| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 400
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza in smernice trajnostnega poslovanja glamuroznih kampov v Sloveniji
Maja Vodišek, 2021, diplomsko delo

Opis: Svetovni trend glamuroznega kampiranja v primerjavi s klasičnim kampiranjem predstavlja možnost trajnostnega in udobnega načina kampiranja. Različne ponudnike glamuroznega kampiranja lahko prav tako najdemo po celotni Sloveniji. Slovenija je zelena destinacija, ki je idealna za razvoj glamuroznega kampiranja in ima potencial, ki se lahko primerja s svetovno konkurenco, vendar le ob učinkovitem udejstvovanju trajnostnih načel. V diplomskem delu smo proučili primere dobrih praks trajnostnega poslovanja ponudnikov nastanitev z okoljskim znakom v Sloveniji. Na podlagi pozitivnih komentarjev njihovih gostov na spletni strani Trip Advisor smo izpostavili najpogosteje omenjene atribute zadovoljstva. Z namenom, da pridobimo informacije o pomanjkljivostih vključevanja trajnostnih praks pri poslovanju slovenskih ponudnikov glamuroznega kampiranja smo izvedli raziskavo. V raziskavo smo vključili slovenske ponudnike glamuroznega kampiranja, ki nimajo pridobljenega okoljskega znaka. Raziskovalna vprašanja so bila razdeljena na štiri temeljna področja globalnih kriterijev trajnostnega turizma (GSTC); in sicer management trajnostnega razvoja, gospodarske in družbene koristi, koristi za kulturno dediščino ter koristi za okolje. Slednjim je bilo dodano še področje kakovosti storitev, ki temelji na kriterijih globalne kategorizacijske sheme, namenjene izključno ponudnikom glamuroznega kampiranja World of Glamping. Na koncu diplomskega dela so podane smernice za doseg boljšega uresničevanja trajnostnega razvoja na področju glamuroznega kampiranja v Sloveniji.
Ključne besede: trajnostni razvoj, glamurozno kampiranje v Sloveniji, GSTC, kakovost storitev, kategorizacija nastanitev
Objavljeno: 16.07.2021; Ogledov: 66; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)

2.
Analiza kakovosti prodajnih storitev v telekomunikacijskem podjetju telemach
Urban Bajt, 2020, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je preučiti področje kakovosti prodajnih storitev, še zlasti s poudarkom na prodajno in produktno znanje osebja, motivacije zaposlenih in urejenost poslovalnic. Produktni in prodajni del vprašalnik smo sestavili kot anketo, pri kateri so zaposleni odgovarjali na vprašanja. Tudi pri motivacijskem delu je bila raziskava izvedena s pomočjo anketnega vprašalnika, pri čemer smo uporabili Likertovo petstopenjsko lestvico. Anketo smo razposlali zaposlenim na prodajnih mestih. Analizirali smo 98 vrnjenih vprašalnikov, kar je manj kot polovica vseh zaposlenih. Ugotovili smo glavne motivatorje pri zaposlenih in dobro produktno znanje ter slabše prodajno znanje. Prodajno znanje smo na koncu tudi preverili preko skritih kupcev, ki so nam podali realno oceno. Preverili smo tudi urejenost 21 lastnih enot. Ocenjevalnik je bil sestavljen v programu MS Excel, kjer je bil vsak segment točkovan. Sestavljen je s pomočjo urejenosti enote in referenta. Večina enot je dosegla dobro urejenost, kar pomeni, da smo se gibali med 86 % in 95 % končne ocene. Seveda so bila tudi odstopanja v obe skrajnosti. Pri urejenosti zaposlenega smo ugotovili, da številni zaposleni ne nosijo službenih uniform, čeprav je to obvezno.
Ključne besede: kakovost storitev, urejenost, znanje, zaposleni, motivacija
Objavljeno: 02.12.2020; Ogledov: 99; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

3.
Izzivi vodenja malega zasebnega družinskega podjetja s koncesijo
Tim Nedeljko, 2020, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomskega projekta smo pregledovali in proučevali literaturo s področja dostopnosti zdravstvenih storitev, prednostih, slabostih malih družinskih podjetij, problematike ureditve koncesij, javnega in zasebnega zdravstva ter raziskovali gospodarski pomen in vlogo malega podjetja. Cilji raziskave so bili ugotoviti, kateri izzivi in problemi vodenja malega družinskega podjetja so v ospredju, katere so prednosti in pomanjkljivosti dejstva, da je podjetnik koncesionar ter pregledati in predstaviti povezavo med javnim in zasebnim. Ugotovili smo, da največjo promocijo podjetja predstavljajo kvalitetne in dobro opravljene storitve. Tudi mala družinska podjetja s koncesijo so konkurenčna javnim zavodom. Izziv podjetja v prihodnje je ohraniti kvalitete, kot so: strpnost, dober občutek za uporabnike, potrpežljivost, pozitivna miselnost, varnost, razumevanje in natančnost. V empiričnem delu smo predstavili izbrano malo družinsko podjetje s podeljeno koncesijo za opravljanje prevozov na preglede, zdravljenje in terapije na podlagi dokumenta Nalog za prevoz, ki ga izda osebni zdravnik. Opravili smo intervju z direktorjem in lastnikom podjetja o izzivih in viziji vodenja malega družinskega podjetja ter ugotovili, da je osrednji izziv lastnika podjetja tudi v prihodnje ohraniti dobre medsebojne odnose med zaposlenimi in uporabniki storitev, ustrezno kvaliteto in dostopnost storitev, kar smo tudi raziskovali s pomočjo anketnega vprašalnika, rezultate smo grafično prikazali ter analizirali. Na podlagi rezultatov smo ugotovili, da je malo družinsko podjetje v kvaliteti in izvedbi storitev lahko konkurenčno velikim javnim zavodom.
Ključne besede: Izzivi vodenja, malo družinsko podjetje, koncesija, uporabniki zdravstvenih storitev
Objavljeno: 30.11.2020; Ogledov: 199; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

4.
Zadovoljstvo odjemalcev v Steklarstvu Mlakar, s. p.
Lara Kos, 2020, diplomsko delo

Opis: Delo diplomskega projekta temelji na raziskavi zadovoljstva odjemalcev v Splošnem steklarstvu in uokvirjanju slik Slavko Mlakar, s. p. Zadovoljstvo odjemalcev je ključnega pomena za obstoj, razvoj in doseganje ciljev podjetja, predstavlja pa tudi konkurenčno prednost. Ker imajo odjemalci različna pričakovanja, potrebe, želje, zaznavanja glede vrednosti in kakovosti izdelkov oz. storitev, je naloga podjetja, da prepozna in izpolni pričakovanja, potrebe in želje svojih odjemalcev, kajti le tako bodo ti zadovoljni in se bodo vračali ter ostajali zvesti podjetju. Z raziskavo, ki smo jo izvedli s pomočjo anketnega vprašalnika, katerega je rešilo 70 odjemalcev Steklarstva Mlakar, s. p., smo želeli ugotoviti splošno zadovoljstvo odjemalcev podjetja in prepoznati prednosti podjetja ter možnosti za izboljšave. Rezultati raziskave so pokazali, da so odjemalci na splošno zelo zadovoljni s podjetjem in da so do podjetja zvesti. Kakovost izdelkov in storitev, ki jih nudi podjetje, so ocenili za zelo visoko, kakor tudi kakovost ostalih dejavnikov, ki vplivajo na njihovo zadovoljstvo. Prav tako so odjemalci ocenili, da so zaposleni v podjetju zelo prijazni, izkušeni, komunikativni, pripravljeni svetovati in strokovno usposobljeni. Pred raziskavo smo si zastavili tudi pet hipotez, od katerih smo, s pomočjo analize rezultatov raziskave eno zavrnili, štiri pa potrdili.
Ključne besede: zadovoljstvo, odjemalec, kakovost, storitev
Objavljeno: 18.11.2020; Ogledov: 173; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

5.
Analiza determinant kakovosti storitev v trgovini Intimissimi Aleja
Špela Loboda, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo predstavili determinante kakovosti storitve v trgovini Intimissimi Aleja, definirane na podlagi modela RSQS. Visoka kakovost storitev je pomembna v prihajajočem obdobju po karanteni zaradi virusa covid-19. Vsaka trgovina, ki je bila dva meseca zaprta, je utrpela precejšen upad letnega dobička, zato je še pomembnejše ohranjati kupce in pridobivati nove, da trgovina na konecu leta doseže želene rezultate poslovanja. V trgovinah Intimissimi so kupci navajeni določenega standarda in individualne pozornosti prodajnega osebja. Predhodna poslovalnica Intimissimi v Šiški si je izoblikovala svojo bazo zadovoljnih in zvestih kupcev. Ti so po selitvi poslovalnice prišli tudi v novi nakupovalni center Aleja. Z novo lokacijo trgovine Intimissimi ter tudi boljšo pozicijo v samem nakupovalnem centru, so prišli tudi novi kupci, ki jih je treba obdržati. V teoretičnem delu magistrskega dela smo predstavili pojme kakovost, storitev, potrebe kupcev, zadovoljstvo in zvestoba kupcev. Posvetili smo se predstavitvi modela SERVQUAL in RSQS za preverjanje kakovosti storitev. V empiričnem delu je predstavljena analiza kakovosti storitev v trgovini Intimissimi Aleja, narejena na podlagi anketiranja kupcev. Ugotavljali smo pričakovano in zaznano kakovost storitev, razliko med njima ter kupčeve namene v prihodnje. Z dobljenimi rezultati smo ugotovili, da kupci v trgovini Intimissimi Aleja zaznavajo visoko kakovost storitev - v vsaki dimenziji prilagojenega modela RSQS. Prav tako obstaja pozitivna razlika med zaznano in pričakovano kakovostjo storitev.
Ključne besede: kakovost, kakovost storitev, model SERVQUAL, model RSQS, zadovoljstvo in zvestoba kupcev.
Objavljeno: 09.11.2020; Ogledov: 196; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

6.
Informacijski sistem za rezervacijo miz v restavracijah
Marko Šmid, 2020, diplomsko delo

Opis: Mobilne in spletne aplikacije so velik del našega vsakdana, če temu priključimo še uporabnike, vzdrževalno osebje in podatkovno bazo, napolnjeno s podatki, dobimo informacijski sistem, ki nadomesti delo ljudi. V diplomskem delu predlagamo informacijski sistem za rezervacijo miz v restavracijah, ki ga sestavljajo podatkovna baza, spletna storitev ter spletna in mobilna aplikacija. Za boljše razumevanje smo najprej podali osnovne definicije, pomembne za naše delo. Sledi opis načrtovanja in implementacije informacijskega sistema za rezervacijo miz v restavracijah. V nadaljevanju opišemo posamezne komponente informacijskega sistema, njihove funkcionalnosti in čemu so namenjene. Na koncu smo predstavili grafični izgled posameznih komponent, rezultate oziroma uspešnost informacijskega sistema ter podali kratek primer uporabe
Ključne besede: informacijski sistem, mobilna aplikacija, spletna aplikacija, podatkovna baza, spletna storitev, rezervacija
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 225; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (2,32 MB)

7.
Napredne storitve google Maps v mobilnih napravah
Niko Hustić, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskovali napredne storitve, ki jih ponuja Google Maps, jih opisali in primerjali s konkurenčnimi. V raziskavi smo se osredotočili na napredne storitve, ki jih ponuja knjižnica Google Maps API za operacijski sistem Android. V namen ugotavljanja koristnosti reševanja problemov z naprednimi storitvami smo te implementirali v aplikacijo s pomočjo jezika Java. Po postopku implementacije smo izvedli analizo uspešnosti. Na koncu diplomskega dela smo predstavili delovanje rešitve in povzeli izkušnje pri delu.
Ključne besede: Android, mobilna aplikacija, Google Maps, Bing Maps, Google Maps API, napredna storitev
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 158; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (3,26 MB)

8.
Povezava kakovosti mobilne aplikacije FlixBus z zvestobo uporabnikov
Daša Pokupec, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo Povezava kakovosti mobilne aplikacije FlixBus z zvestobo uporabnikov osvetljuje kakovost aplikacije FlixBus in pričakovanja odjemalcev te. Da bi uporabniki podjetju ostali zvesti, je potrebna določena količina inovativnosti s strani ponudnikov. Teoretični del naloge pojasnjuje pojem in razvoj mobilnih aplikacij. Prav tako opisuje tudi uporabo digitalne tehnologije pri ponujanju storitve, ki se odraža prek mobilnih aplikacij. Predstavili smo mobilno aplikacijo FlixBus in njen način uporabe. Definirali smo pojme kakovost, upravljanje s celotno kakovostjo, navedli pa smo tudi na kakšen način se meri kakovost digitalnih storitev. Pojasnili smo merjenje zadovoljstva in Evropski indeks zadovoljstva odjemalcev. Zvestoba odjemalcev je vedno bolj raziskovana tema, zato naloga pojasnjuje kako sta kakovost mobilne aplikacije in zadovoljstvo odjemalcev povezani z njo. V praktičnem delu smo izvedli anketni vprašalnik za merjenje povezave kakovosti storitev mobilne aplikacije FlixBus z zvestobo uporabnikov. Kvantitativna analiza je zajemala vzorec 100 oseb na Slovenskem in 100 oseb na Hrvaškem. Z raziskovanjem konstruktov kakovosti (ki se deli na funkcionalnost, sodelovanje, estetiko in informacije ter na ponudbo), zadovoljstva in zvestobe, smo ugotovili, da sta kakovost in zadovoljstvo z mobilno aplikacijo FlixBus pozitivno povezana z namenom uporabe aplikacije v prihodnosti. Med slovenskimi in hrvaškimi uporabniki zasledili razliko med zaznavanjem kakovosti mobilne aplikacije FlixBus. Analizirani podatki teoretičnega dela in primerjava glavnih zaključkov z empiričnimi izsledki so povzeti v sklepu.
Ključne besede: kakovost, kakovost storitev, mobilna aplikacija, zadovoljstvo odjemalcev, zvestoba odjemalcev.
Objavljeno: 26.08.2020; Ogledov: 260; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

9.
Vzpostavitev sistema za upravljanje osebnih računalnikov na Fakulteti za družbene vede
Urban Resnik, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu bomo predstavili delovanje Microsoftovega sistema za centralizirano upravljanje osebnih računalnikov System Center Configuration Manager (SCCM) ter prikazali, kako smo z njegovo uporabo IT-centru na Fakulteti za družbene vede skrajšali čas nameščanja programske opreme pri večjem številu računalnikov v računalniških učilnicah. Na začetku se seznanimo z osnovami upravljanja informacijske tehnologije s kratkim pregledom ISO 20000, ITIL in MOF priporočili. Sledi predstavitev najbolj uporabnih funkcij SCCM-ja in še prikaz praktičnega primera nameščanja programske opreme na računalnike v računalniških učilnicah preko SCCM sistema. Prikazan je potek priprave paketa in programa za nameščanje ter distribucijo le-tega na računalnike v eni od učilnic.
Ključne besede: Upravljanje osebnih računalnikov, System Center Configuration Manager, nameščanje programske opreme, IT-podpora, upravljanje IT-storitev
Objavljeno: 01.06.2020; Ogledov: 347; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (2,96 MB)

10.
Vojaška privatizacija in Slovenija
Erik Kopač, Maj Fritz, Maja Garb, 2014, izvirni znanstveni članek

Opis: Namen prispevka: Avtorji v prispevku proučujejo fenomen privatizacije vojaške dejavnosti in oddajanje storitev na vojaškem področju zasebnim izvajalcem v svetu in v Sloveniji. Metode: V ta namen so uporabljene ključne kvalitativne metode, kot so analiza primarnih in sekundarnih virov, deskriptivna metoda, analiza vsebin ter študije praktičnih primerov. Ugotovitve: V svetu zasebna vojaška in varnostna podjetja vse bolj prevzemajo vojaške naloge, kot so usposabljanje, obveščevalna in varnostna zagotovitev, logistična podpora in deli inženirske zagotovitve (razminiranje), ter s tem omogočajo oboroženim silam, da se ukvarjajo s ključnimi nalogami bojevanja. Čeprav nekatera zasebna vojaška podjetja kažejo vedno večjo željo za sodelovanje v bojnih operacijah, pa trenutno še ni velikih potreb po tovrstnih storitvah. Ni dvoma, da bo v Sloveniji, podobno kot je že v številnih drugih državah, kmalu dozorela in zaživela primerna ideja oz. pobuda za prodor zasebnega kapitala na področje nacionalne obrambe. Zato, da bo res uspešna bo treba pred tem izdelati strokovno neodvisno stroškovno analizo, kaj se znotraj Slovenske vojske splača zadržati in kaj oddati, ter analizo ponudbe, ki bo proučila kvaliteto in koristi zasebnega interesa na drugi strani. Temu pa bi morala hkrati slediti tudi politična volja, da omogoči potrebne spremembe in dopolnitve naše zakonodaje na tem področju. Omejitve/uporabnost raziskave V teoretičnem delu se analiza omejuje predvsem na ekonomske vidike vojaške privatizacije na sploh. Po drugi strani pa se naša empirična analiza omejuje na pravni in izkustveni vidik vojaške privatizacije v Sloveniji, zato ostaja odprto vprašanje stroškovne smotrnosti in učinkovitosti tovrstnega početja pri nas. Praktična uporabnost: Prispevek podaja pregled nad procesom vojaške privatizacije na sploh. Z analizo zakonodaje in študij primerov pa nakazuje, kaj vse je v Sloveniji še treba narediti, da bodo tudi pri nas nastale in obstale različne vrste zasebnih vojaških podjetij. Izvirnost/pomembnost prispevka: Prispevek celovito proučuje pojav privatizacije vojaške dejavnosti in oddajanje storitev na vojaškem področju zunanjim izvajalcem v svetu. Hkrati poskuša podati nekoliko drugačno klasifikacijo različnih vrst dejavnosti, ki so podvržene vojaški privatizaciji. Ta tako poleg zunanjega oddajanja storitev nacionalnih oboroženih sil vključuje tudi zunanje oddajanje storitev v mednarodnih (varnostnih) organizacijah. Prispevek, kot eden prvih, proučuje tudi pravne in izkustvene možnosti ter ovire za ustanovitev zasebnega vojaškega podjetja v Sloveniji.
Ključne besede: vojaška privatizacija, zunanje oddajanje storitev na vojaškem področju, zasebna vojaška podjetja
Objavljeno: 12.05.2020; Ogledov: 348; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (407,68 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.39 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici