| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 1291
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Varnostne storitve za gospodarske družbe in druge organizacije
Tomaž Čas, 2006, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: varnost, zasebna varnost, varnostna politika, zasebno varovanje, varnostne službe, varnostne storitve, gospodarske družbe
Objavljeno v DKUM: 21.03.2024; Ogledov: 61; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (324,14 KB)

3.
Stališča in ocene uporabnikov policijskih storitev in stopnja zadovoljstva policistov pri delu kot kriterij merjenja uspešnosti policijskih organizacij - nekaj primerov raziskav v Republiki Sloveniji
Vinko Gorenak, 2005, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Opis: V teoretičnem delu prispevka avtor povzema teoretična spoznanja več avtorjev, ki se nanašajo na stališča in ocene uporabnikov policijskih storitev do dela policistov, ki so čedalje bolj prisotne, kot kriterij merjenja uspešnosti policijskih organizacij. V prvi vrsti se osredotoča na ugotavljanje tujih avtorjev, v nadaljevanju pa prikazuje ugotovitve na tem področju v Republiki Sloveniji. V drugi polovici teoretičnega dela prispevka avtor govori o zadovoljstvu zaposlenih, kot kriteriju merjenja uspešnosti organizacij in predstavlja dosedanja proučevanja zadovoljstva policistov v Republiki Sloveniji. V drugem delu prispevka avtor prikazuje povzetke raziskav s področja ocen in stališč uporabnikov policijskih storitev do dela policistov in zadovoljstva policistov pri delu, katerih avtor in soavtor je v obdobju zadnjih pet let.
Ključne besede: policija, policisti, oškodovanci, policijske storitve, zadovoljstvo
Objavljeno v DKUM: 21.03.2024; Ogledov: 74; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (226,62 KB)

4.
Trg varnostnih storitev
Renato Golob, 2002, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: zasebno varovanje, varnostne storitve, trženje, zakonodaja, organizacijska struktura
Objavljeno v DKUM: 11.03.2024; Ogledov: 67; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (249,38 KB)

5.
Reforma zasebnega varovanja v Republiki Sloveniji
Štefan Gostič, 2002, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: zasebno varovanje, Slovenija, zasebno-varnostne storitve, zakonodaja
Objavljeno v DKUM: 11.03.2024; Ogledov: 56; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (274,91 KB)

6.
7.
Vpliv nerevizijskih storitev na ravnanje revizorja
Djellza Fanaj, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu analiziramo vpliv nerevizijskih storitev na ravnanje revizorja. Najprej predstavimo, kaj so nerevizijske storitve in navedemo nekaj vrst le-teh. Nato predstavimo pravila na področju nerevizijskih storitev, ki veljajo v Sloveniji. V zvezi s tem predstavimo ureditev v Zakonu o revidiranju (ZRev-2), ko gre za prepoved opravljanja nekaterih nerevizijskih storitev. Omenimo temeljna načela Kodeksa etike za računovodske strokovnjake (Kodeks IESBA), v skladu s katerimi mora ravnati revizor v poslu revizije. Dodatno predstavimo Uredbo EU 537/2014, ki velja tudi za Slovenijo, in sicer smo izpostavili tako imenovan seznam prepovedanih nerevizijskih storitev ter pravilo, da je skupno plačilo za dovoljene storitve revizorja omejeno na največ 70 % povprečja plačil za obvezno revizijo ali revizije revidiranega subjekta v zadnjih treh zaporednih poslovnih letih. V osrednjem delu diplomskega dela smo predstavili ugotovitve avtorjev preteklih raziskav glede vpliva nerevizijskih storitev na ravnanje revizorja. Osredotočili smo se na raziskave, ki so obravnavale vpliv nerevizijskih storitev na neodvisnost revizorja ter raziskave, ki obravnavajo vpliv nerevizijskih storitev na revizorjevo mnenje in poročanje. Glede vpliva nerevizijskih storitev na ravnanje revizorja ni enotnega mnenja. Pregled raziskav pokaže, da so nekatere raziskave ugotovile, da opravljanje nerevizijskih storitev negativno vpliva na ravnanje revizorja oz. na samo revizijo. Opravljanje nerevizijskih storitev revidiranemu podjetju lahko privede do finančne odvisnosti, saj postanejo zneski iz teh storitev zelo pomembni za revizijsko podjetje, zaradi strahu pred izgubo stranke pa se revizorji ne morejo upirati pritiskom poslovodstva revidiranega podjetja. Med revizijo lahko revizor na primer spregleda napake, ki so povezane z nerevizijskimi storitvami, ali prikrije napake v nerevizijskim delu, ki jih je odkril med revizijo. Prav tako so avtorji preteklih raziskav ugotovili, da zaradi strahu pred izgubo posla so revizorji bolj nagnjeni k podajanju neprilagojenega revizijskega mnenja o računovodskih izkazih revidiranega podjetja. Nadalje smo opisali učinek odvračanja pozornosti od revizije k nerevizijskim storitvam. Ugotovili smo, da imajo stranke revizijskih podjetij, ki bolj poudarjajo nerevizijske storitve, nižjo kakovost revizije v primerjavi s strankami revizijskih podjetij, ki imajo manj poudarka na nerevizijskih storitvah. Pozitiven vpliv na ravnanje revizorja pa je učinek prelivanja znanja. Prelivanje znanja običajno izhaja iz dejstva, da obe vrsti storitev potrebujeta isti nabor informacij in enake strokovne kvalifikacije. Zaradi prelivanja znanja se skrajša čas do izdaje revizorjevega mnenja o računovodskih izkazih po zaključku revizije. Ena raziskava pa je celo ugotovila, da so stranke revizorja bolj zadovoljne z revizorjem, ko ta opravlja poleg revizije še nerevizijske storitve. Pregled raziskav pa je pokazal, da obstajajo tudi raziskave, ki niso zaznale nikakršnega vpliva na ravnanje revizorja, ko ta hkrati opravlja revizijo in nerevizijske storitve.
Ključne besede: Revizija računovodskih izkazov, nerevizijske storitve, vplivi, nevarnosti, neodvisnost, revizor, revizijsko podjetje.
Objavljeno v DKUM: 16.02.2024; Ogledov: 197; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (2,62 MB)

8.
Procesi natovarjanja blaga v podjetju Intereuropa, d. d. : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
Jovana Koldžić, 2023, diplomsko delo

Opis: Glavni namen diplomskega dela je prikazati rešitve za težave, ki se pojavljajo v procesu zlaganja blaga na tovornjak v zbirnem prometu v podjetju Intereuropa, d. d., v obliki izboljšanega sistema zlaganja blaga. Z metodo opazovanja smo ugotovili, na kakšen način potekajo procesi zlaganja blaga v podjetju Intereuropa. S pomočjo metode analize in hipotetično-deduktivne metode smo poiskali nadgrajen in izboljšan sistem, ki bo omogočil večjo učinkovitost podjetja, znižanje nepotrebnih stroškov podjetja in večje zadovoljstvo kupcev. Zbirni promet je zelo razvit, zato je pomembno, da je raven storitev visoka. Na podlagi kritične analize obstoječega stanja smo podali predloge rešitev za težave pri zlaganju blaga na tovornjak v podjetju Intereuropa. Med predlogi so ocena trenutnega procesa, nadgradnja izobraževanja in usposabljanja zaposlenih, analiza škodnih dogodkov in sistem označevanja blaga. V zaključku diplomskega dela smo predstavili potencial za implementacijo nadgrajenega sistema nalaganja blaga na tovornjak v podjetju Intereuropa. Prav tako smo podali oceno uspešnosti predlaganih rešitev.
Ključne besede: zbirni promet, zlaganje blaga, cestno tovorno vozilo, kakovost storitve, kupci
Objavljeno v DKUM: 14.02.2024; Ogledov: 122; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (4,18 MB)

9.
Analiza kakovosti storitve izposoje vozil v podjetju abc rent a car in turizem d.o.o.
Luka Založnik, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava analizo kakovosti storitve izposoje vozil v podjetju ABC rent a car in turizem, d. o. o. V teoretičnem delu smo povzeli zgodovino rent-a-car, opredelili storitev in kaj je kakovost storitve, opisali metode Net promotors score, Servqual, Rentqual in model Kano. V podjetju smo izvedli raziskavo pričakovanj kupcev storitve iz Velike Britanije z metodo Rentqual. Naši glavni cilji so bili, da določimo obstoječe stanje kakovosti storitve v podjetju in da odkrijemo pomanjkljivosti ter najpogostejše razloge za nezadovoljstvo kupcev storitve. Pri analizi smo se opirali na predhodne raziskave in nato določili predloge za izboljšave na podlagi analize podatkov.
Ključne besede: analiza kakovosti najema vozil, kakovost storitve, metoda Rentqual, rent-a-car
Objavljeno v DKUM: 20.12.2023; Ogledov: 200; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

10.
Sodobni management obvladovanja ikt infrastrukture
Špela Rozman Dolinar, 2023, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga opisuje uporabo informacijsko komunikacijsko tehnološke (v nadaljevanju: IKT) infrastrukture elektro distribucijskega podjetja, njeno prenovo in optimizacijo njenega upravljanja. IKT infrastruktura v organizaciji predstavlja nenehno spremenljiv sistem za podporo delovnim procesom, zahtevanih funkcionalnosti in zadovoljive zmogljivosti. V uvodu je predstavljena sama organizacija, njeno okolje in proces obvladovanja IKT infrastrukture ter ugotovljene težave upravljanja IKT infrastrukture. V nadaljevanju sledi opis predloga konkretne prenove IKT infrastrukture, opis novih metod uporabe za odpravo težav in pomanjkljivosti. Dejstvo je, da je opisano znanje mogoče uporabiti pri prenovi IKT infrastrukture katerekoli organizacije, saj učinki in pridobitve z izvedeno prenovo prinašajo nižje stroške in porabljene kapacitete virov.
Ključne besede: IKT infrastruktura, strežniške storitve, replikacija strežniških storitev, upravljavsko orodje, zunanje izvajanje IKT storitev
Objavljeno v DKUM: 14.12.2023; Ogledov: 371; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (3,27 MB)

Iskanje izvedeno v 4.37 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici