| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO IN KARTIČNO POSLOVANJE
Petra Novak, 2009, diplomsko delo

Opis: Elektronsko bančništvo je postalo v kratkem času vsakdanji pojav ter nujen del bančne ponudbe, če banka še želi ostati konkurenčna in obdržati svoje komitente. V slovenskem bančnem prostoru je prisotna zelo močna konkurenca med bankami pri ponujanju svojih storitev, saj je skoraj ni banke, ki se ne bi rokovala z internetnim bančništvom. Da bo slovensko bančništvo lahko vzdržalo korak z razvitim svetom, bodo morale banke svoje bančne storitve vedno bolj dopolnjevati in ustvarjati take storitve, ki bodo strankam zanimive. Lahko rečemo, da je elektronsko bančništvo v nekaj letih osvojilo že skoraj vsak dom. Elektronsko bančništvo nam omogoča udobno, hitrejše, kvalitetnejše in ekonomično poslovanje. Navadili smo se namreč, da imamo dostop do svojega denarja in opravljanja bančnih storitev 24 ur na dan vse dni v letu. Na eni strani takšen način komuniciranja z banko uporabnikom omogoča hitrejše in preglednejše poslovanje ter nenazadnje prihranek časa in denarja kot bankam, kot ponudnikom opisanih storitev pa nižje stroške poslovanja na daljši rok. Banke se prilagajajo novi informacijski družbi z uvajanjem novih prodajnih poti ter novih pristopov pri prodaji storitev. Nove prodajne poti v bankah zahtevajo precejšnje naložbe, spremembe v organizaciji delovnih procesov in spremembe poslovnih modelov obnašanja bank. Za preprosto in varno plačevanje storitev ter blaga doma in v tujini je strankam na voljo širok izbor plačilnih kartic. V moderni finančni industriji postajajo cena, hitrost, varnost in prilagodljivost primarne sestavine za uspeh. Standardnemu načinu stika s komitenti prek bančnega okenca so se pridružili bankomati, plačilne kartice, telefonsko bančništvo, elektronsko bančništvo.
Ključne besede: Banka, stranke, storitve, elektronsko bančništvo, internet, prednosti in slabosti elektronskega bančništva, kartica
Objavljeno: 02.02.2010; Ogledov: 2460; Prenosov: 453
.pdf Celotno besedilo (439,20 KB)

2.
ANALIZA UPORABE INTERNETENEGA BANČNIŠTVA ZA FIZIČNE OSEBE V SLOVENIJI
Polona Strmšek, 2010, diplomsko delo

Opis: V našem vsakdanjem življenju se elektronski mediji vse bolj pojavljajo. Vodilni komunikacijski sistem postaja internet, kar se odraža v vseh panogah gospodarstva. Tega se zavedajo tudi banke, kjer je internet največ prispeval k uveljavitvi internetnega bančništva, s katerim so izginile časovne in geografske ovire poslovanja, bančništvo pa je dobilo globalen pomen. V diplomskem delu smo se odločili, da bomo obravnavali internetno bančništvo fizičnih oseb v Sloveniji in s pomočjo ankete ugotovili, v kolikšni meri ga uporabljajo ter kaj menijo o njegovi uporabi. Uvodoma predstavimo elektronsko bančništvo, njegove storitve, varnost in zaščito podatkov. V nadaljevanju se podrobneje posvetimo enemu segmentu elektronskega bančništva, in sicer internetnemu bančništvu. V tem poglavju vključimo internet, uvajanje in uporabo internetnega bančništva, bančne storitve, ki jih nudi, prednosti in slabosti le tega, tako za banko kot komitenta in internetno bančništvo v Sloveniji, kjer predstavimo tudi banke, ki ga nudijo. V zadnjem poglavju predstavljamo rezultate raziskave glede uporabe internetnega bančništva fizičnih oseb, na podlagi izvedene ankete. Banke se zavedajo, da je njihova prisotnost na internetu, ne samo ena izmed storitev, temveč predstavlja nujnost in bo v prihodnosti tudi ključnega pomena za sam obstoj banke. Stranke zahtevajo vedno več in njihovim željam je potrebno prisluhniti, saj se ljudje vedno bolj odločajo za opravljanje bančnih poslov preko interneta, kar narekuje današnji tempo življenja. Opuščanje klasičnega načina poslovanja, pa strankam omogoča bančne storitve opraviti hitreje, ceneje, kadarkoli in kjerkoli, ne da bi bilo potrebno zanje čakati v vrsti pred bančnim okencem.
Ključne besede: elektronsko bančništvo, storitve elektronskega bančništva, varnost elektronskega bančništva, internet, internetne bančne storitve, internetno bančništvo
Objavljeno: 03.08.2010; Ogledov: 1420; Prenosov: 191
.pdf Celotno besedilo (677,71 KB)

3.
PRIMERJALNA ANALIZA UPORABE INTERNETNIH BANČNIH STORITEV V SLOVENIJI IN HRVAŠKI NA PRIMERIH NLB IN ZAGREBAČKE BANKE
Neva Mihelj, 2010, diplomsko delo

Opis: Kruta resničnost današnjih dni je, da postaja življenjski ritem iz dneva v dan vse hitrejši. Žal se ne moremo ob obveznostih, ki na nas prežijo vsak dan, izogniti bančnemu poslovanju. Zato je internetno bančništvo najboljša rešitev za prihranek dragocenega časa in denarja, ki nam v današnjem času vedno bolj primanjkuje. V teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili pojme elektronskega poslovanja, elektronskega bančništva in interneta ter se podrobneje poglobili v pojem internetnega bančništva V raziskovalnem delu pa smo predstavili ponudbo slovenskih in hrvaških internetnih bank ter podrobneje predstavili vodilne banke izbranih držav, NLB in Zagrebačko banko. Nato smo primerjali ponudbo internetnega bančništva izbranih bank, NLB — NLB Klik in Zagrebačke banke — e-zaba in ugotavljali podobnosti in razlike med njimi. Bistveno je da se banke zavedajo da morajo na prvo mesto postaviti svoje stranke in pripraviti tako ponudbo, katera bo privabila zadostno število strank. Stranke so danes vedno bolj zahtevne, sposobne, izobražene in zahtevajo tako ponudbo od banke ki bo zadovoljila njihove želje in pričakovanja. Edino tako bodo banke ohranile oziroma povečale svojo konkurenčno prednost, saj v svetu tehnološkega razvoja preživijo le tisti ki znajo izkoristiti priložnosti ki jih ponuja nova ekonomija. Internetno bančništvo se bo v prihodnosti še bolj razvijalo in bo postalo ena od vodilnih storitev v bančnem poslovanju. Banke bodo morale v razvoj internetnega bančništva veliko vlagati, da se bodo lahko prilagajale zahtevam strank, da bodo lahko zagotovile najvišjo stopnjo varnosti in da bodo sledile hitremu tehnološkemu napredku na tem področju.
Ključne besede: internet, elektronsko poslovanje, področja elektronskega poslovanja, elektronsko bančništvo, storitve elektronskega bančništva, internetno bančništvo, varnost.
Objavljeno: 21.09.2010; Ogledov: 2148; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (801,86 KB)

4.
ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO V MALEM PODJETJU
Jerneja Žgajner, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju smo opisovali elektronsko bančništvo z vidika malih podjetij. Ugotovili smo, da se opisane banke zelo trudijo, da svojim komitentom nudijo veliko ponudbo elektronskega bančništva. Ker je tehnologija vedno naprednejša, morajo banke delovati konkurenčno, da bodo obdržale svoje komitente. Tudi elektronsko bančništvo ima svoje prednosti in slabosti. Izmed najpomembnejših prednosti so prihranek časa, dosegljivost 24 ur na dan in pa seveda nižja cena poslovanja. Slabost vsega tega je seveda varnost. Zato morajo banke zagotoviti ustrezno varnost, saj lahko zelo hitro pride do zlorabe podatkov. Med sabo smo primerjali pet največjih bank v Sloveniji. Te banke se glede ponudbe elektronskega bančništva in storitev ne razlikujejo veliko. Banka Celje d.d. in NLB d.d. svojim komitentom ne nudita mobilnega bančništva, NKBM d.d. in SKB d.d. pa pri storitvah internetnega bančništva ne nudita dela z e-računi. Podjetje, ki smo ga opisali zelo veliko posluje preko internetnega bančništva, saj zelo prihranijo na času in denarju. Zato je naša trditev, da podjetje uporablja elektronsko bančništvo večinoma za plačevanje, pravilna.
Ključne besede: elektronsko bančništvo, storitve elektronskega bančništva, varnostni mehanizmi
Objavljeno: 08.11.2011; Ogledov: 980; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (545,10 KB)

5.
PRIMERJALNA ANALIZA ELEKTRONSKEGA BANČNIŠTVA TUJIH BANK V SLOVENIJI
Tomas Cigan, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili elektronsko bančništvo štirih tujih bank, ki poslujejo na slovenskem trgu. Izbrano temo smo izbrali zaradi aktualnosti in vse večjega povpraševanja in ponudbe elektronskega bančništva. Elektronsko bančništvo opredelimo, kot poslovanje banke s fizično ali pravno osebo, preko elektronskih tržnih poti. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela. V prvem delu so opisane glavne značilnosti, zgodovina, storitve, trendi in varnost elektronskega bančništva. Opredelili smo tudi poslovni vidik elektronskega bančništva, kjer smo ugotovili prednosti in slabosti, ki jih prinaša elektronsko bančništvo za banke in komitente. Drugi del zajema praktične primere elektronskega bančništva štirih tujih bank, ki poslujejo na slovenskem trgu. Predstavili smo sisteme elektronskega bančništva Banke Sparkasse, Unicredit Banke, Raiffeisen Banke in Hypo Alpe-Adria Banke. Podrobneje smo opisali storitve, ki jih posamezne banke nudijo, kakšne so tehnične zahteve za uporabo storitev in komu so storitve namenjene. Banke morajo dolgoročno uspešnost in konkurenčnost na trgu nedvomno graditi na elektronskem bančništvu. Dobro razvit sistem elektronskega bančništva, podprt z moderno tehnologijo in utečenimi varnostnimi standardi, predstavlja pomembno konkurenčno prednost na trgu. Še vedno pa obstajajo ovire pri širitvi elektronskega bančništva, ki se kažejo predvsem pri ljudeh, ki nimajo ustreznega znanja in tako posledično ne zaupajo v varnost in sodobno tehnologijo. Elektronsko bančništvo uporablja predvsem mlajša generacija, kar pomeni, da se nam za prihodnji razvoj in širitev elektronskega bančništva ni treba bati.
Ključne besede: Elektronsko bančništvo, storitve elektronskega bančništva, varnost elektronskega bančništva, trendi elektronskega bančništva, poslovni vidik elektronskega bančništva, Banka Sparkasse, Unicerdit Banka, Reiffeisen Banka, Hypo Alpe-Adria Banka, Net.stik, Tel.stick, Multicash, E-račun, ReiffeisenNET, HYPOnet, Online b@nka, E-bank.
Objavljeno: 11.07.2011; Ogledov: 1688; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (818,51 KB)

6.
Elektronsko bančništvo
Monika Gradišnik, 2017, diplomsko delo

Opis: Razvoj informacijske in komunikacijske tehnologije je eden izmed najpomembnejših razlogov za neverjetno hitre spremembe na področju poslovanja. Na področju delovanja podjetij se nezadržno širi elektronsko poslovanje. Nastajanje novih modelov, kot so spletno bančništvo, spletna trgovina in podobno, je pospešilo razvoj spleta. Ob hitrem napredku spleta in tehnologij za varno poslovanje si danes življenja brez elektronskega bančništva skoraj ne znamo več predstavljati. Plačevanje položnic s tem sicer ni postalo užitek, je pa veliko bolj znosno, saj nam ni več treba čakati v vrstah pred bančnim okencem. Elektronsko bančništvo nudi veliko prednosti za nas in za banke, pa tudi slabosti. Za temo diplomskega projekta sem si izbrala elektronsko bančništvo. Predstavila sem elektronsko poslovanje, njegove prednosti in slabosti ter varnost pri uporabi. Predstavila sem tudi elektronsko bančništvo in njegove storitve. Kot primer sem izbrala banko Abanka d. d. Na temo elektronskega bančništva sem se osredotočila predvsem zato, ker sama uporabljam storitve elektronskega in mobilnega bančništva prej omenjene banke. Predstavila sem spletno banko Abanet, mobilno aplikacijo Abamobi ter mobilno storitev Abasms.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, storitve elektronskega bančništva, abanka d.d., elektronsko in mobilno bančništvo
Objavljeno: 28.11.2017; Ogledov: 567; Prenosov: 170
.pdf Celotno besedilo (749,92 KB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici