| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 1246
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Notarske skrbniške storitve : doktorska disertacija
Bojan Podgoršek, 2022, doktorska disertacija

Opis: Stranki se izogneta tveganju nasprotne neizpolnitve s pomočjo skrbnika (fiduciarja), ki prevzame in hrani predmet izpolnitve pogodbene stranke ter ga izroči drugemu pogodbeniku, ko tudi ta izpolni svojo obveznost. Skrbnik ima odgovorno nalogo, saj razpolaga s premoženjem pogodbenih strank. Zato je pomembna izbira strokovnjaka, ki mu bo zaupana naloga skrbnika. S skrbniškimi storitvami pri prometu nepremičnin se v praksi ukvarjajo predvsem notarji, odvetniki in nepremičninski posredniki. Notarska hramba je pravno razmerje med notarjem in strankama osnovnega pravnega posla, ki je praviloma prodajna pogodba. Notarska hramba je urejena z obveznimi zakonskimi pravili o javnih pooblastilih notarjev in s pravili mandatne pogodbe. Medsebojne obveznosti strank osnovnega pravnega posla same po sebi ne vplivajo na notarjeve obveznosti po pogodbi o notarski hrambi, razen če so vključene v pogodbo o notarski hrambi kot njen sestavni del. Slovenska zakonodaja določa splošne predpostavke notarske dejavnosti. Vendar ne določa posebnih predpostavk, ki jih je treba izpolniti za dopustnost notarske hrambe listin, denarja in vrednostnih papirjev, niti ne določa obveznih sestavin naloga za hrambo. Hramba denarnega dobroimetja in vrednostnih papirjev, ki lahko predstavljajo življenjske prihranke strank, je povezana s tveganji. Zato mora biti natančno zakonsko urejena. Dovoljena mora biti le ob natančno določenih pogojih hrambe. Poleg tega mora biti vnaprej izražen in natančno določen namen hrambe. Zakonsko določene morajo biti tudi predpostavke dopustnosti namena hrambe. Predmet notarske hrambe je v času do izpolnitve pogojev hrambe, nedosegljiv upnikom strank. Zato je institut notarske hrambe izpostavljen tveganju zlorabe pravic zaradi izogibanja upnikom. Po veljavnih zakonskih pravilih je neomejen tudi rok notarske hrambe denarja in vrednostnih papirjev. V zvezi s tem je potreben razmislek o zakonski omejitvi časa, ki ga ima upravičenec na razpolago za izpolnitev pogojev hrambe. Iz teh razlogov je treba slovensko zakonsko ureditev notarske hrambe ustrezno spremeniti.
Ključne besede: skrbniške storitve, notarske skrbniške storitve, notarska hramba denarja, notarska hramba listin, prodaja nepremičnin, predpostavke notarske hrambe, tveganje neizpolnitve, zakoniti interes za notarsko hrambo
Objavljeno v DKUM: 07.06.2022; Ogledov: 82; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

2.
Določanje optimalnih skladiščnih kapacitet v podjetju Gorenje d.o.o. - Skrb za potrošnike in Servis
Tjan Kapitler, 2022, magistrsko delo

Opis: Namen magistrske naloge je prikazati pomen optimalnih skladiščnih kapacitet in zadostne zaloge materiala oziroma natančneje rezervnih delov. V nalogi so opisani načini napovedovanja kot tehnike planiranja in računanja trenda, s katerim sem dobil vpogled v prihodnje stanje zasedenosti skladiščnih kapacitet. Podrobno je opisan celoten proces skladiščenja rezervnih delov v vseh fazah od prevzema, skladiščenja in odpreme ter problematika, s katero se v podjetju Gorenje d.o.o. vsakodnevno srečujejo. Podane so kratkotrajne kot dolgotrajne rešitve, s katerimi bi v podjetju izboljšali delovne pogoje ter povečali učinkovitost ob upoštevanju cilja, ki je dolgoročno strateško postavljen. Cilj, ki je kot del verige v poslovnem procesu tudi skladiščenje in vse delovne manipulacije v skladišču, pa je hitra in kakovostna podpora z rezervnimi deli na vsa tržišča, kamor so prodani proizvodi podjetja Gorenje oziroma Hisense.
Ključne besede: Skladiščenje, zaloga, skladiščne kapacitete, poprodajne storitve, trend, optimizacija
Objavljeno v DKUM: 08.03.2022; Ogledov: 219; Prenosov: 0

3.
Primerjalna analiza spletnega bančništva nkbm in nlb
Blaž Govedič, 2021, diplomsko delo

Opis: Elektronsko bančništvo se je v zadnjih letih zaradi tehnološkega napredka in razvoja interneta zelo uveljavilo. Večina komitentov bank že uporablja storitve spletnega bančništva, zato ponujanje le-teh za banke predstavlja eno izmed ključnih konkurenčnih prednosti. V teoretičnem delu je najprej opredeljeno elektronsko bančništvo, njegove oblike in kratka zgodovina. Sledi predstavitev spletnega bančništva, opis vrst spletnih strani in spletnega mesta, predstavitev spletnih bančnih storitev, opredelitev prednosti, slabosti in nevarnosti ter metode za zagotovitev varnosti pri spletnem bančništvu. Praktičen del predstavlja primerjalna analiza spletnega bančništva bank NLB in NKBM. Kot prvo je predstavljeno spletno bančništvo banke NLB, opisano je spletno mesto NLB ter spletne bančne storitve za osebno in poslovno rabo s pripadajočimi načini zagotavljanja varnosti. Enako sledi za banko NKBM. V zadnjem delu praktičnega dela je primerjava spletnih mest obeh bank, primerjava osebne in poslovne rabe ter na koncu še končne ugotovitve po zaključenih primerjavah.
Ključne besede: Elektronsko bančništvo, spletno bančništvo, storitve spletnega bančništva, varnost
Objavljeno v DKUM: 17.11.2021; Ogledov: 199; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (769,58 KB)

4.
Booking kot nova digitalna marketinška pot
Anemarie Praznik, 2021, magistrsko delo

Opis: Marketinška pot označuje pot proizvodov (otipljivega blaga in neotipljivih storitev) od kraja proizvodnje do mesta porabe (od proizvajalcev/ponudnikov do kupcev/potrošnikov). V hitro spreminjajočem se okolje se pod vplivom razvoja sodobne tehnologije spreminjajo tudi marketinške poti. V magistrski delu bomo predstavili tradicionalne in sodobne marketinške poti. Vsako marketinško pot bomo opisali posebej in še zlasti, kako se navezuje na storitve. Sodobne digitalne marketinške poti v podjetjih imajo dandanes ključno vlogo pri učinkovitem in doslednem doseganju ciljnih skupin. V primerjavi s tradicionalnimi tržnimi potmi so takšne digitalne marketinške poti tudi stroškovno učinkovite in merljive. Uporaba interneta za nakup in prodajo blaga ter storitev je danes pogosta v skoraj vseh podjetjih. Naš raziskovalni poudarek bo usmerjen v spletno prodajo storitev, zlasti v spletno rezervacijo storitev in platformo Booking.com. Z anketo bomo preverili sprejemanje in zadovoljstvo z uporabo digitalne marketinške poti za storitve, kot je Booking platforma.
Ključne besede: Booking, Marketinška pot, Storitve.
Objavljeno v DKUM: 21.10.2021; Ogledov: 274; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)

5.
Vpliv fintech družb na bančništvo
Tina Knez, 2021, diplomsko delo

Opis: Finančna tehnologija je postala del našega vsakdana. Ljudje uporabljamo FinTech storitve skoraj vsak dan, se pa marsikdo ne zaveda, kaj vse finančna tehnologija (FinTech) nudi in predstavlja. Njena glavna dejavnost in naloga je nuditi uporabnikom finančne storitve s pomočjo nove, moderne tehnologije in mobilnih naprav. Tako jim nudi novejšo, cenejšo, sodobnejšo, enostavnejšo in hitrejšo uporabo finančnih storitev. V prvem poglavju diplomskega dela bomo opredelili problem, namen, cilj ter hipoteze, ki jih bomo skozi diplomsko delo preverili. V drugem poglavju bomo predstavili finančno tehnologijo, njeno zgodovino, uporabnike in pa nekaj prednosti in slabosti, ki jih prinaša. V tem poglavju se bomo dotaknili tudi razširjenosti FinTech družb tako globalno kot v Sloveniji. V tretjem poglavju bomo predstavili vpliv FinTech družb na celotno bančništvo. Opisali bomo negativne in pozitivne učinke, ki jih je banka zaradi pojava FinTech družb deležna, in primerjali družbi med seboj po postavljenih kriterijih. V zadnjem, četrtem, poglavju bomo pozornost namenili FinTech družbam na slovenskem finančnem trgu in opravili analizo izbranih storitev.
Ključne besede: Bančništvo, FinTech družbe, finančne storitve, digitalizacija, finančna tehnologija.
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 365; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (979,34 KB)

6.
Analiza in primerjava storitev dokumentnih podatkovnih shramb v oblaku : diplomsko delo
Bard Grujič, 2021, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je predstaviti računalništvo v oblaku in podrobno raziskati ter analizirati prednosti in morebitne slabosti ne-relacijskih podatkovnih shramb, s posebno pozornostjo na dokumentnem tipu. Končni cilj je analizirati in primerjati dokumentne podatkovne shrambe kot storitve. Cilji diplomskega dela so torej analiza in primerjava oblačnih storitev dokumentnih podatkovnih shramb, izvedba testne implementacije, ki nam bo omogočila to analizo in ugotovitev funkcionalnosti, ki nam takšne shrambe ponujajo.
Ključne besede: računalništvo v oblaku, dokumentne podatkovne shrambe, oblačne storitve podatkovnih shramb
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 361; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

7.
Napovedovanje porabe električne energije v podjetju Talum d.d. : diplomsko delo
Jan Pintarič, 2021, diplomsko delo

Opis: V tej diplomski nalogi je izvedena urna napoved porabe električne energije v podjetju Talum. Za izračun napovedi je uporabljena metoda SARIMA. Napoved je izvedena v programskem okolju Excel zaradi lažje uporabe v podjetju. Za izračun napovedi smo pridobili urne podatke o porabi električne energije za eno leto nazaj, jih analizirali in ustrezno opredelili. Izračunano napoved smo primerjali s trenutno napovedjo in realizacijo. Rezultati napovedi so prikazani v 6. poglavju.
Ključne besede: aktivni odjemalec, sistemske storitve, SARIMA metoda
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 298; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)

8.
Možnost uporabe hibridnih hranilnikov energije pri izpolnjevanju zahtevane dinamike hidroagregatov za izvajanje sistemskih storitev : diplomsko delo
Tilen Leskovar, 2021, diplomsko delo

Opis: V okviru diplomske naloge smo preverili možnost uporabe hibridnega hranilnika energije za podporo hidroagregata pri izvajanju sistemskih storitev vzdrževanja frekvence in avtomatske povrnitve frekvence. Sistemske storitve so namenjene zagotavljanju varnega in neprekinjenega delovanja elektroenergetskega sistema. Hibridni hranilnik energije je sestavljen iz baterijskega sistema, ki zagotavlja potrebno energijo ter superkondenzatorja, ki zagotavlja ustrezno moč. Izvedli smo analizo obstoječe literature, digitalne simulacije in preliminarne laboratorijske meritve. Zaključno delo je bilo izvedeno v sodelovanju s podjetjem Dravske elektrarne Maribor.
Ključne besede: hibridni hranilnik energije, omrežni baterijski hranilnik energije, superkondenzator, sistemske storitve, litij-ionska baterija
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 197; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (2,30 MB)

9.
Naklonjenost občinstva do kina in storitev pretočnega predvajanja : diplomsko delo
Timotej Strlič, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo raziskovali naklonjenost občinstva do kina in storitev pretočnega predvajanja. Naš namen je bil proučiti problem zmanjšanja zanimanja gledalcev za odhod v kinematografe ob vzponu storitev pretočnega predvajanja. V teoretičnem delu smo raziskali razvoj in ugotavljali naklonjenost občinstva do posameznega distribucijskega načina. Proučevali smo personalizacijo, izkušnje gledanja filmov in vpliv pandemije Covid 19 na obisk kinematografov in storitve pretočnega predvajanja. V empiričnem delu smo analizirali podatke že opravljenih statističnih analiz prihodkov in števila gledalcev oziroma naročnikov za Netflix, Hulu, AMC Theatres in Cinemark. Ugotovili smo, da storitve pretočnega predvajanja pritegnejo več občinstva kot kino, in sicer zaradi neprestanega vzpona v popularnosti in priročnosti teh storitev.
Ključne besede: kino, storitve pretočnega predvajanja, izkušnje gledanja, personalizacija, vpliv pandemije Covid 19
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 168; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (805,06 KB)

10.
Pomen logističnih storitev v trajnostnem razvoju turizma
Patricija Klinc, 2021, diplomsko delo

Opis: Države si že dlje časa prizadevajo za izboljšanje življenja ter stremijo k spodbujanju in iskanju rešitev za trajnostni razvoj. Turizem je največja in najpomembnejša industrija, ki venomer raste, vendar pa je obenem tudi velik krivec za negativne posledice na okolje in družbo. Ker je pomen trajnostnega turizma vedno večji, se podjetja v turistični panogi vseskozi trudijo najti nove rešitve, ki so trajnostne in okolju prijazne z namenom čim manjšega poseganja v naravo, a hkrati ohranjanjem kakovosti za turiste in obiskovalce. Za vse to pa mora biti logistika dobro dodelana, saj je ta s turizmom medsebojno povezana, in brez trajnostne logistike ne moremo imeti trajnostnega turizma. V diplomskem projektu obravnavamo trajnostni turizem ter opišemo pozitivne in negativne posledice turizma na okolje, družbo in ekonomijo. Nadalje opredelimo še logistiko in njeno vlogo v turizmu, posvetimo pa se tudi zeleni logistiki in upravljanju dobavne verige, ki je v turistični industriji nekoliko drugačna od drugih industrij. Na koncu podamo še pregled trajnostnega turizma v Sloveniji, navedemo nekaj destinacij, ki so prejele odlikovanja za trajnostno delovanje, in predstavimo, kaj delajo v smeri trajnostnega turizma. Prikažemo tudi rezultate ankete, ki smo jo izvedli z namenom ugotavljanja, koliko ljudje poznajo trajnostni turizem v Sloveniji in v kolikšni meri uporabljajo trajnostne storitve.
Ključne besede: trajnostni turizem, posledice turizma, logistične storitve v turizmu, zeleni turizem v Sloveniji
Objavljeno v DKUM: 15.10.2021; Ogledov: 213; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (1,81 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici