| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
RAZISKAVA KONKURENCE PODJETJA MIEL D.O.O.
Nina Jeram, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je raziskava konkurence podjetja Miel d.o.o. Tema diplomskega dela sodi na področje strateškega marketinga. Diplomska naloga je razdeljena na pet poglavji. V uvodnem delu sem opredelila področje in problem, ki ga bom raziskala, namen, cilje in osnovne trditve raziskave. Navedla sem še predpostavke, omejitve raziskave in metode, ki sem jih pri raziskovanju uporabila. V drugem poglavju sem podala osnovna spoznanja na področju strateškega managementa in strateškega marketinškega managementa in podala ustrezne analitične postopke za izvedbo strateške analize konkurence. V tretjem poglavju sem se osredotočila na analizo konkurence. V četrtem poglavju sem predstavila podjetje Miel d.o.o., njegovo zgodovino, trenutno stanje in pričakovanja v prihodnosti, ter na kratko predstavila tudi podjetje Omron na Japonskem. Zadnje, peto poglavje je namenjeno raziskavi konkurence podjetja Miel d.o.o., ki sem jo izvedla z anketnim vprašalnikom. Z raziskavo sem želela ugotoviti prednosti in slabosti podjetja Miel d.o.o. v primerjavi z njegovim najmočnejšim konkurentom na slovenskem trgu. V tem poglavju sem tudi podala rezultate ankete, ki sem jo izvajala v podjetjih, ki so odjemalci podjetja Miel d.o.o. in hkrati odjemalci podjetja Siemens Slovenija.
Ključne besede: Strateški marketing, strateška analiza, analiza konkurence, konkurenti, raziskava konkurence, anketni vprašalnik, podjetje Miel d.o.o.
Objavljeno: 23.02.2010; Ogledov: 3165; Prenosov: 598
.pdf Celotno besedilo (447,84 KB)

4.
STRATEŠKA ANALIZA IN DIAGNOZA V PROCESU STRATEŠKEGA MARKETINGA NA PRIMERU PODJETJA INTEREUROPA D.D.
Matjaž Novak, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so najprej predstavljeni teoretični vidiki procesa strateškega marketinga. Podrobneje je opisana strateška analiza h kateri spada analiza odjemalcev, dobaviteljev in konkurentov ter širše zunanje okolje podjetij. Opisana je tudi SWOT analiza ter opredeljene strateške prednosti, pomanjkljivosti, priložnosti in nevarnosti. V zadnjem poglavju teoretičnega dela pa je predstavljena metoda portfolio analize in metoda življenjskega ciklusa. Spoznanja teoretičnega dela so nato uporabljena na primeru podjetja Intereuropad.d., ki je ena od vodilnih logističnih podjetij v Sloveniji. Na kratko je predstavljena zgodovina podjetja in osnovne dejavnosti ter opisan potek dela zbirnega cestnega transporta. Opisani so odjemalci Intereurope, dobavitelji in njihovi konkurenti. V nadaljevanju je opravljena SWOT analiza za prevoze med Nemčijo in Slovenijo. S tem so ugotovljene prednosti podjetja Intereuropa, njihove pomanjkljivosti, kakšne priložnosti ima podjetje in katere nevarnosti ji pretijo. Opravljena je tudi BCG portfolio matrika in analiza življenjskega cikla SPE uvoza in izvoza med Slovenijo in Nemčijo v podjetju Intereuropa d.d. Vse te ugotovitve pa so nato uporabljene za nadaljnji proces strateškega marketinga.
Ključne besede: strateška analiza, strateška diagnoza, SWOT analiza, Intereuropa d.d., zbirnik
Objavljeno: 02.08.2010; Ogledov: 2646; Prenosov: 391
.pdf Celotno besedilo (332,73 KB)

5.
STRATEŠKA ANALIZA PODJETJA, OKOLJA IN PANOGE PODJETJA
Dejan Mijošek, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrski raziskavi, ki smo jo razdelili na teoretični in empirični del, smo izhajali iz teorije managementa, in sicer iz strateškega managementa. Ugotavljali smo primernost različnih metod proučevanja podjetja in okolja podjetja na ravni politike podjetja in ravni strateškega managementa, pri čemer smo izhajali iz MER-ovega modela integralnega managementa. Magistrsko delo temelji na nekaterih pomembnejših spoznanjih domačih in tujih avtorjev na temo proučevanja podjetja in okolja podjetja v sklopu strateškega managementa. Osnovni namen magistrske naloge v okviru teoretičnega dela je bil podrobneje proučiti proces strateškega analiziranja podjetja in okolja, skozi različne metode proučevanj, ki smo jih nato po lastnem izboru uporabili na primeru proučevanega podjetja.
Ključne besede: strateški management, politika podjetja, strategije podjetja, strateška analiza podjetja in okolja podjetja, analiza panoge, proučevanje vrednot ključnih udeležencev podjetja, koncept resursov (RBV), Porterjeva analiza petih silnic, SWOT analiza
Objavljeno: 26.11.2010; Ogledov: 2981; Prenosov: 889
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

6.
PRIPRAVA KOMUNIKACIJSKE STRATEGIJE ZA SPLETNO TRGOVINO OBUTVE
Monika Ferk, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na analizo okolja za izbrano realno spletno trgovino, ki smo jo zaradi tajnosti podatkov imenovali Obutev.si. Za spletno trgovino smo izdelali SWOT analizo ter analizo konkurence in potrošnikov. Za slednje smo uporabili anketo. Na podlagi pridobljenih podatkov, smo spletni trgovini Obutev.si podali ideje, kako izboljšati komunikacijo podjetja, predvsem s potrošniki. Predtem smo v teoretičnem delu preučili strateško komunikacijo ter analize okolij podjetja in njihovo izvedbo, kar je bilo pomembna za ustvarjanje empiričnega dela diplomske naloge.
Ključne besede: strateška komunikacija, marketing, analiza, potrošniki
Objavljeno: 19.02.2015; Ogledov: 1040; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

7.
KOMUNICIRANJE V MARKETINGU V ŠOLI VOŽNJE MARKO LORBEK S.P.
Marko Lorbek, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem izdelal načrt komuniciranja v marketingu za dejavnost šole vožnje za leti 2016 in 2017. Podlaga za načrt so bile poleg teoretičnih izhodišč ugotovitve iz strateške analize trga, iz pilotne raziskave med ciljnimi skupinami in moje dosedanje izkušnje, saj se s to dejavnostjo ukvarjam skoraj 10 let. Kot samostojni podjetnik sem si v okviru študija zastavil izziv, uporabiti strokovne metode, ki sem jih spoznaval pri posameznih predmetih, na primeru lastnega podjetja, in na ta način sistematično razmišljati o svoji poslovni prihodnosti. Ugotovil sem, da mora biti komuniciranje v marketingu dobro načrtovano. Le tako je lahko učinkovito in služi svojemu namenu. Brez učinka je marketing zgolj strošek, če pa daje rezultate, je investicija v ključne deležnike: odjemalce. Prepričan sem, da sta sistematično razmišljanje in celosten pristop k dejavnosti nujna za uspešno poslovanje, še posebej, če si na trgu sam, odvisen zgolj od lastnega dela, lastne podjetnosti in iznajdljivosti.
Ključne besede: marketing, komuniciranje, planiranje, načrt komuniciranja, strateška analiza
Objavljeno: 22.06.2016; Ogledov: 364; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

8.
Strateško načrtovanje marketinga v potovalni organizaciji
Dejan Štruc, 2017, magistrsko delo

Opis: Storitveni sektor je v drugi polovici dvajsetega stoletja v gospodarstvu pričel prevzemati pobudo in tako danes predstavlja steber razvitih ekonomij. Skladno z rastjo pomena storitev se je razvijal tudi turizem. Z leti se je sorazmerno z razvojem turizma na trg pričelo vključevati vse več organizacij, kar je zaostrilo konkurenco. Še vedno smo priča primerom, ko se organizacije ne zavedajo pomena marketinga, kaj šele pomena strateškega načrtovanja marketinga. V teoretičnem delu so podrobneje predstavljena izhodišča strateškega marketinškega načrtovanja. V drugem delu je predstavljen strateški marketinški načrt v konkretni potovalni organizaciji. V sklepnem poglavju so podane ugotovitve v vezi s strateškim marketinškim načrtom potovalne organizacije X. Izpostavljene so pozitivne lastnosti in na drugi strani pomanjkljivosti. Na podlagi pomanjkljivosti so podani predlogi za odpravo le-teh oziroma so opredeljene priložnosti.
Ključne besede: potovalna organizacija, strateška analiza in diagnoza, strateško načrtovanje marketinga, izvajanje strateškega marketinga, nadzor strateškega marketinga.
Objavljeno: 24.10.2017; Ogledov: 266; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici