| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
INTERNETNO TRŽENJE GLASBE
Milena Hudernik, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je razdeljeno na pet poglavij. Najprej smo podrobneje opisali internet. Naredili smo zgodovinski pregled in opredelili njegove uporabnike. V nadaljevanju smo internet povezali s trženjem. Navedli smo značilnosti internetnega trženja, ter opisali njegove prednosti in slabosti. Internetno trženje smo v nadaljevanju povezali z glasbeno industrijo. V drugem delu diplomskega dela smo se osredotočili na glasbeno industrijo. Opisali smo, kako je bila skozi čas vedno povezana s tehnološkim razvojem. S pojavom interneta pa je dobila še povsem nove možnosti za trženje glasbe. V zadnjem poglavju diplomskega dela smo opisali, kako je internet vplival na spremembo poslovnih modelov glasbene industrije. Glasbena industrija je morala svoje poslovne modele prilagoditi spletnemu trženju. Vedno več glasbe se je začelo prodajati v digitalni obliki preko spletnih glasbenih trgovin. Diplomsko delo smo zaključili z opisom in medsebojno primerjavo dveh uspešnih spletnih glasbenih trgovin.
Ključne besede: internet, internetno trženje, glasbena industrija, poslovni modeli, spletne trgovine, iTunes Music Store, Musicload
Objavljeno: 08.12.2009; Ogledov: 2200; Prenosov: 342
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

2.
3.
IZDELAVA APLIKACIJE WINDOWS STORE ZA PORTAL FERI Z UPORABO SPLETNIH TEHNOLOGIJ
Marko Hozjan, 2014, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomskega dela smo opisali posebnosti operacijskega sistema Microsoft Windows 8 in potek razvoja aplikacij, ki na njem delujejo. Nato smo prikazali še postopek objave takih aplikacij na »Windows Store« in preučili zahteve za njihovo uspešno certificiranje pred objavo. V praktičnem delu diplomskega dela smo izdelali aplikacijo, ki teče na operacijskem sistemu Windows 8 in omogoča prikaz objav s spletnega portala Fakultete za elektrotehniko, računalništvo in informatiko Univerze v Mariboru. Večji del praktičnega dela diplomske naloge opisuje funkcionalnosti in grafično podobo omenjene aplikacije ter snovanje spremljevalne strežniške storitve.
Ključne besede: Windows 8, Windows RT, JavaScript, NodeJS, CouchDB, Windows Runtime, Windows Store, Asinhrono programiranje
Objavljeno: 18.12.2014; Ogledov: 730; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (2,82 MB)

4.
ANALIZA FAKTORJEV USPEŠNOSTI RAZVOJA IN TRŽENJA MOBILNIH APLIKACIJ IOS
Tadej Klavž, 2015, magistrsko delo

Opis: Število mobilnih aplikacij iOS se iz leta v leto nenehno povečuje. Podjetje Apple je junija 2013 navedlo, da obstaja na mobilni tržnici App Store preko 1,2 milijona iOS aplikacij. Objava le teh predstavlja izziv za ponudnika, saj lahko s preudarnim razvojem in trženjem aplikacija doseže veliko priljubljenost pri končnih uporabnikih. V magistrskem delu smo se osredotočili na faktorje, ki vplivajo na uspešnost razvoja in trženja mobilnih aplikacij iOS. Ti omogočajo ponudnikom, razvijalcem ali organizacijam, da jih razumejo in jim namenijo več pozornost. Upoštevanje teh lahko pripomore k večjemu uspehu aplikacije. Z metodo sistematičnega pregleda literature smo raziskali faktorje, ki vplivajo na uspešnost razvoja mobilnih aplikacij iOS. To so: (1) upoštevanje karakteristik kakovosti standarda ISO 25010 pri razvoju mobilnih aplikacij, (2) uporaba sistematičnega pristopa pri razvoju mobilnih aplikacij, (3) znanje za razvoj aplikacij, (4) motivacija ter (5) tehnologija in orodja. V drugem sklopu magistrskega dela smo z metodo študije primera identificirali faktorje, ki vplivajo na uspešnost trženja namensko razvite mobilne aplikacije InstaLucky. Pri tem smo pridobili naslednje faktorje: (1) prazniki, (2) dnevi v tednu, (3) del dneva (čas trženja), (4) geografska lokacija, (5) aktivnosti na družabnem omrežju Twitter in (6) objava novic na forumih. V delu smo omenjene faktorje opredelili, analizirali njihove vplive in jih opisali.
Ključne besede: App Store, Apple, iOS, razvoj mobilnih aplikacij, trženje mobilnih aplikacij, faktorji uspeha
Objavljeno: 04.06.2015; Ogledov: 699; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (2,98 MB)

5.
PRIMERJAVA PROGRAMSKIH JEZIKOV SWIFT IN OBJECTIVE-C NA PRIMERU APLIKACIJE HOKEJ DOGODKI
Matej Svržnjak, 2016, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomske naloge je spoznati nova programska jezika Swift in Objective-C, ter ju primerjati pri razvijanju mobilne aplikacije za iOS. Izdelava bo v razvojnem okolju XCode, v katerem je omogočena uporaba obeh programskih jezikov. V uvodnem delu diplomskega dela je na kratko prikazana zgodovina operacijskega sistema iOS, platforma za distribucijo mobilnih aplikacij App Store, razvojno okolje Xcode ter programska jezika Swift in Objective-C. Sledi predstavitev izdelane aplikacije, funkcionalnosti, lastnosti, težave, s katerimi smo se srečevali in primerjava razlik v omenjenih programskih jezikih. Diplomsko delo se zaključi z ugotovitvami razlik med uporabljenima programskima jezikoma.
Ključne besede: iOS, Xcode, Swift, Objective-C, App Store
Objavljeno: 28.10.2016; Ogledov: 845; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (8,86 MB)

6.
Relationships among store image and store loyalty in Slovenia
Miran Grah, Polona Tominc, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: Image has become one of the most important factors of stores’ survival and development. In this paper, a model of relationships among the multidimensional variables of store image, positive affect, satisfaction with the store, trust and commitment to the store is formed and tested with a sample of 209 customers in three stores in the Pomurje region of Slovenia. The important conclusion of the research is that several interrelations among store image, positive affect, satisfaction, trust and store commitment exist. The results also show significant gender differences in perceptions of store image. These results provide several important insights for managing supermarkets in the Slovenian market and are also important for future research.
Ključne besede: store, image, loyalty, satisfaction
Objavljeno: 03.04.2017; Ogledov: 284; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (297,85 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Application of the Huff's probability model on selected large-area retail units in Košice in the context of transformational changes in retail after 1989 in Slovakia
Jana Fertal'ová, Pavol Varga, 2007, izvirni znanstveni članek

Opis: After 1989 there have been rather significant qualitative and spatial changes in retail trade network in Slovakia. The behaviour of trader as well as consumer is changing. Supranational trade networks with their large hypermarkets are penetrating our trade. In last four years the share of hypermarket shopping in Slovakia has increased more than twice, and the share of small shops and counter shops is decreasing despite the fact that they keep the highest average annual shopping frequention. Hypermarkets continuously make a profit of new customers.
Ključne besede: retail, shopping behaviour, Slovakia, hypermarket, retail store, intensity of attendance, accessibility area of attendance, the Huff´s probability model
Objavljeno: 13.03.2018; Ogledov: 178; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (407,98 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Sistematični pregled mobilnih aplikacij za oceno življenjske ogroženosti v enotah intenzivne nege
Lucija Gosak, 2019, magistrsko delo

Opis: Izhodišča: V enotah za intenzivno nego se uporabljajo različni prognostični modeli za kvantifikacijo življenjske ogroženosti kritično bolnih. Številni prognostični modeli so uporabljeni v različnih mobilnih napravah, ki so postali del zdravstvene oskrbe. V zaključnem delu smo želeli pregledati značilnosti mobilnih aplikacij za napovedovanje življenjske ogroženosti in določiti najprimernejše aplikacije za uporabo v kliničnem okolju. Metoda: Na podlagi iskalnih nizov, vključitvenih in izključitvenih kriterijev ter priporočil PRISMA (ang. Preferred Reporting Items for Systematic Reviews and Meta-Analyses) smo izvedli sistematični pregled mobilnih aplikacij v dveh spletnih trgovinah (Google Play Store in Apple App Store). V končno analizo smo vključili brezplačne mobilne aplikacije v angleškem jeziku za napovedovanje življenjske ogroženosti v enotah intenzivne nege. V končni analizi je bila kakovost mobilnih aplikacij ocenjena s pomočjo lestvice uMARS (ang. Mobile Application Rating Scale: user version) s strani dveh ocenjevalcev, zaposlenih v enoti za intenzivno terapijo. Mobilne aplikacije smo prav tako med seboj primerjali s pomočjo podatkov pacientov, pridobljenih iz brezplačne podatkovne baze MIMIC III (Medical Information Mart for Intensive Care III). Za kvantitativno analizo mobilnih podatkov smo uporabili Microsoft Excel 2016 in IMB SPSS 23.0 ter programski jezik R za pridobivanje podatkov iz zgoraj omenjene baze. Rezultati: Od 2737 mobilnih aplikacij smo identificirali 20 (1 %) mobilnih aplikacij za oceno življenjske ogroženosti v enotah intenzivne nege. Najpogosteje uporabljeni metodi za oceno življenjske ogroženosti sta bili SOFA (n = 12) in APACHE II(n = 12). Povprečna ocena kakovosti mobilnih aplikacij na Androidu po uMARS oceni je znašala 3,83 ± 0,511, pri čemer je minimalna ocena znašala 2,88, maksimalna pa 4,75. Opazna je bila razlika med ocenami mobilnih aplikacij na operacijskem sistemu Android in iOS, vendar pri tem ni bilo statistično pomembne razlike (p = 0,277). Več kot polovica (60 %) vseh mobilnih aplikacij (n = 12) temelji na znanstvenih dokazih. Na podlagi t-testa smo ugotovili, da je prisotna statistično pomembna razlika med mobilnimi aplikacijami, ki temeljijo na znanstvenih dokazih in med ostalimi (p = 0,001). Na podlagi pridobljenih podatkov iz MIMIC III baze smo preizkusili vse prognostične modele SOFA. Ocena umrljivosti se je v vseh mobilnih aplikacijah med seboj ujemala, odstopanja pa so se pojavila v sami interpretaciji umrljivosti. Diskusija: Mobilne aplikacije se zelo hitro posodabljajo in nastajajo vedno nove, zato je pomembno, da so ocenjene s strani strokovnjakov in raziskovalcev. Le tako lahko zdravstvenim delavcem omogočimo vsebinsko in tehnično ustrezne mobilne aplikacije, ki so primerne za uporabo v kliničnem okolju.
Ključne besede: kritična oskrba, umrljivost, prognostični modeli, mobilno zdravje, uMARS, Google Play Store, Apple App Store
Objavljeno: 15.10.2019; Ogledov: 39; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (2,55 MB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici