Medorganizacijsko trženje (B2B) v primerjavi s trženjem s končnimi porabniki (B2C) predstavlja pomembnejši delež v strukturi celotnega trženja ter pridobiva na pomenu in veljavi. Posledično pridobiva na pomenu tudi trženje na osnovi odnosov. Podjetja se zavedajo pomembnosti načrtovanega upravljanja ključnih kupcev in organizirajo skrbništvo ključnih kupcev kot posebno enoto v interni organizacijski shemi podjetja. Skrbniki ključnih kupcev omogočajo vzpostavitev dolgoročnega poglobljenega odnosa med kupcem in dobaviteljem. Dobra organizacija in uspešnost upravljanja ključnih kupcev pomembno prispeva k dobičkonosnosti celotnega podjetja. Upravljanje ključnih kupcev mora imeti podporo s strani najvišjega vodstva podjetja. V magistrskem delu sem se posvetila pomenu skrbnika ključnih kupcev. Anketni vprašalnik sem poslala skrbnikom ključnih kupcev mednarodnega podjetja. Z analizo rezultatov sem prikazala pomen skrbnika ključnih kupcev za strateške razvojne aktivnosti podjetja. Strateške razvojne aktivnosti določajo položaj podjetja v prihodnosti. Vključenost skrbnika ključnih kupcev pa je pomembna pri iskanju strateških potencialov podjetja.
Ključne besede: Mednarodno trženje, medorganizacijsko trženje, skrbništvo ključnih kupcev, skrbnik ključnih kupcev, strateške razvojne aktivnosti podjetja, industrijski proizvajalci, trgovci, »cross selling« posli, mednarodni tenderji.
Objavljeno: 31.03.2016; Ogledov: 1362; Prenosov: 204
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici