| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV PREPOZNAVNOSTI STORITVENE ZNAMKE PBS NA POTROŠNIKOVO IZBIRO PONUDNIKA PLAČILA OBRAZCEV UPN
Lidija Klenovšek, 2016, diplomsko delo

Opis: Prvi del diplomskega dela zajema teoretični del o tržnih znamkah, še posebej smo se posvetili storitveni znamki, njenemu premoženju, oblikovanju zvestobe in pozicioniranju. Izpostavili smo posebnosti storitev v primerjavi z izdelki, tudi pri trženju. V drugem delu smo analizirali podatke raziskave o vplivu prepoznavnosti storitvene znamke PBS na potrošnikovo izbiro ponudnika plačila obrazca UPN (univerzalni plačilni nalog), kjer smo ugotavljali, kolikšen vpliv glede na različne starostne skupine imajo pri izbiri ponudnika zaupanje, prepoznavnost, cena in kakovost.
Ključne besede: tržna znamka, storitvena znamka, zvestoba, pozicioniranje, storitvena znamka PBS (Poštna Banka Slovenije)
Objavljeno v DKUM: 13.09.2016; Ogledov: 1140; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (2,84 MB)

2.
OCENA PRAVNE ZAŠČITE ZNAMK V REPUBLIKI SLOVENIJI IN EVROPSKI UNIJI
Tinka Berk, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Znamka je pravica industrijske lastnine, ki varuje znak, pod katerim tržni subjekti ponujajo svoje blago in storitve. Ekonomski pomen znamk je pomemben tako z vidika potrošnikov kot tudi prodajalcev in proizvajalcev, zaradi česar je potreba po njihovi zaščiti nujna, razlogi pa številni. Podlago za pravno zaščito znamke predstavlja normativni okvir, ki ga tvorijo domači in mednarodni pravni predpisi ter pravo Evropske skupnosti. Pravice iz znamke se pridobijo s postopkom registracije, pri čemer je mogoče izbirati med registracijo na nacionalni ravni, na mednarodni ravni ali registracijo blagovne znamke Skupnosti. Na podlagi registracije pridobi imetnik znamke nekatera izključna upravičenja, katerih varstvo je pravno zagotovljeno. Posledica tega je, da lahko vsakomur, ki nima njegovega dovoljenja, v gospodarskem prometu prepreči uporabo enakega ali podobnega znaka, zavarovanega z znamko. Vse nedovoljene oblike izkoriščanja imetnikovih pravic se štejejo za kršitve pravic industrijske lastnine, v takih primerih je (v odvisnosti od načina kršitve) mogoče zoper kršilca sprožiti ukrepe upravnopravne, civilnopravne ali kazenskopravne narave oziroma sporno razmerje urediti s pomočjo alternativnih načinov reševanja sporov. Največ težav imajo imetniki znamk v zvezi z uveljavljanjem pravic iz znamke v tretjih državah.
Ključne besede: blagovna in storitvena znamka, pravna zaščita, industrijska lastnina, registracija znamke, zavrnitev znamke, kršitve znamke, znamka Skupnosti, Sodišče EU, Urad RS za intelektualno lastnino, Zakon o intelektualni lastnini
Objavljeno v DKUM: 30.06.2011; Ogledov: 2834; Prenosov: 1696
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici