| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 416
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Ali znajo računovodski servisi predstaviti cene svojih storitev?
Veronika Pisnik, 2022, diplomsko delo

Opis: Računovodski servisi v Sloveniji opravljajo dejavnost računovodenja, mnogi pa jim dodajo še finančno in davčno svetovanje. Njihove storitve potrebujejo podjetja ali osebe, ki opravljajo dejavnost in nimajo zadostnega strokovnega znanja, da bi računovodenje opravljali sami. Ker je računovodskih servisov na trgu veliko, ti pa ponujajo podobne storitve, morajo svojim potencialnim strankam predstaviti svoje storitve in cene le-teh na najboljši možen način. Posredovati jim morajo prave informacije na pravi način. V diplomskem delu smo raziskali, kako računovodski servisi predstavljajo storitve in cene storitev.
Ključne besede: računovodstvo, računovodski servisi, predstavljanje cen, predstavljanje storitev
Objavljeno v DKUM: 28.11.2022; Ogledov: 95; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

2.
Izbira najustreznejše storitve v podjetju x s pomočjo večkriterijskega odločanja
Evelin Fujs, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo se ukvarjali z izbiro najustreznejše storitve v podjetju X. V podjetju X so se odločili, da bodo uvedli novo storitev. Odločali so se med tremi alternativami: ročna poslikava na čevlje, ročna poslikava na oblačila in ročna poslikava na torbe in kovčke. Problem smo obravnavali z marketinškega vidika in vidika analize odločanja. Na začetku diplomske naloge smo opisali glavne značilnosti storitev in odločanja (poudarek smo dali odločanju po več kriterijih hkrati). V empiričnem delu smo predstavili rezultate raziskave s pomočjo anketnega vprašalnika in rezultate večkriterijskega odločanja. S pomočjo odgovorov v anketnem vprašalniku smo ugotovili, da bi bila poslikava na oblačila najboljša izbira, saj je tudi največ potencialnih odjemalcev povedalo, da bi najraje imeli to poslikavo. Prav tako bi bila poslikava na oblačila najboljša izbira z vidika analiz odločanja, saj prinaša največ ugodnosti in ima največjo agregirano vrednost po vseh kriterijih hkrati.
Ključne besede: storitev, odjemalci, odločanje, večkriterijsko odločanje, Web-HIPRE
Objavljeno v DKUM: 02.11.2022; Ogledov: 131; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

3.
4.
Izzivi zasebnosti občutljivih osebnih podatkov v zdravstvenih e-storitvah
Denis Kumin, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sistematsko pregledamo javno dostopne komponente zdravstveno-informacijskih sistemov. Preverimo, na kakšnem nivoju je poskrbljeno za zasebnost občutljivih osebnih podatkov. Namen naloge je preveriti skladnost že implementirane zasebnosti osebnih podatkov z zahtevami slovenske zakonodaje in zakonodaje EU. Primerjamo nivoje zasebnosti osebnih podatkov med seboj na podlagi pregledanih zdravstveno-informacijskih sistemov. Diplomsko delo zaključimo z analizo pomanjkljivosti in neskladnosti z zakonodajo obdelanih osebnih podatkov v zdravstveno-informacijskih sistemih in pripravimo možne izboljšave sistema.
Ključne besede: občutljivi osebni podatki, e-storitev, zasebnost, zakonodaja, e-zdravje
Objavljeno v DKUM: 26.10.2022; Ogledov: 122; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

5.
Analiza zadovoljstva strank s kakovostjo servisnih storitev v poslovalnici Porsche Verovškova
Laura Erdelić, 2022, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je ugotoviti zadovoljstvo strank s kakovostjo servisnih storitev v poslovalnici Porsche Verovškova. V teoretičnem delu smo uporabili deskriptivno metodo dela, kjer smo bolj podrobno razložili pojma, kot sta zadovoljstvo potrošnikov in kakovost storitev. V raziskovalnem delu pa smo uporabili analizo rezultatov anketnih vprašalnikov, kjer smo na različnih kazalnikih ugotovili zadovoljstvo strank. Preizkus je obsegal poslovalnico Porsche Verovškovo in stranke, ki so obiskale servis v letu 2021. S pomočjo grafov so bili predstavljeni kazalniki, kot so: splošno zadovoljstvo, obravnava strank, organizacija, usposobljenost in zadovoljstvo z vozilom. Rezultati so pokazali, da so se stranke sprva zelo težko prilagodile izrednim razmeram po svetu zaradi epidemiološke situacije, saj je le-ta prinesla precej sprememb. Kljub temu so se na spremembe, ki jih je prinesla digitalizacija poslovanja, hitro privadile in so začele uporabljati spletno naročanje na servis, obveščanje preko elektronske pošte, digitalizirano obliko dokumentov in možnost plačila računa z nakazilom, kar je za stranke tudi enostavneje. Pokazala pa se je tudi slaba stran digitalizacije, in sicer zaradi daljših čakalnih dob za servisni termin, manka osebnega stika, ki je strankam zelo pomemben, in višjih stroškov servisa. Glavna ugotovitev diplomskega dela je, da so stranke kljub velikim izzivom za servis v letu 2021 zadovoljne, skupna ocena zadovoljstva po znamkah se giblje od 4,8 do 4,9. Da bi bile stranke zelo zadovoljne oziroma navdušene, smo priporočali še nekaj izboljšav glede dostopnosti lokacije, dostopnosti preko telefona in komunikacije med zaposlenimi.
Ključne besede: zadovoljstvo strank, kakovost, storitev
Objavljeno v DKUM: 14.10.2022; Ogledov: 76; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (815,63 KB)

6.
Vpliv zaznane kakovosti na zadovoljstvo z e-bančnimi storitvami
Maya Sarah Majcen, 2022, magistrsko delo

Opis: Način, kako odjemalec dojema kakovost storitve in kako slednje vpliva na zadovoljstvo z e-bančništvom, se razlikuje od načina, kako odjemalec dojema kakovost in zadovoljstvo s tradicionalnim bančništvom. Zato je pomembno, da se posvetimo tudi temu področju in proučimo glavne dimenzije, ki merijo zaznano kakovost z e-bančništvom in kako te dimenzije vplivajo na zadovoljstvo. Tema magistrske naloge so e-bančne storitve, torej mobilno in/ali spletno/elektronsko bančništvo. Odgovoriti želimo na vprašanje, kako odjemalci e-bančno storitev dojemajo z vidika zaznane kakovosti in kako zaznana kakovost vpliva na njihovo zadovoljstvo. Prav tako smo v magistrski nalogi razvili oz. opredelili metodologijo za merjenje kakovosti e-bančnih storitev. Podatke smo zbrali na vzorcu 128 odjemalcev e-bančnih storitev in s faktorsko analizo preverili veljavnost ter zanesljivost merilne lestvice. Sledila je izvedba regresijske analize, s katero smo ugotovili, kako posamezni konstrukti zaznavanja kakovosti vplivajo na zadovoljstvo. Ugotovili smo, da ima najmočnejši vpliv na zaznavanje kakovosti spremenljivka dizajn in izpolnitev pričakovanj, najšibkejši vpliv pa spremenljivka interaktivnost.
Ključne besede: e-poslovanje, e-bančništvo, kakovost e-bančnih storitev, zadovoljstvo z e-bančnimi storitvami, faktorska analiza
Objavljeno v DKUM: 11.04.2022; Ogledov: 369; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

7.
Opredelitev medicinske napake skozi sodno prakso : magistrsko delo
Eva Žagar, 2022, magistrsko delo

Opis: Zdravstveni delavci se pri svojem delu pogosto znajdejo v težkih situacijah, kjer je od njihove odločitve odvisno pacientovo zdravje in življenje. Vso zdravstveno osebje se pri svojem delu srečuje z različnimi pravnimi in etičnimi dilemami, zato se od njih pričakujejo tudi določene osebne lastnosti, predvsem moralne kvalitete. Hkrati s tem se od njih pričakuje, da bodo pri svojem delu ravnali z zadostno skrbnostjo in strokovnostjo, njihovo dolžno ravnanje pa je jasneje opisano z zakoni in veljavnimi medicinskimi standardi. Pri svojem delu so zdravstveni delavci osebno – moralno, poklicno – deontološko in pravno odgovorni. Kadar je pacientovo poslabšanje zdravja posledica njihovega nestrokovnega in nepravilnega ravnanja ter odstopa od pričakovanih norm zdravstvene stroke, lahko govorimo o medicinski napaki. V primeru takšnih odstopanj od pričakovanih norm in pravil je zdravstveni delavec pravno odgovoren in lahko za svoja ravnanja odgovarja v okviru kazenskega, odškodninskega ali disciplinskega postopka. Od teže in okoliščin posameznega primera medicinske napake oziroma od ravnanj posameznega zdravstvenega delavca je odvisno, kateri izmed naštetih postopkov bo uveden za vsak posamezen primer neskrbnega oziroma nestrokovnega zdravljenja. S pojmom medicinska napaka opisujemo ravnanje, ki bistveno odstopa od profesionalnih standardov in kršitev dolžne skrbnosti ter pazljivosti. Vsako poslabšanje zdravja pacienta nujno ne pomeni medicinske napake. Ker so medicinski posegi vedno nujno povezani z določenim tveganjem, je potrebno jasno razmejiti, katero ravnanje predstavlja medicinsko napako, in kdaj govorimo o zapletu, saj le medicinska napaka povzroči pravno odgovornost zdravstvenega delavca.
Ključne besede: medicinska napaka, pacient, zdravstvena storitev, odgovornost zdravnika, standard dobrega strokovnjaka, malomarno zdravljenje, Zdravniška zbornica Slovenije
Objavljeno v DKUM: 17.02.2022; Ogledov: 602; Prenosov: 178
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

8.
Model za sistematično ocenjevanje kakovosti storitev javnega prevoza : magistrsko delo
Klemen Košič, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu sem na podlagi pregleda literature mednarodnih standardov, priročnikov in raziskav razvil model za ocenjevanje kakovosti javnega prevoza. Model predlaga nov koncept kvalitete storitev: kvalitetna storitev javnega prevoza je storitev, ki ponuja čim višjo občuteno hitrost potovanja za čim več potencialnih uporabnikov s čim manj resursi. Predlaga tudi nov konceptualni okvir: elementi kakovosti so horizontalno klasificirani na fizične/objektivne in psihične/subjektivne; vertikalno pa so klasificirani na elemente postaje, linije in omrežja. Model je namenjen primerjavi omrežij javnega prevoza, vrednotenju sprememb omrežja in za izvajanje monitoringa kvalitete storitev.
Ključne besede: ocenjevanje kakovosti storitev, prometni sistem, trajnostna mobilnost, javni prevoz, postaja, linija, omrežje, potovalne navade, EN 13816:2003, primerjalna evalvacija (ang. benchmarking)
Objavljeno v DKUM: 17.01.2022; Ogledov: 400; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (12,46 MB)

9.
Analiza sistema managementa kakovosti v malem podjetju
Sabina Filipović, 2021, diplomsko delo

Opis: Poslanstvo in smisel obstoja vsakega podjetja je zadovoljiti svoje kupce. Stranke v zameno za plačilo pričakujejo kakovostne proizvode. Podjetja, ki se zavedajo, kako je v današnjem času postala pomembna kakovost, postavljajo njeno nenehno izboljševanje pred dobiček podjetja. Pri tem igra pomembno vlogo vodstvo, ki se mora najprej zavezati k vzpostavitvi ustreznega sistema doseganja kakovosti, nato pa spodbujati svoje zaposlene v smeri njenega doseganja. V diplomskem delu smo želeli poudariti, kako pomembno vlogo ima danes kakovost in njeno vključevanje v storitve že v fazi samega planiranja. V teoretičnem delu bomo podrobneje opredelili kakovost skozi oči različnih strokovnjakov s tega področja in predstavili pomembno orodje za njeno doseganje, t. i. management celovite kakovosti. Nadaljevali bomo s poglavjem o standardizaciji in samih standardih, natančneje pa si bomo ogledali tudi najbolj znan standard za kakovost SIST EN ISO 9001 iz leta 2015 in postopek njegove certifikacije. Zanimali nas bodo pozitivni vidiki uvedbe standarda v podjetje in tiste slabosti, ki večinoma odvrnejo podjetja od odločitve za njegovo vpeljavo. Obvladovanje procesov določene organizacije tako poteka z vidika kakovosti, količine in stroškov, ker pa je poudarek tega diplomskega dela pretežno na analizi obvladovanja kakovosti, se bomo stroškov samo dotaknili. V empiričnem delu naloge bo predstavljeno storitveno podjetje, zato bomo kratko opisali tudi kakovost njihovih storitev in model vrzeli kot orodje za njihovo analizo. Raziskovalni del diplomskega dela bo temeljil na anketnem vprašalniku in bolj poglobljenem vidiku obvladovanja kakovosti znotraj izbranega podjetja. S pomočjo rezultatov ankete in izbrane strokovne literature smo oblikovali predloge in smernice za doseganje še višje kakovosti izvajanja storitev. Predlogi in smernice so opredeljeni skozi sedem dimenzij kakovosti, ki so jih ocenjevali anketiranci (kakovost storitev, zaposleni v podjetju, njihova dostopnost in komunikativnost, ugled podjetja, družbena odgovornost podjetja in splošna kakovost), ter na podlagi njihovega mnenja, ali vidijo uvedbo standarda kakovosti SIST EN ISO 9001: 2015 kot prednost, slabost oziroma v primeru njegove vpeljave ne vidijo dodane vrednosti. Pri analizi obstoječega stanja v podjetju smo primerjali zahteve, ki jih opisuje standard SIST EN ISO 9001:2015 z že ustaljeno prakso zagotavljanja kakovosti v podjetju Vesles, d. o. o., in na podlagi ugotovitev izdelali morebitne predloge za izboljšavo.
Ključne besede: kakovost, celovito obvladovanje kakovosti, standard kakovosti ISO 9001, kakovost storitev, model vrzeli.
Objavljeno v DKUM: 07.12.2021; Ogledov: 689; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

10.
Vpliv zadovoljstva strank na doseganje konkurenčne prednosti podjetja
Nina Kos, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo opisuje področje storitev za stranke, zadovoljstvo strank in konkurenčno prednost, predvsem pa vlogo logistike v povezavi z vsemi omenjenimi konstrukti. V analitičnem delu smo najprej opisali podjetje IQ lighting, ki se ukvarja s prodajo svetil, sledila pa je poglobljena raziskava. S pomočjo spletne ankete smo ugotavljali povezavo med zadovoljstvom strank, logističnimi storitvami za stranke in konkurenčno prednostjo. Rezultati so pokazali razmeroma visoko stopnjo zadovoljstva strank z logističnimi storitvami kot tudi z izdelki in osebjem. Podjetje IQ lighting ima tudi zelo lojalne kupce, katere v večji meri odražajo nakupovalne navade s stikom prek svetovalca. Stranke so podjetje ocenile kot visoko konkurenčno in obenem takšno, ki nudi dobro podporo svojim strankam. Element pravočasnosti je pri tem pomemben, ni pa prevladujoč. Kljub dobrim rezultatom pa so se pokazale vrzeli, ki so odraz časa, v katerem se nahajamo. Predloge rešitev smo usmerili v fazne spremembe, ki obsegajo: avtomatizacijo obstoječih delovnih procesov, posodobitev spletne trgovine, segmentiranje kupcev, uvedbo oglaševanja, promocijo dodatnih storitev, uvedbo oglaševanja in podobne ukrepe, ki bodo podjetju omogočili pridobiti nove kupce in obenem zagotavljali visoko raven konkurenčne prednosti v dandanašnjem tekmovalnem okolju.
Ključne besede: zadovoljstvo strank, kakovost storitev, logistika storitev, konkurenčna prednost
Objavljeno v DKUM: 30.11.2021; Ogledov: 513; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (2,08 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici